www.ruutu.fi – lätkä/urheilufanin unelma?

  • 1 593 069
  • 6 774

Aikapommi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Näkeekö Ruudusta jotenkin ihan kauden ekojakin pelejä? Haulla jos koittaa niin tulee vaan "ei hakutuloksia". Tai sitten en vaan osaa.
 

blue line

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ruutu mainostaa illan kierrosta is:n nettisivuilla otsikolla "Tappara pelaa tänään". Edellisessä mainoksessa oli "SaiPa pelaa tänään" ja sitä edellisessä Jyp. Mainoksessa on myös vastustajan logo, joka on joka kerta ollut sama. En viitsi ääneen edes sanoa, mikä joukkue on kyseessä. Omituisinta on, että ainakin tämän illan studio-ottelu pro:lla on eri kuin netissä mainostettu ottelu.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olkun ykkös-yv: Stenkku-Tare-Repo-Janrikki-Morand
Jaapa jaa, minulla oli tuo ennen joulua tarjottu 10€/2kk vai mikä helvetin tarjous olikaan, ja kun se päättyi, niin sähköpostiin tuli 15€/1kk tarjous, jonka nyt otin. Yhdeksän Lukon peliä mahtuu tähän kuukauteen, joten ottelukohtainen hinta ei tule olemaan paha tällä aikavälillä. Ja teknisiäkään ongelmia ei ole nyt oikeastaan ollut.
 

Samppub

Jäsen
Milloinkas se uusi upea android aplikaatio ilmestyikään? Mielessä kutkuttelee tämä tammi-/helmikuun vaihde, mutta pikaisella haulla en löytänyt ruudun FAQ:sta varmistusta asiasta.
 

Masentaja

Jäsen
Milloinkas se uusi upea android aplikaatio ilmestyikään? Mielessä kutkuttelee tämä tammi-/helmikuun vaihde, mutta pikaisella haulla en löytänyt ruudun FAQ:sta varmistusta asiasta.

Samaa olen odotellut mutta eihän noi vellipöksyt saa mitään aikaseks, ainakaan mitään järkevää. Jo se, että sisältö ois muuta kuin flashiä(html5) kaikille, auttaisi paljon. Tuo flash kun on ongelma aina androidin kanssa, vaikka sen jotenkuten toimimaan saakin.
 

BigJ

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ruutu mainostaa illan kierrosta is:n nettisivuilla otsikolla "Tappara pelaa tänään". Edellisessä mainoksessa oli "SaiPa pelaa tänään" ja sitä edellisessä Jyp. Mainoksessa on myös vastustajan logo, joka on joka kerta ollut sama. En viitsi ääneen edes sanoa, mikä joukkue on kyseessä. Omituisinta on, että ainakin tämän illan studio-ottelu pro:lla on eri kuin netissä mainostettu ottelu.

Minulla näkyy tuon kohdalla aina Tepsin mainos, joten kohdennetusta markkinoinnista on kyse.

Sinä taidat käydä enemmänkin naapuriseuran sivuilla katselemassa, kaappi-IFK?
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
toimiiko muilla ruutu+ lähetys tällä hetkellä? Täällä on vajaassa kymmenessä minuutissa tullut kolme kertaa ilmoitus "Video ei ole saatavilla" tai joku muu häiriöilmoitus ja koko ajan puskuroi. Aikaisemmin ei ole tätä ongelmaa ollut kuin satunnaisesti. Ja peli on siis Tappara-HIFK.
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
toimiiko muilla ruutu+ lähetys tällä hetkellä? Täällä on vajaassa kymmenessä minuutissa tullut kolme kertaa ilmoitus "Video ei ole saatavilla" tai joku muu häiriöilmoitus ja koko ajan puskuroi. Aikaisemmin ei ole tätä ongelmaa ollut kuin satunnaisesti. Ja peli on siis Tappara-HIFK.

Lataa...

Chromella Ruudun sivuilla Lataa...
Firefoxilla tai IE:llä en pääse edes Ruudun sivuille.

On tämä kyllä sellaista paskaa että.
 

SASamuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Seattle Kraken
Ei pääse edes ruutu.fi sivuille saakka. Hyvältä näyttää tän päivän osalta...
 

heki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
toimiiko muilla ruutu+ lähetys tällä hetkellä? Täällä on vajaassa kymmenessä minuutissa tullut kolme kertaa ilmoitus "Video ei ole saatavilla" tai joku muu häiriöilmoitus ja koko ajan puskuroi. Aikaisemmin ei ole tätä ongelmaa ollut kuin satunnaisesti. Ja peli on siis Tappara-HIFK.

Ei toimi minulla ottelu Pelicans - Lukko. Ja samaa roskaa ollut jonkin aikaa. Valitin Ruudun asiakaspalveluun, ja sain vastauksen, että Samsumgin smart hubin kautta heillä on ollut ongelmia (ainakin siis tuota kautta katsottaessa). Itse katson siis Samsung smart hubin kautta.
 

dorka

Jäsen
Kyllähän tässä alkaa jo lievästi harmittamaan tämä Ruudun toiminta. Syksystä asti ollu vähän väliä jotain "pikku" ongelmaa ja tänään taas näyttää olevan sivut alhaalla satummalta juuri ennen pelien alkua.

EDIT. Jaahast, samalla sekunnilla kun lähetin viestin niin Ruudun sivut aukesivat.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Äsken pyöri vielä asiallisesti taustalla Tappara-IFK -lähetys, mutta nyt tuli ruudun tilalle valkoinen tausta ja teksti:

Pääsy kielletty
Hakemasi jakson katseluaika on päättynyt ja se ei ole toistaiseksi katsottavissa Ruudussa.

Hmm.
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Jahas, hyvä tietää etten ole yksin

Äsken pyöri vielä asiallisesti taustalla Tappara-IFK -lähetys, mutta nyt tuli ruudun tilalle valkoinen tausta ja teksti:

Pääsy kielletty
Hakemasi jakson katseluaika on päättynyt ja se ei ole toistaiseksi katsottavissa Ruudussa.

Hmm.

Itselläni toimi haastattelujen ajan, mutta sen jälkeen taas sama "Video ei saatavilla". Nyt toimii taas, joten toivottavasti ainakin erän verran kestää.
 

Latimeria

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyler Seguin
Onko joku muu käyttänyt hyödyksi tuon Veikkaukselta voitetun koodin myötä tulleen koukun, joka tarjoaa 1kk Ruutu+Pro päivälipun hinnalla? Toistaiseksi voimassa oleva tilaus, joten eikö sen siis saa peruutettua vaikka ensi viikolla, ettei mun tarvi seuraavaa kuukautta ottaa messiin jos en halua? Hyvä tarjous, melkein voisin harkita ton käyttämistä!
 

YellowBear

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ruutu

En oikein ymmärrä valitusta että ruudun toimivuudesta. Mulla ainakin toiminut täydellisesti. Noin 40 peliä katsonut eikä kertaakaan ole ollut mitään ongelmaa.
 

Handyy

Jäsen
En oikein ymmärrä valitusta että ruudun toimivuudesta. Mulla ainakin toiminut täydellisesti. Noin 40 peliä katsonut eikä kertaakaan ole ollut mitään ongelmaa.
Vautsi! Silloinhan se tarkoittaa, että kellään muulla ei ole tosiaan voinut olla mitään ongelmia, koska juuri sinulla on asiat hyvin. Näin kuin vain olisi kaikilla, niin Ruutu olisi loistava palvelu. Itse en aio enää koskea, koska pilasivat toisen urheilulajin päätöksen todella pahasti kolmen viikon toimimattomuudella, eivätkä sitä korvanneet vaikka toimitin videota myöten todisteet asiasta. Jos asiakaspalvelussa olisi hyvitetty ongelmia asianmukaisesti, olisin voinut jatkaa asiakkaana. Siinä mielessä viestisi kuulosti ihan kuin tulisi suoraan Ruudun sisäpiiristä.
 

YellowBear

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Vautsi! Silloinhan se tarkoittaa, että kellään muulla ei ole tosiaan voinut olla mitään ongelmia, koska juuri sinulla on asiat hyvin. Näin kuin vain olisi kaikilla, niin Ruutu olisi loistava palvelu. Itse en aio enää koskea, koska pilasivat toisen urheilulajin päätöksen todella pahasti kolmen viikon toimimattomuudella, eivätkä sitä korvanneet vaikka toimitin videota myöten todisteet asiasta. Jos asiakaspalvelussa olisi hyvitetty ongelmia asianmukaisesti, olisin voinut jatkaa asiakkaana. Siinä mielessä viestisi kuulosti ihan kuin tulisi suoraan Ruudun sisäpiiristä.

En tarkoittanut asiaa provona vaan ihmettelin kun minulla ei kertaakaan ole ollut vaikeuksia Ruudun kanssa. Ja ei, en kuulu millään tavalla Ruudun sisäpiiriin. Jos vaikka ensin lukiokin loppuun :)
 

Conroy#22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tärpätti, Southeast Division Champions
En tarkoittanut asiaa provona vaan ihmettelin kun minulla ei kertaakaan ole ollut vaikeuksia Ruudun kanssa.
Kerro toki millä laitekokoonpanolla pelejä katselet? Kun minkäänlaisia ongelmia ei ole kerta ilmennyt, veikkaisin että katson matsit Apple tuotteilla?
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Käytännössä olen katsonut kaikki Tapparan pelit ja yhden ainoan kerran on ollut ongelmaa, silloinkin taisi olla Nelosella piuhat sekaisin ja sen takia ei kukaan muukaan nähnyt mitään. Itse olen katsonut iPad 2:lla, joka liitetty televisioon. Soneran liittymä, 3-8 Mbits.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onko tosiaan jollakin yli 50" televisiolla kuva HD-laatuista, eikä pätki lainakaan? Täytyy olla kateellinen, tai sitten jotkut vain tyytyvät luvattua huonompaan laatuun.

Läppäriltä pystyy katsomaan, isolta tv-ruudulta ihan paskaa.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Onko tosiaan jollakin yli 50" televisiolla kuva HD-laatuista, eikä pätki lainakaan? Täytyy olla kateellinen, tai sitten jotkut vain tyytyvät luvattua huonompaan laatuun.

Läppäriltä pystyy katsomaan, isolta tv-ruudulta ihan paskaa.

Mulla on LG:n 42" televisio ja kyllä se pääsääntöisesti HD-laatuinen on ollut. Silloin tällöin on mennyt kuva rakeiseksi, mutta väittäisin sen johtuvan enemmänkin tuosta minun liittymän nopeudesta/hitaudesta. Ja tuota rakeisuutta ei esiinny läheskään joka pelissä. Pätkinyt ei ole lainkaan.
 
Viimeksi muokattu:

KallesS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Real Madrid
Minkäköhän takia tuota 1kk juttua ei voi tilata verkkopankilla? Itsellä Visa Electron, joten ei onnistu tuo luottokortilla maksukaan. Ainut vaihtoehto olisi siis maksaa suoraan kerralla tuo 12kk homma. Jos joku haluaa auttaa tuon maksun kanssa, niin olisin kiitollinen.
 

Pllnen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Penguins, #3 Määttä, #86 Teuvo Teräväinen
Minkäköhän takia tuota 1kk juttua ei voi tilata verkkopankilla? Itsellä Visa Electron, joten ei onnistu tuo luottokortilla maksukaan. Ainut vaihtoehto olisi siis maksaa suoraan kerralla tuo 12kk homma. Jos joku haluaa auttaa tuon maksun kanssa, niin olisin kiitollinen.

Itsellä on tuo 12kk sopimus kuukausimaksulla tilattu Visa electronilla / nordean verkkopankki. Itsellekkin se alkuun tyrkytti tuota kokohinnalla, mutta jotenkin onnistuin sen vaihtamaan kuukausimaksuksi.


edit. typo
 

chris

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Yritin eilen pienen tauon jälkeen katsoa Ruutu-lähetystä IE+Wanha Flash yhdistelmällä, mikä on ollut sulavin toistoltaan tähän asti (pl. VLC viritys). En kuitenkaan saanut tätä ympäristöä enää toimimaan, vaan tuli kehoitus päivittää Flash versioon 11.

Onko nyt tosiaan tilanne tuon vanhan Flashin suhteen se, että sillä ei anneta matseja katsella? Toimiiko uusi Flash ihmisillä nykimättä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös