YouTuben parhaat

  • 808 195
  • 1 806

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Hyviä, hassuja, omituisa tai muuten vaan mielenkiintoisa musavideoita olen tässä joutessani katsellut. Tässä pari:

Aphex Twin - Come to Daddy - Tästä tuli joskun nuorempana painajaisin, kun tämän ensimmäistä kertaa näin joskus yön pimeinä tunteina. Hämmentävää kamaa.

Apulanta - Mitä Vaan - Pojat vetävät nuoruuden innolla kun ovat päässeet videota tekemään. Pakkohan tästä on tykätä.

Boogie Pimps - Somebody to Love - Kaunis nainen ja laskuvarjohyppääviä vauvoja, mitäpä sitä muuta videossa tarvitaan. Biisikin on ihan hauska remix vanhasta klassikosta.

OK Go - This Too Shall Pass - Goldberg-mysiinat on aina hauskoja.

Ismo Alanko Säätiö - Vittu Kun Vituttaa - Yksinkertainen on kaunista.

Lamb of God - Redneck - Sympaattiset bändin pojat.

Fatboy Slim - Weapon of Choice - Tämähän on tietysti jo kaikille tuttu, mutta eihän sitä tällaisesta listasta poiskaan voi jättää. Musavideo ei voi olla huono, jos Christopher Walken on sillä mukana.
 

kesätyttö69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dufvan Lukko, JYP(ilman Tyni&Virtanen)

Malmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sympatiat: DIF
Laitetaan nyt pari linkkiä vaikka nämä molemmat on täällä varmaankin olleet, tai mistä minä tiedän. Laiska kun olen.

Tämä piristää suurena pieruhuumorin ystävänä aina! Kyseessä siis virtahevon pitkävartinen pieru.

http://www.youtube.com/watch?v=-VN2KRxTdjE

Ja tällekin jaksoi muutaman kerran nauraa. Muutamia loistavia poimintoja löytyy tästä pätkästä, vaikka tämä Hitler läppä onkin jo aika kulunut.


http://www.youtube.com/watch?v=cvasfAg2mxg
 

12961

Jäsen
Poiminta Poliisit-ohjelmasta Kuopiosta, jossa poliisit antavat suullisen huomautuksen puistossa touhuavalle pariskunnalle:

Linkki

Aika huikeaa settiä.
 

Finnish Isles

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Islanders

_Kuusyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
SKA Pietari, Afinogenov #61, (Blues & Jokerit)
Vaikka video oli itsessään ihan hyvä, sai tuo taustalla soiva autotune-kammotus tunnelman pelkästään laskemaan. Ehkäpä se siitä taas nousee, kun kiekko putoaa jäähän Game 1:ssä.

Jaa, itse olin juuri tulossa kirjoittamaan että biisi on niin hyvä, että oli pakko jättää toiseen välilehteen soimaan, vaikka video ei itsessään kiinnostanut. :D
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Vaikka video oli itsessään ihan hyvä, sai tuo taustalla soiva autotune-kammotus tunnelman pelkästään laskemaan.

Voiko sitä oikeastaan paremmin sanoa. Video oli hieno, musiikki oli paskaa. Olisivat edes synkanneet nuo taputukset basson kanssa yhteen niin lopputulos olisi ollut parempi.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Jenkkilekurin mukaan saunominen lienee melko vaarallista. Saunat siis kiellettävä!

Niinpä, tyhmät jenkit. Kelatkaa mikä haloo nousisi, jos joku oikeasti kuolisi noissa kisoissa?
 

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden kahleista vapaa Jokerit
Varsin nerokas ja erityisesti käytännöllinen keksintö. Koskakohan Suomessa baarit alkavat tilata näitä

Linkki vie Youtubeen.
 

mestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ruutu bros. Ilves. George Parros. Vaasan Sport
http://www.youtube.com/watch?v=8DnKOc6FISU

Aivan huikea Pepsin mainosvideo, jossa NBA-tähti Kyrie Irving maskeerataan vanhaksi raihnaiseksi äijäksi, joka menee vähän ottaan matsia katukoriskentälle. No kaikki varmaan arvaa miten siinä lopulta käy...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös