Otteluseurantaketju SM-liiga La 13.10.2012

  • 186 015
  • 681
Tila
Viestiketju on suljettu.

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
JES JES JES!!! Nieminen + Koho ratkaisee SaiPalle!!!
LÄTKÄ VITTU LENTÄÄ!!! TAPPIOPUTKI POIKKI!!!
3-2 VL Lappeenrannassa!

Anteeksi nyt hiukan aiheeseen kuulumaton kysymys mutta miten joku voi kannattaa kahta joukkuetta samasta liigasta? Entäs kun nuo joukkueet kohtaavat?
 

pest

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Anteeksi nyt hiukan aiheeseen kuulumaton kysymys mutta miten joku voi kannattaa kahta joukkuetta samasta liigasta? Entäs kun nuo joukkueet kohtaavat?

Toinen joukkue on varmaan se mitä kannattaa pleijareissa, myö kun ei sinne ikinä päästä...
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mua hävettää nää tuomarit. Mitä vittua?? Paljon ne halus tapparan voittoa? Vastaus: PALJON! luulin eilen nähneeni helpoimman ulosajon ikinä, noh...ulosajo kampituksesta? :DD mitä helvettiä?

Btw. Tapparalla on neitejä jengissä. Ottais oppia Mäntylästä joka ottaa taklauksen ja jatkaa peliä. Leimut ja muut ämmät loukkaantuu mutta pelaa heti ylivoimaa. Tamin sanoin, mä häpeän.

Joensuun jäähy ei peliä ratkaissut. Leimukin nousi heti ylös ja vaihtoon, joten turha lässyttää neideistä. Varmasti tuntui kyynärpää niskassa hetken aikaa.
 

Steyer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Jatkoaika HC, Colorado Avalanche
Anteeksi nyt hiukan aiheeseen kuulumaton kysymys mutta miten joku voi kannattaa kahta joukkuetta samasta liigasta? Entäs kun nuo joukkueet kohtaavat?
Teude sen hallitsee ja onhan sil muki enemmän kallellaan tonne Ilmalaan kuitenki.
 

Caney

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Philadelphia Flyers, Liverpool FC
Sitten rankkareita arpomaan. HIFKn puolelta laittaisin seuraavat kaverit ampumaan: Redenbach, Granlund, O'Sullivan, Pakarinen ja Eriksson. Viittä (kolmea) pidemmälle tuskin mennään.
 

Muhkea

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL:n suomalaiset
Hieno ja viihdyttävä lätkäpeli, varmasti viihdettä koko rahan edestä yleisölle. Mutta kyllä Peltosen sikailu jättää hieman paskan maun suuhun. Taas yksi pelaaja lomille Kärpiltä...

Kärpiltä voisi vetää vaikka Turris, Kähkönen ja Haataja. Ei tainnut tulla yllätyksiä?
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Anteeksi nyt hiukan aiheeseen kuulumaton kysymys mutta miten joku voi kannattaa kahta joukkuetta samasta liigasta? Entäs kun nuo joukkueet kohtaavat?

Yllättävän helppoa, itse asiassa. Täysiverinen lappeenrantalainen, mutta penskana "kasvoin kieroon" ja rupesin kannattamaan Jokereita. Aina ollut se ykkösjoukkue, mutta nyt muutaman vuoden aikana SaiPa tullut vahvemmin kuvioihin ja kyllähän nyt oman kaupungin seuraa pitää tukea. Keskinäisissä kohtaamisissa olen aina 100% Jokerien puolella ja siitä saa aina hyvät väännöt kavereiden ja muijan kanssa. Rankkaa tämä kyllä on :D
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mua hävettää nää tuomarit. Mitä vittua?? Paljon ne halus tapparan voittoa? Vastaus: PALJON! luulin eilen nähneeni helpoimman ulosajon ikinä, noh...ulosajo kampituksesta? :DD mitä helvettiä?

Btw. Tapparalla on neitejä jengissä. Ottais oppia Mäntylästä joka ottaa taklauksen ja jatkaa peliä. Leimut ja muut ämmät loukkaantuu mutta pelaa heti ylivoimaa. Tamin sanoin, mä häpeän.

No niin. Nyt pulinat pois, peli on päättynyt. Tappiot joita joskus tulee, pitää ottaa vastaan miehekkäästi. Kuten Mäntylä ottaa taklaukset.
 

Conroy#22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tärpätti, Southeast Division Champions
Huono kutina rankuista ilman Jokista. Nooh, kaiketi tämäki pitää vielä kattua.
Eise Jokinen vaan tuo seula Backlund. Haataja ja Huml laittaa reppuun kyllä.
 

pappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Yllättävän helppoa, itse asiassa. Täysiverinen lappeenrantalainen, mutta penskana "kasvoin kieroon" ja rupesin kannattamaan Jokereita. Aina ollut se ykkösjoukkue, mutta nyt muutaman vuoden aikana SaiPa tullut vahvemmin kuvioihin ja kyllähän nyt oman kaupungin seuraa pitää tukea. Keskinäisissä kohtaamisissa olen aina 100% Jokerien puolella ja siitä saa aina hyvät väännöt kavereiden ja muijan kanssa. Rankkaa tämä kyllä on :D

Asunhan miekin Lappeenrannassa, mutta sydän ei syki yhtään Saipalle. Jokereitten peli on aika sekaista tällä hetkellä. Ja samassa Ruutu jäähylle.
 

Caney

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Philadelphia Flyers, Liverpool FC
Rankkarit HIFK-Kärpät

Patty aloittaa HIFKlta...

HIFK:
- O'Sullivan / upeasti kiekko maaliin, Mäkisen sanoin "jussijokis"-liike ja näin
- Pakarinen / ei maalia, ohi
- Granlund / ja näääiin, Makke laittaa kiekon reppuun!
- O'Sullivan uusiksi... / POS laittaa upeasti kiekon maaliin, BAAM!!
- O'Sullivan kolmannen kerran... / Meneekö kolmannen kerran... ei mene.

Kärpät
- Turris / Ortio pitää luukut kiinni
- Kähkönen / kiekko maaliin, varmasti puikoista kiekko sisään
- Haataja / pommin varmasti kiekko reppuun Hadelta (Joni, puikot kiinni)
- Haataja uusiksi... / videolta katsotaan... ja maali.
- Haataja kolmannen kerran / kiekko reppuun..

Kärpät voittaa ottelun rankkareille 4-5, 2 pistettä siis Ouluun.
 
Viimeksi muokattu:

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Asunhan miekin Lappeenrannassa, mutta sydän ei syki yhtään Saipalle.

Se on varmaan, kun SaiPa on ollut niin sympaattinen ja käy pelejä kuitenkin suht paljon katsomassa. Enkä koskaan osaa katsoa mitään urheilua, ettenkö olisi jonkun puolella. No, mutta se OT:sta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös