Otteluseurantaketju SM-liiga la 2.3.2013

  • 184 127
  • 602

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Ässät - Jokerit

Antti Raanta. Ei mulla muuta :)
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Paikkoja. Ei maaleja.
 

Nukkemurhaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Läpsytinpoppoo
Adam Masuhr esitti puhtaan niitin ja Huml keräilee kamojaan. Näitä on Adamilta nähty monesti ennenkin, he*vetin kova taklaaja ollu tällä kaudella!
 

Jeffrey

Jäsen
Ei tossa meidän ylivoimassa oo muuta vikaa kuin, että meiltä puuttuu sekä vetäjä viivasta että miehet maskista. Muuten ihan hyvännäköstä!
 

Bob Rambo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, AC Oulu
Kovista taklauksistaan tunnettu Haataja taisi kuvitella, että Kapanen osaisi pelata vähän järkevämmin laidan läheisyydessä. Eipä siinä, numeroihin osuu. SM-Liigassa vastuu on ainoastaan taklaajalla, joten pari peliä saa Hade huilia. Sääleihin sitten mukaan.
 

KuumaaKamaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Ässille heti perään toinen jäähy. Nyt pitäisi Jokereiden saada kiekkoa häkkiin.
 

Patalappu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Jumalauta millä vyöryllä Jokerit tulee. Kyllä on kova sakki.

Aaarrggghhhh Brodin boksiin. Nyt haisee tasurilta, mikä olisi tosi ansaittu.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Ässät - Jokerit

SM-liigassa ei saa taklata. Brodin laitataklauksesta jäähylle. Nyt on paha paikka!!!
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Nyt tai ei koskaan.
 

Flip#51

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jokereilla ei toimi ollenkaan organisoitu hyökkäyspeli eikä myöskään keskialueen puolustaminen. Ainoastaan oman pään puolustuspeli on kunnossa, eikä Ässiä pyörityksistä huolimatta päästetä kovin helposti maalipaikkoihin, vaikka alueelle järjestäen pääsevätkin.

Tää matsi on Jokerien osalta ihan duunariosaston heiniä, etunenässä kaksikko Rask & Ben-Amor. Ylivoimalle päästessään staratkin voivat tietysti saada jotain aikaan, mutta itse he eivät noita jäähyjä saa kyllä hankittua. Ja nyt sitä ylivoimaa sitten piisaa....
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Tajuaakohan ne siellä liigan johdossa, että tämä sarjamme voi vitun pahoin. Olen Kerhon fani, mutta tuo Hakametsässä tapahtunut on ihan sairasta. Puhdas ja likainen taklaus ja tuomiot ihan toisinpäin. Mun muutaman kuukauden vanha siskonpoikanikin erottaisi nuo kaksi selvää tilannetta oikein. Mitä isot pukumiehet edellä, sitä tuomarit perässä. Läpimätä organisaatio. Tilastointikin on ihan perseestä. Jos olisin ihan rehellinen ja olisin liigan pomo, niin antaisin kenkää ihan kaikille. Siis jokaiselle. Ihan sirkusporukka koko liiga, joka pysyy pystyssä vain sen takia, että on maamme ykköslaji ja rahaa tulee sen myötä. Jos mä tapaisin ihan helvetin kauniin unelmabeiben joka olisi ihan kiimassa muhun, mutta saisin selville että on SM-liigassa töissä, niin jättäisin mirrin samantien. Ehkä vielä antaisin avaria poskeen, ihan vain jotta saisin liigan aiheuttamia patoutumia purettua.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lukon ykköskenttä sai hyvän pyörityksen HIFKin päädyssä, mutta ei maalia. Heti seuraavassa vaihdossa Hannula puolestaan oli yksin läpi mutta Nielsen torjui hienosti.
 

Konkkis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa
Nyt alkoi tuomarien jäähyntasoittelut. Tätä on SM-liiga nykyään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös