Otteluseurantaketju 17-18.2.2010 (ke-illasta to-aamuun)

  • 92 634
  • 506
Tila
Viestiketju on suljettu.

scholl

Jäsen
Miksi tämän pitää tulla FST:ltä?

Oletko vielä analogisessa ajassa, eikä kanava näy. Hahhaa!
Tulee siksi FST:ltä, koska se on Yle 24 -kanavan lopettamisen jälkeen Ylen sekundäärinen olympiakanava ja päätapahtumat (syöksylasku, hiihdot) tulevat kakkoselta. Periaatteessa ei kai sillä ole väliä miltä kanavalta se tulee, jos itse on siirtynyt digiaikaan, eikä joudu olemaan antennin varassa, jossa kanavia on vain 1-3.

Ihme juttu muuten ettei noin tärkeisiin kisoihin ole kaikille riittänyt Jofan kypäröitä. Se on kuin sillisalaatti toi juttu. Joka jätkällä Suomen joukkueessa on erilainen kypärä ja useasti jotain halpismerkkejä. Kaikista masentavin on se Olli Jokisen kypärä. Sääliksi häntä on käynyt jo NHL:ssä kun olen nähnyt, että hän tuonmallisella kypärällä on joutunut pelaamaan.
 

tt

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Periaatteessa ei kai sillä ole väliä miltä kanavalta se tulee, jos itse on siirtynyt digiaikaan, eikä joudu olemaan antennin varassa, jossa kanavia on vain 1-3.

Toiset ovat siirtyneet HD-aikaan ja olisikin kiva, ettei joutuisi katselemaan enää tällaista pikselimössöä ja kiekon väpätystä, kun HD:ta olisi tarjolla, jos lähetys tulisi kakkoselta.
 

rudy25#

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Jarkko Ruutu
Vitun Yle. Kaukosäädin on paskana, eli joudun kuuntelemaan herra Mertarantaa. En siis voi vaihtaa toiseen kotimaiseen.

Saakohan Kipper edes 10 torjuntaa koko pelissä täyteen? Itse veikkaan, että max 12.
 

Taitopelaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, New York Rangers
Hyvin pyörii Suomen peli. Etenkin Koivujen kentät pyörittää tasakentällisin mukavasti.
 

Haske

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tuomo Ruudulla kyllä luistin liikkuu varsin mallikkaasti ja laukauksetkin lähtevät hyvin.
 

Silkkiuikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lentävä Kalakukko
Kannattaa ensi peliin valmistautua "hivenen" aiemmin kuin ekan erän alussa. Tästä eteenpäin ketään ei kiinnosta jos jollain ei toimi.

:)

hyvä neuvo. Tuo muu elämä vähän häiritsi tänään tuota valmistautumista. Lapset, vaimo, räjähtänyt viemäri ym muut pikkujutut. Täytyy panna asiat huomenna uudestaan oikeaan järjestykseen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös