15.6.2012 pelit: Ukraina-Ranska ja Ruotsi-Englanti

  • 19 531
  • 158

Beast

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Noniin, kohta mennään taas! Mielenkiintoiset ottelut tänään, jatkakaa! Toivottavasti tulee viihdyttäviä ja maalirikkaita pelejä, ehkä iltapelistä ei sitä kuitenkaan tule.

Juuri alkavassa Ukraina-Ranska pelissä mielenkiintoisia muutoksia Ranskan kokoonpanossa. Clichy tulee avaukseen Evran tilalle ja Maloudan tilalle tulee Menez. Tykkään näistä vaihdoista.

Ukraina jatkaa samalla kokoonpanolla.
 
Viimeksi muokattu:

Borre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Hieno keli näyttää olevan Donetskissa. Kuva jo pätkäsi salamaniskusta, toivottavasti ei katkea pitemmäksi aikaa missään vaiheessa.
 

Sabaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Stars, Spurs, Werder Bremen, Real Madrid
Ja peli keskeytettiin ukkosen vuoksi. Vettäkin tulee kun esterin perseestä.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Tulee ihan Helsinki -05 mieleen.Olin paikalla, valitettavasti. Silloin jäi kaikki finaalit näkemättä. Saas nähdä siirtyykö kokonaan toiseen päivään tämäkin peli.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Todella harmi ettei ollut Espanjan vuoro pelata. Eivät olisi päässeet valittamaan liian kuivasta nurmesta.

Tähän sama, nyt olisi Espanjan itkukuorolle varmaan tarpeeksi märkä kenttä. Harmi että pelaamassa olisi ollut oma suosikkini Ranska mutta eihän noissa oloissa pysty pelaamaan, saa nähdä pelataanko peliä vielä tänään vai siirtyykö se huomiselle. Tosin sitten menee Ranskan ja Ukrainan osalta levon ja pelien suhde aikalailla pahemmaksi kuin muilla joukkueilla.
 

#76

Jäsen
Tulee ihan Helsinki -05 mieleen.Olin paikalla, valitettavasti. Silloin jäi kaikki finaalit näkemättä. Saas nähdä siirtyykö kokonaan toiseen päivään tämäkin peli.
Asuin kisojen aikaan Tapiolassa ja rupesin katsomaan kisälähetystä missä satoi aivan kaatamalla kun omasta ikkunasta paistoi aurinko. No, hetken päästä muuttui keli, mutta tuli aika epäuskoinen fiilis että mitän nauhoitettua juttua ne näyttää, kun säät oli kuin yö ja päivä.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Studiossa aletaan kohta analysoimaan pelaajien hiustyylejä ja käymään pelin alkua läpi frame-by-frame.
 

Espen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Old time hockey like Eddie Shore
Jaha, uusintaa. Taidan lähteä kauppaan.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos tämä peli päätetään siirtää vaikka huomiseen alkuiltaan, pystyyköhän Yle raivaamaan tilaa sille ohjelmistosta? Toivottavasti näkyisi vähintään Areenan kautta. Mikäli vielä tänään jatketaan, menee illan matsit päällekkäin, ellei kohta aloiteta. Ainakin menevät eri kanavilla, niin toivottavasti on varaa raivata jotain pois kakkosen ohjelmistosta.
 

Ralph

Jäsen
Pettymys on suuri, Ranskan peliä ei selosta Niki Juusela.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Asuin kisojen aikaan Tapiolassa ja rupesin katsomaan kisälähetystä missä satoi aivan kaatamalla kun omasta ikkunasta paistoi aurinko. No, hetken päästä muuttui keli, mutta tuli aika epäuskoinen fiilis että mitän nauhoitettua juttua ne näyttää, kun säät oli kuin yö ja päivä.

Aamupäivällä oli stadikallakin hieno ilma. Ja todella nopeasti muuttui illalla, ekat pilvet kun näkyi niin vartti siitä tiesi jo, että suotta aletaan kastumaan. Kastuttiin sitten vain sisäisesti. Hetken silloin vitutti, nykyään muistelee jo ihan positiivisesti. Vähän kuin inttitarinoita.

20:00 jatkuu jes!
 

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
Tulee ihan Helsinki -05 mieleen.Olin paikalla, valitettavasti. Silloin jäi kaikki finaalit näkemättä. Saas nähdä siirtyykö kokonaan toiseen päivään tämäkin peli.

En sitten tiedä, miksi jäi kaikki finaalit näkemättä, kun naisten kiekko oli ainoa finaali, joka siirrettiin. Olin myös itse paikalla ja kisathan jatkuivat myöhemmin illalla normaalisti.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Noniin nyt yritys numero 2.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ellei uusia keskeytyksiä tai kovin pitkää lisäaikaa tle, matsi ehtii päättyä juuri sopivasti Ruotsi-Englannin alkuun.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
En sitten tiedä, miksi jäi kaikki finaalit näkemättä, kun naisten kiekko oli ainoa finaali, joka siirrettiin. Olin myös itse paikalla ja kisathan jatkuivat myöhemmin illalla normaalisti.

Tais muisti tehdä tepposet, ehkä se oli välieräpäivä. Luultavasti olen jälkeenpäin värittänyt sitä finaalipäiväksi ja ruvennut uskomaan itseäni. Joka tapauksessa sitä päivää ei jatkettu. Keihään karsinnat sentään näki.

Se OT:sta.
 

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
On se kovin vaikeaa vielä vuonna 2012 saada kuva ja ääni samaan synkkaan. Ääni on noin sekunnin jäljessä, huomaa kun tulee kovempi potku palloon. Tätä samaa jo monessa pelissä. Pieni on murhe joo, mutta silti ärsyttää. Ilmeisesti laidoilla olevat mikit ovat "out of sync".
 

Sabaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Stars, Spurs, Werder Bremen, Real Madrid
Ranskan peli on kyllä helvetin hidasta tässä turnauksessa. Ei tule kaatamaan Italiaa tai Kroatiaa, Espanjasta puhumattakaan, tällä pelillä, mikäli edes pääsee jatkoon.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Etanatkin nai kiihkeämmin kuin tässä pelissä pelataan. Saatanan tylsää ja hidastempoista peliä. Ranska pelaa kuin hidastetussa filmissä...
 

Beast

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ranskan peli on kyllä helvetin hidasta tässä turnauksessa. Ei tule kaatamaan Italiaa tai Kroatiaa, Espanjasta puhumattakaan, tällä pelillä, mikäli edes pääsee jatkoon.

Mun mielestä Ranskan peli on jäätynyt täysin harjoituspeleistä mitä näin! Ja Benzema on ollut aivan paska.

Sheva paikassa, mutta Lloris torjuu! Älä ota Rami sitä miinusta manageripeliin.
 

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
Tais muisti tehdä tepposet, ehkä se oli välieräpäivä. Luultavasti olen jälkeenpäin värittänyt sitä finaalipäiväksi ja ruvennut uskomaan itseäni. Joka tapauksessa sitä päivää ei jatkettu. Keihään karsinnat sentään näki.

Se OT:sta.

Tekee tepposet, koska yksikään päivä ei jäänyt kesken. Se ukkospäivä keskeytyi, mutta jatkettiin myöhemmin illalla. Naisten kiekko ja kaksi alkuerätapahtumaa (200 m 2. alkuerät ja kolmiloikan karsinta) siirrettiin seuraavalle päivälle.

Point being, että harvoinpa kokonaan keskeytellään sen enempää yu:ta kuin näitäkään. Tässäkin syy oli nurmen märkyys eikä mikään salamointi, eihän se tuonne kattilaan iske.
 
Viimeksi muokattu:

Sabaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Stars, Spurs, Werder Bremen, Real Madrid
Mun mielestä Ranskan peli on jäätynyt täysin harjoituspeleistä mitä näin! Ja Benzema on ollut aivan paska.

Juuri näin. Ja lisäksi kun joka tilanteessa pallo pitää pelata Riberylle tai Benzemalle, niin todella ennalta-arvattavaa on tuo peli. Oikealtakin voisi Menezin ja Debuchyn voimin tulla, mutta eipä heille hirveästi palloja pelata.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös