Missä leffassa sanottu?

• 287 181
  • 2 451

Cougar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Detroit Red Wings
X: And if we don't drop these bombs right in the pickle barrel there are going to be a lot of innocent people killed.
Z: What's the difference? They're all Nazis!
Kapteeni ja perämies sanailevat leffassa Memphis Belle.

Koska ketjussa on käyty läpi jo valtava määrä legendaarisia leffalainauksia niin kysytäänpä vaihteeksi tietääkö joku mistä sarjasta on kyse:

- You die in the dream, you wake up in reality. Ask me what happens if you die in reality.
- What happens?
- You die, stupid. That's why it's called "reality".
Doctor Who. Ei oikein ikinä ole tämä sarja iskenyt, mutta silti liiankin usein katsonut...

calvin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maailman myrkyllisin jääkiekkojoukkue
Doctor Who. Ei oikein ikinä ole tämä sarja iskenyt, mutta silti liiankin usein katsonut...

Joo, sama vika. Tosin Matt Smithin kausilla sarja on nostanut tasoaan melkoisesti ja mielenkiinto sarjaa kohtaan on ainakin itsellä kasvanut.

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
- It's as if Perry and I grew up in the same house. And one day he stood up and went out the back door, while I went out the front.

Ei vastauksia? Laitetaan lisää samasta:

Perry, I know what 'exacerbate' means.
- Okay... well...
There is not a word or a sentence or a concept that you can illuminate for me.

"Perry" on vankilassa istuva murhaaja.

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Heitetääs myös yksi hieman vaikeampi rasti...

"I don't know what they said; I only know that they met. What do you want me to do, kill 'em? if you want me to kill 'em, I'll kill 'em. I don't have to kill 'em, but I'd like to kill 'em... I killed Ashley Wentworth; another killing or two won't make a difference... It would make me happy... I'd like to kill 'em both... I think it'd be better if I kill 'em both... Well, let me kill just one then... Whichever one you want... Alright, I'll wait. But the minute you say kill 'em, I'll kill 'em. I'll love to kill 'em. It would give me immense pleasure. "

Cougar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Detroit Red Wings
Vaihteeksi muutama helppo:

1. "This is the moment of truth, when a man shows what he's really made of. Crap."

2. "Well. We have to show the world that not of all of us were like him."

3. "I have long feared that my sins would return to haunt me, and the cost would be more than I could bear."

4. "Somebody's gonna kill you, you dumb son of a bitch, but it's not gonna be me."

5. "I don't see why you people can't watch the horses run and not bet on them. "

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet

"I don't know what they said; I only know that they met. What do you want me to do, kill 'em? if you want me to kill 'em, I'll kill 'em. I don't have to kill 'em, but I'd like to kill 'em... I killed Ashley Wentworth; another killing or two won't make a difference... It would make me happy... I'd like to kill 'em both... I think it'd be better if I kill 'em both... Well, let me kill just one then... Whichever one you want... Alright, I'll wait. But the minute you say kill 'em, I'll kill 'em. I'll love to kill 'em. It would give me immense pleasure. "

Annetaan vinkkiä. Kyseisen elokuvan pääroolin vetäjä on myös kirjoittanut ja ohjannut tämän elokuvan, joka on tehty ennen 1980-lukua. Hän on Hollywoodin piireissä legendojen joukossa.

Naurava Sika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät

Mun mielestä Mel Brooksin "Korkeuskammossa" käytiin tämänlainen puhelinkeskustelu. Voisko olla?

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viimeiset olleet vaikeita eikä itsellä ole ollut mitään hajua, joten laitetaanpa yksi helpompi:

Every faction in Africa calls themselves by these noble names - Liberation this, Patriotic that, Democratic Republic of something-or-other... I guess they can't own up to what they usually are: the Federation of Worse Oppressors Than the Last Bunch of Oppressors. Often, the most barbaric atrocities occur when both combatants proclaim themselves Freedom Fighters.

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Every faction in Africa calls themselves by these noble names - Liberation this, Patriotic that, Democratic Republic of something-or-other... I guess they can't own up to what they usually are: the Federation of Worse Oppressors Than the Last Bunch of Oppressors. Often, the most barbaric atrocities occur when both combatants proclaim themselves Freedom Fighters.

Eikös tässä pistetä Afrikan ihmisoikeustilanne pakettiin leffassa Lord of War.

Balrog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Erilliset saarekkeet
1. -Who is the competition?
-Ah, an ex-KGB guy. Tough mother. Got a limp in his right leg. Name's Zukovsky.
-Valentin Dmitrovitch Zukovsky?
-Yeah, you know him?
-I gave him the limp.

2. -Why you keep calling me Jésus? I look Puerto Rican to you?
-Guy back there called you Jésus.
-He didn't say Jésus. He said, "Hey, Zeus!" My name is Zeus.
-Zeus?
-Yeah, Zeus! As in, father of Apollo? Mt. Olympus? Don't fuck with me or I'll shove a lightning bolt up your ass? Zeus! You got a problem with that?
-No, I don't have a problem with that.

3.-It's like banging a tennis ball against a brick wall, which can be fun. It can be fun, but it's not a game.
-Right.
-It's not a game.
-No.
-What you want is a partner to return the ball.

4. -This is my rifle.
*puristaa keskivartaloaan* -This is my gun.
-This is for fighting.
*joukko merijalkaväen miehiä puristaa keskivartaloaan* -This is for fun.

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
1. -Who is the competition?
-Ah, an ex-KGB guy. Tough mother. Got a limp in his right leg. Name's Zukovsky.
-Valentin Dmitrovitch Zukovsky?
-Yeah, you know him?
-I gave him the limp.

2. -Why you keep calling me Jésus? I look Puerto Rican to you?
-Guy back there called you Jésus.
-He didn't say Jésus. He said, "Hey, Zeus!" My name is Zeus.
-Zeus?
-Yeah, Zeus! As in, father of Apollo? Mt. Olympus? Don't fuck with me or I'll shove a lightning bolt up your ass? Zeus! You got a problem with that?
-No, I don't have a problem with that.

3.-It's like banging a tennis ball against a brick wall, which can be fun. It can be fun, but it's not a game.
-Right.
-It's not a game.
-No.
-What you want is a partner to return the ball.

4. -This is my rifle.
*puristaa keskivartaloaan* -This is my gun.
-This is for fighting.
*joukko merijalkaväen miehiä puristaa keskivartaloaan* -This is for fun.
1. 007 Golden Eye. Bond ja CIA agentti keskustelevat Bondin tulevasta vastustajasta. Muistaakseni oli korttipelistä kyse.
2. Die Hard 3. Bruce Willisin ja Samuel L. Jacksonin roolihahmojen tutustuminen.
3. American Pie. Pääosan näyttelijä juttelee isänsä kanssa masturbaation ja rakastelun eroista.
4. Full Metal Jacket. Koulutusvaiheessa opetellaan aseen ja "aseen" ero.

Seuraava!

Cougar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Detroit Red Wings
Lämäri ja Ned Braden.
Kyllä - Ned Braden Tim 'Dr. Hook' McCrackenille ratkaisumatsin alussa.

Vielä kolme helppoa jäljellä:
1. "This is the moment of truth, when a man shows what he's really made of. Crap."

3. "I have long feared that my sins would return to haunt me, and the cost would be more than I could bear."

5. "I don't see why you people can't watch the horses run and not bet on them. "

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei vastauksia? Laitetaan lisää samasta:

Perry, I know what 'exacerbate' means.
- Okay... well...
There is not a word or a sentence or a concept that you can illuminate for me.

"Perry" on vankilassa istuva murhaaja.

Viimeinen vihje, jonka jälkeen paljastan elokuvan, jos oikeaa vastausta ei tule. Pääosassa loistelias Philip Seymour Hoffman.

Ps: Olen ihan varma, että tiedän tuon Cougarin 3. kysymyksen, mutta en helvetti saa päähäni. Vaivannut jo pitkään.

Cougar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Detroit Red Wings
Viimeinen vihje, jonka jälkeen paljastan elokuvan, jos oikeaa vastausta ei tule. Pääosassa loistelias Philip Seymour Hoffman.
Vastaan kun kukaan muu ei tiedä tai ei ole vastaamassa. Eli leffa on Capote. Leffan katsominen yhdellä kerralla oli kyllä vaikeaa Trumanin puhetavan takia, mutta onnistuihan se. Hieno leffa kun myöhemmin tajusin katsoa sen ajatuksella.

Ps: Olen ihan varma, että tiedän tuon Cougarin 3. kysymyksen, mutta en helvetti saa päähäni. Vaivannut jo pitkään.
Annan vielä yhden snadin vihjeen kahteen muuhun leffaan kun, tämä on jo lähes ratkaistu.

1. "Can you help me? So... what kind of account do you want?
Well, I'm not sure exactly. I'm just terrible with things like that.
That's an interesting tie, Mister... Ipkiss, Stanley lpkiss."

5. "Bet the horse heavy - you'll laugh all way to the bank ... The only way Charity can lose on saturday is if she's struck by lightning..."

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vastaan kun kukaan muu ei tiedä tai ei ole vastaamassa. Eli leffa on Capote. Leffan katsominen yhdellä kerralla oli kyllä vaikeaa Trumanin puhetavan takia, mutta onnistuihan se. Hieno leffa kun myöhemmin tajusin katsoa sen ajatuksella.

Tulihan se sieltä, eli oikein.

5. "Bet the horse heavy - you'll laugh all way to the bank ... The only way Charity can lose on saturday is if she's struck by lightning..."

Hmm... jos tuossa ei olisi tuota Charity nimeä sanoisin, että kyseessä on elokuva nimeltään Seabiscuit, mutta sehän se ei taida olla?

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
1. "Can you help me? So... what kind of account do you want?
Well, I'm not sure exactly. I'm just terrible with things like that.
That's an interesting tie, Mister... Ipkiss, Stanley lpkiss."

Eikös Stanley Ipkiss ollut Jim Carreyn roolihahmo The Maskissa? Aika kauan siitä kyllä on kun olen leffan nähnyt, joten nuo lainaukset eivät kyllä soittaneet ollenkaan kelloja.

Cougar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Detroit Red Wings
Hmm... jos tuossa ei olisi tuota Charity nimeä sanoisin, että kyseessä on elokuva nimeltään Seabiscuit, mutta sehän se ei taida olla?
Eri leffasta on todellakin kyse.

Eikös Stanley Ipkiss ollut Jim Carreyn roolihahmo The Maskissa? Aika kauan siitä kyllä on kun olen leffan nähnyt, joten nuo lainaukset eivät kyllä soittaneet ollenkaan kelloja.
Kylllä vain - The Mask on oikea vastaus.

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue

The Patriot!!! Sehän tämä on eikö vain?

Huvittavinta on, että tämä pamahti päähän eilen illalla kapakassa, kun en todellakaan ajatellut koko asiaa. Kiusannut tämä on toki jo pitkään.

Tästä jos jonkun vihjeen vielä saisi?

Balrog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Erilliset saarekkeet
1. -This is the kind of radical circumstance that could have seriously upped Shaq's free throw percentages. I mean, you take a man, you send ship him off to Riyadh. No cell phones, no girls, no booze. Nothing but being locked in a gym. He could have been shooting, what, seventy, eighty percent? Lakers would still be together. Kobe and Shaq, lovers forever.
-I don't know about that part. Kobe's a hater.

2. -I've heard police work is dangerous.
-It is. That's why I carry a big gun.
-Aren't you afraid it might go off accidentally?
-I used to have that problem.
-What did you do about it?
-I just think about baseball.

3.-You a chaplain, sir?
-Are you religious, son? I'm a Methodist.
-I'm a Lutheran.
-Well, we can still talk, can't we?
-We went on a long patrol, sir, and we kidnapped a girl from the village. The other four men raped her, and they murdered her, and I failed, sir...

... to stop them.

Naurava Sika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
No mutta tässähän Leslie Nielsen (RIP) ja rouva Presley tutustuvat toisiinsa Mies ja alaston ase-leffassa. Katoin sen mukulana varmaan sata kertaa ja vieläkin se vaan jaksaa naurattaa :)

Entäs tämä:

Better to be dead and cool, than alive and uncool.

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue

Tämä on Mies ja alaston ase. En muista mikä niistä.

E: Ja vastattu näköjään aikoja sitten...

Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy