Vitsiä pukkaa – part II

  • 3 838 436
  • 11 287

SteelGate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Ilves, Bruins, HC Davos, Tunturi-Kiekko
Olin nuotiolla istuskelemassa kolmen naisen kanssa.

Yksi naisista oli espanjalainen, toinen ranskalainen ja kolmas suomalainen. Naiset puhuivat minun läsnäolostani huolimatta - miehistä, mutta jo muutaman valkoviinihuikan jälkeen keskustelu kääntyi rakkauden mittelöihin ja naisten lemmentaitoihin.

Ranskalaisnainen käänsi makkaraansa hiilloksen yläpuolella ja kertoi rakastelleensa Eiffel-tornin hississä ja mies oli huutanut nautinnosta koko pitkän hissimatkan ylhäältä alas asti. Naiset istuivat vaiti ja nyökyttelivät hyväksyvästi.

Espanjalaisrouva (päättelin sormuksesta) taitteli sormillaan hiuksensa korvien taakse ja hymyili.
- Tehän tiedätte flamenco-tanssin. Cante jondo on syvä, rakkaudesta kertova laulu. Rakastelin musiikin mukana taitavasti ja mieheni huusi intohimosta koko tuon hitaan ja läpitunkevan laulun ajan.

Suomalainen Marjatta haukkasi ison palan hiillosmakkaraa, sylkäisi mustaksi kovettunutta kuorta takaisin hiillokseen ja ilmeenkään värähtämättä alkoi kertoa.
- Viime kesänä pantiin äijän kaa reissussa harrikan päällä ja mun nännikoru oli viiltäny tankkiin helevetinmoiset naarmut ja lakat hileille. Äijä huus toista viikkoo.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Kenellä suomalaisella, jo peliuransa päättäneellä jääkiekkokonkarilla on ollut kovin fetissi naisten alusvaatteisiin?

Juha "Pikkari" Virtasella.
 

SteelGate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Ilves, Bruins, HC Davos, Tunturi-Kiekko
Kirkkoherra otti kanttorin puhutteluhun.

"Kylällä huhutahan, että soot teheny syntiä jonkun naisen kans?
Tunnusta ja kerro kuka soli, niin saat syntis anteeksi."

"Enhän moo mitää teheny..." sanoi kanttori.

"Tunnusta pois. Oliko se Alatalon Liisa? Tienhaaran Minna? Kumpulaisen Anna?"

"Eihän nyt toki, en minä semmoista..."

"Hmmm. Koska et tunnusta syntejäsi, en taharo nährä sua kirkolla kuukautehen."

Kanttori meni ulos ja tapasi suntion. "Mikäs noin naurattaa," kysyi suntio?
"Kirkkoherra antoi kuukauren lomaa ja kolome varmaa vinkkiä.."
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Pitkää ja puuduttavaa, omavalmisteista puujalkaa, olkaa niin hyvät:

Jos

1) kansainvälinen yhteisö toteaisi tällä päivämäärällä, että Itävalta-Unkarin kaksoismonarkian perustaminen vuonna 1867 rikkoi osaltaan Wienin kongressin keskeisiä periaatteita ja allekirjoitusperustein Pyhän Allianssin perustamissopimusta, minkä vuoksi Itävallan silloista valtiojohtoa vastaan olisi syytä asettaa erinäisiä talouspakotteita mm. tuotevientikielloin, jotka tulisivat voimaan taannehtivasti 147 vuotta tapahtuneen jälkeen, ja jos

2) Valio veisi Itävaltaan maitotuotteita, jotka kuuluisivat mainitulle vientikieltolistalle, mitä suomalaisista kaupoista haettaisiin piilomainostuksen jälkeen ostoskärrykaupalla mussutettavaksi?
Sissi-juustoa
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Would you like to play a raping game?
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
The War Against Terrorism!
Jumalan pyrkimys opettaa amerikkalaisille maantietoa.

Mitä eroa on Jeesuksella ja Cheekillä?
Jeesus ei ajele pitkin Helsinkiä kuvitellen olevansa uusi Pyllynposki.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Mitä tapahtuu, jos Vladimir Putin juoksee muna pystyssä seinään päin?

Siltä murtuu nenä.

Mitä tapahtuu kun Putin pysähtyy liian nopeasti?

Erään palstalainen nenä uppoaa Putinin perseeseen.
 

S.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Raumalainen, Porilainen ja somali olivat synnytyslaitoksella ja lapset olivat menneet jostain syystä sekaisin, eikä oltu varmoja oikeista lapsista. Päätettiin yhdessä tuumin, että pitkätikku tämän asian päättää. Pisin tikku saisi valita ensimmäisenä. Raumalainen nappasi pisimmän tikun ja valitsi yhden kolmesta lapsesta. Hoitaja ihmetteli, että eikö lapsen väri ole hieman somaliin viittaava, johon Raumalainen toikaisi-En saatana ota pienintäkään riskiä, että olisi Porilainen.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Erik Weihenmeyer on ensimmäinen sokea henkilö, joka on saavuttanut Mount Everestin huipun. Hän kuvaili retken hankalinta osaa:
"Viimeiset viisisataa kiivettävää metriä olivat vaikeimmat. Jäätyneen labradorinnoutajan kiskominen ylöspäin oli yhtä helvettiä."
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Varma vedonlyöntivihje ensi kevään Euroviisuihin:

Ilman äänestystä Venäjän edustajaksi nimetty Vladimir Iljitsh Putin voittaa itse säveltämällään ja sanoittamallaan laululla: "Haluavatko venäläiset sotaa?" ("Hotjat li russkie vojny?")
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kaunis, syvältäkumpuava melodia melankolisen kansan empaattiselta johtajalta. Onko Putin jo päättänyt, että millä pistemäärällä hän voittaa kilpailun?

Jottei ei menisi ihan off topiciksi:

Mikä on iso, pyöreä ja joka inhoaa venäläisiä?
- Maailma

Toivoisin, että olisin seuraavassa elämässäni venäläistyttö. Ajattele kuinka sikamageeta olisi saada viikset jo viisivuotiaana!
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei meidänkään kaupunginosa täysin virheetön ole; siellä on muutama maahanmuuttaja!
Kaupan parkkipaikalla juttelin eilen suomea puhuvan arabipariskunnan kanssa pakatessani ostospussukoita autoon. Lapsikatrastaan hyysäävä äiti kertoi, että kuluva syyskuun 11. on heidän onnellisin ja kaunein juhlapäivä.
Hän varmaan huomasi minun muuttuneen ilmeeni ja kuinka tartuin kainalokotelossa olevaan kenttäkirveeni kahvaan, koska hän pikaisesti korjasi kyseessä olevan nimenomaan heidän hääpäivänsä.
- Anteeksi, luulit varmaankin kyseessäolevan 9/11/2001, jolloin WTC -tornit tuhoutuivat terrori-iskussa, olen pahoillani! Sitten hän jatkoi nauraen hersyvästi:
- Koska enhän minä ollut vielä edes syntynyt silloin.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
"Tiedätkös, miten entiset formulakuskit saavat aikansa kulumaan Turun junassa"
"No en minä niistä kaikista tiedä, mutta ainakin Salo Kupittaa.."
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Mitä Karalahdelle sanottiin kun hänet treidattiin pois Losista?
"Pakkaa kamasi ja häivy"
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Perustin firman, joka valmisti kultaisia anustappeja. Kaikki meni hyvin siihen saakka, että Apple nosti syytteen liikeidean varastamisesta: myydä ylihintaisia tuotteita perserei'ille.
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Jos jokin asia on varma, niin se on se, että minä olen se joka viimeisen sanan sanoo meidän huushollissa.

"Kyllä kulta", "heti kulta", "tietenkin rakas".....
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös