Tägäystesti

  • 5 131
  • 31

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Nimimerkin @V-G- innoittamana pitää harjoitella tägäystä, ettei syytetä paskan puhujaksi toisen selän takana. Kiitokset nimimerkille @Kari Runk siitä, ettei tämä tägäämisvelvoite mennyt minulta ohi. Mitä mieltä on pääministerimme @Käyttäjänimetön tästä tägäämisestä?

Milloin tägäsitte ensimmäisen kerran? Minä tägäsin ensimmäistä kertaa tässä viestissä. Tägä tägä vaan kaikille.
 

Nick Neim

Jäsen
Mutta kuules mulkku sinun pitää osata myös tämä tägäys!

Toim. huom: Mulkku ei ole henkilökohtaisuus käyttäjää kohtaan, VAIN ja AINOASTAAN satunnainen esimerkkisana!
 

Nick Neim

Jäsen
Minä olen esimerkiksi @Kari Runk eli Runkkari ja sinä olet taasen Aunt Wang !

Eli kikka perustuu noihin käyttäjänumeroihin. Lainatessasi tätä viestiä näet esimerkiksi minun (20693) ja sinun (98664). Näiden avulla käyttämällä [ user=x] [ /user] tägejä saa väliin mitä tahansa käyttäjänimen tilalle.
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Entäpä jos tägään sinut toiseksi käyttäjäksi, kuten vaikkapa nimimerkiksi Hauptmann... Saatteko nyt kummatkin ilmoituksen tästä? #Täg #Tägging
 

Nick Neim

Jäsen
Joo mä luovutan. Ei tullut nytkään (enkä edes kuseta) ja mulla on joskus aikaisemminkin ollut ongelmia tägäyksien kanssa. Ilmeisesti nämä user tägäykset eivät toimi kun sen sijaan nämä @Aunt Wang toimii. Ihme paskaa.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
#20

Jaa porukka oikeesti viitsii nähdä näin paljon vaivaa #20
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös