NHL-lähetykset netissä

  • 3 726 855
  • 9 711

Jalasvaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS ja WSH Capitals
Sinulla on käytössä siis UK/US NHL GameCenter App, eikä se Suomen iTunesista ladattava?

Jep, jenkkitunnuksilla hain tuon. Jää joka kerta jumiin tuohon Verifying kohtaan, kun yrittää kirjautua sisään. Läppäriltä toimii tunnukset ihan normaalisti. Ostamaan se kyllä päästää, mutta mulle kyllä riittää yksikin tilaus.

Edit. Nyt se sitten lähti toimimaan. Ihme touhua.
 
Viimeksi muokattu:

Tiedote

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mulla tulee edelleen: "An error has ocurred with NHL GameCenter. Please Restart the application to continue." Kun yrittän päästä pleikkarilla tuohon jenkkitunnareilla ladattuun Gamecenter Live Appsiin..

Mistähän helkkarista tuo johtuu? Vielä en ole vaihtanut DNS-asetuksia, mutten niitä viitsisi turhaan vaihtaa jos en saa koko Appia avattua. Vai johtuukohan tuo juurikin siitä etten niitä ole vielä vaihtanut noita asetuksia, vai pitäisikö minun ladata selaimella jostain päivitetty versio tuosta ohjelmasta?

Pahoittelen mahdollisesti epäselvää ilmaisuani.
 

DefenceX

Jäsen
Kysytäänpä vielä kertaalleen, että pystynkö iPadilla katsomaan gamecenterin kautta pelejä? Viaplayn kautta migulla tuo gamecenter on käytössä, joten sinne ei mitään erillisiä tunnuksia ole.
 

Canucks#1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vancouver Canucks
Kysytäänpä vielä kertaalleen, että pystynkö iPadilla katsomaan gamecenterin kautta pelejä? Viaplayn kautta migulla tuo gamecenter on käytössä, joten sinne ei mitään erillisiä tunnuksia ole.

No vastataanpa vielä kerran, että Viaplayn käyttäjät pääsevät ainoastaan selaimen kautta gamecenteriin. Eli et pysty käyttämään gamecenteriä iPadillä. Tietokoneen lisäksi, jos puhelimesi tukee flashiä, voit kirjautua puhelimen selaimen kautta gamecenteriin samalla tavalla kuin tietokoneella.
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Kuinka nopea netti tuossa viaplayn gamecenterissä oikeen pitäisi olla? Mulla antaa sen 10-11 megaa netti ulos ja silti kun tänään katsoin matseja niin jo 1600 kbps tarkkuudella alkoi tahmata lähetys... Voiko johtua jostain muusta kuin nettinopeudesta tai vinkkejä mitä kannattaisi tehdä?

Mulla oli viime yönä vähän sama vika. ViaPlayn kautta katsoin. Normi Viasat Suomi Hockey lähetys toimi loistavasti ja puski koko ajan 2.5m lähetystä ilman takun takkua. Sitten kun testasin Gamecenteristä samaa peliä, niin jopa 800kpbs:n pikselimössö takkuili.

Jos ei parane hommat, niin pitää vetää Mäkisellä/ruottalaisilla selostajilla vissiin kausi läpi. Blääh.
 

Kiekura

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hohoho. Kaikki matsit ilmaiseksi (niin kauan ainakin kunnes tuo estetään jotenkin) ja ei tarvitse tehdä mitään muuta kuin aukaista VLC ja valita listasta peli minkä katsoo. Tosiaan sillä Viaplayn laadulla nuo.

Happy.jpg ja nyt odotellaan sit Ducksien matsia
 

Kiekura

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hohoho. Kerro nyt muillekin, että miten ja mistä.

Lataat VLC 2.1

klikkaat tosta: http://pastebin.com/download.php?i=1yyfqbmV

Avaat ton tiedoston minkä se lataa. Tallenna se nimellä hockey.luac

Siirrä se C/Program Files/Video Lan/VLC/Lua/sd kansioon.
Ja mac käyttäjät: VLC.app/Contents/MacOS/share/lua/sd/
Ja Linux: /usr/share/vlc/lua/sd/

Avaa VLC, paina sieltä alhaalta sitä playlist nappia. Vasemmalla tulee erilaisia valittavia juttuja. Internet kohdan alapuolella pitäisi olla /r/hockey. Klikkaat sitä ja sen jälkeen valitset vain pelin minkä haluat katsoa ja millä laadulla.

Toimii ainakin itsellä
 
Viimeksi muokattu:

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Toimii ainakin itsellä

Jännittää odotella että kauanko noita voi katsella, tuskin menee kauaa ennenkuin homma pistetään poikki, sen verran suosittuja alkavat olemaan. Mä olen noita käyttänyt koko pre-seasonin, mutten ole juuri siitä syystä viitsinyt jakaa täälläkään hirveän julkisesti. Noh, jos loppuvat niin ostan Gamecenterin, todennäköisesti ostan kyllä muutenkin.

Edit: vlc - hockey

Tuolta löytyy ohjeet kaikkeen, saa näkymään iPadillä, PS3:lla, Androidilla jne.
 

Kiekura

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Siis nuohan on samoja linkkejä mitä näkyi koko viime kausi. Mutta nyt on vain tehty scripti VLC playeriin, että niitä ei tarvitse erikseen etsiä netistä.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Siis nuohan on samoja linkkejä mitä näkyi koko viime kausi. Mutta nyt on vain tehty scripti VLC playeriin, että niitä ei tarvitse erikseen etsiä netistä.

Oliko ne redditin kautta jaossa, jossa viime yönä taisi olla melkoinen vilske noiden kanssa? Toki se voi olla että noi on jossain niin hyvässä jemmassa, ettei niitä päästä poistamaan. Jostainhan tietysti hockey streamskin ne streaminsa varastaa ja jatkaa ties monetta vuotta jo. Ei mua haittaa, mielelläni katselen täysin ilmaiseksi ja riskittömästi lätkää.
 

Kiekura

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Joo siis noi juuri niitä redditin linkkejä mitä porukka jakaa tonne HFboards esim sit. Nuo taitaa olla Viaplaylta varastettuja streamejä
 

Antib

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, old time hockey, Florida Panthers
Oliko ne redditin kautta jaossa, jossa viime yönä taisi olla melkoinen vilske noiden kanssa? Toki se voi olla että noi on jossain niin hyvässä jemmassa, ettei niitä päästä poistamaan. Jostainhan tietysti hockey streamskin ne streaminsa varastaa ja jatkaa ties monetta vuotta jo. Ei mua haittaa, mielelläni katselen täysin ilmaiseksi ja riskittömästi lätkää.
Nuohan ei siis ole missään jemmassa tai varastettuja, vaan kyseessä Gamecenterin alkuperäinen stream, sama mitä käytetään heidän omassa palvelussaan. Teknisesti NHL:n olis helpohko nuo sulkea, hassua kun eivät ole vielä niin tehneet. Siellä ihmetellään varmaan kovasti, että joku ei täsmää streamin katseluvuissa vs. Gamecentern tilaajien määrä.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Nuohan ei siis ole missään jemmassa tai varastettuja, vaan kyseessä Gamecenterin alkuperäinen stream, sama mitä käytetään heidän omassa palvelussaan. Teknisesti NHL:n olis helpohko nuo sulkea, hassua kun eivät ole vielä niin tehneet. Siellä ihmetellään varmaan kovasti, että joku ei täsmää streamin katseluvuissa vs. Gamecentern tilaajien määrä.

No mutta jostain välistähän ne varastetaan, mun käsityksen mukaan. En tarkkaan tietenkään tiedä, mutta ei nuo missään vapaasti ole olemassa, vaan joku saa ne jotain kautta ongittua ja jaettua eteenpäin.
 

Kiekura

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
No mutta jostain välistähän ne varastetaan, mun käsityksen mukaan. En tarkkaan tietenkään tiedä, mutta ei nuo missään vapaasti ole olemassa, vaan joku saa ne jotain kautta ongittua ja jaettua eteenpäin.

Jotenkin näin se menee munkin mielestä
 

Antib

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, old time hockey, Florida Panthers
No mutta jostain välistähän ne varastetaan, mun käsityksen mukaan. En tarkkaan tietenkään tiedä, mutta ei nuo missään vapaasti ole olemassa, vaan joku saa ne jotain kautta ongittua ja jaettua eteenpäin.
No en tiedä mikä on oikea termi, mutta esim. siis kirjautumalla Gamecenteriin selaimella ja sieltä eteenpäin nörtteilemällä nuo streamien osoitteet löytyy, eli tavallaan vapaasti olemassa, asiantuntemusta toki vaatii. Sama tekninen "ominaisuus" on myös mm. Urho-tv:llä ja oli myös viime kaudella. Pointti oli, että nuo streamit tulee ja pyörii siis suoraan Gamecenterin servereiltä, niitä ei siirretä välissä minnekään muualle ja välitetä sieltä eteenpäin. Ja tämän takia en usko, että homma kovin pitkään enää jatkuu.
 

Kiekura

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei välttämättä. Ainakin koko viime kauden se toimi hyvin. Ja toisaalta miten ne tuon sit estää?
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
No en tiedä mikä on oikea termi, mutta esim. siis kirjautumalla Gamecenteriin selaimella ja sieltä eteenpäin nörtteilemällä nuo streamien osoitteet löytyy, eli tavallaan vapaasti olemassa, asiantuntemusta toki vaatii. Sama tekninen "ominaisuus" on myös mm. Urho-tv:llä ja oli myös viime kaudella. Pointti oli, että nuo streamit tulee ja pyörii siis suoraan Gamecenterin servereiltä, niitä ei siirretä välissä minnekään muualle ja välitetä sieltä eteenpäin. Ja tämän takia en usko, että homma kovin pitkään enää jatkuu.

Okei, oletin että nuo on haettu jostain runkoverkosta tai jotain, ja jaettu sitten jonkun serverin kautta. Sitten on todelle erikoista, jos pitempään on tuota herkkua tarjolla, luulisi että keksivät jonkun helpon tavan estää tuo ilmainen katselu.
 

JTX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, HPK
Ei tarvitse kirjautua mihinkään. Stream-osoitteet on vapaasti saatavilla neulionin palvelimilta. Ja nämä eivät ole Viaplayn streamejä.
 

Kiekura

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei tarvitsekkaan kirjautua, mutta tää on tosi kätevä tää VLC scripti.
Nyt vaan avaa sen joka ilta ja alkaa katsomaan peliä
 

yki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Itse en saa tuota toimimaan, uusin VLC löytyy jne. Avaan tiedoston ensin ja tallennan sen jälkeen hockey.luac nimellä, onko koodauksella väliä? ANSI etc...
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Itse en saa tuota toimimaan, uusin VLC löytyy jne. Avaan tiedoston ensin ja tallennan sen jälkeen hockey.luac nimellä, onko koodauksella väliä? ANSI etc...

Ei pitäisi olla. Katot vaan ettet vahingossa tallenna sitä txt-muodossa kuten mä tein ensin, eli sit oli hockey.luac.txt koneella, Win7 kyseessä.
 

Makkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Oma VLC kyllä löytää tuon /r/hockeyn, mutta sitten ei suostu millään avaamaan sieltä löytyvää Toronton peliä. Ja kuuluisiko siellä esim. tänä yönä olla muitakin kuin tuo yksi ottelu?

Mitenkäs kikkailemalla/nörtteilemällä nuo muiden pelien streamit sitten saa vlc:llä auki, kun joku mainitsi että tiedon saa kaivettua sieltä sivulta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös