MM-kisat 2013: Päivä 9 (11.5.2013)

  • 82 836
  • 444
Tila
Viestiketju on suljettu.

Reznik

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ennen tätä peliä Kontiola-Aaltonen-Pesonen yhteensä 10 maalia. Muut suomalaiset 3 maalia. Tässä pelissä tulee sentään onnistumisia muillekin.
 

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Juuso Pesonen olisi laukonut päin maalivahtia tai seinille.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Hieno alku Suomelta, heti luulot pois Itävallalta joka oli varsin pirteä Slovakiaa vastaan. Starkbaumkin näyttää tavalliselta kuolevaiselta.
 

Aatelinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Glen Metropolit, New England Patriots
Se on näköjään ihan sama kuka laitetaan pelaamaan kaksikon Aaltonen-Kontiola kanssa. Pisteitä ja maaleja tulee aina.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Juuso Pesonen olisi laukoman päin maalivahtia tai seinille.

Ai sitä samaa mitä Savinainen on tehnyt jokaisessa aiemmassa pelissä + harhasyötöt sekä merkkausvirheet? Olisit kerrankin onnellinen, kun teijjän mies onnistuu. Ei muuta, mutta vituttaa tuo toisten mollaaminen, Suomi kaikesta päätellen pelaa hyvin, itse olen livetulosten ja Jatkoajan varassa.
 

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ai sitä samaa mitä Savinainen on tehnyt jokaisessa aiemmassa pelissä + harhasyötöt sekä merkkausvirheet? Olisit kerrankin onnellinen, kun teijjän mies onnistuu. Ei muuta, mutta vituttaa tuo toisten mollaaminen, Suomi kaikesta päätellen pelaa hyvin, itse olen livetulosten ja Jatkoajan varassa.

Ei vittu... :D Taisi osua ja upota. Lisään vielä, että Ortio sulaa.

En siis nyt ollut tosissani tuon ekan kommentin kanssa mikäli ei ymmärtänyt.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Eilinen selostaja oli parempi kuin Mertaranta.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Ei vittu... :D Taisi osua ja upota. Lisään vielä, että Ortio sulaa.

En siis nyt ollut tosissani tuon ekan kommentin kanssa mikäli ei ymmärtänyt.

Ressa 1 - Nume 0. Poistun nöyrästi paikalta ja palaan, kun olen nähnyt pelin maalit ja ehkä siten olen paremmin hereillä :D Sori avautumisesta.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
FASlapsi ja Jari Porttila
Eilinen selostaja oli parempi kuin Mertaranta.

Ei hyvää päivää. :D Oliko? Nää ketjut on enemmän selostuksenseurantaketjuja.... Katso sitä peliä silmillä, se auttaa pirusti pelitilanteiden hahmottamisessa.

Vaikken haluaisi ottaa osaa keskusteluun selostajista niin sanottakoon nyt ettei todellakaan ollut, oli 100 x huonompi kuin Mertaranta.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ei hyvää päivää. :D Oliko? Nää ketjut on enemmän selostuksenseurantaketjuja.... Katso sitä peliä silmillä, se auttaa pirusti pelitilanteiden hahmottamisessa.

Vaikken haluaisi ottaa osaa keskusteluun selostajista niin sanottakoon nyt ettei todellakaan ollut, oli 100 x huonompi kuin Mertaranta.
Pitäskö sunkin katsoa peliä sen sijaan, että kommentoit selostajia otteluseurantaketjuun.
 

kesätyttö69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dufvan Lukko, JYP(ilman Tyni&Virtanen)
Sellanen huomio että kyllä Suomen pakit on hädässä heti kun on edes yksi karvaaja syvällä.
 

NiksuP

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, Travis Zajac, Jukka Peltola
Yksi asia joka meikäläistä ihmetyttää on se, että kun Itävaltakin antaa ylivoimalla pakin nousta siniviivasta laukaisuetäisyydelle asti, niin sensijaan että koittaisi laukoa tuosta niin kiekko vaan pyörittäjälle kulmaan. Miksei Suomen pakit uskalla laukoa pl. onetimerit?
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vaikken haluaisi ottaa osaa keskusteluun selostajista niin sanottakoon nyt ettei todellakaan ollut, oli 100 x huonompi kuin Mertaranta.

Mutta silti jos kuitenkin... Niin ja onhan tämä Itävalta-matsin selostaja surkeampi kuin Taivainen eilen.

"Veto taitaa kilpistyä pikemminkin Hytösen jalkaan kuin konsanaan Baumgartnerin torjuntaan"

Konsanaan. Miten se sen nyt tuonne lauseeseen oikein sai? Onko Mertsillä joku veto päällä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös