Maailmankaikkeuden kaunein biisi?

  • 341 430
  • 1 378

Baldrick

Jäsen
Värttinä - Kylä Vuotti Uutta Kuuta

Harmi, että Youtubesta ei löydy kunnon versiota, mutta jos sitä joskus sitten itse laittaisi ehkäpä. Kaunis kappale, joka saa sisäisen suomalaisuuden tunteen pintaan.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Broken Stick;[url kirjoitti:
http://www.youtube.com/watch?v=OUXjXtYpLbQ[/url] Kyseinen video+musiikki on maailman kauneinta. Kappaleen nimeä en tiedä.

Tuo on muuten Phil Collinsin You'll be in my heart, jos se nyt ketään kiinnostaa.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Serj Tankiankin uudella Imperfect Harmonies -levyllä on kyllä pari oikein todellista helmeä, Armenian kielellä laulettu Yes, it's genocide sekä Gate 21.
 

Noitarumpu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Joskus osallistunut tänne ennenkin, mutta näin iltahämärissä tuli mieleeni eräs biisi, jonka miesystäväni lauloi minulle usein. Hän nousee aina mieleen tästä. Kaunishan tuo kappale on kuin mikäkin.Niin..ja kieltämättä hiveleehän se naista, kun suomalainen mies harvemmin ja selvänä vielä, laulaa ja näyttää tunteensa. On tässä elämässä kivojakin muistoja kosolti:)Tod.näk. se mies kyllä tunnistaa minut tästä, jos tämän näkee, mutta ei haittaa. Mambo Kingsiähän tämä:

http://www.youtube.com/watch?v=HMmW4fYfzbA&feature=related
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Haluan lisätä listalle David Cookin syöpään kuolleelle veljelle tehdyn biisin Permanent. Upea sanoitus joka raapaisee todella syvältä varsinkin kun olen itsekin kokenut menetyksiä syövän vuoksi ja juuri tänään viimeksi kuulin erittäin huonoja uutisia ystävästäni.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Steve Clarkes tartan army
Haluan lisätä listalle David Cookin syöpään kuolleelle veljelle tehdyn biisin Permanent. Upea sanoitus joka raapaisee todella syvältä varsinkin kun olen itsekin kokenut menetyksiä syövän vuoksi ja juuri tänään viimeksi kuulin erittäin huonoja uutisia ystävästäni.

Tästä Mustan kuun lapsien Morfiinisiivet, juurikin samasta aiheesta. Taisi olla ystävä tms. syöpään kuollut ja ko. biisi kertoo tästä. Faija kuoli syöpään melkein päivälleen kolme vuotta sitten ja kyllähän tuo biisi summaa ne tunteet jne. Perkele, vieläkin välillä vaikea kuunnella, heh.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös