Mikä on maalin oikea nimitys?

  • 28 210
  • 48

Mikä on maalinteon oikea termi

  • Teen kihauksen Mertarannan tapaan

    Ääniä: 8 3,6%
  • Laitan kiekon häkkiin

    Ääniä: 101 45,5%
  • Laitan kiekon uuniin

    Ääniä: 14 6,3%
  • Laakaisen kiekon pömpeliin

    Ääniä: 11 5,0%
  • Minä teen vain kaappeja

    Ääniä: 22 9,9%
  • Laitan kiekon byyriin

    Ääniä: 54 24,3%
  • Tarkasti verkon perukoille

    Ääniä: 26 11,7%
  • Kiekko maaliin niin kovaa että verkot on tötteröllä

    Ääniä: 25 11,3%
  • Millintarkasti ylä/alamummoon

    Ääniä: 35 15,8%
  • Joku muu mikä

    Ääniä: 47 21,2%

  • Äänestäjiä
    222
Suosikkijoukkue
HIFK
Rakkaalla lapsella on monta nimeä. Joku saattaa maalin tehdessään laittaa kiekon häkkiin, toinen tekee byyrin, Mertarannan mielestä siitä tulee kihaus ja joku saattaa laittaa kiekon uuniin. Tarkimmat laittaa kiekon börsään tai ylämummoon. Mihin sinä laittaisit?
 

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
Byyri tai vaihtoehtoisesti börsä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Meillä päin se on muali.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Börsä tai yläpelti (tredikäz new 2013 sana!!11!). Myös karkki kattoon kun nostetaan läheltä ylös.
 

_Kuusyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
SKA Pietari, Afinogenov #61, (Blues & Jokerit)
Verkkoon tai reppuun puuttuu listasta ainakin. Ja kassiin.

Mistähän tuo pömpeli on keksitty. :D
 

Reznik

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kiekkoa pistetään häkkiin tahi ihan vaan maaliin. Jos oikein hassutella haluan, niin verkot menee tötterölle, mutta kaapit, kihaukset, uunit jne ei oikein omalle näppikselle/suuhun sovi.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Lättyä pussiin, häh! Samalla maaliverkko synkkänä rutisee. Mitenkäs muutenkaan? Niinhän lauletaan TuTon maalilaulussakin, ja se ei koskaan ole väärässä.
 

JofaPlayer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
PK-seudulla noita kaikkia kuulee, mutta ite tykkään ihan vain maalista tai häkistä jos villiksi ruvetaan. Nyrillataa on kans hyvä.
 

mikulii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät #24
Kyllä mä laitan verkot tötterölle pelissä kuin pelissä.
 

Makopide

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo FOREVER, Liverpool
Nyt pitäs SaPKon heittää tosta pari kaappia. Vaihtoehtosesti tehkäähän nyt SaPKo pari häkkiä. Noilla kahdella mennään Talvisalossa.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Häkki se taitaa olla. En tiedä, jotenkin mastui parhaimmalta tuo vaikkei nyt mitenkään erityisemmin maistunut näistä mikään.
 

MiksuMan

Jäsen
SIELLÄ LEPÄÄ!!! :)

Tämä on meikän motto, joka tulee melkein aina huudettua, kun itse tai pelikaveri tekee maalin. Joskus myös huuto pääsee kun kannattamani jengi tekee maalin.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Hyvänen aika teidän kanssanne.. kyllä minä ainakin tietysti "leivon limpun pömpeliin" :D

EDIT: ja ennen kuin kukaan ehtii sanoa, niin kyllä, tässä kielikuvassa pömpelin voi halutessaan oikein hyvin korvata sanalla uuni. Itse vain pidän eniten tuosta pömpeli sanasta..
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Maali se on maali, muttei kuitenkaan hunajata! Pelkkä maali. Vastaus: Teen maalin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös