Positiivisuusketju

  • 840 209
  • 3 832

Jari66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ukraina
Olen pitkään miettinyt mikä täältä Pelicans -osiosta puuttuu. Ja tämähän se tietenkin on. Päivien edelleen luovuttaessa tilaa pimeydelle on myös syytä ottaa kontaktia ja kosketella rajapintoja joukkueemme ja siihen liittyvien ryhmittymien edesottamuksiin ketjun otsakkeen alkuosan mukaisessa kontekstissa.

Ja sitä paitsi kaikilla muillakin joskus heikkoja hetkiä kokeneilla joukkueilla on tällainen.

- Minardiimme etsitään uusia osia tai ainakin yhtä.
- Smolenak.
- liigan upeimmat cheerleaderit.
- komeasti edelleen kaikesta huolimatta joukkuetta kannustava fanikatsomo.

Tästä voi halutessaan jatkaa..
 
Viimeksi muokattu:

-40

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Pallo feat. Veljmiehet
Täytyy ihailla Smolenakin viimeistelytaitoa. Tähti ja hienoa että Pelsu on pitänyt ukon. Tsemppiä Pelicans!
 

Jari66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ukraina
Saku Koivu -95 on änärikauden peruuntuessa ehken mahdollista nähdä Isku -Areenalla 10.03.2013. Toteutuessaan näyttäisi olevan minun tämän kauden penkkiurheiluprojektin kohokohta ellei The Teemu tee sopparia Harkimoihin.

Näitä ja karsintoja odotellessa mitä parhainta positiivista viihdykettä kotiseuran puolesta tarjonnevat Kaken satunnaisen rokkimaiset jalkakynät.
 

laituri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hockey Reipas, Charlestown Chiefs
Positiivista on, että kausi on onneksi jo puolivälissä!
 

RV16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chilinakit ja muu paskansyönti
Saku Koivu -95 on änärikauden peruuntuessa ehken mahdollista nähdä Isku -Areenalla 10.03.2013. Toteutuessaan näyttäisi olevan minun tämän kauden penkkiurheiluprojektin kohokohta ellei The Teemu tee sopparia Harkimoihin.
Ei muuta kuin mökki täyteen ja vähän vanhemman Koivun kukkoa huuleen porukalla tällä kertaa. Mutta eipä käy syyttäminen kun omassa joukkueessa ainoa mielenkiinto on siinä, repeääkö perse yhden vai kuuden maalin verran.
 

Rademoottori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liigan tippumuspelit
Positiivista myös se, että Isku Areenan videokuutiolla luvattomasti viime kerralla esiintyneet smurffi-naamat olivat ottaneet hatkat.
 

Ahistaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tämän päivän jälkeen positiivisia asioita on useita:

- Voitettiin ennakkoon kovempi joukkue
- Seikola oli pois kokoonpanosta
- Päästettiin vain kaksi maalia, joista toinen maalivahdin ja pakin koomailu ja toinen hieno ylivoimakuvio
- Suikkanen ei haukkunut joukkuetta, päinvastoin
- Maajoukkuetauko

Toivottavasti Seikola ei pelaa enää tällä kaudella. Jospa hän kelpaisi jollekin toiselle joukkueelle, jäisi viivan alle enemmän hyvää.
 

Iggy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
- komeasti edelleen kaikesta huolimatta joukkuetta kannustava fanikatsomo.

Tämä! Tätä haluaisin itsekkin korostaa perustuen lauantain Kalpa peliin. Oli todella hyvä meininki päällä. Joku voisi sanoa, että tietenkin kun joukkue voittaa niin fanikatsomokin pitää mökkälää, mutta eilen meteli alkoi heti. Se oli hyvää ennenkuin pelsu teki maalin ja se jatkui todella hyvänä Kalpan tasoitettua. Ikäänkuin ennen ottelua oltaisiin päätetty, että nyt pidetään tunnelma katossa ja ennenkaikkea hauskaa. Tämä näkyi uusissa/sponttaaneissa kannatuksissa. Itseä nauratti "kohta lentää kolikot" rallatus kun selvä jäähy jäi viheltämättä.

Itse odotin jotain täysin päinvastaista. Ajattelin Kuopiolaisten pitävän pikkujoulua ja tulevan paikalle suurella joukolla ottaen hallin haltuun.

Kiitos siis faniporukalle, teitte omasta kokemuksesta mahtavan.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Tämä! Tätä haluaisin itsekkin korostaa perustuen lauantain Kalpa peliin. Oli todella hyvä meininki päällä. Joku voisi sanoa, että tietenkin kun joukkue voittaa niin fanikatsomokin pitää mökkälää, mutta eilen meteli alkoi heti. Se oli hyvää ennenkuin pelsu teki maalin ja se jatkui todella hyvänä Kalpan tasoitettua. Ikäänkuin ennen ottelua oltaisiin päätetty, että nyt pidetään tunnelma katossa ja ennenkaikkea hauskaa. Tämä näkyi uusissa/sponttaaneissa kannatuksissa. Itseä nauratti "kohta lentää kolikot" rallatus kun selvä jäähy jäi viheltämättä.

Itse odotin jotain täysin päinvastaista. Ajattelin Kuopiolaisten pitävän pikkujoulua ja tulevan paikalle suurella joukolla ottaen hallin haltuun.

Kiitos siis faniporukalle, teitte omasta kokemuksesta mahtavan.

Itellä ku on yleensä tapana ainakin toistaiseksi istua aika lailla fanikatsomon viereisessä istumakatsomossa niin täytyy kyllä sanoa että oli kyllä ilo katsella fanikatsomon riehakasta hypähtelyä ja tanssahtelua etc. joka jatkui vielä pitkään senkin jälkeen kun joukkueet olivat jo poistuneet pukusuojiin. Kyllähän se noin muutenkin pistää hyvälle mielelle kun saa myötäelää ne tällä hetkellä kovin harvassa olevat iloiset hetket tuolla yleisössä varsinkin nyt kun meiltä faneilta on vaadittu tosia isoa turkoosisydäntä ja joukkuerakkautta edes raahautua peleihin näinä tuskaisina aikoina.

Niinhän se kai menee että tällaisina aikoina erottuu parhaiten bandwagonerit tosifaneista. Ja itse olen kyllä mielestäni tosifani sanan varsinaisessa merkityksessä. Joka hemmetin kerta mä oon valmis tulemaan sen tunnin junamatkan Lahteen ja Isku Areenalle pelkästään siksi että Pelicans on niin lähellä sydäntäni. Menestyksellä ei ole sen kanssa mitään tekemistä. Menestys on tänä syksynä ollut täyttä kuraa ja silti voin ylpeänä sanoa olleeni poissa ainoastaan neljästä kotipelistä tähän asti.

Minä en edes tiedä miksi pk-seutulaisena valitsin jo pienenä Pelicansin kun olisin voinut valita minkä tahansa kolmesta lähialueeni seurasta. Tai no itseasiassa, niinhän se kai meni että iskä kun on HIFK-fani ja ite taas en ikinä syttynyt niiden sikamaisesta pelityylistä mutten toisaalta halunnut olla myöskään vihollisen puolella niin kaipa mä tein valintani Bluesin joka on edelleen mulle se toinen läheinen jengi sekä Pelicansin väliltä. Joku mua tässä seurassa kiehtoi jo pikku nappulana. No mutta anyways, en tiedä tuliko karattua jo liikaakin aiheesta mutta sanonpa lopuksi vielä kuitenkin että oli ihailtavaa kuinka eilen koko yleisö, koko perkeleen yleisö taputti omilleen viimeiset pari minuuttia tauotta. Tuon parempaa kiitosta ei oma rakas seura voi faneiltaan saada. Kiitos kaikille eilisestä. Ihan mahtava peli sekä mahtava kokemus. Tätä lisää :)

Niin ja vielä se että tuli tosiaan itekin huomattua eilen että fanikatsomo kokeili muutamaa täysin uutta chanttia. Muutenkin kannatuksessa vietiin eilen Kalakukkofaneja 100-0.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Kyl tänne saa muutkin kehuja antaa. Etenkin kun niille on nyt totisesti aihetta:

- 5 ottelun voittoputki!
- Jeren torjuntavire on vihdoinkin löytymässä
- Erityisesti Sopasen johtama ketju pelaa tällä hetkellä loistavaa lätkää
- Meiän ylivoima alkanut vihdoinkin tuottamaan maaleja!
- Richmond palannee kokoonpanoon seuraavaan peliin
- Tammikuun otteluohjelma vaikuttaa jotenkin tosi mieluisalta ;)
 

ahee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Joukkue voittaa pelejä... Enemmän on viime aikoina voitettu kuin hävitty, se on positiivinen juttu, ja selvä ero alkukauteen.

Pelicans pelaa semmoista lätkää että ansaitsisi kyllä paikan pudotuspeleissä näillä otteilla, toivotaan ettei kausi lopu kesken, näyttää muutkin joukkueet meinaan ottavan pisteitä tasaisesti. Matkaa kuudenteen sijaan muuten ainoastaan kaksi pistettä enemmän kuin kymmenenteen sijaan. Se nyt vaikuttaa epärealistiselta, mutta todella tasainen on sarja tänäkin vuonna..
 

Dvozak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Jypillä ja SaiPalla alkaa olemaan viime aikojen kuntopuntareissa sen verran surkeita pistekeskiarvoja, että jolleivat saa pian kurssiaan oikenemaan Pelsulla on ihan hyvät mahdollisuudet ajaa nämä joukkueet kiinni. Toisaalta kyseisille seuroille riittää 1p/ottelu jo 83 pisteeseen. Pelsun pitäisi tuohon pistemäärään kerätä loppupeleistä 1.9p/ottelu.

Kyllähän seuraavien neljän matsin jälkeen varmasti tiedetään, että onko mahdollisuuksia sääleihin. Jokainen tappio syö tässä vaiheessa motivaatiota ja itseluottamusta pelaajilta varmasti todella paljon. Taistelumentaliteettia on varmasti vaikea pitää yllä, jos hävitään esimerkiksi molemmat tammikuun-tasauksen pelit. Toisaalta jos tasauksen pelit voitetaan, niin joukkueen fiilis voi olla todella suurissa korkeuksissa, kun koko kausi on taisteltu vaikeuksien kanssa ja play-off viiva tulee väistämättä lähelle.
 

#18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Total Sec
Pelicans on viimeisten 15 ottelun kuntopuntarin jaetulla ykköstilalla. 28 pistettä keskiarvolla 1,87.

Kai sen voi kokea positiivisena asiana alkukauden perseilyjen jälkeen.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
+++++ Joukkueella huikea flow-tila
+++++ Jore <3 Kaverihan kehittyy ihan silmissä! Tulen muistamaan vielä pitkään vaik ei Lahessa enää jatkaisikaan
++++ Jereltä loistava peli taas kerran. 42 seiviä, Bluesin kavennus pääsi livahtamaan harmittavan helposti. Sääli et nollapeli meni siihen
++++ Pöyhösellä harvinainen kahen pisteen ilta. Markossa parasta on se että hänen panoksensa joukkueelle on aina täysi 100. Luotettava rouhija joka ei koskaan petä. Arvostan suuresti
++++ Richmondin pisteputki

Mahtava fiilis. Kiitos Pelicans!
 

Shejbal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Onko joku joukkue myyty Venäläisille? En ole kuullutkaan...

Kerro toki lisää. Jos Jokereihin viittaat niin se "tieto" ei ainakaan pidä paikkaansa.

Kai Jari66 saa olla onnellinen siitä, ettei joukkuetta tai hallia ole myyty ryssille siitä huolimatta, että onko joku muu joukkue näin tehnyt tai ei?
 

Fordél

Jäsen
Tottakai saa, hienoa että Jari66 on onnellinen!

Jep, kyl mäkin sit tykkään tosta Jarin asenteesta kuinka se osaa ottaa ilon irti tämmösistäkin asioista. Ehdottomasti hieno elämänasenne, josta muutkin voisivat ottaa oppia! Itsekin olen onnellinen, että Pelicans ei ole päättänyt ottaa ensi kaudeksi ottelutapahtumiin käyttöön omaa leikkivaluuttaa Nupe tai Kaarna, ei päättänyt vaatia ensi kauden sisäänpääsyn ehdoksi kaikille mieskatsojille viiksiä eikä ole maalannut hallia kesän aikana keltaiseksi.
 

Shejbal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Juvonen Nashvilleen 7. kierroksella. Ehdottomasti positiivinen juttu!

Taisi olla ensimmäinen Pelicans-varaus sitten Sopasen.
 

IcyPredator

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, 49ers
Juvonen Nashvilleen 7. kierroksella. Ehdottomasti positiivinen juttu!

Taisi olla ensimmäinen Pelicans-varaus sitten Sopasen.
Hieno juttu! Kyllä näitä junnuja kannattaa muualta roudata, kun oma mylly lyö vielä tyhjää.

Predators otti aikaisemmalla numerolla myös suomalaisen molarin eli 99. Juuse Saros. Pekka Rinteen manttelinperijä on todennäköisesti jompi kumpi näistä kahdesta lupaavasta molarista.

Ensi vuosi voi olla taas Sopasen vuoro, nimittäin Eetu Sopasen. Jäätävän kokoinen pakki, joka on jo puoli CV:tä änäridraftissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös