Xbox One

  • 94 674
  • 382
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ai että himottaisi tuo CDON:n pakettitarjous (konsoli+fallout4+fifa). Olin kuitenkin ajatellut hommaavani terasen konsolin. Toisaalta en ole vielä edes päättänyt ps4:n ja Xboxin väliltä, eikä tuo Fifa kiinnosta niin kauheasti. On tämä vaikeaa...

E. Varmaan tuo 500gb:n konsoli riittää, jos pelailee 2-4 peliä kerrallaan, vai mitä ootte mieltä?

E2. Boxi lähti tilaukseen. Käytännössä siis xbox Fifalla 350€ ja Fallout 4 kaupan päälle.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
KK
Ai että himottaisi tuo CDON:n pakettitarjous (konsoli+fallout4+fifa). Olin kuitenkin ajatellut hommaavani terasen konsolin. Toisaalta en ole vielä edes päättänyt ps4:n ja Xboxin väliltä, eikä tuo Fifa kiinnosta niin kauheasti. On tämä vaikeaa...

E. Varmaan tuo 500gb:n konsoli riittää, jos pelailee 2-4 peliä kerrallaan, vai mitä ootte mieltä?

E2. Boxi lähti tilaukseen. Käytännössä siis xbox Fifalla 350€ ja Fallout 4 kaupan päälle.
Saahan siihen ulokoisen muistin mikä toimii ihan yhtä nopeasti kuin omasta muistista ellei jopa nopeammin. Harmi vain, että kun ulkoisen muistin laittaa boxiin ei sitä oikeastaan voi enää ikinä käyttää muuhun.
 

ZOOM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukrainan armeija
Täytyy kyllä sanoa, että uusi Halo 5 on upea (kahden lapsen isänä vain hieman vaikeaa harrastaa asianmukaisesti). Erittäin hyvä juoni, upeat grafiikat ja muut sydeemit!
Hieman pettynyt olen tuohon 360-pelejen tuontivauhtiin... niitä kun löytyy n. 30 (ja nuorimmainen rikkoi konsolin...), kun nyt saisi koko COD-saagan niin olisin tyytyväinen!
 

SASamuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Seattle Kraken
Tarkoitatko ulkoisella muistilla USB-tikkuja vai? Miksei voi käyttää ikinä muuhun jos laittaa boxiin?

Jos siis haluaa käyttää USB-tikkuja ja tai ulkosta kovoa Xbox Onen pelien asennuspaikkana niin ne pitää formatoida Xbox onen käyttämään tiedostomuotoon. Ja ennenkuin niitä voi taas muissa laitteissa normaalisti käyttää täytyy ne uudelleen formatoida. Ja jos haluaa xboxiin ulkoista tallennustilaa niin pitää muistaa että sen täytyy olla USB 3 levy tai tikku. USB 2 laitteilta voi vain toistaa videoita, musaa ja kuvia, mutta ei tallentaa pelejä.
 

Warrington

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos siis haluaa käyttää USB-tikkuja ja tai ulkosta kovoa Xbox Onen pelien asennuspaikkana niin ne pitää formatoida Xbox onen käyttämään tiedostomuotoon. Ja ennenkuin niitä voi taas muissa laitteissa normaalisti käyttää täytyy ne uudelleen formatoida. Ja jos haluaa xboxiin ulkoista tallennustilaa niin pitää muistaa että sen täytyy olla USB 3 levy tai tikku. USB 2 laitteilta voi vain toistaa videoita, musaa ja kuvia, mutta ei tallentaa pelejä.

Tätäpä en tiennykkää, kiitos selvennyksestä. Onneksi nuo isommat USB-tikut ovat nykyisin melko halpoja, 64gb kokosia saa parilla kympillä, eri asia tekeekö kukaan tuon kokoisella mitään.
 

SASamuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Seattle Kraken
Ei kestä ei. Moni peli saattaa viedä suuriakin kokoja tilasta. Siksi suosittelen ostamaan pelit kaupasta ei verkosta.

On ainakin peikkarilla aikalailla samantekevää ostaako pelin fyysisenä vai digitaalisena suunnilleen saman verran vie tilaa. Xboxilla olen kaikki levyinä hommannut niin en osaa sanoa kuin suuri ero on, mutta uskoisin että max. pari gigaa AAA-pelissä jos sitäkään.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Tänään ilmestyi Onen uusi "Windows 10" käyttöjärjestelmä. Äkkiseltään kokeiltuna, ei mitään kummempaa. Nyt selataan alaspäinkin, siinä missä ennen selailtiin lähinnä vaakasuunnassa. Kaipa tuon pitäisi olla jotenkin loogisempi ja nopeampi käyttää. Mitä mieltä muut ovat tästä?
 

Thombson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tänään ilmestyi Onen uusi "Windows 10" käyttöjärjestelmä. Äkkiseltään kokeiltuna, ei mitään kummempaa. Nyt selataan alaspäinkin, siinä missä ennen selailtiin lähinnä vaakasuunnassa. Kaipa tuon pitäisi olla jotenkin loogisempi ja nopeampi käyttää. Mitä mieltä muut ovat tästä?

Mun mielestä jollain tavalla selkeämpi ja mukavampi käyttää. Vanhaan en tottunut missään vaiheessa ja aina piti etsiä oikeaa paikkaa. Onko muille tullut jo näkymään vanhan konsolin pelit jotka kaupasta ladattu?
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mikä on paras tapa kytkeä boxi nettin? Taloyhtiön laajakaista löytyy ja on kytkettynä pöytäkoneeseen, josta ei kai mitään nettejä jaella. Reititin ei onnistu koska boxi sijaitsee kämpän toisessa päässä. Onko ainoat vaihtoehdot langaton reititin, tai sitten kokonaan oma modeemi ja johdot boxille? Puhelimesta jaoin nettiä sen verran, että päivitykset imasin, mutta kun pitäisi xbox storesta saada Fifakin imutettua koodilla.
 
Suosikkijoukkue
KK
Mikä on paras tapa kytkeä boxi nettin? Taloyhtiön laajakaista löytyy ja on kytkettynä pöytäkoneeseen, josta ei kai mitään nettejä jaella. Reititin ei onnistu koska boxi sijaitsee kämpän toisessa päässä. Onko ainoat vaihtoehdot langaton reititin, tai sitten kokonaan oma modeemi ja johdot boxille? Puhelimesta jaoin nettiä sen verran, että päivitykset imasin, mutta kun pitäisi xbox storesta saada Fifakin imutettua koodilla.
Paras ratkaisu on toki oma modeemi, mutta voihan sitä langatontakin kokeilla.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Mun mielestä jollain tavalla selkeämpi ja mukavampi käyttää. Vanhaan en tottunut missään vaiheessa ja aina piti etsiä oikeaa paikkaa. Onko muille tullut jo näkymään vanhan konsolin pelit jotka kaupasta ladattu?

Viiveellä tulee vastaus mutta tulkoot.

Otetaan allekirjoittaneen esim. Shadow Complex jonka omistin 360llä.

Mene ensin Kauppaan ja kirjoita haluamasi peli hakukenttään. Valitse kyseinen peli ja siellä pitäisi olla suoraan "Asenna" -mahdollisuus.

Saattaa olla helpompikin keino, mutta tuolla ainakin onnistuin.
 

Maigeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK❤️ The Habs, Everton FC, Joe Finley
Onko muilla ollut ongelmia pelin käynnistämisissä xbox onella? Eli kun laitan pelin koneeseen ja yritän käynnistää peliä niin tulee lukemaan omistatko tämän peli tai sovelluksen jne. Tämä tulee ainakin minulle aina välillä, vaikka minulla on pikakäynnistys pois käytöstä. Ja omistan tietysti kyseisen pelin.
 
Suosikkijoukkue
KK
Onko muilla ollut ongelmia pelin käynnistämisissä xbox onella? Eli kun laitan pelin koneeseen ja yritän käynnistää peliä niin tulee lukemaan omistatko tämän peli tai sovelluksen jne. Tämä tulee ainakin minulle aina välillä, vaikka minulla on pikakäynnistys pois käytöstä. Ja omistan tietysti kyseisen pelin.
Ei ole tullut eikä tuo normaalia ole. Ota yhteys xboxiin.
 

Glassjaw

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Onko muilla ollut ongelmia pelin käynnistämisissä xbox onella? Eli kun laitan pelin koneeseen ja yritän käynnistää peliä niin tulee lukemaan omistatko tämän peli tai sovelluksen jne. Tämä tulee ainakin minulle aina välillä, vaikka minulla on pikakäynnistys pois käytöstä. Ja omistan tietysti kyseisen pelin.

Joo samaa ongelmaa mulla, levyä joutunut välillä laittamaan moneen kertaan uusiksi ennen kuin Xbox on sen tunnistanut. Tosin nyt ei ole kyllä pariin viikkoon tuota tehnyt mikä vähän ihmetyttää.
 

Thombson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Onko muilla ollut ongelmia pelin käynnistämisissä xbox onella? Eli kun laitan pelin koneeseen ja yritän käynnistää peliä niin tulee lukemaan omistatko tämän peli tai sovelluksen jne. Tämä tulee ainakin minulle aina välillä, vaikka minulla on pikakäynnistys pois käytöstä. Ja omistan tietysti kyseisen pelin.

Kerran tuli viimeisimmän päivityksen jälkeen kun olin pelannut 360 peliä ja sen jälkeen laitoin one pelin asemaan. Mulla pikakäynnistys päällä ja laitoin pelin asemaan ennen kuin dashboard tuli näkyviin.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Onkos porukalla tietoa kun broidi tuossa kertoili, että XOnelle olisi olemassa joku lisälaite, jolla saa netistä enemmän irti? Heillä siis käytössä mokkula ja moista halajaa joululahjaksi, mutta itselläni ei ole kyllä minkään valtakunnan käsitystä, että mistä tässä nyt puhutaan.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Onkos porukalla tietoa kun broidi tuossa kertoili, että XOnelle olisi olemassa joku lisälaite, jolla saa netistä enemmän irti? Heillä siis käytössä mokkula ja moista halajaa joululahjaksi, mutta itselläni ei ole kyllä minkään valtakunnan käsitystä, että mistä tässä nyt puhutaan.

No en ole kyllä kuullut itsekään ja kuitenkin alaa seuraan. Epäilen täten kalamiesten tarinaksi, tai väärinymmärrykseksi.

Se on kiinteä nettiyhteys... ja tähän perään joulupukkihymiö.
 

Brassard

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Tappara
Vajaan kuukauden vanha boxi ja nyt alkaa ilmenemään ongelmia.
Sammui ensin johtuen sähkökatkosta, ja nyt ei suostu käynnistymään millään.
Tuo vihreä XBOX One- latauskuva tuossa ruudulla ehtii näkyä, mutta sen jälkeen kone sammuu itsestään. Onko muilla ollut samanlaisia ongelmia?
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Vajaan kuukauden vanha boxi ja nyt alkaa ilmenemään ongelmia.
Sammui ensin johtuen sähkökatkosta, ja nyt ei suostu käynnistymään millään.
Tuo vihreä XBOX One- latauskuva tuossa ruudulla ehtii näkyä, mutta sen jälkeen kone sammuu itsestään. Onko muilla ollut samanlaisia ongelmia?
Kuulostaa sieltä että koneesta mennyt kovalevy paskaksi tai jotain vastaavaa, suosittelisin lähettämään takuuseen kyselyä. Ettei vaan olisi ottanut jotain sähköpiikkiä itseensä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös