Pelicans-huhut – onko niitä?

  • 2 980 016
  • 13 158

Zikako

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ajattelin tuossa kauden 2014-2015 ketjun viimeisä huolestuneita viestejä lukiessani ruveta selaamaan ketjua ja etsimään niitä meille huhuttuja mestismiehiä.

En jaksanut, joten ajattelin pistää pystyyn oman ketjun huhuille.

Muistini mukaan seuraavia pelaajia on meille ensikaudeksi huhuiltu:

Ryan Lasch
Jesse Saarinen
Ville Järveläinen
Anrei Hakulinen

Itse alan uskomaan, että kaikki nämä huhut myös realisoituvat.

Oliko muita?
 

K33pr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mikko Kousa
Antti Tyrväinen
Esa Lindell

Mitään perää näissä ei varmaan ole, mutta nää on jäänyt mieleen näistä Jokeri keskusteluista
 

Zikako

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Täysin katsomatta joku mestisjyrä jolla jää piippuun liigassa? Mallia Pekkala/Dickenson.

24 v. ja Tutossa ihan ok pisteet. Ihan menee teksti-tv arvionniksi itsellä, mutta mainitsemasi riski piilee. Suku velvoittaa pelaamaan Lahes. Kuten joku tuolla kausiketjussa taisi todeta niin on vähän niinku omia poikia

Tuli mainittua tossa alotuksessa meille tulevia pelaajia. Seuraavia on taidettu huhuilla lähteviksi:

Oskari Korpikari-----oliko Lukko ja Kärpät?
Jesse Niinimäki------Ilves
Ilkka Pikkarainen----Blues
Timo Pärssinen------Tuto
Janne Juvonen------? (Ilves?)
Jarkko Immonen----?
Antti Ylönen---------?
Tomi Pekkala--------Ihan mikä seura vaan, kuhan joku huolis

Marko Pöyhösen huhuiltiin olevan sen verran pahasti loukkaantunut, että ura voi olla paketissa. Toivottavasti ei.
 

Drewiske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Eikös Pärssinen ole nimenomaan puhunut että Vaasassa halajaisi vedellä uransa viimeiset vuodet? Nythän siihen olisi mahdollisuus oikein liigatasolla.
 

laituri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hockey Reipas, Charlestown Chiefs
Eikös Pärssinen ole nimenomaan puhunut että Vaasassa halajaisi vedellä uransa viimeiset vuodet? Nythän siihen olisi mahdollisuus oikein liigatasolla.

Eikös se ollut TuTo, jossa Pärä halusi uransa lopettaa?
 

Arsi Haakana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
Eikös se ollut TuTo, jossa Pärä halusi uransa lopettaa?
TuTossa joo, kasvattiseura. Ei Pärssisellä Vaasaan mitään siteitä ole. Jarkko Immosta sen sijaan jossain vaiheessa kuiskittiin menevän Sportin leipiin ens kaudeksi...

Saarisen Jeppe neuvottelee myös jatkosta HPK:n kanssa, ei siis ainakaan vielä ole sopparia tänne.
 

Drewiske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Jaajaa, väärässä olin sitten. Kaverin pikkuveli vaan pelannut Pärssisen pojan kanssa samassa joukkueessa ja jotain juttua oli, että olisivat Lahden jälkeen kenties Vaasaan suuntaamassa. Voipi olla sitten se kuuluisa rikkinäinen puhelin-efekti sattunut.
 

Zikako

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Onko vahvallakin pohjalla oleva huhu? Vaatii _pikkuisen_ sulattelua tuo vaikken kuulukaan Pikkaraisen inhoajiin.

Älä vielä viillä ranteita auki. Yhtään en muista mistä olen huhun lukenut/kuullut eli hyvin hataralla pohjalla. Mutta jos Piku teille tulisi voipi olla että takkisi kääntyisi.
 
Suosikkijoukkue
Ukrainan armeija, Pelsut, Kiekko-Espoo
Älä vielä viillä ranteita auki. Yhtään en muista mistä olen huhun lukenut/kuullut eli hyvin hataralla pohjalla. Mutta jos Piku teille tulisi voipi olla että takkisi kääntyisi.

Täysin mahdollista. Olen aina tykännyt Blegissä sellaisita pelaajista joita vastustajat pitävät täysinä mulkkuina. Pikun kohdalla epäilyttää lähinnä se että aiheuttaako kuumenemisillaan enemmän haittaa kuin hyötyä omalle joukkueelleen.
 

Ikaros

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bayern Münich, NHL, 49's ja Lorna Shore
Täysin mahdollista. Olen aina tykännyt Blegissä sellaisita pelaajista joita vastustajat pitävät täysinä mulkkuina. Pikun kohdalla epäilyttää lähinnä se että aiheuttaako kuumenemisillaan enemmän haittaa kuin hyötyä omalle joukkueelleen.

Se riippuu valmentajasta. Suikkasen aikaan vati meni aika helpostikkin nurin, mutta nyt on Pikun päälle istutettu vähän hamettakin jo Aran toimesta ja mitään ylilyöntejä ei ole tapahtunut tällä kaudella ainakaan minun mielestäni. Nytten sai rangaistusminuutteihin roiman korotuksen, kun lensi halailusta ulos. Tätä ennen 36min tais olla rangaistuksia, koko kauden aikana.
 

RV16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chilinakit ja muu paskansyönti
Täysin mahdollista. Olen aina tykännyt Blegissä sellaisita pelaajista joita vastustajat pitävät täysinä mulkkuina.
Entäs ne, joita omatkin pitävät?


Mulle käy vaihto Widingiin. Ai niin, mutta sekin on nykyään paska.

Saataisiinkohan Michal Birner näihin huhuihin vielä jostain? Olisi ainakin scoutti-fileet valmiina arkistossa.
 

ElManazer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS, Málaga Club de Fútbol, New York Islanders
24 v. ja Tutossa ihan ok pisteet. Ihan menee teksti-tv arvionniksi itsellä, mutta mainitsemasi riski piilee. Suku velvoittaa pelaamaan Lahes. Kuten joku tuolla kausiketjussa taisi todeta niin on vähän niinku omia poikia.

Millä perustein "kuin omia poikia"? Syntynyt Turussa, pelannut aina Turussa, asuu Turussa. Ainoa suhde Lahteen on se, että isänsä ja isoisänsä on siellä pelannut.

Hakulinen on todella taitava, hyvin luisteleva juonikas hyökkäyspään pelaaja. Ei todellakaan sentteri, vaan nimenomaan laituri. Hyvin samantyylinen pelaaja, kuin Michael Keränen. Ottanut itseään tosissaan niskasta kiinni ja aloittanut urheilijan elämän. Ehdottomasti mielenkiintoinen haku toteutuessaan.
 

Zikako

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Millä perustein "kuin omia poikia"? Syntynyt Turussa, pelannut aina Turussa, asuu Turussa. Ainoa suhde Lahteen on se, että isänsä ja isoisänsä on siellä pelannut.

Nythän sä lainasit ihan väärin "vähän niinku omia poikia" olin kirjoittanut. En tiedä mitä tuo turusssa tarkoittaa, mutta Lahessa vois melkeinpä jatkaa perään, että "ei kuitenkaan sinne päinkään"

Vastasit itse itsellesi kysymykseesi.
 

Zikako

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tuli mainittua tossa alotuksessa meille tulevia pelaajia. Seuraavia on taidettu huhuilla lähteviksi:

Oskari Korpikari-----oliko Lukko ja Kärpät?
Jesse Niinimäki------Ilves
Ilkka Pikkarainen----Blues
Timo Pärssinen------Tuto
Janne Juvonen------? (Ilves?)
Jarkko Immonen----?
Antti Ylönen---------?
Tomi Pekkala--------Ihan mikä seura vaan, kuhan joku huolis

Marko Pöyhösen huhuiltiin olevan sen verran pahasti loukkaantunut, että ura voi olla paketissa. Toivottavasti ei.

Lisätään Urheilusanomien huhu

J-P Pietilä-----------Saipa
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Lisätään Urheilusanomien huhu

J-P Pietilä-----------Saipa

Ei kai tässä nyt vittu olla taas sössimässä toista korkean potentiaalin omaa kasvattia vihollisen riveihin!

Onneksi kuitenkin muistit vielä mainita, että kyseessä on "vain" Urheilusanomien huhu. Tarkoittaa että tuo voi olla mahdollisesti paikkaansapitävä huhu tai voi myös olla täysin hatusta vedetty..
 

Vinyl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aravirran kovuus
Millä perustein "kuin omia poikia"? Syntynyt Turussa, pelannut aina Turussa, asuu Turussa. Ainoa suhde Lahteen on se, että isänsä ja isoisänsä on siellä pelannut.

Hakulinen on todella taitava, hyvin luisteleva juonikas hyökkäyspään pelaaja. Ei todellakaan sentteri, vaan nimenomaan laituri. Hyvin samantyylinen pelaaja, kuin Michael Keränen. Ottanut itseään tosissaan niskasta kiinni ja aloittanut urheilijan elämän. Ehdottomasti mielenkiintoinen haku toteutuessaan.

Neljään playoff peliin 3+3 joten näyttäisi osuvan oikeissakin peleissä. Pituuttakin vajaa 190cm joten hyvä haku Pelicansilta. Jos nyt oikein olen jutuista ymmärtänyt niin sopparin pitäisi olla varma.
 
Ottanut itseään tosissaan niskasta kiinni ja aloittanut urheilijan elämän. Ehdottomasti mielenkiintoinen haku toteutuessaan.

Tässä vai missä ketjussa oli vääntöä niistä mestishankinnoista niin tässä voisi olla potentiaalinen. Jos tosiaan aikaisemmin on vedetty puolivaloilla. Jollain asennemuutoksella pelaajasta voi tulla nopeastikin liigakelpoinen.
 
Suosikkijoukkue
Pelicans
Anrei Hakulinen

Olen nähnyt tällä kaudella aiemmin kaksi TUTO:n peliä, ja tänään päätin ottaa Anrei Hakulisen erityistarkkailuun viimeaikaisten huhujen vuoksi. Seuraavassa on esitetty havaintoni Hakulisesta:

- Vahvuuksia ovat hyvä luistelu (ml. liukumiskyky) ja kyky suojata kiekkoa. Hakulinen hakee aktiivisesti laukaisupaikkoja ja käyttää laukaustaan. Luistelu riittää liigatasolle, ja erityisen ilahduttava havainto oli Hakulisen halu ja kyky puolustaa. Hakulinen luistelee aktiivisesti omiin, takakarvaa ja puolustaa hyvin mailalla.
- Heikkouksia ovat pysyminen pelin sisällä (sijoittuminen ja liikeradat suhteessa muuhun viisikkoon) sekä kyky tehdä kiekollisia ratkaisuja pienessä tilassa ja vähäisessä ajassa. Pelinluku ja lievä kankeus pienessä tilassa voivat vaikeuttaa Hakulisen sopeutumista liigavauhtiin, mutta näitä ominaisuuksia on hyvät mahdollisuudet kehittää liigassa, kun muut perusominaisuudet ovat varsin hyvällä tasoa.

Tänään Hakulinen venytty verkkoa kahteen otteeseen. Ensimmäisen maalin Hakulinen teki YV:lla nousemalla maaliviivan tasalta B-pisteen kaarelle ja laukomalla ranteella yläpeltiin. Toisen maalin Hakulinen teki murtautumalla kaistasta sisään. Toisessa maalissa Hakulinen muunsi luistelullaan 1 vs. 1 tilanteen läpiajoksi. Molemmat olivat maalintekijän maaleja.
 

EinoKeisari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mulla ei periaatteessa ole mitään näitä mestishakuja vastaan. Ongelmana niissä kuitenkin on se, että lähtökohtaisesti ei voida juuri yhtäkään pelaajaa kaavailla kolmosketjua ylempiin ketjuihin. Ei, vaikka kuinka paljon olisi tehnyt pisteitä Mestiksessä. Tärkein kriteeri pitäisi olla urheilullisuus, en halua näitä tomi pekkaloita nähdä enää yhtään tulevaisuudessa Pelicans paidassa. Sille tuppaa aina olemaan syynsä, jos taitotasoltaan "ylivertainen" pelaaja Mestikseen ei ole breikannut Liigassa. Ja tällä tarkoitan hieman vanhempia pelaajia.
Tämä Hakulinen voisi olla ihan hyvä haku. Ei menisi varmaan ihan hukkaan alemmissakaan ketjuissa.
 

Caston

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Nyt puskee jo useammasta lähteestä Laschin paluuta 2-v. sopparilla. Jokohan tähän täytyy alkaa itsekin uskomaan. Olisi kyllä armoton veto toimistolta ja antaisi hieman ymmärrystä Mestis-hakuihin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös