PS3: NHL12 - EASHL - 65min

  • 47 980
  • 419

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Noh, kuten eräs kollegamme tuossa ylempänä totesikin, niin pari kikkaa olisi vielä opittavana... ELi kuten varmaan joku on jo huomannut, niin puukätinen peluri ihan siitä syystä, että en tosiaan osaa mitään kikkailuja pelissä. Suoraviivaisuus on hyve!

En tarkoittanut todellakaan mitään kikkoja kiekon kanssa, sellaiseen puheeseen mulla ei ole mitään varaa.

Tarkoitin sellaisia juttuja jotka keksii kun pelaa tarpeeksi paljon. Esimerkiksi se seikka, että ihmismaalivahdille ei ole mitään järkeä laukoa ylös, jos tulee tilanne jossa kiekko pitää toimittaa maalille. Ihmisveskat napsivat ne lähes satavarmasti kiinni, parempi olisi laukoa patjoihin, jolloin karat jäävät usein kivasti siihen maalin eteen.

Hyvin skulasit ja hyvin minusta luit peliä.
 

kesäesa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, KalPa
Vieläköhän mukaan mahtuu? Ns. "kakkostunnuksella" olisin tulossa, kun ykköstunnus on kiinni IRL-kaveriporukkajengissä, enkä sieltä halua poistua. Nyt on viimeisen 1,5 viikon aikana pelattu yksi ottelu ja näinkin aktiivisella kaverilla alkaa jo olemaan palava halu kentille. Olemme pelanneet vain 2vs2 ja 3vs3 pelejä, joten mielenkiintoista olisi kokea 5vs5 tai 6vs6 matseja.

Tilastot ykköstunnukselta:

OLH: 142gp, 241+184=425, +177, 38yvm, 7avm
KH: 9gp, 13+18=31, +7, 2yvm, 0avm
OP: 10gp, 5+8=13,+11, 1yvm, 1avm
YHT: 161gp, 259+210=469, +195, 41yvm, 7avm (legenda 1, A-)

Sentterinä olen pelannut ~5 viime ottelua ja on se paljon nautinnollisempaa tarjota kavereille tyhjiä rysiä kuin ampua itse maaleja. Vahvuuksiani on yllätyksellisyys (varmasta paikasta saatan heittää kiekon vielä varmempaan paikkaan), puolustusaktiivisuus, kokemus (EASHL:ää NHL 09:stä lähtien) ja hyökkäyspeli yleisestikin. Nämä siis sentterin tontilta katsottuna. Vaikka aloittaisinkin urani amatöörinä, ei se kokemustason nosto vaikea jobi ole. Mikki löytyy, mutta aina en sitä pysty käyttämään, joten olisin chatin kannalla. KH, OLH ja OP siis sujuu, mutta maalivahtina en viitsi säheltää ja imuroida..

Edit. PK kerkesi vetämään välistä. Tarkoituksena oli löytää aktiivinen jengi, jossa saa paljon pelejä alle ja tällä kertaa se tapahtuu Pale Knucklesin riveissä. Kiitokset kuitenkin!
 
Viimeksi muokattu:

Jämeräparta

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Devils
Asiansa osaavalle sentterille löytyy aina paikka. Toinen mille olisi käyttöä on kliininen viimeistelijä. Jonne Virtasta lainatakseni "Kiekkoo vaan mulle, kiekkoo vaan mulle ja sit kädet kohti kattoa!".
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Asiansa osaavalle sentterille löytyy aina paikka. Toinen mille olisi käyttöä on kliininen viimeistelijä. Jonne Virtasta lainatakseni "Kiekkoo vaan mulle, kiekkoo vaan mulle ja sit kädet kohti kattoa!".

Luulen että näillä mennään keitä on nyt joukkueessa. 90% meikäläisistä on pelannut EASHL:ää vasta parista viikosta reiluun kuukauteen. Ei mielestäni kannata sen takia ottaa uusia pelaajia ettei pärjättäisi, koska määrällisesti meitä on riittävästi. Jokainen kehittyy hiljalleen.
 

Jämeräparta

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Devils
Yksi maalivahti kyseli, josko voisi liittyä meihin. Pelasi nollapelin muistaakseni 9-0 päättyneessä teurastuksessa, jossa vastapuolen ainoana hyökkääjänä toimi Lexi Peters... Ei takeita minkätasoinen kaiffari kyseessä pidemmän päälle, kokonaisuus maalivahdilla oli 83 eli ei mikään aloittelija kuitenkaan. Kovasti oli kiinnostunut, mutta mä sanoin sille että pitää olla jatkoajassa tunnukset ja tänne sitten hakemusta.

Muita uutisia: tein OLH:stä identtisen pelinrakentajan VLH:n kanssa, kun tuntui maalintekokin maittavan 5 maalin verran yhteen sparripeliin.
 

Ralph

Jäsen
Vähän omasta pelityylistä. Ensinnäkin, mieluiten olen joku vasemmanpuolen tekijämies, eli vasen laitahyökkääjä tai vasen puolustaja.

Olen selvästi hyökkäyssuuntaan taipuva pelaaja. Tarkoitus on olla nopea, taitava ja hyvä viimeistelemään. Ongelma on, etten vain osaa viimeistellä. Ajan kovaa päälle hyökkäysalueella ja taklaan päädystä kovasti. Välillä voi näyttää, etten syöttelisi yhtään mutta se johtuu siitä, että haluan nähdä missä on oma pelaaja vapaana, enkä heittele silmät kiinni passeja minnekään. Puolustussuuntaan tulen vauhdilla ja tykkään blokata laukauksia ja karvata alimmalta vastustajalta kiekko pois.

Puolustajana toki olen ntistä puolustavampi, mutta nousen usein itse jolloin odottaisin että joku hyökkääjä siirtyisi tällöin alemmas.

Vahvuuksinani pidän kiekonriistotaitoa, tai oikeastaan sen oikeaa ajoitusta sekä pelinlukutaitoa yleensäkin.
 

strapat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, TB, PattU, Jokerit
.

Puolustajana toki olen ntistä puolustavampi, mutta nousen usein itse jolloin odottaisin että joku hyökkääjä siirtyisi tällöin alemmas.
.

Onko tuo sitte kuitenkin meille hyökkäävä pakki..? Ja tuosta joku kirjoittikin jo että kun pakki nousee niin hyökkääjän pitäis paikata.
Itellä sama pakkina, pelityyli on puolustava pakki ja sen mukaan ukko tehty, mutta välillä nousen ns. takatolpalle kärkkymään hyökkäyksessä. Hyökkäyspään taidot ei hääppösiä ole kuiteskaan. Tälllä hetkellä ukko vähän kankia, niin liikkuminen ja kiekollisuus vähän semmosta ja tämmöstä..
Syöttö pitäs olla ainut ihan ok +90.

Hyökkäyksessä olen kovanaama :)
Juu-u, sillä tulee tällä hetkellä pelailtua ja huomannu että sillä saa parhaat arvostelut ja tulostakin tullee parhaiten.
Ei kyllä ukko suoraan mikään tappelija ole mutta voimahyökkääjä tyyppinen.
Kovasti taklauksia ja säntäilyjä maalille.
Sentteri on pelinrakentaja. Laukaksissa puutteita.

Pelipaikoista voin pelata oikeastaan mitä vaan (paitsi mokkena). Jos listata pitäis niin tässä järjestyksessä: OL-VP-VL-OP-KH
 

Jämeräparta

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Devils
Peleille tänään?

Kokosin ja laitoin ulkomuistista muutamia pelaajia oikeille paikoilleen. Pakit voisivat ilmoittaa kätisyytensä. Korjatkaa jos on jotain korjattavaa. Kopioi lista tästä viestistä ja lisää/muuta paikkasi niin mun ei tartte kokoajan päivitellä tätä ja kun lista on valmis niin Kuubextra varmaan laittaa tämän avausviestiin.

Jotain ohjeita:
  • Max. 3 paikkaa, vaikka olisitkin mallia jokapaikanhöylä kuten minä.
  • Ensisijaiset ensin, toissijaiset sitten.

KH:
Jämeräparta/BrickBash61
gerlis15/gerlis15

VLH:
Crueman/xSWest
gerlis15/gerlis15
GaDa/GaDa-AVS
strapat/strapat

OLH:
Kuubextra/Kuubextra
strapat/strapat
Jämeräparta/BrickBash61
gerlis15/gerlis15

VP:
GaDa/GaDa-AVS (L)
strapat/strapat (L)

OP:
NiksuP/NiksuPP (R)
JKyykka/JKyykka
Jämeräparta/BrickBash61 (L)

MV:
-
 
Viimeksi muokattu:

Ralph

Jäsen
Minun osalta ihan oikein pelipaikat, mutta jos kätisyyden haluat merkata niin lefti olen.
 

NiksuP

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, Travis Zajac, Jukka Peltola
Koskas saisi pelejä aikaiseksi? Ei ole nyt muutamaan päivään tullut kerhopelejä vedeltyä.
 

Jämeräparta

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Devils
Itse olen paikalla, heti kun pleikkari päivittyy.

Hiljaista on ollut viime aikoina. Syytä en tiedä, mutta mielestäni on outoa, että linjoilla oli eilenkin parhaillaan 8 pelaajaa ja silti jouduttiin pelaamaan kolmella. Eli jos teillä on näitä kehitysprojekteja tms. ilmoittakaa siitä tänne.
 

strapat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, TB, PattU, Jokerit
Hiljaista on ollut viime aikoina. Syytä en tiedä, mutta mielestäni on outoa, että linjoilla oli eilenkin parhaillaan 8 pelaajaa ja silti jouduttiin pelaamaan kolmella. Eli jos teillä on näitä kehitysprojekteja tms. ilmoittakaa siitä tänne.

Mulla oli eilen jääny koko päiväksi pleikkari päälle aamulla ja en kerenny koko päivänä pleikkarille niin sen takia en ole tullu peleille.
Pelaan leftiltä.
Projektina olis saaha ukkoa kehitettyä mutta ei estä kerhopelejä.. Liian pitkiä projekteja tulis muute..
 

Fernando

Jäsen
Suosikkijoukkue
los serranos
Meikäläinen vaan tykkää pelata vasenta laitaa, pelaajan nimikin (Zaborsky :) ) varmaan kertoo jo pelityylistä paljon. Suoraviivaista peliä, paljon laukauksia ja siten siis maalintekijäksi voisi luokitella. Varalla VP, en ole paljon pelannut, mutta jos ei laiturin paikkaa irtoa niin ehdottomasti vasen pakki.
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Sentterinä(pr) pelaan mikäli Jämeräparta ei ole linjoilla, muutoin OL (sniper). Kolmas vaihtoehto on VL(voimahyök). Pakkina onnistuu kyllä, mutta tottuminen pelipaikan muutokseen vie yhestä pariin peliin aikaa.

Legenda 2:lla saa tehtyä jo todella hyvän sentterin pelinrakentajaksi kun laittaa kaikki buustipaketit fysiikkapuolelle. Muutenkin alkanut kiekko pysyä lavassa hyvin, tällä hetkellä sentterin keskiarvo on A. Samoin oikean laiturin tontilla maaleja syntyy tasaiseen tahtiin.
 

Jardaanos

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Philadelphia Flyers
Keisari Kardaanos on tykästynyt rouhimaan vasemalla laidalla, pakin tontillakin tulee viihdyttyä. VLH/VP/OP on se järjestys missä jäälle ilmestytään, rightin maila niinku kaikilla kovilla jätkillä on.
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Ainakin seuraavat pari viikkoa joudun olemaan projektin parissa. Pelaaminen jää siksi todella vähälle. Käytännössä jonkun hassun pelin saatan pelata jossain välissä.

Hyviä pelihetkiä ja voittoja!

t. Kuub
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Tervehdys paikallisvastustajalle. Olisiko kiinnostusta ottaa paikallismatsia Pale Knucklesia vastaan joku ilta? Meillä on yleensä jengi parhaiten tulilla noin kello 22.
 

Crueman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Man Utd, Los Angeles Lakers
Tervehdys paikallisvastustajalle. Olisiko kiinnostusta ottaa paikallismatsia Pale Knucklesia vastaan joku ilta? Meillä on yleensä jengi parhaiten tulilla noin kello 22.

Tottakai! Sovitaan vaan päivä, eiköhän meiltä saada viisikko kasaan helposti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös