Kyllä minä niin mieleni pahoitin

  • 97 574
  • 387

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Nykyisinhän on tapana pahoittaa mielensä milloin mistäkin. Joskus joku pahoittaa mielensä jostakin jääkiekkojoukkueen maalilaulusta, jääkiekkotappeluista melkein YK:lle soitetaan ja päivitellään, voi että.

Vitutus on vihaisempaa, mielensäpahoitus surullisempaa eikä välttämättä ollenkaan vihaa ja vitutusta. Ennen kaikkea mielensäpahoitus on aina jonkun toisen syy ja vika! Mielensäpahoittaja määrää, että mikä on maailmassa oikein ja mitä saa tehdä. Mielensäpahoittaja on aina oikeassa.

Kyllä minä taas mieleni pahoitin, kun äsken autoillessani kuuntelin radiosta Chisun kappaletta Sabotage. Siinä kappaleessahan lauletaan "Mä tarvitsen mun haavoja..." "...kipu korvaa ystävän". "oon ystävä mustelmien, tarpeeksi niistä saa mä en...". Koko kappale on itsensäviiltelyä ihannoiva! Järkyttävää!!! Kuinkahan moni varhaisteini ja teini on tuon kappaleen innoittamana viillellyt itseään! Kysyn vaan!

Kyllä ei pitäisi tuollaista saada soittaa eikä edes julkaista. Kaikki te, joilla on jälkikasvua ja etenkin tyttöjä, niin tarkistaapa kaikki lastenne tietokoneiden välimuistit ja levyhyllyt, että löytyykö tuota Chisun kappaletta. Jos haluatte lapsillenne hyvää, niin tiedätte, että tuo kappale on tuhottava maailmasta.

PS. Eduskunnalle teen tässä kirjelmää, että tekisivät pykälän, että jos soittaa tuota kappaletta, niin tuomitaan ainakin sakkoihin ja joutuu kuuntelemaan Lauri Tähkän tuotantoa kaksi viikkoa tauotta.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
PS. Eduskunnalle teen tässä kirjelmää, että tekisivät pykälän, että jos soittaa tuota kappaletta, niin tuomitaan ainakin sakkoihin ja joutuu kuuntelemaan Lauri Tähkän tuotantoa kaksi viikkoa tauotta.

Minä se pahoitin nyt mieleni siitä syystä, että on näköjään edelleen ihmisiä, joille eivät hitlereiden, stalinien, kimien, bushien ja muiden perkeleiden historia ole opettanut edes sitä, että julmiin ja Geneven sopimuksen vastaisiin konsteihin ei pitäisi enää turvautua. Kylläpä minä nyt pahoitin mieleni.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Myönnän, että rangaistusehdotukseni on äärimmäisen julma ja raaka mutta pelastettaessa nuorisoa, pitää olla kovat konstit!

Ensin soitat Lauri Tähkää; eipä aikaakaan kun jo uunitat erään puolueen kannattajia. En nyt sano minkä, ja se, että en nyt sitä tässä sano jo pahoittaa taas mieleni. Niin pahoin kuitenkin pahoitin mieleni alkusyksyn banaalista banaanista.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Kyllä minä niin mieleni pahoitin, kun Käyttäjänimetön meni tällaisen ketjun avaamaan. Kaikki kunnolliset mielensäpahoittajat tällä tavoin syyttä suotta leimataan. Ihan paha mieli tulee, ja mitä ulkomaalaiset nyt meistä ajattelevat.

Mediayhteiskunnassa on se hyvä puoli, että sekalaista sisältöä tuupataan tsiljuuna kertaa raskaammalla tahdilla eetteriin kuin pari sukupolvea taaksepäin. Netti ja teevee ovat oikein mainioita vehkeitä tunnolliselle mielensäpahoittajalle. Hyvää loukkaantumismateriaalia virtaa maailmalla kymenä, mutta ikinä ei tosin tiedä meneekö helmiä ohi. Joku kätevä it-jamppa voisi tekaista semmoisen kätevän apuhakuohjelman, jonka voisi parametroida skannaamaan erityistä loukkaantumispotentiaalia sisältävät aineistot. Nettisivujen metadataan indeksoitaisiin jokin loukkaantumisrating, josta aikanaan vastaisi Kansainvälinen Uusmediasisältöjen Laillisuus- ja Loukkaantumisvalvonnan Instituutio eli KULLI. Näin saadaan puolueettomasti ja todistetusti loukkaannuttavaa aineistoa haaviin. Loukkaantujien on sitten helppoa tarkistaa mistä kannattaa kulloinkin vetaista rokkaa sieraimet täyteen. Ei haaskaannu kallista aikaa asiallisiin ja huomaavaisiin kirjoituksiin.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kyllä minä niin mieleni pahoitin, kun Käyttäjänimetön meni tällaisen ketjun avaamaan. Kaikki kunnolliset mielensäpahoittajat tällä tavoin syyttä suotta leimataan.
Miten niin leimataan?! Kyllä tässä nostetaan jalustalle kaikki oikeassaolijat eli mielensäpahoittajat. Että pääsevät ihmiset heti ensinnä ja samasta ketjusta lukemaan meiltä viisailta mielensäpahoittajilta, että mikä maailmassa mättää. Kyllä minä nyt mieleni pahoitin, kun tätä muka kettuiluksi luullaan, kun maailmaa tässä parannan ja tietämättömiä eli hölmössä onnessaan eläjiä valistan, että huonosti täällä menee ja kaikki mättää.
 

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Joku kätevä it-jamppa voisi tekaista semmoisen kätevän apuhakuohjelman, jonka voisi parametroida skannaamaan erityistä loukkaantumispotentiaalia sisältävät aineistot.

Niin taikka säästää aikaa ja tylysti ottaa aiheeksi puolueet ja niiden kannattajien näkemyserot. Siinäpä loputon lähde jatkuvalle mielenpahoittamiselle. Koskaan ei vastapuolen kannattaja ole kartalla ja aina se on ihan kujalla. Ja uskonto sitten kakkoshauksi ja siinähän ne olennaisimmat olikin.

Ja olen pahoittanut mieleni sille juntille/niille junteille (kiinni kun en ole vielä toistaiseksi saanut), joka antaa koiransa paskantaa tämän tästä mun pihaani. Vittu, onko se nyt niin vaikeaa viedä se paska mennessään. Tai viedä se koira paskomaan tohon parinkymmenen metrin päähän. Siittä alkaa nimittäin metsä. Ei kun just mun autotallin luiskalle.
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Kyllä minä taas mieleni pahoitin, kun äsken autoillessani kuuntelin radiosta Chisun kappaletta Sabotage. Siinä kappaleessahan lauletaan "Mä tarvitsen mun haavoja..." "...kipu korvaa ystävän". "oon ystävä mustelmien, tarpeeksi niistä saa mä en...". Koko kappale on itsensäviiltelyä ihannoiva! Järkyttävää!!! Kuinkahan moni varhaisteini ja teini on tuon kappaleen innoittamana viillellyt itseään! Kysyn vaan!

Minä kuulin sellaisen laulun Freukkareilta että, "Ei semmoisia judeja kuin Jeesus enää oo". Siis järkyttävää juutalaisvainoja ylistävää vihapuhetta. Ja nämä rehupartanatsit kuuluvat vielä Pekka Haaviston tukijoihin! Kyllä minä nyt niin mieleni pahoitin. Toivottavasti nämä Haaviston natsisympatiat tulevat julki. Eikä se ihme ole, kun puolisokin kulkee Helsingin yössä pahoinpitelemässä homoseksuaaleja. Raja on nyt ylitetty!
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Miten niin leimataan?! Kyllä tässä nostetaan jalustalle kaikki oikeassaolijat eli mielensäpahoittajat. Että pääsevät ihmiset heti ensinnä ja samasta ketjusta lukemaan meiltä viisailta mielensäpahoittajilta, että mikä maailmassa mättää. Kyllä minä nyt mieleni pahoitin, kun tätä muka kettuiluksi luullaan, kun maailmaa tässä parannan ja tietämättömiä eli hölmössä onnessaan eläjiä valistan, että huonosti täällä menee ja kaikki mättää.
Sen verran korjaan, että olen minä kyllä nyt niin mielissäni kun tällä tavoin hyvää olet tarkoittanut ja arvokkaalla asialla olet liikkeellä. Herkistää mukavasti vanhaa sielua näin vuoden päätöshetkillä.

Siitä minä tosin mieleni pikkuisen pahoitin, että oikein jalustalle kumminkin nostettiin. Mihinkään jalustalle ei sovi laitella, koska siitä tulee niin paha mieli. Onko jalustaltakaan kysytty, miten lie, jalustakin voi ottaa nokkiinsa.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Ja olen pahoittanut mieleni sille juntille/niille junteille (kiinni kun en ole vielä toistaiseksi saanut), joka antaa koiransa paskantaa tämän tästä mun pihaani. Vittu, onko se nyt niin vaikeaa viedä se paska mennessään. Tai viedä se koira paskomaan tohon parinkymmenen metrin päähän. Siittä alkaa nimittäin metsä. Ei kun just mun autotallin luiskalle.
Jos et tykkää kyttyrää, niin annan vihjeen:

Olen kuullut että koirankarkotteena käytetään joissakin piireissä synteettistä sudenkusta. Ideana on se että koira haistaa pedon, säikähtää eikä uskalla paskoa lähellekään. Tai vaihtoehtoisesti koiralle tulee paha mieli ja se loukkaantuu. Niin tai näin, koira ei saa sudenkusella hajustetussa paikassa paskaa aikaiseksi.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Siitä minä tosin mieleni pikkuisen pahoitin, että oikein jalustalle kumminkin nostettiin. Mihinkään jalustalle ei sovi laitella, koska siitä tulee niin paha mieli.
Noinhan se kyllä on. Korjaan sen verran, että en tässä halua jalustalle tätä ketjua - ja meitä - nostaa vaan ihan vain tavallisesti tämä ketju tänne muiden sekaan. Mutta vitsi tämä ketju ei ole. Kyllä en ole toisen maailmansodan jälkeen ainuttakaan vitsiä heittänyt, enkä heitä!
Olen kuullut että koirankarkotteena käytetään joissakin piireissä synteettistä sudenkusta.
Kyllä, sitä myydään kaupoissa, kioskeissa ja huoltamoissa sekä joissain muissakin liikkeissä pullotettuna. Etiketissä lukee "LAPIN KULTA". Melko retostelua tuokin, että isoilla kirjaimilla ovat tuon kirjoittaneet, mieleni pahoittuu aina, kun tuollaista jelemistelyä näen.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kyllä minä taas niin mieleni pahoitin, kun kävin tunti sitten ostamassa kebabin, kera salaatin. Se kun tämä tumma nuori mies ojensi sen ruokani, niin sillä oli nenä pystyssä! Toivotti sitten kyllä hyvää uutta vuotta mutta selvästi luuli, että minä pidin sitä neekerinä ja huonona "vain pizzeriatyöntekijänä", jonka takia sen piti nostaa itsensä tuon yläpuolelle ja nostaa nenäänsä, kun ojensi sen ruokani. Kyllä en ole rasisti ja turhaan luuli! Minähän pidän erinomaisena asiana, että se tumma siellä on töissä. Nyt se leimasi minut rasistiksi ja ylimieliseksi. Kyllä minä sen ajatukset siitä sen nenästä näin.

Mitäpä tuolle pystyy tekemään. Enpä taida mennä sinne enää.

PS. On siellä kyllä tämän kylän parhaat kebabit, että ehkä siellä pitää vielä joskus käydä. Jos ostaisi Martin Luther Kingin kuvalla varustetun paidan, niin kyllä ei rasistiksi luultaisi.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Pahoitin mieleni, kun ketjun viesteistä 5/11 on kirjoittanut aloittaja.

MINE VÄHE OMAA KETJUA NOSTELEN; MJÖTÖÖH!

Kyllä minä taas niin mieleni pahoitin, kun kävin tunti sitten ostamassa kebabin, kera salaatin

Mine kans, koska muissa mestoissa ei myydä yhtä hyvä kebuja. (Tupla meaning)
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Kyllä minä taas mieleni pahoitin, viime yönä, kun palattiin lentokoneella matkalta, eikä linja-autot yöllä kuljettaneet ihmisiä koteihinsa. Tultiin taksilla Helsinki-Vantaalta jonkun tumman pojan kyydissa, jolle yritin ystävällisesti hymyillä ja sitten se ei edes löytänyt Tuusulantieltä Koskenlantielle ja sillä pojalla ei ollut edes kavinaattoria autoon asennettuna, että olisi saanut nappeja painamalla oikean reitin löydettyä. Olin minä sille vähän vihainenkin ja sanoin ystävällisesti, että laita nyt hyvä poika mittari kiinni vähäksi aikaa ja kyllähän se totteli kiltisti, nykynuorten tapaan. Kotiovella muistin onneksi kysyä pojalta, että missä se itse asuu ja neuvoin sille reitin meiltä sen omaan kotiin, ettei se eksy uudestaan. Taksikuskin hommia neuvoin opettelemaan päiväaikaan, kun on valoisaa, että näkee tiennimet kylteistä.

Onneksi oli avaamaton paketti joulukinkun siivuja kotona, sellaisia nykymaailman hömpötyksiä, jääkaapissa. Kinkun viipaleita Turun sinapin kanssa nauttiessa unohtui sen nuoren tumman miehen osaamattomuus suunnistaa lentokentältä meidän kotikulmille.

Jos näiden uus-suomalaisten ja oman nuorison pitää joskus maata puolustaa, niin mitähän siitä tulee, kun ei ne ilman apulaitteita osaa laskea varmaan edes varpaidensa lukumäärää. Sitten soitetaan rintamalta varmaan äidille, kun venäläinen hyökkää, että tulen seuraavalla junalla kotiin. Tilaa perhepitsa ja iso pullo kokista valmiiksi odottamaan, kun saavun 3 tunnin päästä. Kyllä minä mieleni pahoitin tästäkin ajatuksesta heti aamulla kahvikupin ääressä ja sen jälkeen siitä, kun ei Helsinkiin sada lunta, että pääsisi hiihtolenkeille talven aikana.
 
Viimeksi muokattu:

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Pahoitin mieleni, kun ketjun viesteistä 5/11 on kirjoittanut aloittaja.
Kyllä minä mieleni nyt pahoitin, koska suhdeluku oli tuolla hetkellä 5/12 eikä 5/11. Sekin johtui paljolti siitä, kun oli kysytty, niin minä vastasin. Näinpä liioittelit ja puhuit potaskaa. Miksi pitää ihmisen valheen tielle mennä, kun totuuskin on riittävä polttoaine. Eipä voi tässä maailmassa voi luottaa edes yksinkertaiseen laskutaidon olemassaoloon. Kyllä ei mitään omaa ketjua ole vaan keskustelun avaus, josta onnelliset, mistään mitään tietämättömät suunsoittajat, saavat käydä ihan ilmaiseksi lukemassa maailman viisauksia.

Nyt Kourujärven Ponnistus ottaa saippuaa ja pesee sillä suunsa ja kätensä!
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Pahoitin mieleni, koska olin väärässä ja/koska olein olevani vääräin lailla oikeassa.

Ei perkele, että pahoitin mieleni ollessani yksikseni kotonassani yksikseni itkeskelemässä humalassani. :(

No nysse menee nukkumaa.

edit. HYVÄÄ UUTTAVUOTTA KÄYTTJÄNIMETON JA KKIKI MUUT!
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kyllä minä taas niin mieleni pahoitin, kun kävin tunti sitten ostamassa kebabin, kera salaatin. Se kun tämä tumma nuori mies ojensi sen ruokani, niin sillä oli nenä pystyssä!
Se tiesi sylkeneensä annokseesi, ja tiesi myös sen ettet sinä sitä tiennyt.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Kyllä minä niin taas mieleni pahoitin, kun Urheiluruudun aluksi suomalainen hiihtäjä pyllähti nurin, Heikkkisen Matti ja sitten Kristiina Lähteenmäki. Ei ne enää hiihdä päivittäin kouluun ja kotiin, että oppisivat pystyssä pysymään.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Se tiesi sylkeneensä annokseesi, ja tiesi myös sen ettet sinä sitä tiennyt.
Eipä sylkenyt, ei. Tuo kebab-paikka on sellainen, että se mistä ruuat otetaan, on siinä ihan vieressä. Jos olisi sylkenyt, niin olisin nähnyt, koska tietenkin seurasin koko ajan, että mitä siinä tapahtuu ja tapahtuuko.

Krista Lähteenmäki on näköjään kaaunut tuolla hiihto-tuurilla. Eivät enää pysy pystyssä. Hiihtäjät! Kyllä ennen pysytiin pystyssä, korkeintaan tekohampaat haettiin jos tipahtivat pois suusta. Enpä viitsi hiihdosta kymmenen vuoden takaisia muistellakaan...

PS. Ja Heikkinen kans!
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Krista Lähteenmäki on näköjään kaaunut tuolla hiihto-tuurilla. Eivät enää pysy pystyssä. Hiihtäjät! Kyllä ennen pysytiin pystyssä, korkeintaan tekohampaat haettiin jos tipahtivat pois suusta. Enpä viitsi hiihdosta kymmenen vuoden takaisia muistellakaan...

PS. Ja Heikkinen kans!
Juoksijat taas kaatuivat mutta voittivat silti. Kyllä minä taas mieleni pahoitin viime Olumppialaisia katsellessa, kun ei ollut uudeksi Vireeniksi näistä Suomen pojista. Sudet lie syöneet jo koulumatkalla kun ei niitä tainnut koko kisoissa juosta edes. Tai sitten ne pääsevät kouluun taksilla nykyisin kaikki. Ei tartte montaa askelta ottaa koulun jälkeen kun on taas pelikonsulin kahvassa kiinni, ja sipsit maittaa ja kokaiini-kola.


Kyllä minä niin taas mieleni pahoitin, kun Urheiluruudun aluksi suomalainen hiihtäjä pyllähti nurin, Heikkkisen Matti ja sitten Kristiina Lähteenmäki. Ei ne enää hiihdä päivittäin kouluun ja kotiin, että oppisivat pystyssä pysymään.
Me hiihdettiin, kesät talvet!
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Itse pahoitin mieleni siitä, että eräs nimetön käyttäjä ehti avata tämän ketjun ennen minua. Lisää mielipahaa aiheutti se, että en taaskaan voittanut lotossa. En toki lotonnutkaan, mutta siitä huolimatta tuli paha mieli. Mielen pahoittamisen multihuipentuma lienee tulevana vuonna se fakta, että KalPa ei taaskaan voita S/M-liigaa. Pahoitan mieleni, jos Hifki tai Nikerit voittaa sen mestaruuden. Näin lopuksi totean, että mielipahakseni olen selvin päin!

Pahoittelemisiin.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Pahoitin mieleni kun erehdyin lukemaan 'Junttimaisinta mitä tiedät' -ketjua. Siis pahoitin mieleni itselleni, koska jo ketjun nimi kertoo, ettei sitä ole tarkoitettu yli kolmetoistavuotiaille.
 

Jättikukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Florida Panthers (HIFK symp.)
Pahoitin minäkin mieleni, koska ketjun alussa ei mainittu Tuomas Kyröä nimeltä. Toisaalta ketjun aloittaja on ennenkin kunnostautunut totuuden kiertämisessä, joten menköön tämänkin kerran.

Herkkähipiäisyys on muuten eräs ihmisen ärsyttävimmistä piirteistä. Arkipäivän huomiona sellainen, että herkkähipiäisyyden määrä tuntuu olevan kääntäen verrannollinen älykkyysosamäärään. Paljonkos se taas ketjun aloittajalla olikaan?
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Pahoitin minäkin mieleni, koska ketjun alussa ei mainittu Tuomas Kyröä nimeltä.
Enpä viitsinyt mainita, koska niin yleistietoon kuuluva asia tuon asian tietäminen on. En halua kirjoittaa kuin vajokeille kirjoittaisin. Pyrin tosin ehkä tästä lähtien huomioimaan tästä, että täällä voi niitäkin olla.
Paljonkos se taas ketjun aloittajalla olikaan
Ainakin riittävästi siihen, nähden, ettei ole tarvinnut homostelemaan ryhtyä.

Voi hitto, nyt sanoin kaikkia homoja pöljiksi. En nyt ihan sitäkään tarkoita mutta kyllä minä olen mieleni pahoittanut siitä, että homot eivät enää piileskele vaan kehtaavat julkisesti olla homoja. Kyllä ei pitäisi julkihomoja olla vaan vain piilossa homostella ja pienet sakot pitäisi saada jos homostelusta jää kiinni. Homotkin tykkäisivät, kun saisivat tuollaista pientä kivaa jännitystä homohommiinsa!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös