Xbox 360: NHL13 GM Connected -liiga

  • 146 910
  • 2 672
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, Quebec Nordiques
Persekele, oli tarkotus tulla tähän mukaan, mutta jotenkin vain unohtui sitten koko homma... No, heittäkää mut jollekin varasijalle, jos vaikka joku putoaa aktiivisuuden/jonkun muun syyn vuoksi poies.

Gamertag: Draktyl
 

Pengu

Jäsen
Selittäkääs mulle xboxin pelaajat että milleen se menee simulointi ja pelaaminen. Jos A:lla on peli B:tä vastaan. A haluaa pelata B haluua simuloida niin kuinka tuossa tilanteessa tehdään? Olisi todella hienoa jos joku voisi vastata kun on jäänyt tympimään tämä.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Selittäkääs mulle xboxin pelaajat että milleen se menee simulointi ja pelaaminen. Jos A:lla on peli B:tä vastaan. A haluaa pelata B haluua simuloida niin kuinka tuossa tilanteessa tehdään? Olisi todella hienoa jos joku voisi vastata kun on jäänyt tympimään tämä.
Itse voisin veikata näin mutulla että silloin A pelaa tietokoneen ohjaamaa B:tä vastaan. Mutta nämä asiat varmaan selviää tarkemmin vasta kun itse peli saapuu.
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Juu asia ok. Tuossa aiemmin sanoin, että jos ei halua syystä tai toisesta liittyä ryhmään, niin ilmoittakaa siitä tänne. :)

Mitä nyt kaikki sukulaisetkin ajattelee, kun vanha ukko pistää pikkupoikia pinoon jossain videopelissä? Siis lähinnä jos tuo vuotaa tuolta omalle seinälle jotenkin :)

Toisaalta ihan sama, mutta tähän tarkoitukseen mieluiten tämä keskustelupalsta ja sitten seuraavana IRC.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Arska07 mestoilla? Kyselin jo YV:llä aiemmin. Vokounin hinta mikä? Vai onko kaupan?
 

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Näkeekö pelaajien kokonaisuudet jo jostain vai vetelettekö noita tradeja ihan mutulta?

Itse ainakin ajattelin että venaan että peli on handussa ja pääsee vähän testaamaan Phoenixia ennenkuin rupean ketään lihoiksi laittamaan.
 

Paastainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP & 80-luvun HoNsU
Calgary luopuu sarjasta..

Pomolta tuli käsky 3kk komennukselle perämettiin ja mikäli sitä parakkikylää yhtään tunnen, on se mokkulan takana.
Eli varasijalta saa ponnistaa..
 

FiFi93

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Česká republika
Olisin jo aiemmin tullut varasijalle, mutta kiireiden takia en olisi ihan alkuun ehtinyt. Ajattelin kylla seurata tata "siina sivussa", mutta jos joku xboxille toisen vastaavan aikoo tehda niin mielellani olisin mukana.
 

Villemix

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins
Juu ite myös olisin valmis tulee toiseen. Tähän voin tulla varasijalle. Tosin edellä on reilusti nimimerkkejä, joten ihan heti ei ole asiaa tänne. Seuraan silti tätä innolla!
 

Oskar15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Florida Panthers
Tein Google Docsilla lomakkeen, minkä avulla voitte äänestää liigan asetuksista ja viikottaisesta pelimäärästä. Hyväksyttyyn vastaukseen tarvitset salasanan, jonka lähetän yksityisviestillä viimeistään parin päivän sisällä. Vastausaikaa syyskuun 13. päivään asti.

Äänestyslomake
 
Viimeksi muokattu:

Jalasvaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS ja WSH Capitals
Eikö tosiaan ole kuin 8:lla managerilla facebook? Yksi on vasta ilmoittanut ettei omista FB:tä.

Mä en käytä Fasepookkia, joten olen potentiaalinen massamurhaaja vaikka ei tähän asiian liity. Irciä koitan käyttää, mutta parhaiten saa täältä meikäläiseen yhteyden jos tulee asiaa. Toki Livessä saa yhteyden myös.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Kannattaa muuten miettiä että NHL-lockout voi vaikuttaa tulevan rosteripäivityksen ajankohtaan, jos nyt lockout tulee.

Eli otetaanko joku takaraja joka tapauksessa kauden alulle, jos kerran ekaa rosteripäivitystä nyt odotetaan?
 

Oskar15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Florida Panthers
Kannattaa muuten miettiä että NHL-lockout voi vaikuttaa tulevan rosteripäivityksen ajankohtaan, jos nyt lockout tulee.

Eli otetaanko joku takaraja joka tapauksessa kauden alulle, jos kerran ekaa rosteripäivitystä nyt odotetaan?
Olen henk. koht. sitä mieltä, ettei odoteta rosteripäivitystä. Muutamasta syystä:

- En usko idioottimaisten pelaaja-arvojen korjaantuvan, esimerkiksi Wolskin kahdeksankympin kokonaisuus.
- Ennen elokuuta tehdyt isommat treidit pitäisi olla jo oletusrostereissa. Jos jokin merkittävä treidi puuttuu, se voidaan tehdä manuaalisesti liigan alussa.
- Ainakin CHL:stä ja Euroopan liigoista varatut junnut pitäisi olla joukkueen käytettävissä.
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Olisikohan sen verran ylimääräisiä kiinnostuneita, että saataisiin vielä toinen GM Connected liiga pystyyn?
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Pitäisikö luoda uusi ketju toiselle liigalle, olisiko innostuneita hoitamaan?
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Pitäisikö luoda uusi ketju toiselle liigalle, olisiko innostuneita hoitamaan?

Normiliigojakaan ikinä saatu kahdessatoista vietyä lävitse 8, 10 tai 12 pelaajan voimin. Melkein uskaltaisin pidättää hengitystä sen aikaa, että joku/jotkut feidaa, kunhan homma saadaan käyntiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös