MM-kisat 2011: Päivä 15 (pe 13.5.2011) - välieräpäivä

  • 234 469
  • 921
Tila
Viestiketju on suljettu.

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Olen ollut sitä mieltä että Granlund hype on ollut aivan ylimitoitettua ja ihan perussyöttöjä on hehkutettu suurina oivalluksina.

Mutta ei vittu jumaulauta mikä maali. Hienoin maali mitä olen nähnyt MM-tasolla. Oikeasti.
 

SKA1946

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvä jääkiekko
Ei oo totta! Tämmöistä ei ootehneet Hatlamovit ja muut!
 

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Sanatonta, aivan jäätävää....
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
.

Sanaton.
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mulla tais kastua pikkarit.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Mä en saa henkeä. Rakastan tota jätkää, kolme kirjainta: NHL

Ei jumalauta mitä on saatu todistaa. MM-kisoissa Venäjää vastaan ja Mikke tekee ilmaveivillä. Taidetta, TAIDETTA! Siinä sitä yksilötaitoa itänaapurille. Nyt lisää vaan, lisää vaan löylyä!
 

Jukuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Hydraulic oilers, JYP, HIFK
MG on kyllä ihan maaginen! Tuo kaveri ei ota näköjää paineita mistään! Ihan uskomatonta! Sanattomaks vetää! Nyt vaan omaa pelii ja ei anneta Venäjälle yhtään maalia.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Jääkiekko-orgasmi. Rööki suuhun ja voileivän tekoon. ->
 

Apa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara,NFL,jalkapallo ja persoonat
Fantastinen suoritus Granlundilta. Ei kyllä tule mieleen vastaavaa suoritusta tällä tasolla tässä vaiheessa kisoja. Siinä hyvää opetusmateriaalia Ovielle kesätreeneihin.
 

Drucer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura, Boston Bruins
Huh huh huh huh!!! Yksi maailmanhistorian hienoimmista maaleista Granlund!!! On tässä uskomaton kaveri! Luulin, että on liian nuori näihin kisoihin, mutta paskat, minä olin väärässä. Hän on täysin uskomaton kaveri!!!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös