Ma 5.1.2015 Otteluseurantaketju Liiga

  • 51 980
  • 569

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Ja jos Hifk/Lankinen oli paskoja, niin mitä oli Lukko? Aivan.

En ole muuta väittänytkään. Lankinen on varmaan joo omaan tasoonsa nähden pelannut loistavasti, mutta kyllä kaverista näkee heti että kiekot pomppii. Tänään ei joutunut pahaan testiin kun kaikki paikat kämmennettiin omaan paskuuteen.
 
Suosikkijoukkue
Ipa, ipa, ipa, ipaa...
Marjamäelle miättimistä kevättä ajatellen. Eli löytyykö pleijareihin tarpeex vääntövoimaa?
 

TheJackal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ilman Ville Peltosta ja Tobias Salmelaista
En ole muuta väittänytkään. Lankinen on varmaan joo omaan tasoonsa nähden pelannut loistavasti, mutta kyllä kaverista näkee heti että kiekot pomppii. Tänään ei joutunut pahaan testiin kun kaikki paikat kämmennettiin omaan paskuuteen.

Oivoi kyllä se Lankinen on paska. Kuten sanoin vähän vastuuta saanu ja nuori kassari kyseessä, siihen nähden kelpo peli. Ja kuten mainittu, paljon kovempi prospecti ku teidän Setänen.
 

Face

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Joo, tolle jäähyyn johtaneelle tilanteelle saakin, mutta jos polvi vääntyy, ei sille normaali ihminen vihellä.
Kerros nyt että mistä sä tiedät mille kukakin viheltää? Sulla on pakko olla jotain erikoiskykyjä tietämään muiden aivoitukset kun joka kerta kun siellä ollaan vihelletty on syy sun mielestä Tapparalaisen loukkaantuminen. Oikeesti valoja päälle
 

Hode

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vatsalaanmakoilevatnaamansapitelijät
Kalpa voitti 2-0 ja onnittelut Kuopioon. Eipä siinä juuri Kerholla saumaa voittoon ollut.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Huomattavasti lupaavampihan Lankinen on verrattuna esimerkiksi teidän Setäseen.

Joo onhan tää Länkinen ihan kuningasjätkä ja tilastojenkin perusteella Setästä kovempi molari. Ja kova panemaan.
 

Ziggy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Itse olen tällä hetkellä New Yorkissa, joten peliä en nähnyt. Millä perusteella Lankinen on paska kassari? Huomattavasti lupaavampihan Lankinen on verrattuna esimerkiksi teidän Setäseen.
Itse pelistä en tiedä mitään, mutta tämän viestin olisit voinut postata suoraan "humblebrag" ketjuun :D
 

alias

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Rahoviina vetää viikon Tampereella takki auki tämän pelin jälkeen.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Nyt saisi tämä Tappara-mokke tehdä noviisit ja imeä vikalla minsalla.
 

Ikaros

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bayern Münich, Pelicans, NHL, 49's ja Lorna Shore
Näytti toki vääntyvän. Mutta melkoisen nopeasti se lakkas sattumasta ja omin avuin pois?
Toista jalkaa piti ilmassa kun liuku vaihtoon. En sit tiedä sattuko oikeasti, mutta noin nopeasti sieltä alko viheltely kuulumaan, että ei ollut Erkinjuntti edes vielä ylhäällä. No joo, se siitä.
 

polvipetteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kerros nyt että mistä sä tiedät mille kukakin viheltää? Sulla on pakko olla jotain erikoiskykyjä tietämään muiden aivoitukset kun joka kerta kun siellä ollaan vihelletty on syy sun mielestä Tapparalaisen loukkaantuminen. Oikeesti valoja päälle
Ei minulla ole tarvetta vihellellä toisten loukkaantumisille. Laita itse valoja päälle, jos vihletämiseltäsi kykenet.
 

tiipii

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Lahko
Oivoi kyllä se Lankinen on paska. Kuten sanoin vähän vastuuta saanu ja nuori kassari kyseessä, siihen nähden kelpo peli. Ja kuten mainittu, paljon kovempi prospecti ku teidän Setänen.
Mun iskä on parempi kuin sun iskä.
Lankinen pelasi hyvän pelin. Lukko taas osittain tuhri itse ensimmäisen erän hyvät paikkansa.
 

alias

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Voi paska taas jatkoille, 80/20 Tappara voittaa jos rankuille mennään.
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Ja jatkoille taas, viihdyttävää peliä kyllä.

Pisteitä tulee, mutta nyt olisi mukava voittaakin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös