Spotify – suosittele hyvää musiikkia!

  • 173 011
  • 728

Zorba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
En ole ennen yrittänyt käyttää offline-soittolistoja kännykässä. Puhelin on Lumia 800 win 7:lla, jos sillä on jotain merkitystä.

Vaikka valitsen offline-moden päälle, ja laitan listat offlinessä soitettaviksi, niin ei vaan toimi. Tulee aina ilmoitus: "The track is no available while in offline mode".

Mitähän teen vääriin? Premiun tilillä tuon pitäisi onnistua.

Olisi tiistaina 10 tunnin lentomatka edessä, joten sinne tuo olisi mukava saada toimimaan.
Ovatko ne haluamasi kappaleet latautuneet puhelimeen?
Tämän näet siitä alaspäin nuolen sisältävästä pallukasta soittolistan ja yksittäisten kappaleiden edestä.

Harmaa pallukka - odottaa latausta
haalean vihreä pallukka - lataus kesken
vihreä pallukka - ladattu


Onko puhelimesi yhdistettynä wlaniin vai yritätkö 3G-verkon kautta synkronoida? Ainakin WP8 versiossa (muistaakseni sama oli wp7 versiossa) sovelluksen asetuksissa on valittavissa voiko synkronointia tehdä 3G-verkon yli, oletuksena taitaa olla estetty.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ainakin Spotifyn Android -softassa pitää erikseen asettaa päälle 2G/3G -lataus offline -listoille, sillä muutoin nuo eivät synkkaa ennen kuin puhelin on langattoman yhteyden päässä. Eli mikäli sulla ei ole WiFi -yhteyttä ja haluat synkata 3G:n yli pitää se asetuksista erikseen sallia.
Toi 3G synkkaus on kyllä päällä, mutta ei toimi.
 

J.Petke

Jäsen
En ole ennen yrittänyt käyttää offline-soittolistoja kännykässä. Puhelin on Lumia 800 win 7:lla, jos sillä on jotain merkitystä.

Vaikka valitsen offline-moden päälle, ja laitan listat offlinessä soitettaviksi, niin ei vaan toimi. Tulee aina ilmoitus: "The track is not available while in offline mode".

Mitähän teen vääriin? Premiun tilillä tuon pitäisi onnistua.

Olisi tiistaina 10 tunnin lentomatka edessä, joten sinne tuo olisi mukava saada toimimaan.

Saattaa olla tyhmä kysymys mutta laitatko offline-tilan päälle ennen kuin pistät listat saataviksi offline-tilassa?

Hommahan toimii siis niin, että kun pistät listan saatavaksi offlinessa, puhelin lataa nuo kappaleet muistikortille/puhelinmen muistiin. Tämä voi tapahtua wi-fi-verkossa tai datayhteyden kautta. Tosin tuo datayhteydellä lataaminen pitää ensin mahdollistaa asetuksissa. Online-tilassa valitut listat sitten latautuvat ja ovat sen jälkeen soitettavissa ilman datayhteyttä.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Saattaa olla tyhmä kysymys mutta laitatko offline-tilan päälle ennen kuin pistät listat saataviksi offline-tilassa?

Hommahan toimii siis niin, että kun pistät listan saatavaksi offlinessa, puhelin lataa nuo kappaleet muistikortille/puhelinmen muistiin. Tämä voi tapahtua wi-fi-verkossa tai datayhteyden kautta. Tosin tuo datayhteydellä lataaminen pitää ensin mahdollistaa asetuksissa. Online-tilassa valitut listat sitten latautuvat ja ovat sen jälkeen soitettavissa ilman datayhteyttä.
Nyt alkoi ainakin sun ohjeilla lataamaan yhtä soittolistaa. Hitaasti, mutta varmasti? Saa nähdä jos toimisi.

Kiitos vinkeistä!!
 

Surprise Me

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gus Polinski - Polka king of the midwest
Sain jouluna lahjaksi spotify-lahjakortin jonka arvo oli 30 euroa. Vaimon pikkuveli rekisteröi minulle tilin niin nopeasti etten oikein ymmärtänyt miten saan jatkettua spotify asiakkuuttani. Voinko ostaa esim. R-kioskilta uuden kortin ja saada sillä lisää kuukausia käyttöön, niinkuin pre-paid liittymissä?
 

J.Petke

Jäsen
Sain jouluna lahjaksi spotify-lahjakortin jonka arvo oli 30 euroa. Vaimon pikkuveli rekisteröi minulle tilin niin nopeasti etten oikein ymmärtänyt miten saan jatkettua spotify asiakkuuttani. Voinko ostaa esim. R-kioskilta uuden kortin ja saada sillä lisää kuukausia käyttöön, niinkuin pre-paid liittymissä?

Helpompi vaihtoehto on rekata oma kortti Spotifyn nettisivuilla, jonka jälkeen sinulta veloitetaan automaattisesti 10€ per kuukausi. Ei tarvi sählätä korttien kanssa ja voi sanoa sopimuksen irti silloin kun itse haluaa.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Onko Spotifyssä joku raja kuinka paljon musiikkia voi "tallentaa"? Aikaisemmin onnistui ihan hyvin, mutta nyt kun painaa save-nappia jonkun levyn kohdalla, niin tallennus ei onnistu. Save-teksti muuttuu noin puoleksi sekunniksi saved-tekstiksi ja palautuu jälleen save-muotoon eikä mitään ole tallentunut.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko Spotifyssä joku raja kuinka paljon musiikkia voi "tallentaa"?... .
En ole törmännyt itse, mutta asetuksissa voi ainakin määrittää maksimimäärän itse. Kannattaa tarkistaa se sieltä.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jumittaako muilla haku-toiminto? Itselläni se ei ole toiminut ollenkaan tuon päivityksen jälkeen, jossa muuttui ulkoasukin.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
En ole törmännyt itse, mutta asetuksissa voi ainakin määrittää maksimimäärän itse. Kannattaa tarkistaa se sieltä.

Löysin asetuksista kohdan jossa määritellään kuinka paljon Spotifyhin voi siirtää musiikkia omalta koneelta ja se on jo tapissa eli sadassa GB:ssä, mutta tuolle Spotifyn musan tallentamiselle en rajoja löytänyt. Voi olla etten vain osaa.

Jumittaako muilla haku-toiminto? Itselläni se ei ole toiminut ollenkaan tuon päivityksen jälkeen, jossa muuttui ulkoasukin.

Toimii, mutta hiukan yskähdellen.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
..tuolle Spotifyn musan tallentamiselle en rajoja löytänyt...
OK, tässä on varmaan jotain versiokohtaisia eroja. Windowsissa minulla näkyy Cache kohdassa mahdollisuus valita max 10% vapaasta tilasta tai sitten säätää maksimimäärä. Android versiossakin mielestäni tuo oli aikaisemmin mutta nyt en löytänyt.
 

Jurnu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mulle tuli Spotifylta sähköpostia, että jos hommaa Soneran puhelinliittymän tai on vanha asiakas, niin saa Premiumin puoleksi vuodeksi ihan ilmaseks. Ja koskee siis myös vanhoja asiakkaita.

Mä en omista liittymää, enkä oo kyllä vaihtamassakaan, mutta ottakahaan vinkistä vaari, jotka liittymän omistaa. Ja vissiin Soneran omilta sivuilta saa sen kytkettyä.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Spotifyn sisältö senkus paranee. Anatheman viimeisimmät kerrassaan mahtavat levyt (We're Here Because We're Here ja Weather Systems) sekä myös viime vuonna ilmestynyt mainio Universal -live löytyy nyt tuolta. Oli jo aikakin! Olen noita kaivannut suuresti. Löytyvät toki cd:ina kotoa, mutta harvemmin tulee levyjä soitettua, kun Spotify on niin kätevä keino soittolistojen ja yleisen jukeboxina olemisen suhteen.

Riemukas asia tämä.

Yhtyeen vanhempi tuotanto on löytynyt jo aiemmin, mutta henkilökohtaisesti pidän tästä nykyisestä tyylistä enemmän.
 
Spotifyn sisältö senkus paranee. Anatheman viimeisimmät kerrassaan mahtavat levyt (We're Here Because We're Here ja Weather Systems) sekä myös viime vuonna ilmestynyt mainio Universal -live löytyy nyt tuolta. Oli jo aikakin! Olen noita kaivannut suuresti. Löytyvät toki cd:ina kotoa, mutta harvemmin tulee levyjä soitettua, kun Spotify on niin kätevä keino soittolistojen ja yleisen jukeboxina olemisen suhteen.

Riemukas asia tämä.

Yhtyeen vanhempi tuotanto on löytynyt jo aiemmin, mutta henkilökohtaisesti pidän tästä nykyisestä tyylistä enemmän.

Mahtava uutinen, kiitos tästä huomautuksesta, olisi mennyt meinaan ohi kun on Anathemat omilla soittolistoillaan, enkä "pääsivulla" juuri käy.
 

ämjiijii

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Suomen maajoukkue, Sharks bandwagon 2016
Tällainen artisti tuli löydettyä kuin Apollo 440. Jonkinlaista elektro-alternative-rokkisettiä. Ainakin näin ensimmäisellä kuuntelukerralla vuoden 1994 Millennium Fever -albumi toimii todella hyvin.

P.S. genreä ei kannata pelästyä vaikka kuuntelisi mitä. Itse olen eniten metalliin päin kallellaan mutta silti tuollainen tavara vaikuttaisi toimivan.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tällainen artisti tuli löydettyä kuin Apollo 440.

Muistan, kun joskus ysärin lopulla (cirka 1997) kuunneltiin vuorotellen Ain't Talkin' 'bout Dubia ja Prodigyn Firestarteria jonkun kaverin autossa ja molemmat biisit iskivät kyllä. Electro Glide in Blue löytyy hyllystä. Sitä tuli kyllä silloin teininä luukutettua aika lailla. Sen verran pakko korjata, että kyseessähän ei ole artisti, vaan bändi, olisiko niitä kaksi vai kolme äijää siinä.

Hyvä löytö kumminkin, jos ei tosiaan Apollo 440:n musiikki ole ennen korviin asti päätynyt. Paljonhan nuo tekevät musaa elokuviinkin.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Muistan, kun joskus ysärin lopulla (cirka 1997) kuunneltiin vuorotellen Ain't Talkin' 'bout Dubia ja Prodigyn Firestarteria jonkun kaverin autossa ja molemmat biisit iskivät kyllä. Electro Glide in Blue löytyy hyllystä. Sitä tuli kyllä silloin teininä luukutettua aika lailla. Sen verran pakko korjata, että kyseessähän ei ole artisti, vaan bändi, olisiko niitä kaksi vai kolme äijää siinä.

Hyvä löytö kumminkin, jos ei tosiaan Apollo 440:n musiikki ole ennen korviin asti päätynyt. Paljonhan nuo tekevät musaa elokuviinkin.

Mainitaan nyt jääkiekkoon liittyen että Apollo 440:n "Stop the rock" (musiikkivideon perusteella parempi nimi olisi Stop the dog..) - kappale oli muutama kausi sitten JYPin pelaajaesittely-videonkin taustalla.

Ja eikös se mennyt niin että Apollo 440 teki aika paljon musaa Gone in 60 seconds - leffan soundtrackille?

Aiheen nimeen liittyen, hitusen huvittaa että Spotifysta löytää esim. wanhoja "yhden levyn ihmeitä" eurodancen kultaiselta aikakaudelta ja joitain levyjä ei sitten millään.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Ja eikös se mennyt niin että Apollo 440 teki aika paljon musaa Gone in 60 seconds - leffan soundtrackille?
Ei kai siinä tainnut olla kuin juurikin tuo Stop the Rock. Mun mielestä tuo soundtrack oli BT:n valitsema. Jos tuon soundimaailman materiaali uppoaa, niin suosittelen tsekkaamaan BT:n loistavan klassikkoalbumin Movements in Still Life.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kyllähän myös se S.W.A.T. -elokuvassa ollut biisi oli aika tiukka, tai ainakin sopi siihen tilanteeseen kyseisessä elokuvassa. Tossa se taustalla paukuttaa ja kyllä, tykkään ilman elokuvaakin. Kyseessä siis Apollo 440 - Time Is Running Out (HD) - YouTube

Eihän tämä kyllä ketjun aiheeseen oikeastaan liity, mutta voin tarvittaessa etsiä tuon saman biisin Spotifysta ja laittaa linkkiä, niin kenellekään ei tule paha mieli.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Osaako joku jelpata noviisia? Pari päivää toimi Spotify hienosti, nyt ei pysty soittamaan levyjä tai soittolistaa. Vain yksittäisiä kappaleita, eikä nekään likimainkaan kaikki skulaa. Missä mättää?
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Osaako joku jelpata noviisia? Pari päivää toimi Spotify hienosti, nyt ei pysty soittamaan levyjä tai soittolistaa. Vain yksittäisiä kappaleita, eikä nekään likimainkaan kaikki skulaa. Missä mättää?
Ettei olisi offline-tilassa?
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Noniin. Selvisihän ongelmat. Eli Spotify ilmeisesti linkittää automaattisesti koneelta löytyvät kappaleet, mitkä olen siirtänyt levyiltä. Ja jostain syystä lnkitetyt kappaleet eivät toimi. Ilmeisesti kenelläkään. Enpä osannut yhdistää ongelmaa siihen, että toimimattomat kappaleet ylläriylläri ovatkin mulla todella myös levyinä ja sitten siirrettynä koneelle. Nyt homma skulaa, kun Spotifysta on local filesit klikattu näkyvistä.

Olihan se nyt kieltämättä karmeaa, kun suosikkimusiikki ei toimi.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Osaako joku sanoa, minkä takia minulle on ilmestynyt mainokset Spotifyhyn, vaikka on Premium? Onko se kytköksissä vain yhteen tietokoneeseen esimerkiksi, sillä käytän tällä hetkellä lainakonetta?
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Nyt on vihdoin ja viimein Rammstein myös kuunneltavissa Spotifyssa koko katalogillaan (pl. livelevyt). Hieno juttu! Tätäkin on odoteltu. Alkaa olemaan Spotifyn valikoima varsin kattava isojen nimienkin suhteen. The Beatlesia ja King Crimsonia toivoisin kyllä vielä tuonne, samoin Porcupine Treen vanhempaa tuotantoa (ei tainnut In Absentiaa vanhempia levyjä olla lainkaan.)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös