Otteluseurantaketju 25. - 26.2.2010 (to-ilta - pe-aamu)

  • 23 702
  • 219
Tila
Viestiketju on suljettu.

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Ruotsi taas ylivoimalla. 2-2. Räty sylkee eteen ja Rundqvist takoo oman riparinsa sisään.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Hyvä vähän lisää niitä jäähyjä kiitos, ja ei ei tarvitse puolustaa
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Jaa...toinen yv maali Ruotsille no mikäs siinä.
 

everon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, KHL Jokerit, sympatiat Kärpät
Tolla tuomarilla täytyy olla jotain suomea vastaan. Aina samat yksipuoliset vihellykset.

Oho, ruattille jäähy.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Minä aloin jo kuunnella, että onko mutkamäestä siirrytty askiin, kun Mertsi sanoi että Pernilla Wiberg lähti jäähylle. Kyllähän se pronssi tässä olisi tarjolla.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Yyyveellä sais pistää lätyn Ruotsin verkkoon...
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei Jeesus millaisia kuteja...tuollaiset ei mene IKINÄ maaliin.

Karvinen ajoi taas komeasti maalille.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Karvinen on Suomen Ovechkin!
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Haukkukaa vain masokistiksi, mutta mä haluaisin nähdä kun muijat veivaa rankkareita.

Montakohan tuntia siinä menisi ratkaisua odotellessa? 50 vedon jälkeen voittaja arvotaan kolikonheitolla?

Taas on päästy tähän Suomen joukkueen perisyntiin eli vetojen luokattomaan tasoon. Muuten tuo näyttää jo melkein jääkiekolta ilman taklauksia.
 

kende

Jäsen
Suosikkijoukkue
sport
Haukkukaa vain masokistiksi, mutta mä haluaisin nähdä kun muijat veivaa rankkareita.

:D Sama. Ja pilkuille tässä mennäänkin. Ruotsi ei osu kuin yv:llä ja Suomi ei edes silloin joten kukas tässä maalin tekisi. Maailman varmin x livevedossa ruotsin tasoituksen jälkeen kertoimella 2. Ks kss
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös