Olympiakisat 2014: Suomi

  • 2 237 612
  • 6 559
Tila
Viestiketju on suljettu.

Hearsay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Teemu ei ole syntipukki: minä syytän valmennusjohtoa, joka ei nähnyt sitä, että tänään Teemulla ei nappaa. Toki tilanne on varmaan se, että kukaan, joka haluaa jatkaa työtään valmentajana, ei olisi laittanut Teemua vilttiin/ulos ylivoimasta.
Niinpä sitten ottelun lopun ylivoimassa saatiin aloitusvoitto, jonka Teemu sitten onnistui siirtämään ruotsalaislapaan ja sen jälkeen leikittiin kissaa ja hiirtä kiekon kanssa 30 sekuntia.
Neljän parhaan joukkoon tällä joukkueella on hyvä suoritus, pronssi krapulaisilta jenkeiltä on bonusta.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Sitten luetteleen ne liigasta nuo Selännettä paremmat laiturit.

Ps.
Aaltonen ei ole ollut parempi laituri.

Aaltonen pelaa liian vaikeeta ollakseen parempi tälläsissä karkeloissa.

Uskon, että näätkin olis suoriutunut paremmin:
Michael Keränen
Olli Palola
Pekka Jormakan pelejä en oo tällä kaudella kauheesti nähny, mutta uskoisin hänen pärjäävän.

Tästä oon varma, kun oon nähny kaikki pelit:
Niklas Hagman ( Jos et oo nähnyt pelejä, niin ei oo pelaajana huonontunut NHL vuosista )
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Aaltonen pelaa liian vaikeeta ollakseen parempi tälläsissä karkeloissa.

Uskon, että näätkin olis suoriutunut paremmin:
Michael Keränen
Olli Palola
Pekka Jormakan pelejä en oo tällä kaudella kauheesti nähny, mutta uskoisin hänen pärjäävän.

Tästä oon varma, kun oon nähny kaikki pelit:
Niklas Hagman ( Jos et oo nähnyt pelejä, niin ei oo pelaajana huonontunut NHL vuosista )

Ei saatana :D Olli Palola, Pekka Jormakka, Niklas Hagman....tuolla pelataan olympialaisia. Hagman oli helvetin hyvä Ässissä tällä kaudella, silti liigapelaajan tasolla nykyään ja puolustuspelaaminenkaan ei ole enää entisellä tasolla.

Ehkä sitten ens olympialaisiin voitais mennä liigapelaajilla, nähtäis kuinka hyvin menee.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Cmon. KUKA olisi ollut parempi ykkösketjuun?

J.Jokinen? Kaveri joka ei ole majussa ollut koskaan hyvä isoissa peleissä. JMA? Salminen?

Kohta joku varmaan sanoo vielä Pihlströmin koska se kuitenki pelaa ihan kivasti.

Mää uskon, että J.Jokinen Granlundin vierellä olisi tehokas. Ja kyllä, Salminen olisi parempi. Ja Salmisen teilaajille, perusteluksi ei riitä: "Ei pärjänny näis kisoissa". Ei se saanu näyttöpaikkaa.

Korostan vielä loppuun, että en oo todellakaan kaatamassa tappiota Selänteen niskaan. Oli siellä moni muukin tekemättä maaleja.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei saatana :D Olli Palola, Pekka Jormakka, Niklas Hagman....tuolla pelataan olympialaisia. Hagman oli helvetin hyvä Ässissä tällä kaudella, silti liigapelaajan tasolla nykyään ja puolustuspelaaminenkaan ei ole enää entisellä tasolla.

Ehkä sitten ens olympialaisiin voitais mennä liigapelaajilla, nähtäis kuinka hyvin menee.

Hagman ei ole pelaajana huonontunut NHL vuosista. Palola ja Jormakka oli kyl ehkä vähän hatusta :) piti saada nimiä listaan.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Saihan se näytönpaikan ja sitä heiteltiin kuin märkää rättiä.

Niin heiteltiin Vatastakin. Vaikka sua heitettäis pelissä joka pelissä 5 kertaa, kuin märkää rättiä, niin sää voit silti pelata hyvän pelin.

EDIT: Suomalaiseen kulttuuriin on jotenkin juurtunut, että ei ole noloa menettää kiekko huonolla syötöllä, tai päätykiekolla. Mutta auta armias, kun menetät kiekon, kun koitat haastaa 1 vs. 1, niin oot paska, etkä kuulu kaukaloon.
 
Aaltonen pelaa liian vaikeeta ollakseen parempi tälläsissä karkeloissa.

Uskon, että näätkin olis suoriutunut paremmin:
Michael Keränen
Olli Palola
Pekka Jormakan pelejä en oo tällä kaudella kauheesti nähny, mutta uskoisin hänen pärjäävän.

Tästä oon varma, kun oon nähny kaikki pelit:
Niklas Hagman ( Jos et oo nähnyt pelejä, niin ei oo pelaajana huonontunut NHL vuosista )

Kyllä mä lisäisin tuohon vielä Tuppuraisen, Huhtalan, Kuuselan ja senttereistä Kohon Villen. Kohosta olen ainakin varma, sillä olen nähnyt kaikkien pelien tilastot.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Hagman ei ole pelaajana huonontunut NHL vuosista. Palola ja Jormakka oli kyl ehkä vähän hatusta :) piti saada nimiä listaan.

No eihän Hagmanin taso NHL -vuosinakaan riittänyt kuin energiapelaajan rooliin maajoukkueessa. Palola ja Jormakka eivät olisi saaneet laukausta suoraan syötöstä aikaan siitä Granlundin passista, minkä Lundqvist torjui patjallaan. Olisi varmaan Selänteenkin pitänyt ottaa syöttö haltuun ja siirtää vastuuta vaikkapa Timoselle viivaan.
 

Harhasyöttö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP sympatiat: HIFK
Noniin, nyt alkaa taas se perinteinen spekulaatio et ketä tuolla olis pitäny olla mukana. :D Mun mielestä sillä ei oo mitään merkitystä, oisko siellä käyny joku Palola tms. kokeilemassa Aaltosen tilalla. Kauheeta jossittelua!
 

Sic

Jäsen
dodiin, USA tulee vastaan huomenna. On mielenkiintoista nähdä miten jenkit toipuvat välierätappiosta ja kuinka hyvin leijonat pystyvät vielä pistämään kapuloita rattaisiin. Uskon ja toivon että esim. Teemu Selänteen (ja monen muun konkarin) viimeinen maajoukkueturnaus/matsi siivittää joukkueen vielä sellaiseen iskuun, että huomenna tulee mitalit kaulaan.
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Sörsseli vetänyt varmaan vähän bisseä tänään naamariin. Eero Elokin olisi varmasti sun mielestä laittanut kiekon noista Selänteen paikoista reppuun ?
 

Hearsay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Nyt voidaan jo aloittaa projekti: maalintekijä ykkösylivoimaan Peyonchangin olympialaisiin 2018. Siellä tulee olemaan Granlund / Barkov /Teräväinen antamassa namupassia, rightin maalintekijä puuttuu.
 

jeani

Jäsen
Uskomattomia kommentteja taas. Oletteko oikeasti noin uunoja vai mikä on homman nimi? Teemu Selänne on ollut koko kisojen ajan yksi Suomen parhaista hyökkääjistä, eikä häntä voi syyttää siitä, ettei Suomi voittanut materiaaliltaan huimasti parempaa Ruotsia välierissä.

Suomi pelasi hienon turnauksen ja hävisi paremmalle Ruotsille niukasti, that's it. Minusta on aivan käsittämätöntä miten tämä palsta täyttyy kerta toisensa jälkeen näin luokattomista viesteistä varsinkin, kun Suomi on pelannut todella hienot kisat.

Oma mielipiteeni on siis, että Suomi pelasi todella hienosti eikä noita otteita pidä hävetä yhtään. Hyvä duuni jätkät!

Mukava huomata, että ainakin joku on katsonut pelejä. Paskaviestien tulvasta pilkisti hyvin esiin.
 

Mats Sundin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Wild, Erik Haula
Nyt voidaan jo aloittaa projekti: maalintekijä ykkösylivoimaan Peyonchangin olympialaisiin 2018. Siellä tulee olemaan Granlund / Barkov /Teräväinen antamassa namupassia, rightin maalintekijä puuttuu.
Kyllä Teukka vielä yhdet kisat vetelee.
Tosissaan ajatellen, niin onhan siellä Armiaa ja Pulkkista ja ketäs meitä muita olikaan.
 

Harhasyöttö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP sympatiat: HIFK
Nyt voidaan jo aloittaa projekti: maalintekijä ykkösylivoimaan Peyonchangin olympialaisiin 2018. Siellä tulee olemaan Granlund / Barkov /Teräväinen antamassa namupassia, rightin maalintekijä puuttuu.
Heitän ihan täysin villin arvauksen, et Nenonen! Ainakin omaa iha hillittömän ranteen ja on harvinainen suomalaiseksi pelaajaksi. Toki pitää kehittyä ihan törkeesti pelaajana vielä, mut mikään ei oo mahdotonta. :) Ei oo tosin rightin pelaaja.

Edit: jos nyt ihan järkeviä ollaan, niin Pulkkinen, Armia tms?
 
Suosikkijoukkue
Ässät
No eihän Hagmanin taso NHL -vuosinakaan riittänyt kuin energiapelaajan rooliin maajoukkueessa. Palola ja Jormakka eivät olisi saaneet laukausta suoraan syötöstä aikaan siitä Granlundin passista, minkä Lundqvist torjui patjallaan. Olisi varmaan Selänteenkin pitänyt ottaa syöttö haltuun ja siirtää vastuuta vaikkapa Timoselle viivaan.

Kyllä se mun mielestä joskus top6 roolia pelas, ja edellä oli aika kovia nimiä. Ja kyllähän Nikke on sitten ollut esim. olympialaisissa ihan ok energiahyökkääjä tehden 18 pelissä 10 pistettä.

En mää huvikseni moiti Selännettä, tää on vaan mun mielipide. Yksi kaikkien aikojen lempipelaajista, aika iso pettymys vaan oli miehen tämän hetken taso.

Omiinhan hän pelasi ihan hyvin, mutta menihän ketjun roolitus vähän häränpyllylleen, kun Immonen oli puolustava, Selänne pelin rakentaja ja Granlund sitten se sniperi.
 
Nyt voidaan jo aloittaa projekti: maalintekijä ykkösylivoimaan Peyonchangin olympialaisiin 2018. Siellä tulee olemaan Granlund / Barkov /Teräväinen antamassa namupassia, rightin maalintekijä puuttuu.

Armia ja Pulkkinen, teihin luotan! (todellisuudessa Teemu siellä vieläkin lyö Teukan/Sashan/Mikken passit sisään).
 

MR8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Klubi, Kallion Voima
Huomenna kunnioitetaan #8 viimeistä peliä Suomen paidassa. Olkoon se voitollinen. YV-maali pointilta voisi olla aika sopiva tapa pistää pillit pussiin. Quick on todella hyvässä vireessä joten vaikea peli tulee. Niemi aloittanee maalissa? Vai Aralla nämä?
 

KuKKaKeppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KYRöskosken PÄrske
Nyt voidaan jo aloittaa projekti: maalintekijä ykkösylivoimaan Peyonchangin olympialaisiin 2018. Siellä tulee olemaan Granlund / Barkov /Teräväinen antamassa namupassia, rightin maalintekijä puuttuu.

Joel Armia sanoo hei. Eiköhän tuo ole jo NHL:än kärkimiehiä 2018 mennessä, joten projekti voidaan lakkauttaa.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Huomenna kunnioitetaan #8 viimeistä peliä Suomen paidassa. Olkoon se voitollinen. YV-maali pointilta voisi olla aika sopiva tapa pistää pillit pussiin. Quick on todella hyvässä vireessä joten vaikea peli tulee. Niemi aloittanee maalissa? Vai Aralla nämä?

Mutta onkohan Quick maalissa...?

Toivottavasti ei, on pelannut helvetin hyvin nämä kisat.
 

arpa80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Armia ja Pulkkinen, teihin luotan! (todellisuudessa Teemu siellä vieläkin lyö Teukan/Sashan/Mikken passit sisään).

Alkaa mennä vähän väärään ketjuun, mutta kylläpä sitä Teemun manttelinperijää tässä on odoteltu, mutta eipä niitä näytä olevan ihan kauheesti. Teemu on 70syntynyt ja seuraavia manttelinperijöitä odotellaan 92-94 syntytyneistä sälleistä, aika monta vuotta puuttuu välistä ja noikaan ei vielä ole varmoja tekijä miehiä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös