Katsomokulttuuri Mestiksessä

  • 310 284
  • 1 466

Andy-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikkelin Jukurit
Löröt on Kouvolalaisten puntissa ja Harppa valmistelee seuraavaa pläjäysta perjantain matsiin. DJ hoitanut vuosikausia oman tonttinsa täsmälleen samalla moodilla, Ihmettelen, että mitä tapahtunut nyt, kun Harppa uinut näinkin voimakkaasti KooKoon peräreikään? Muistutan muiden joukkueiden kannattajia näistä KooKoo - Jukurit jännitteistä vuosien varrelta. Onko vati puolin ja toisin täynnä? Nyt ollaan astuttu aivan uudelle tasolle! Vai mille?
 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ihmettelen, että mitä tapahtunut nyt, kun Harppa uinut näinkin voimakkaasti KooKoon peräreikään?

Nyt sinulla on parahin Andy-80 mennyt pahasti puurot ja vellit sekaisin. Se, että mikkeliläinen DJ herättää joissakin kouvolalaisissa tai muun paikkakuntalaisissa myötähäpeää ei liity mitenkään KooKoohon. Ei kannata myöskään yleistää kaikkia kouvolalaisia tai minkään muunkaan paikkakunnan väkeä. Täällä jatkoajassa on ylipäätään vain promille minkään joukkueen kannattajista. KooKoo nyt ei siis kuitenkaan mitenkään liitty Mikkelin DJ:hin eikä myöskään kaikki mikkeliläiset saati Jukureiden kannattajat ole juntteja vaikka sikäläinen DJ onkin hämähtänyt 90-luvullle.

Löröt on Kouvolalaisten puntissa ja Harppa valmistelee seuraavaa pläjäysta perjantain matsiin. DJ hoitanut vuosikausia oman tonttinsa täsmälleen samalla moodilla,

Hui kun pelottaa. Hyvä, että varoitit jo etukäteen. Uskaltaakohan kukaan KooKoon kannattaja tulla Kalevankankaalle kun ei yhtään etukäteen tiedä mitä se Harppa-Setä oikein keksii seuraavaksi.

Vastustajien kannattajien provosoiminen ottelun jälkeen puolestaan on aivan helvetin hölmö tempaus. Siinä kohtaa organisaatiota edustavan DJ:n pitäis keskittyä esim. omien kannattajien lempibiisejen (onko niitä?) soittoon, eikä koittaa saada humalaista tappion kokeneen joukkueen kannattajalaumaa ärsytettyä. Valoja päälle tämän osalta, @Harppa-setä! Muuten voit minun puolestani jatkaa valitsemallasi linjalla.

Tässä on todella hyvin kiteytetty mistä on kyse. Siis onko mitään järkeä, että seuran virallinen levyjenpyörittäjä enää pelin jälkeen jatkaa tappion kärsineen joukkueen kannattajien ärsytystä? Valot päälle nyt siellä DJ-kopissa! On kokonaan eri asia, mitä seurojen faniryhmät toisilleen mahdollisesti laulavat pelin jälkeen, mutta seuran viralliselta edustajalta en odottaisi kyseisenlaista toimintaa. Faniryhmien kesken jopa pienimuotoinen naljailu kuuluu asiaan.
 
Viimeksi muokattu:

Vertigo

Jäsen
Suosikkijoukkue
muinainen MiPK
... vaikka sikäläinen DJ onkin hämähtänyt 90-luvullle.

Nyt kyllä repesi pelihousut. Tämä on jumankauta ennekuulumaton loukkaus. Mitä te lopit tiedätte, mitään hämyilystä. 90-luvulla ja kunnon hämyilyllä ei ole mitään tekemistä keskenään. Ei ole suurempaa loukkausta kunnon hämyille, kuin soitaa hämymusaa, jossain lätkämatsissa. Antaa nyt olla vaan.
 

karate Mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HardCore Hooligan
Erittäin hyvä kolumni Tommi Manniselta. Hämmästyttää, että täällä väki on sitä mieltä, että olisi pitänyt jättää kirjoittamatta. Minusta tuollaista lukee ihan mieluusti, ja onhan asia herättänyt täälläkin monta sivullista parranpärinää. Lehtimiehen pitääkin tarttua kuumaan aiheeseen, joten ihan oikein toimittu ja tekstihän oli erinomaista asiaa, joskin itse olisin vielä vahvemmin painottanut tämän "Harpan" vauhkoamista täällä ja mediakuution käyttöä ennen matsia. Kumpi nyt sitten toimii oikein: reportteri, joka tarttuu aiheeseen ja kirjoittaa rakentavassa hengessä asiallisen jutun vai tiskijukka, joka pyörittää nimimerkkien antamaa kritiikkiä jossain valotaululla tilanteessa, jossa varmaan yhdeksän katsojaa kymmenestä ihmettelee että mitä vittua nyt taas (se kymmenes katsoja on näitä paraspelaajan kavereita ja on silleen et "Ähihi, Harppa, ähihihi")? Ei pitäisi olla vaikea vastata. Erinomainen huomio Manniselta oli se, että täälläkin on kuultu useaan otteeseen "Harpan" shown olevan tehty mikkeliläiskatsojia varten ja että on pääasia, kun Mikkelissä pidetään. Niin, pidetäänkö sitten, koska tosiaan yleisömäärät? Tuskinpa olisivat pudonneet, vaikka "Harpan" sijasta olisikin savikiekkoja pyörittänyt joku muu, nousseet ehkäpä, mene ja tiedä. Joka tapauksessa se pikkukakkonenkin on kuultu aika monta vuotta sitten ja järkytys oli, että siitä ei ole vieläkään päästy eteenpäin. Sääli, että uuden hallin hienoista kovaäänisistä kuuluu edelleen tämän "Harpan" rakentamat systeemit. No, kukin tyylillään tahi sitten ilman. Manninen ten points, "Harppa" zero poäng.
 

Diablo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Urheilullisesti avoimet sarjat
Ticoa häpeää Kouvolassa jo kotiyleisökin ja huhut kertovat että ensi kaudella siihen Pojun Paskan soittamiseen tulee muutos! Tätä tarvitaan sillä en tohdi ajatella edes kun Liigassa soisi jokin Sputnik- homeperse- poikasaunoo- aijaasäetuskallavai- hunajatabiisi. Myötähäpeän tunnetta on ilmassa pelkästä ajatuksestakin.
Hahah, tämä oli ehkä vaan jo mulle liikaa! :)

Tosiaan tervetuloa ensi kaudeksi Liigaan. Epäilenpä, että teidän vierailessa Nordiksella etc. ei nämä "pikkukakkoset" yms. hassuttelut ainakaan soi. Elleivät sitten ole meidän kaikkien iloksi palkanneet Harppaa ensi kaudesi HIFK:n organisaatioon - mene ja tiedä. Hauskintahan tässä on se, että tokkopa noi DJ:n soittamat biisit ja muu toiminta kenenkään verenpainetta on saanut pahemmin nousemaan, ainakaan näin ulkopuolelta asiaa seuraavan silmin - vaikuttaisi, että ennemminkin tiskijukan ihon alle on päästy. Ja tosiaan itse tässä lähinnä ihmetellyt ja tuntenut myötähäpeää, että onko toi toiminta DJ:n mielestä ollut muka niin hemmetin hauskaa. Puhumattakaan, että olisin ymmärtänyt näitä jatkoajan keskustelupalstan viestien viemisen tarkoitusperää jäähallin skriinille.

Nojoo over and out.
 

Oskupoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pepe Jürgens
Siis onko ihan oikeasti Mikkelin mediakuutiolla näytetty Jatko-ajan nimimerkkien kirjoituksia?? Mä olen luullut koko ajan että se on joku uhkaus tai yleensäkin vitsi. Voiko Mikkelin kuution käyttäjä olla noin vitun tyhmä!! Sanokaa että ymmärsin väärin!
 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Siis onko ihan oikeasti Mikkelin mediakuutiolla näytetty Jatko-ajan nimimerkkien kirjoituksia?? Mä olen luullut koko ajan että se on joku uhkaus tai yleensäkin vitsi. Voiko Mikkelin kuution käyttäjä olla noin vitun tyhmä!! Sanokaa että ymmärsin väärin!

Minulla on sellainen käsitys, että Mikkelin jäähallin mediakuution käytäjänä toimii tämä surullisen kuuluisa Harppa-setä. Tuo taitaa valitettavasti olla totta, että Mikkelin jäähallin mediakuutiolla on näytetty jatkoajan nimimerkkien kirjoituksia. Tämä on surullista mutta totta ja mikä pahinta, niin jotkut vielä kehtaavat puolestella tämän Harppa-sedän toimintaa.

Täytyy sanoa, että erittäin hieno kirjoitus Willimiesten sivulla. Olen asiaan liittyen täysin samaa mieltä. Voisiko kukaan kuvitella, että esimerkiksi Lappeenrannan tai Kouvolan jäähallien mediakuutiosta näytettäisiin jatkoajan keskustelupalstan kirjoituksia ja vieläpä valoikoidusti? Niinpä.
 

karate Mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HardCore Hooligan
Täytyy sanoa, että erittäin hieno kirjoitus Willimiesten sivulla. Olen asiaan liittyen täysin samaa mieltä. Voisiko kukaan kuvitella, että esimerkiksi Lappeenrannan tai Kouvolan jäähallien mediakuutiosta näytettäisiin jatkoajan keskustelupalstan kirjoituksia ja vieläpä valoikoidusti? Niinpä.

Tai että Hartwall Areenalla olisi näytetty kevään ratkaisumatseissa jotain väsyneitä Venäjä-vääntöjä keskustelupalstoilta? Niinpä niin.

Willimiesten sivujen teksti oli kovaa ja karua asiaa. Mikkelissä kannattaisi nyt ihan tosissaan puhaltaa peli poikki, ottaa saman pöydän ääreen kaikki mahdolliset asianosaiset ja ensin kerrata homman kulku ihan alusta saakka sekä tehdä analyysi, että missä vaiheessa homma meni vituiksi ja miksi. Sen jälkeen uusia freesejä ajatuksia ja toimintatapoja sekä viime kauden pj Harri takaisin hommiin. Toimiston puolelta voitaisiin käydä opiskelemassa kiekkokulttuuria muilla paikkakunnilla ja sinne toki kannattaa ottaa tämä "Harppa" mukaan. Ymmärrän että seuraava saattaa ottaa ylpeyden päälle, mutta esim. oppimatka Kouvolaan voisi auttaa organisaatiota eteenpäin. Tsemppiä.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Ulkopuolista näkökulmaan koko tähän Mikkeli vs. Kouvola vastakkainasetteluun ja tällä kertaa lappeenrantalaisen kynästä/sormista:
Kaiteen-kertomaa / Willimiehet

100% samaa mieltä ja kiitos tästä.
Tämän Willimiesten kirjoituksen luettuani minulla ei ole kuin yksi kysymys:
- kuinka saatanan tyhmiä siellä Mikkelissä ollaan?

Eihän tuon tyyppinen toiminta vie kokonaisuutta kuin vain ja ainoastaan taaksepäin.

Vaikka kyseessä olisi vain yksi ihminen joka on päättänyt perseillä tuolla tavalla, niin mielestäni seurajohdon pitäisi ottaa vastuu ja laittaa hommat kuntoon. Eihän tuollaisessa toiminnassa ole järjen hiventäkään.

Tuo Jatkoajan viestikavalkadin poimiminen mediakuutiolle alkaa olla jo osoitus sen luokan tyhmyydestä, että ko. henkilö pitäisi korvata pikimmiten vaikka Mikkelin AMK:ssa tietojenkäsittelyä opiskelevalla tulevalla IT-tradenomilla. Eiköhän sieltä löydy pätevämpi henkilö tuohon virkaan.
 

Pervert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiitospaidat
Ei hitto mitä viihdettä ja myötähäpeää tässä ketjussa. Todellista tunteiden sekamelskaa.

Tästä tuleekin ensikaudelle mukavaa seurattavaa kun liigarealismi iskee kookoofaneihin.

Jatkakaa itkua. On tämä erikoista katseltavaa.
 

juurihoito

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO
Itse kyllä allekirjoitan osan tuosta willimiesten jutusta. Minun mielestä Harpan harrastama "hauskan vittuileva" tyyli on kyllä niin nähty ja lapsellinen.
Tuolla saralla pitäisi ottaa myös kehitysaskel eteenpäin niin kuin seura on tehnyt muutoinkin.
Toivottavasti Dj Harald ottaa tästä medianäkyvyydestä kopin ja kehittää myös omaa osaamistaan tällä saralla.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Hieman ihmettelen että kenen etua tämän keissin venyttäminen palvelee. Tämä etenkin sillä taustalla, että JA-viestien lisäksi mitään aiemmista keväistä poikkeavaa ei ole tapahtunut. Lisäksi mitään sellaistakaan ei ole tapahtunut Mikkelissä, mikä olisi jotenkin ainutlaatuista ja ennenkuulumattoman epäurheilijamaista tms (jokainen voisi ihan rehellisesti mennä hetkeksi itseensä ja miettiä esim että "soiko kotihallissani jotain ämyreistä pelkästään vastapuolen jäähyjen kunniaksi"). Heikointa lenkkiä on käytetty vuosia ja hyvä vaan jos saa vastapuolelta valitulla joukkuerangaistuksen kärsijällä ajatuksia vääriin asioihin. Apinatarha varattu ymmärtääkseni pelkästään rumia/turhia taklauksia ja hermojen menettämisestä johtuvia hölmöilyjä (Levokarin touhut ekassa matsissa) varten ja toki niilläkin pyritään lämmittämään vastapuolen hellankoukkua vielä hieman lisää että heikentäisi joukkueensa mahdollisuuksia.

Jotain jos kaipaa, niin voisi tasapuolisuuden nimissä viljellä välillä myös itseironiaa jos siihen on selvä tarve. Jo kehumissani HydO:n matseissa esim soitettiin välillä Irwinin "Kusessa ollaan" jos naapurilla oli karmea vaihe päällä ja kotijoukkue aivan purjeessa. Tuskin tuosta kumpikaan joukkue energiaa sai, mutta katsojana hymyilytti.
 

Isaskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Hieman ihmettelen että kenen etua tämän keissin venyttäminen palvelee. Tämä etenkin sillä taustalla, että JA-viestien lisäksi mitään aiemmista keväistä poikkeavaa ei ole tapahtunut. Lisäksi mitään sellaistakaan ei ole tapahtunut Mikkelissä, mikä olisi jotenkin ainutlaatuista ja ennenkuulumattoman epäurheilijamaista tms (jokainen voisi ihan rehellisesti mennä hetkeksi itseensä ja miettiä esim että "soiko kotihallissani jotain ämyreistä pelkästään vastapuolen jäähyjen kunniaksi"). Heikointa lenkkiä on käytetty vuosia ja hyvä vaan jos saa vastapuolelta valitulla joukkuerangaistuksen kärsijällä ajatuksia vääriin asioihin. Apinatarha varattu ymmärtääkseni pelkästään rumia/turhia taklauksia ja hermojen menettämisestä johtuvia hölmöilyjä (Levokarin touhut ekassa matsissa) varten ja toki niilläkin pyritään lämmittämään vastapuolen hellankoukkua vielä hieman lisää että heikentäisi joukkueensa mahdollisuuksia.

Jotain jos kaipaa, niin voisi tasapuolisuuden nimissä viljellä välillä myös itseironiaa jos siihen on selvä tarve. Jo kehumissani HydO:n matseissa esim soitettiin välillä Irwinin "Kusessa ollaan" jos naapurilla oli karmea vaihe päällä ja kotijoukkue aivan purjeessa. Tuskin tuosta kumpikaan joukkue energiaa sai, mutta katsojana hymyilytti.

Mielestäni kaikki nuo käyvät esimerkeiksi junttimaisuudesta, josta toivoisin päästävän eroon. Jotkut noista kuitenkin tykkää, joten kyse on kai makuasiasta.

Minun ihon alle ei noilla päästä, mutta tapahtuman järjestäjän rooli ja vastuu on tässäkin otettava huomioon. Jos ottelutapahtuma on tarkoituksella provokatiivinen, niin ei varmaan kannata ihmetellä jos esim. ratkaisufinaalin jälkeen vierasfanien käytös lähtisi käsistä.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
@Isaskar loppupeleissä lätkä on kuitenkin aika junttimainen laji (karjalalippiskansa etc). Toki uusia asioita saa ja pitääkin yrittää tuoda estradille mahdollisuuksien rajoissa, mutta uskoakseni esim suurten (ja miksei joidenkin pienempienkin) fudismaiden katsomokarnevaaleja ei Suomeen saada niin kauan kun jääkiekko on ns koko kansan laji (ja kansa pääosin suomalaistaustainen kulttuuriperimältään). Sivukatsomoissa ääneen kannattamisen kynnys on todella korkea, kun muu hallillinen tyytyy siihen "klap-klap-klap" -äänen tuottamiseen (nahkahanskoilla tai ilman).
 
Suosikkijoukkue
KK
Tuosta willimiesten jutustakin saa käsityksen, että ei sinne Sarvis Clubiin mikään tunku tunnu olevan. Onko tosisaan niin, ettei Sarvis Clubissa ole mitään vikaa? Kyllä Kalvenakankaalla kuulee aika-ajoin juttua juuri tuosta, ettei kukaan tervejärkinen halua itseään liitettävän Sarvis Clubiin. Mielenkiintoista, että tämäkin "huhu" aina kielletään täällä jatkiksessa ja kerrotaan kuinka kannattajatoiminta on mennyt eteen päin. No ei edelleenkään siltä näytä. Onko se niin vaikea tunnustaa, että jotain siellä nyt on tehty väärin? Miksi ei voi katsoa peiliin vaan aina täytyy jankata ja puolustaa Harppasedän ja fanien tekemisiä? Jos kouvolalainen hölmöilee jossain, niin ainakin itseäni hävettää suuresta, enkä itse ainakaan ala puolustelemaan sylkijöitä tai sentterin heiluttelijoita.
 

Anyukov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikkelin Jukurit
Minnes ne #lutuurimiehet hävis päädystä heti tänään matsin jälkeen? Ainiin, tappio tuli, joten äkkiä #lutuurimaisesti katsomosta karkuun.
 

Andy-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikkelin Jukurit
Jos se niin kiinnostaa, niin kannattaa varmaan mennä kyselemään paikanpäältä.

Viestisi kuvastaa hyvin mikkeliläistä kiekkokulttuuria... Lyötyä on helppo lyödä ja vastustajien epäonnistumiset tuovat suurimman onnellisuuden. Ikävä kyllä kulttuuria ei saa ostamalla, vaan se pitää luoda ja sen pitää kehittyä. Toivottavasti joskus myös teillä.

Viestisi kuvaa KooKoo-kannattajan sielunkuvaa parhaimmillaan, ei toki kaikkien. Toivottavasti mikkelissä on hyvät pöhinät perjantaina. Tervetuloa KKtig Harppalandiaan! Mikkelissä lyödään perjantaina Mestiksen tämän kauden yleisöennätys! Siinä sinulle kulttuuria!
 

Jayzon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Golden Knights
Älkää jaksako enää tuota lapsellista nokittelua, puolin ja toisin. Minä luulin, että siitä pahimmasta päästiin tässäkin ketjussa jo yli. Olkaa aikuisia ja antakaa olla.
 

Steus

Jäsen
Kouvolassa oli tänään hyvin _koko halli_ mukana taputtamassa tappioasemassakin hönkää KooKoon hakiessa tasoitusta, siinä on mikkeliläisillä vielä paaaaljon opittavaa. Kannattajaryhmien vääntö meni puolestaan aika suvereenisti Sarviksille.
 
Suosikkijoukkue
KK
Älkää jaksako enää tuota lapsellista nokittelua, puolin ja toisin. Minä luulin, että siitä pahimmasta päästiin tässäkin ketjussa jo yli. Olkaa aikuisia ja antakaa olla.
Näinpä. Paraspelaaja lähti ja luulin ketjun tason parantumiseen, mutta tämä kertoo aika hyvin Mestiksen katsomokulttuurista. Ymmärrän toki, että mikkeliläisiä kismittää viime kauden tappio varsinkin, kun KooKoo on se joka nousee eikä Jukurit. Mutta ei nämä ottelutapahtumat parane, jos vittuilu ja toiselle nauraminen alkaa muutama päivä ennen varsinaista koitosta. Älytöntä kikkelin venyttelyä. Nyt ymmärrän vielä paremmin, miksi ihmiset eivät halua itseään liitettävän Sarvis Clubiin. Yksi rääväsuu kun on poissa, niin näyttää noita lyötyjä lyöviä löytyvän aika paljon. Toki KKtig vastaa huutoon. kuka muu muka?
 
Tähän ketjuun kirjoittavista jukurikannattajista tulee mieleen pieni räksyttävä chihuahua-lauma. Omanlaistaan kannattajakulttuuria toki sekin, istuu täydellisesti isoon kuvaan. Ei tule näitä piirinmestaruuskilpailuita ikävä!
 

Wilzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Pitää nyt kai lausua tähän hommaan muutama sana, sillä jotenkaan en tajua tätä viimeaikaista keskustelua lainkaan. En kaikilta osin Jukureiden videotaulun käyttöä, enkä kyllä oikein Tommi Mannisen kolumniakaan. Lisäksi olen suoraan sanottuna väsynyt siihen, että joillakin itseään kehittyneinä pitävillä kannattajaryhmillä - tai ainakin joillakin niiden jäsenillä - on jatkuvasti tarve nostaa itsensä jalustalle. Samoja oireita podin itsekin joitakin vuosia sitten, mutta liekö sitten muutama ikävuosi lisää muuttanut ajatuksia.

Täällä on sanottu, että SarvisClubiin ei ole tunkua. Kuitenkin yhdistyksellä on käsittääkseni 175 jäsentä ja Kouvostoliitossakin oli kohtalaisen hyvä edustus tänään. Toisaalta SarvisClubista puuttuvat kyllä ne parinkympin hujakoilla olevat mieskatsojat, mutta se nyt tuskin on yksin kannattajaryhmän ongelma. Tämän joukon puuttuminen katsomosta on koko Jukureiden ongelma, mutta se koskee enemmän itse seuraa kuin kannattajakulttuuria.

Mitä Jukurit ja Mikkeli siinä voittaisivat, jos JSC nyt yhdessä yössä muuttuisi laumaksi käsiään vihaisesti heiluttelevia merkkivaatteisiin pukeutuvia laulajia? Ja jos vielä laulut olisivat niitä samoja chantteja SMJK:n laulukirjasta? Kyllähän SarvisClubinkin katsomosta laulua nyt on irronnut, jos se tälle kannattajatoiminnalle joku mittari on. Pääasia, että se mitä tehdään, tuntuu omasta mielestä oikealta, hyvältä ja ennen kaikkea aidolta.
Mikään tuskin olisi estänyt muodostaa toisenlaista kannattajaryhmää JSC:n rinnalle, mutta sellaistapa ei ole tapahtunut. Toisaalta, jos tapahtuisi, niin en minä pistäisi pahakseni.

Eikä tämä nyt ole tarkoitettu kritiikiksi Kouvostoliittoon. Kyllä minusta KooKoon kannattajakatsomossa on ollut hyvä tunnelma ja meininki useimmiten, kun olen samaan halliin sattunut.

Ja kyllä, olen itsekin SarvisClubin jäsen vaikka en kannattajakatsomossa kotimatseissa olekaan. Vieraspelireissuilla olen käynyt, mutta nyt ei ole yksinkertaisesti uskaltanut: olen nähnyt Jukureiden voittavan vierasottelun edellisen kerran keväällä 2013 Mestiksen toisessa finaalissa Kouvolassa. Sen jälkeen olen nähnyt toistakymmentä vierasmatsia, mutta aina on Jukurit onnistunut häviämään! Pidätän oikeuden nostaa itseni finaalisarjan ratkaisijaksi, jos Jukurit nostaa mehupurkin kohti kattoa.
 
Suosikkijoukkue
KK
Pointtihan ei ole siinä, etteikö Sarvis Clubiin tunkua olisi ollut, vaan siintä, että kun sinne uusia janttereita tulee, eivät he kauaa siellä pyöri. Monihan varmaan kuuluu Sarvis Clubiin pelkästään etujen takia. Tunnen ainakin muutaman KKP:n jäsenen ja he ovat toiminnassa mukana esimerkiksi halvempien vierasmatkojen takia. Eivät he muuten fanipäädyssä rieku. Näin varmaan Sarviksessakin. Ei teidän tarvitse uskoa, mutta minua on tänään lähestetty YV:llä jukurifanin toimesta ja ei nämä Sarviksen ongelmat ihan tuulesta temmattuja ole.
 

KOOKOOBOY

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mikkelissä lyödään perjantaina Mestiksen tämän kauden yleisöennätys! Siinä sinulle kulttuuria!
Toivotaan että näin teette! Siis vilpittömästi näin jääkiekkoihmisenä toivon että mahdollisimman moni löytää hallille. Tässä pari faktaa tämän kauden osalta ja tärppinä pari Mestikseen liittyen.

Tämän kauden Mestiksen yleisöennätys on Kouvolasta 4.4.2015 KooKoo - TUTO Hockey - 4185 katsojaa.

Mikkelin halliin mahtuu 4400 katsojaa jos on loppuunmyyty.

Tämän kauden Jukureiden ennätysyleisö on 3236 katsojaa.

Mestis historian ennätysyleisö on viime kaudelta vastaavasta pelistä kuin nyt Mikkelissä tuleva ottelu, eli viime keväältä Kouvolasta kun ottelua seurasi 5194 katsojaa.

Jukureiden seurahistorian ennätysyleisö Mestiksessä on vuodelta 2002 Jukurit - KooKoo ottelusta kun katsojia oli 4357.

Lyhyellä matikalla on nähtävissä että tämän kauden ennätysyleisömäärä voidaan rikkoa, vaikkakin vain max.215 katsojalla. Samalla Jukurit tekisivät uuden katsojaennätyksensä.

Uskon että halli on loppuunmyyty (pakkohan sen on olla kun hallin kapasiteetti on "vain" reilut 4000 ja Liigaan on menossa) sillä "panokset" ovat kovat ja hinku saunomaan on suuri. Mikäli halli ei ole loppuunmyyty tai yleisömäärä on alle 4200 katsojaa niin kysyn sitten @Andy-80 missä on kulttuuri?

Mikkeli on perjantaina loppuunmyyty, sillä jos se nyt ei ole, niin kertokaa toki milloin se olisi? Perjantaita odottaessa...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös