Corey Elkins HIFK:hon

  • 536 866
  • 1 375

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Corey Elkins HIFK:hon

"Oy HIFK-Hockey Ab tiedottaa tehneensä loppukauden kattavan sopimuksen yhdysvaltalaisen keskushyökkääjän Corey Elkinsin kanssa. 27-vuotias Elkins liittyy joukkueen vahvuuteen välittömästi."

Eli tällainen pelaaja. Ei kyllä sano minulle mitään, mutta pelannut ilmeisesti viime vuosina sekä Euroopassa että farmissa. Muutama matsi NHL:ssä parin vuoden takaa. Saa nähdä, mitä tulee. Taitaa olla jo tänään kokoonpanossa?

edit: Ei ole kokoonpanossa tänään.
 
Viimeksi muokattu:

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Kukas jätkä tää on? Toivottavasti scouttaus on tällä kertaa toiminut ettei sieltä taas tule jotain rapakuntoista kaveria.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Kukas jätkä tää on? Toivottavasti scouttaus on tällä kertaa toiminut ettei sieltä taas tule jotain rapakuntoista kaveria.

No, nyt taas edes yritetään jotain, joten kiitos tästä hankinnasta. Elkins on 188/98, joten liike lienee isossa kaukalossa kysymysmerkki. Pelannut tällä kaudella AHL/ECHL-pelejä, joten onneksi on sentään pelituntumaa.
Eliteprospects.com - Corey Elkins
 
Viimeksi muokattu:

ruoska

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins, Liverpool, Real Madrid
Vai että tämmöistä sentteriä pukkaa. Paha sanoa kyllä yhtään mitään. Oisin odottanut tehokkaampaa johtavaa sentteriä, mutta äijän vahvuus on kahteen suuntaan pelaaminen. No, katsotaan millainen mies kyseessä.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Nyt on toimistolla vedetty kunnon hätäpaskat ja naarattu eka jätkä, joka eteen sattuu. Noh, sulautuu hyvin mukaan tähän tämän kauden aikana nähtyyn puuhasteluun.

Näitä kahdensuunnan pelaajiahan tuo joukkue kaipaakin.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Kaveria kuvaillaan kahdensuunnan hyökkääjäksi joten jos sellainen aikoo olla niin kunnon pitää olla kohdillaan. Tilastojen valossa mikään pistelinko ei todellakaan ole.
 

N.Vidic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Seattle Seahawks, HIFK, Man Utd
Nyt on toimistolla vedetty kunnon hätäpaskat ja naarattu eka jätkä, joka eteen sattuu. Noh, sulautuu hyvin mukaan tähän tämän kauden aikana nähtyyn puuhasteluun.

Näitä kahdensuunnan pelaajiahan tuo joukkue kaipaakin.

Katotaan eka, dumataan sit!

Mun puolesta tervetuloa (sekä Elkins että muutos)!
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105
Peremmälle vaan. Tuskin tämä enää tästä mihinkään muuttuu. Tervetuloa IFK-paitaan.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, HCK
Tämän kauden tilastot AHLn suhteen ei kyllä vakuuta mutta toisaalta en tiedä missä roolissa kaveri on siellä pelannut. Kai tää nyt on parempi kuin Redenbach?!

edit. tiputtanut uransa aikana hanskansa 7 kertaa ja tilastona häikäisevät 7 tappiota.
 
Viimeksi muokattu:

VilleSeina

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, SaiPa
Ainakin miehen AHL-pelit nähneenä on syytä ihmetellä hankintaa. Iski hattutempun pari kuukautta taaksepäin ja sen jälkeen YV-vastuusta huolimatta ollut todella hiljaista. Ei mitään käyttöä Norfolkissa eikä varmasti miestä itseään nuo ECHL matsit kiinnostaneet.

Turhake.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Kaikki kaksijalkaiset ovat parempia kuin Redenbach. Tässä pitää toimia omien puheidensa mukaan ja olla nyt tyytyväinen siitä, että edes jotain signaalia heitetään kehiin. Tämä kausi on taputeltu, mutta kyllä siellä officella jotain aivotoimintaa tapahtuu. Katsotaan ja ihmetellään. Eniten kiitän toimistoa siitä, että emme saaneet tiedotetta Redenbachin comebackista.
 

Joosef

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Toivotaan parasta, mutta mutta....
Näistä sentterikokeiluista ei tälle kaudelle kovin paljon POSitiivista sanottavaa ole.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Ihan oikeasti? OK, mies on minulle täysi tuntemattomuus, mutta onhan nuo tilastot ihan perseestä. Paniikkihankinta, joka huomataan pian käytännössäkin turhakkeeksi. Nythän tässä olisi jo iloinen Tylleröstäkin, jos vaihtoehto oli tämä.
 

ruoska

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins, Liverpool, Real Madrid
Voi kun edes joskus vois olla näiden ulkkarihankintojen suhteen levollisin mielin. Valitettavasti en ole kyllä tämän osalta. Olen jo pitkään peräänkuuluttanut Kautosen Vellun ammattitaitoa näissä hommissa ja ei tämäkään tuo kyllä varmaan sulkia hattuun. Yhtään onnistunut hankintaa ei nimittäin häneltä ole tullut. Monta luokkaa parempia äijää tähänkin hommaan olisi, mutta mennään siitä mistä aita on taas matalin. Ilokseni myönnän, jos olen väärässä Elkinsin osalta.
 

Giorgio

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tää on ihan pommi hankinta. Tulee jotenkin mieleen O'Sullivan. Nybarin kommentti siinä yhteydessä oli kyllä tän kauden parasta Kummelia.

”O’Sullivan täyttää sen vajeen, mikä meillä syntyi hyökkäykseen Perraultin loukkaantumisen myötä. Hän pystyy pelaamaan sekä keskellä että laidassa. Tämä on pitkän prosessin tulos ja keskeinen osa joukkueen rakennusta, eikä mikään väliaikainen ratkaisu,” toteaa IFK:n GM Tom Nybondas

Jos pitkän prosessin tuloksena löydettiin tollanen paska kun O'Sullivan, niin mitähän tästä nopealla aikataululla haetusta Elkinsistä on lupa odottaa.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ne vähäisetkin kädet poistuu joukkueesta (P85) ja tilalle saadaan sitten lisää näitä isokokoisia rouhijoita jotka pelaavat hyvin molempiin suuntiin. Kyllä tämä kausi on nyt niin taputeltu, että alta poies.

Olisivat hommanneet edes jonkun hullun jenkeistä, eikä tällaisia HMV-paskakasoja. Anteeksi räikeä kielenkäyttö, mutta vituttaa niin paljon tämä nykyinen meininki.
 

basswood

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Montako ulkomaalaista sentteriä IFK:ssa on tällä kaudella ollut? Lienee jonkin sortin ennätys..

Kyllähän Elkins ihan ok pelimies taitaa olla tai on ainakin P-Amerikassa ollut. Tshekin visiitti ei (huom! pisteitten valossa) vakuuta ja onko Elkins sitä mitä IFK oikeasti tarvitsee, enpä tiedä.. No, mielenkiinnolla seurataan onko tekijäksi SM-Liigaan ja samalla IFK:n pelastajaksi.
 

Urquinaona

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsingfors
Ja mistäköhän tämäkin kaveri on löytynyt? Täysin tuntematon pelaaja (ainakin minulle), ja kun ottaa huomioon IFK:n viime kausien "ulkomaalaisvahvistukset" niin odotukset ovat kyllä nollissa. Toivottavasti olen väärässä, mutta en usko, että Nybari ja kumppanit taaskaan olisi tehneet mitään merkittävää scouttausta tämän(kään) pelaajan suhteen.
 

Stigu

Jäsen
Tää on ihan pommi hankinta. Tulee jotenkin mieleen O'Sullivan. Nybarin kommentti siinä yhteydessä oli kyllä tän kauden parasta Kummelia.

”O’Sullivan täyttää sen vajeen, mikä meillä syntyi hyökkäykseen Perraultin loukkaantumisen myötä. Hän pystyy pelaamaan sekä keskellä että laidassa. Tämä on pitkän prosessin tulos ja keskeinen osa joukkueen rakennusta, eikä mikään väliaikainen ratkaisu,” toteaa IFK:n GM Tom Nybondas

Jos pitkän prosessin tuloksena löydettiin tollanen paska kun O'Sullivan, niin mitähän tästä nopealla aikataululla haetusta Elkinsistä on lupa odottaa.

No eihän tossa Nybarin kommentissa ollut kuin yksi sana väärin: "pelaamaan". Jos sen olisi korvannut sanalla "seisomaan", olisi kommentti ollut asiaa.

Ja otan muuten edelleenkin vetoja vastaan siitä, että Retiisi pelaa vielä tällä kaudella IFK.ssa. Luotto Karavaanari-Tomppaan on kova.
 

tuffgong

Jäsen
Salakuuntelin Kautosen ja Nybarin puhelinkeskustelun.
K: Moro Tomppa mä löysin Coreyn tää on Anaheimin organisaatiosta.
N: Ai Corey Perry?
K: No en mä sen sukunimee tiiä, mut hei tää on Anaheimista.
N: Ok. sano sille et 100 000 loppu kaudesta ja tuuppaa se ekaa koneeseen. mä duunaan paperit valmiiks. Hyvää duunia Vellu. Moi.

No se vitsailusta. Ei mitään hajuu kaverista, youtube ei myöskään hirveesti kaverista kerro. Mut tervetuloa ja yllätä meidät kaikki!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös