Naisia, jotka saavat sinulta jalat alta

  • 3 355 832
  • 5 432

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
.... ehdottomasti panisin.. jos vaan saisin tilaisuuden.. ja jos hänelle sopisi.. niin ja jos en olisi ukkomies jne..

Tämä kai pitää tulkita niin, että panisit, mikäli joku häntä etäisesti muistuttava tulisi tarjoamaan sitä kauneinta unohtaen kaikki omat sitoumukset. Etäisesti muistuttavia ovat kaikki joilla on jotain yhteistä alkuperäistapauksen kanssa, kuten tissit.
 

Jussizip

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Porin Ässät, Chelsea FC
Oma vaimo laittaa kuolan valuun ja jalat väpättämään.

Tämä se on niin totta kun voin vain olla! Kyllä sitä välillä tulee kummasteltua, että miten on voinutkin näin lykästää.

Tämä kai pitää tulkita niin, että panisit, mikäli joku häntä etäisesti muistuttava tulisi tarjoamaan sitä kauneinta unohtaen kaikki omat sitoumukset. Etäisesti muistuttavia ovat kaikki joilla on jotain yhteistä alkuperäistapauksen kanssa, kuten tissit.

Ei kyllä se pitäisi tuo ihan Michelle itse olla.
 

Kihaus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
Kun vaimo tulee matkoiltaan kotiin ja huomaa hääkuvan vaihtaneen paikkaa, niin silloin voi sanoa, että liitto voi hyvin.
 

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ehkä ei kuitenkaan riittävän kauan, kun et osaa (tyttö-) nimeäkään vielä kirjoittaa oikein...

Taitaa Ponnistus olla vähän juhannusfiiliksissä vaan parista muustakin typosta päätellen :)

Ja mä olisin kyllä eri mieltä Janskun tisseistä, kun on tullu nähtyä ne eräätkin otokset. Menisin hieman alaspäin suuntautuvasta muodosta päätellen väittään, että luomut ne taitaa olla:
Janina
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Mulle Se nainen on ollut jo vainka kuinka pitkään Janina Frostel. Ei tiedä, en löydä tuosta naisesta mitään valittmisen aiheita. Eikä muiden sanomiset tähön vaikuta, eli....

Ei bikineitä, tissit toki ja nekin muovia, ei tarvitse mainita.

Koen varsinkin viimeisen lauseen henkilökohtaisena loukkauksena. Suorastaan pöyristyttävä väite vailla mitään todellisuusperää.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Suosikkijoukkue
Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt
Yksi tuntemani nainen jonka olen tuntenut varmaan 25vuotta, olen kaiketi ollut ihastunut Häneen 24 1/2 vuotta ;) No olin Hänen luonaan yötä tovi sitten ja hommahan meni sitten vähän paneskelun puolelle. Nyt en saa ajatuksiani pois Hänestä, eli jalat alta meiningillä mennään.
 

Girardi #5

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers ja Kalapa
Kyllähän se oma vaimo paras on ja on vähän sääli teitä jotka eivät pidä omaa vaimoaan hottina, vaan aina kyseenalaistetaan jos joku uskaltaa kehaista omaa valintaansa. Miksi mennä naimisiin naisen kanssa joka ei vie sinulta jalkoja alta, onko tyydytty vain siihen mikä on saatu vai? Naimisissa olen ollut nyt reilut 3v, palataan asiaan kun 10-20v tulee täyteen. ;)
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Kyllähän se oma vaimo paras on ja on vähän sääli teitä jotka eivät pidä omaa vaimoaan hottina, vaan aina kyseenalaistetaan jos joku uskaltaa kehaista omaa valintaansa. Miksi mennä naimisiin naisen kanssa joka ei vie sinulta jalkoja alta, onko tyydytty vain siihen mikä on saatu vai? Naimisissa olen ollut nyt reilut 3v, palataan asiaan kun 10-20v tulee täyteen. ;)

Kyllä minä ainakin olen oikein tyydytetty vaimoni avuin, mutta en mä nyt jaksa tänne tulla huutelemaan jatkuvasti siitä. Parempi kuitenkin kertoa linkein, millainen nainen noin julkisuudesta sattuu miellyttämään, niin muillekin on iloa.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Parempi kuitenkin kertoa linkein, millainen nainen noin julkisuudesta sattuu miellyttämään, niin muillekin on iloa.

Mahtaako tuo nyt sitten tarkoittaa sitä, että kuva rouva Sampion pärstästä tai kropasta ei suuremmin jatkoaikalaisia ilahduttaisi?
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Mahtaako tuo nyt sitten tarkoittaa sitä, että kuva rouva Sampion pärstästä tai kropasta ei suuremmin jatkoaikalaisia ilahduttaisi?
No joo, kieltämättä noinkin voi virkkamani ymmärtää, mutta keskustelupalsta on onneksi armollisempi kuin kasvokkain jutustelu. Hyvä haku silti.

Eli sanotaan nyt vaikka näin, että kaikkien tietämistä julkkiksista on helpompi hakea esimerkki naisihanteestaan tai muuten vain iskevästä tapauksesta, kuin kertoa, kuinka vaimo tai siwan kassa sai taas jalat alta. Saati sitten kuvata puolisoaan tai stalkata kassalla kameran kanssa materiaalia jollekin keskustelupalstalle.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Saati sitten kuvata puolisoaan tai stalkata kassalla kameran kanssa materiaalia jollekin keskustelupalstalle.

We want voyeurismi-ketjun Jatkoaikaan! Onhan täällä jo sanallisesti vauhkoiltukin kaikista kassatytöistä. Ja jamesbondeilun/pervopenailun pitäisi nykyään olla niin kovin helppoa, kun on kamerakännykät ja muut. Siinä vain räpläilee luuriaan kassajonossa ja tsädäm.
 

Koikkaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves & Boston Bruins

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Death Race sopivasti pyörii taustalla ja onhan se pakko todeta että on tuo Natalie Martinez melkoisen kuuma kissamirri.

Ja peukku aina kun ketjussa mainitaan Kate Upton!
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Yksi tuntemani nainen jonka olen tuntenut varmaan 25vuotta, olen kaiketi ollut ihastunut Häneen 24 1/2 vuotta ;) No olin Hänen luonaan yötä tovi sitten ja hommahan meni sitten vähän paneskelun puolelle. Nyt en saa ajatuksiani pois Hänestä, eli jalat alta meiningillä mennään.

Toivottavasti et ole 25-vuotias.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös