Nettikauppojen pelitarjoukset!

  • 79 047
  • 259
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Totta. Kohtuullisella hinnalla vertasin tuohon kun jossain oli ollut hintaa yli 10 euroa enemmän. Ilmeisesti tosiaan tuota peliä ei oikein mistään saa ja siksi hinta on pysynyt noinkin ylhäällä.

Niin, tietokoneelle tuota on saatavilla vaikka kuinka ja paljon, mutta konsolipuolella hankalampaa. Todennäköisesti käy kuten Desperadoksen kanssa reipas vuosi sitten. Pari vuotta etsin aktiivisesti. Sitten löysin viimeinkin huuto.netistä ja ostin pois. Seuraavana päivänä tai sitä seuraavana löysin toisen kirpparin hyllystä.
 
Steamissa on tällä hetkellä tarjouksessa "työviikon mysteeriale", voimassa huomiseen 20.00 asti. Ale kattaa lähinnä vanhempia, nimensämukaisia mysteeripelejä. Ainakin Broken Swordeja lähtee halvalla (Uusin, The Serpents Curse 7,81€, ykkösen remastered 1,69€ yms.) La Noire hintaan 5,09€ ja onhan siellä jokunen muukin pläjäys. Itse olen aina pelaillut noita Broken Swordeja, joten pari tarttui matkaan yhdessä La Noiren ja Sam&Maxin kanssa.
 

Mr.Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flopit
Oletteko tilanneet EUn ulkopuolelta pelejä? Itse tilasin yhtenään Play.comista ennen tulli-/verorajan alennusta. Lätkäiseekö tulli satavarmasti lisälaskun veroista ja tulleista jos peli maksaa yli sen 10-20€a (mikä se yläraja nyt olikaan), vai meneekö seulan läpi joskus? Play ei taida "vilunkipeliä" harrastaa ja lätkäistä "gift"-tarraa kylkeen maksujen välttämiseksi?
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Oletteko tilanneet EUn ulkopuolelta pelejä? Itse tilasin yhtenään Play.comista ennen tulli-/verorajan alennusta. Lätkäiseekö tulli satavarmasti lisälaskun veroista ja tulleista jos peli maksaa yli sen 10-20€a (mikä se yläraja nyt olikaan), vai meneekö seulan läpi joskus? Play ei taida "vilunkipeliä" harrastaa ja lätkäistä "gift"-tarraa kylkeen maksujen välttämiseksi?
Itse olen tilannut Playstä käytettyjä pelejä jotain vajaa kymmenen kappaletta ja kertaakaan ei ole mitään ylimääräistä ollut. Eihän tuolta enää uusia oikein kannatakaan ostaa, kun ovat Suomen hinnoissa, mutta käytetyistä löytää hyviä hintoja suht uusistakin peleistä. Lähettävät jokaisen erikseen. Muuta en osaa sanoa.

Play-Asiasta teki mieli testata pelin tilausta, mutta hinnat ilmeisesti sielläkin pompannut, joten sekin jäi noiden Anttilan alennuskoodien takia, joilla sen kympin sai pois. Mutta edullisista paikoista tilata pelilevy kuulisin mielenkiinnosta itsekin.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Steamissa GTA V hypen takia nyt kaikki GTA-pelit (tai ainakin 3, SA, VC ja IV) alessa. Itse ostin 3+SA+VC-paketin 4.99e:llä yht. Ei ihan kauhean hirveä hinta noista...
 

Harhasyöttö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP sympatiat: HIFK
PS Storessa PSN jäsenille mm NHL 16 23€ (lähti ostoon), samoin kattelin et Xbox Storessa olisi suunnilleen samaan hintaan NHL:ää, myös FIFAt kummassakin tarjouksessa.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Steamin talviale alkoi.
Undertale tyttärelle "pukinkonttiin"
Itselle ei vielä mitään erikoista löytynyt.
Itse huomasin saman ja pistin heti lataukseen "Baldur's Gate: The Complete Saga", eli nämä uudelleenjukaistut versiot kummastakin legendaarisesta Baldurs Gatesta ja mukaan vielä "Siege of Dragonspear" lisäosa. Jos ette vielä ole pelanneet ehkäpä parhaita ikinä tehtyjä roolipelejä niin nyt todellakin kannattaa kokeilla!

Jos Diablo tyyppinen hack&slash uppoaa niin kannattaa myös pistää Torchlight 2 lataukseen vaivaisella 4.74€ hinnalla.
 
Viimeksi muokattu:

Teloch

Jäsen
Ja jos Baldur's Gatet uppoaa, Pillars of Eternity ei ole mitenkään paha ostos tuohon vajaan 17 euron hintaan (~30€ jos ottaa White March pt. 1 & 2 mukaan). On tullut tuon parissa viihdyttyä tunti jos toinenkin. Hieman harmittaa että Tyranny ei tullut tuon suurempaan alennukseen, mutta en sitä oikeastaan odottanutkaan, sen verran uusi peli kuitenkin kyseessä.
Yleisesti ottaen tuntuisi olevan paremmat alennukset kuin kesällä, jolloin oikeastaan koko hulluttelu meni ohi parin heräteostoksen voimin. Nyt sentään on lätkitty taas -75% useampaankin peliin, eikä -90%:kaan ole mikään ihmetys ainakaan indie-pelien puolella. Kyllähän tänne rahaa saisi taas uppoamaan jos haluaisi. Toisaalta sitten myös säästää pirusti kun ostaa PC:llä pelaaville kavereille joululahjat tuolta.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Motorsport manageria lähinnä kyttäilen ja joku sotastrategia/maailmanvalloitus tyylinen kliksuttelu saattaisi kiinnostaa.
 

Harjantai

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
PS Storessa alkoi myös alennusmyynti, joka kestää 7.1 asti. Dying Lightin Following lisäosa tarttui mukaan.

Edit: Steamista pitkään ollut harkinnassa ostaa tuo Cities: Skyline, mutta vielä ei ole tarttunut matkaan.
 

Thombson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Steam on näköjään ddossattu näin alen kunniaksi? Eipä sitten ostella pelejä.
 

Harjantai

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Ei tämä nyt hirveästi haittaa, että kauppa on nurin. Olin juuri menossa tekemään heräteostoksia. Tämä on kyllä pahaa aikaa, FFXV tarttu tuossa mukaan muuan tunti sitten.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Kärpät vs KalPa
  • 2.32
  • 4.00
  • 2.64
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös