Otteluseurantaketju Liiga 24.1.

  • 58 981
  • 609

Śmierć

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Islanders & Frans Nielsen + Karhu HT
Pitäiskö nyt alkaa itkemään ja riehumaan, kuten raumalaiset eilen? Äh, ei vaan jaksa lähteä sellaiseen pelleilyyn.
 

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
No huhhuh. Nyt kyllä vituttais jos olisi Ässien kannattaja. Hivenen katse dumareihin, mutta joo ei tuossa vaiheessa kyllä tuollaista dead man -ränniä saa pistää. Vahalahti, on se perkele. Kyllä töpsyköitä varmaan vituttaa päästää tuo kaveri Raumalle.
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Alunperin uumoilin että 4-2 menee jommalle kummalle pointsit, niinhän siinä kävi. Mutta tuolla pelillä ei Lukko pitkälle mene, vastassa oli kuitenkin puolijoukkueellista junioreita. Tänne taas on pakko saada vahvistuksia, ei junnuillakaan pitkälle mennä.
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Pääsetköhän tästä tappiosta koskaan yli? Jatkuvaa niiskuttamistasi seuranneena epäilen vahvasti. No ei muuta kuin yötä jukeboksiin ja muijaa turpaan tiäksää!

Keksitkö yhtään hauskempia juttuja? Jos ette pysty keskustelemaan pelin sisällä tapahtuvista tuomioista ja vertailemaan niitä niin syytön minä siihen olen. Tuli kuitenkin todistettua taas kerran kuinka matalalla on kynnys antaa Ässille se viimeisen kakkosen jäähy jotta mitään vahinkoa ei vaan pääsisi sattumaan. Viime kerralla olikin kova itku kun lopun jäähyt tulivat Lukolle mailalla naamaan hakkaamisista. Onnittelut kuitenkin otteluvoittojen tasaamisesta tämän kauden osalta, olen aika ylpeä porilaisista ja Ässistä näillä nappuloilla, tätä peliä ei tunnin päästä enää murehdita.
 
Suosikkijoukkue
Lukko
Viljanen kamppasi Koiviston ja esti näin kunnon vedon. Aivan selvä jäähy. Katsokaa hidastettuna jon silmät ei reagoi tarpeeksi nopeasti. Ei kahta sanaa, oikea tuomio.
 
Näytäppä ne viestit jossa olen itkenyt tuomareista? Ei kuulu tapoihin. Joten älä yleistä. Sinä sen sijaan nyyhkytät kuin Olli Lindholm konsanaan milloin mistäkin ja luulen että olet tunnin päästäkin vielä täällä virtuaalinessuun töräyttelemässä kun vaimo lähti naapurin työttömän hitsarireiskan kanssa vaakunaan ja sinulle jäi vain Olli, karhu ja oma koura.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Katsoinpa huvikseni ton Vahalahden taklauksen Niemeen uusintana. Metri irti laidasta, selkään ja Niemi ylävartalo edellä laitaan. Ei jäähyä. Aika helvetin käsittämätön tilanne. Tuosta 5+20 ei olisi ollut edes mikään huutava vääryys, pahempiakin nähty. Tilanne ajassa 52:20.

Pakko kai se on silti sanoa että parempi voitti.
 

Okkul

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja maajoukkueet
Kuin myös tunnustus Ässien taistelusta ja hyvästä vastuksesta. Nyt vihdoinkin kiekko pomppi meille.
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Katsoinpa huvikseni ton Vahalahden taklauksen Niemeen uusintana. Metri irti laidasta, selkään ja Niemi ylävartalo edellä laitaan. Ei jäähyä. Aika helvetin käsittämätön tilanne. Tuosta 5+20 ei olisi ollut edes mikään huutava vääryys, pahempiakin nähty. Tilanne ajassa 52:20.
Samaa kastia Niskalan sikailun kanssa. 2+10 molemmista, nyt toisesta 2min ja thats it. Aika perseestä etten sanoisi, kun siihen ynnätään vielä se, että Viljanen heitettiin tyhjästä boksiin ottelun lopussa.

Mutta turha näitä nyt on jälkikäteen enää vonkua, pisteet meni ja thats it. Pleijareissa sit normaalirosterilla kynitään Lukko.
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Tai sitten vaan kahvihammas Niemi voisi lopettaa jarruttelun taklaajan lähestyessä. Ei kannata ämmäillä.

Kato nyt vittu tuo Niskalan tilanne vielä uudestaan ja kerro mulle onko se selkääntaklaus? Molemmat menee samaa vauhtia laitaa kohti ja metrin irti laidasta ajelee selkään. Koko matkan numerot edessä.

Sama Vahalahden tilanne, täysin selvät 2+10, ellei jopa ulosajot.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Kato nyt vittu tuo Niskalan tilanne vielä uudestaan ja kerro mulle onko se selkääntaklaus? Molemmat menee samaa vauhtia laitaa kohti ja metrin irti laidasta ajelee selkään. Koko matkan numerot edessä.
Mutku Niemi jarrutti hei. Pitäs kai siinä nyt painaa päin laitaa eikä jarrutella tolleen jotta joku voisi tulla selästä.
 

Soilworker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Preds
Kato nyt vittu tuo Niskalan tilanne vielä uudestaan ja kerro mulle onko se selkääntaklaus? Molemmat menee samaa vauhtia laitaa kohti ja metrin irti laidasta ajelee selkään. Koko matkan numerot edessä.
No jos jumalauta Niemi hidastaa juuri ennen laitaa ja tarjoaa persettä kuin punaisten lyhtyjen alueella niin varmaan voikin sattua. Ei tuollaisessa asennossa voi kiekollinen nyt herranjumala mennä kun pelin nimi on jääkiekko.
 

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Alunperin uumoilin että 4-2 menee jommalle kummalle pointsit, niinhän siinä kävi. Mutta tuolla pelillä ei Lukko pitkälle mene, vastassa oli kuitenkin puolijoukkueellista junioreita. Tänne taas on pakko saada vahvistuksia, ei junnuillakaan pitkälle mennä.

Nää on näitä vähän katkeria puheita, joita myönnettävästi joskus itsekin on joskus tullut kirjoitettua. Runkosarja on runkosarja, ja pleijareissa vasta mitataan miehen mitta.

Lukolla ei siitä hyviä kokemuksia ole.
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
No jos jumalauta Niemi hidastaa juuri ennen laitaa ja tarjoaa persettä kuin punaisten lyhtyjen alueella niin varmaan voikin sattua. Ei tuollaisessa asennossa voi kiekollinen nyt herranjumala mennä kun pelin nimi on jääkiekko.

Joo täysillä vaan yli, ihan sama vaikka koko matkan numerot edessä. Tuo on sitä vastustajan kunnioituksen puutetta, ja noista pitäisi rankoa kovalla kädellä. Väsyneeltä mieheltä väsyneen miehen teko.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös