Juha-Pekka Haatajan adoptioklubi kokoontuu täällä

  • 105 198
  • 372

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Tähän on tultu! Mesottuani jonkun aikaa Haden poikkeuksellisesta maalintekokyvystä ja laukauksesta, minulle on tullut jopa yyveenä kyselyä saako liittyä joukkoon? Minähän tunnustan väriä jo allekirjoituksessani. Tottakai saa liittyä joukkoon! Täällä voivat jakaa kokemuksiaan, tuntemuksiaan, tuskatilojaan ja traumojaan kaikki, jotka ovat valmiita adoptoimaan Juha-Pekka Haatajan punaiseen nuttuun myös ensi kaudeksi. HIFK on ollut täynnä sata kertaa turhempia adoptiolapsia. Osa heistä on ollut laiskoja aikamiespoikia, joiden hyvyyttä ei ole koskaan suuressa maailmassa tajuttu, mutta kotiin Nordikselle he ovat tervetulleita ainaisina sankareina. Jostain mystisestä, hieman insestiltä haisevasta syystä.

Haatajan vaellus HIFK:ssa on ollut toistaiseksi lyhyt. Ja sopimus on katkolla nyt keväällä. Eihän tällaista kaveria voi päästää pois! Haatajassa on paljon vanhaa kunnon old time HIFK:ta ja nimenomaan sieltä taitopuolelta. Tämä pelaajahan on rasittavan ärsyttävä kaveri!! Aivan kuin Caloun aikanaan, Hade pystyy kurvailemaan koko matsin ties missä tehden ties mitä. Mutta jostain se aina ilmestyy mestoille, kun pitää tehdä maali tai alustaa sellainen. Lisäpinnoja annan suorastaan törkeästä itsekkyydestä. Jumalauta! Aivan kuin Hyvösen Hannes olisi palannut keskuuteemme! 3-1 - tai 2-0 -hyökkäys Haatajan ollessa kiekollinen päättyy 99% varmuudella siihen, että Hade vetää itse. Juuri näin pitää toimia! Aivan kuten Seppo Hovi aikanaan telkkarissa! Mikäs on vedellessä, laukaus on hyvä, joskus se menee maaliin, joskus ohi ja joskus siitä tulee hieno ribari, mistä joku Hirso tai vastaava pääsee latomaan ilmaisen maalin. Nykylätkässä on paljon tylsää Nuori suomi -meininkiä. Kaikki pelaavat yhtä paljon ja kaikilla on kivaa! Haataja paskat nakkaa tästä. Hän osaa jääkiekossa yhden asian; maalinteon ja siihen liittyen jumalaisen laukauksen. Hänet on hankittu joukkueeseen tekemään maaleja, ei hakkaamaan kiekkoja ristikulmiin, eikä varsinkaan puolustamaan.

Lisäpinnoja siitä, että Haataja pelaa aina tunteella. Pidän myös siitä, että hän on häkellyttävän paska rankkareissa. Tiedättekö miksi? Siksi, että Haataja ei ole kliininen maalintekijä, jonka päässä raksuttaa maalivahdin liikkeitä ennusteleva tietokone. JP Haataja elää hienhajuisista ja likaisista pelitilanteista, joissa pitää survoa maali keskeltä lihakasaa. Jos Hade lainaisi Melartin selkäänsä rankkareihin, hän tekisi luultavasti maaleja liukuhihnalta. Nyt hän hakkaa komposiittimailansa paskaksi, jos sattuu pääsemään rankkaria kokeilemaan. Kaikkiaan siis hieno ja persoonallinen hahmo, eiköhän adoptoida? Mä olen jäsen numero yksi tässä klubissa. Meille avataan kohta oma faxinumero.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Saako vanhat sijaisvanhemmat liittyä?
Juha-Pekalla oli meillä lopulta paha olla, eikä se sitten lopulta mikään ihme ollutkaan että karkasi Helsinkiin. Ei viitsitty polliisillekaan ilmoittaa, kun J-P jätti hyvissä ajoin varatun huhtikuisen etelänmatkansa jälkeen palaamatta lomilta.
 

strava

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joku on sanonut, että pelaaja on niin hyvä, kuin viimeisin matsinsa.

Ässiä vastaan jäi MG:ltä 2 bojoa saamatta, kun tämä aksolotli veti ensin metristä tolppaan ja sitten kokonaan ohi tyhjästä maalista.

Mukana sitten, kun pelaa täydellisen matsin
 

COLHC1980

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Deutscher Fußball-Bund, NP #3
Täällä voivat jakaa kokemuksiaan, tuntemuksiaan, tuskatilojaan ja traumojaan kaikki, jotka ovat valmiita adoptoimaan Juha-Pekka Haatajan punaiseen nuttuun myös ensi kaudeksi. HIFK on ollut täynnä sata kertaa turhempia adoptiolapsia. Osa heistä on ollut laiskoja aikamiespoikia, joiden hyvyyttä ei ole koskaan suuressa maailmassa tajuttu, mutta kotiin Nordikselle he ovat tervetulleita ainaisina sankareina. Jostain mystisestä, hieman insestiltä haisevasta syystä.

Ilmoittaudun jäseneksi!
JP Haatajalle on ehdottomasti tehtävä ensi kaudeksi jatkosopimus, mikäli ei ole tulossa kovemman kaliiberin jätkää tilalle. Olen rummuttanut JP Haatajaa jo kausia sitten. Ehdottomasti yksi suosikkipelaajistani. Eikä tosiaan ole mikään kermaperse näätä. Menee maalille ahnaasti eikä kaihda kovaa kulmapeliä.
Hade kaudeksi 2010-2011 vielä punanuttuun!

Mikä on jäsennumero?
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Messissä, ehdottomasti!

Hadella on myös mielestäni huikea kiukuttelupotentiaali, josta ajoittain näkyy vilauksia myös katsomoon. Valitettavasti se vaan taitaa kiukutella lähinnä itselleen.

Ja jatkosopparia kouraan heti! Hoitaako Pena muuten nää ykköskentän jätkien sopparit edelleen?

Jäsenkortin voi faksata.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Kun tuo benicio vei tuon sijaisvanhemman tittelin ja JHag adoptoi ko. pelaajan, niin voinko minä olla Juha-Pekka Haatajan kummisetä, eno tai peräti täti?
Vaaditaanko Haatajan adoption purkamiseen käräjäoikeuden päätöstä? Saako Haataja Hifkissä yhtä ison perinnön adoptiolapsena kuin rintaperilliset normaalisti saavat?
Onko muuten nimim. JHag vähintää 25-vuotias parisuhteessa elävä mies? Jos nuo vaihtoehdot eivät täyty, niin mielestäni ko. adoptio on laiton!

Se, mitä on tullut Haatajaa livenä nähtyä, niin miehen laukaus on uskomaton.
Itse näkisin mielelläni sitten joskus Haatajan siinä toisessa kilpipaidassa (eli KalPan sotisovassa).
 

Wiltord

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mukana. Tietenkin.

Haataja tulee olemaan siinä 20 maalin kieppeillä kauden lopuksi. Misannut kuitenkin pelejä aika paljon ja hänellä on menossa vaisu kausi.

Ei haittaa yhtään, jos ensi kaudella meillä on riveissä hyökkääjä, joka tekee paskalla kaudella sen 20 maalia ja hyvällä kaudella vielä enemmän.

Lisäksi Haataja ei ole pettänyt kannattajia siinä mielessä, että se ei kuitenkaan ole mikään aivan veltto fleguilija. Hyvä työmyyrä, joka jyrää minne haluaa, eikä minne uskaltaa.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Meikäläinen ilmoittautuu myös ryhmään mukaan. Niin kuin Wiltord sanoi, 20 maalia on realistinen tavoite vielä tälle kaudelle.

Tällä hetkellä näyttää siltä, että Hirson ketju pitäisi pitää myös ensi kaudella kokonaisuudessaan. Kemiat ovat löytyneet ja peli kulkee mallikkaasti.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Sori, mulla on pitänyt kiirettä kun olen ollut puhelimessa ja faxissa lähinnä Tampereelle. Tarkistin vaan, että meidän Juhikselle tuli luikkarit mukaan ja ettei sillä ole kylmä - Hakametsän hallihan on vetoisa paikka! Kiitos kaikille uusille jäsenille, olette lämpimästi tervetulleita ja strava otettiin jo sisään. Me emme harrasta ehdollisia jäsenyyksiä, olet joko puolellamme tai meitä vastaan.

Olen yli 25-vuotias ja mulla on omiakin puupäitä, siis kakaroita, ja mielestäni minua parempaa adoptiovanhempaa ei ole olemassakaan. Olen reilu, oikeudenmukainen ja esimerkillinen ja ainoa pikku vikani on valehteleminen. Muistutan kuitenkin, että meillä kaikkilla on sdp-henkeen yhteishuoltajuus! Jokainen huolehtii vuorollaan Jiipeelle lämmintä vaatetta mukaan, samoin tarpeeksi mailoja ja erkkaa. Ja Jiipeen pitää saada istua lämpimällä penkillä, ettei sille tule eturauhastulehdusta. Silloin pissaaminen sattuu, aivan kuten muutamassa muussakin ikävässä tulehdustilassa.

Hirmu kiva! Kimi on puhunut itselleen maalin ja siinä sivussa Hadelle syötön, mähän ihan liikutun !!!

edit: benicio - tottakai sijaisvanhemmatkin tervetulleita! Tämä on veljellinen ja tasa-arvoa uhkuva yhteisö
 
Viimeksi muokattu:

King Jeremy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool, Bayern München ja Boston Celtics
Helvetti. Täytyyhän sitä liittyä joukkoon, jos kerran oma faxinumero on tulossa. Mä en vain oikein tiedä tuosta SDP-hengestä, mutta ehkä sen tässä tilanteessa voi hyväksyä.

Tosissaan, Hade on viime peleissä alkanut osoittamaan sellaisia elkeitä, että ilman muuta jatkoa pitää sorvata. Ja sillä on jo valmiiksi niin kova paperi, että ei tarvi varmaan palkkaa korottaa. Penan sanoin: "Näitä ehtoja et muualta saa."
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Tänään 0+2 ja muutenkin laiskanpulskeaa touhua Tampereella, teksti-tv:n ja SM-liigan nettisivujen perusteella. Missä maalit? Kenkää!
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Haden ja muun 1-ketjun puheenlahjat ovat melkoiset, Hirsokin on enää pinnan päässä kultakuupasta. SDP-henki on sitä, mitä allekirjoittaneelta on usein kaivattu: suunnatonta ymmärrystä omille pojille. Olen pilkannut sitä avoimesti ja kutsunut lätkää tulosurheiluksi. Minullahan on vain kiero suunnitelma naamioida tämä demarimeiningiksi, oikeasti olen adoptoinut Haatajan härskisti ja suunnitelmallisesti nimenomaan siksi, että hän kykenee auttamaan HIFK:ta pisteidenmetsästyksessä ja kenties knockaa jonkun aikamiespojan pois kuvioista.

No, lievennetään, turisteja ei mukana kyllä ole enää muutenkaan. Mutta Haatajanko diilin katkaisemista edes harkittaisiin? Hänen avauskautensa tulee tynkäpituisenakin olemaan tuloksellisempi kuin Kuhdan viimeisimmät kaudet. Mä faxaisin Jiipeelle äkkiä uutta tarjousta ja tinkisin palkkaa ehkä vähän ylöspäin. Loppuun vaan "vastaavia etuja et muualta saa"
 

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
No, lievennetään, turisteja ei mukana kyllä ole enää muutenkaan. Mutta Haatajanko diilin katkaisemista edes harkittaisiin? Hänen avauskautensa tulee tynkäpituisenakin olemaan tuloksellisempi kuin Kuhdan viimeisimmät kaudet.

Vittu, JHag!
Juuri kun olin ilmoittautumassa riemuiten kerhoon, rupesit vertailemaan Haatajan suorituksia epäjumalaani, Kibe/Kille/Paloposti Kuhtaan. Vertaa Haatajaa Kuhdan viime kauteen ENNEN loukkaantumista maajoukkueturnauksessa(!!), josta Kille toipui vasta tänä syksynä lopullisesti.

Kylläpä hävettää tulla riehumaan pienen viattoman ihmisen adoptio-ketjuun. Taidan ottaa viskin. Ja anon jäsenyyttä. Vahvuutena faksin käyttö, erityistaitona taksiaikataulujen tilaaminen. Ei Jeren.

Ps. Kaikille kenkää ja Guolla takas kotiin.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
JHag kirjoitti:
benicio - tottakai sijaisvanhemmatkin tervetulleita! Tämä on veljellinen ja tasa-arvoa uhkuva yhteisö

Jos toi valitaan, niin mut kanssa. Flegumpaa jätkää, viimekevään Lukosta on vaikeaa hakea ja vaikka hakisikin, niin ei löydy. Ihan oikeasti, pelit kesken ja tää kertoo tilanneensa etelänmatkan itselleen ja perheelleen, playoffien aikaan.

Todella hyvät muistot, poislukien viimekevät. Kuvastaa sitten, mitä kuvastaa ?
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Flegumpaa jätkää, viimekevään Lukosta on vaikeaa hakea ja vaikka hakisikin, niin ei löydy. Ihan oikeasti, pelit kesken ja tää kertoo tilanneensa etelänmatkan itselleen ja perheelleen, playoffien aikaan.

Aitoa edarihenkisyyttäkin siis löytyy, mikä nostaa ainakin omaa arvostustani Haatajaa kohtaan. Mikäänhän ei ole hienompaa kuin junteista tullut edari =D. Pena pistäisi kauden jälkeen joko pellolle tai sorvaisi 3+2-vuotisen sopparin, missä liksa nyt ei tietenkään ainakaan laske.

Ilmeisesti hyvin pelasi tänäänkin, vaikka toki maalit jäivätkin tekemättä. Ja syöttöpisteitähän ei lasketa kuin Hirsolle. Odotan torstaina hattutemppua.
 

Isorumailkeä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anonyymit kotikiusatut
Täältä periferiasta hakemuksen faksaa yksi katkeroitunut Lukon kannattaja.

Klubin jäsenhakemukseen perusteluni on seuraavanlainen:

Allekirjoittaneella ja Haatajalla on suorastaan fyysisen syvällinen suhde jo keväältä 2009, jolloin olemme jopa kätelleet. Näin ollen olen jo melko lähellä biologista vanhemmuutta.

Kuriositeettina mainittakoon, että kun "normaali" liigapelaaja kysyy ensimmäiseksi, että "Etkö sä v**tu tiedä, kuka mä olen?", niin JP suorastaan esitteli itsensä. Mielessä kävi sanoa, että "V**tuako siinä esittelet, totta v**ussa mä tiedän, kuka sä olet". Maltoin kuitenkin mieleni.

Ja totuuden nimissä Haatajalla on (ainakin Lukko-kausien perusteella) poikkeuksellinen kyky nuuskia irtokiekkoja maalin kulmalla. Ja osaapa se piru laittaa ne reppuunkin.
 

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuriositeettina mainittakoon, että kun "normaali" liigapelaaja kysyy ensimmäiseksi, että "Etkö sä v**tu tiedä, kuka mä olen?", niin JP suorastaan esitteli itsensä. Mielessä kävi sanoa, että "V**tuako siinä esittelet, totta v**ussa mä tiedän, kuka sä olet".

Antakaa Hadelle ja HIFK:lle yksi yhteinen lisäkausi. 2011 se ei enää edes moikkaa ketään ja näyttää näille kättelijöille sentteriä. Kyllä me siitä edari tehdään vielä ja jossei vittu ala maistua homma niin saa luvan lähtee menee. Ei siitä ikinä tule liigapelaaja muutenkaan. Itseasiassa vois antaa kenkää jo nyt. Etelänmatkojakin kehdannu varailla. Eikö se vittu ole tajunnut, että HIFK:ssa vedetään kaudenpäätteeks lärvit(tai no, vähän ehkä kauden aikanakin) ja soitellaan radioon terveisiä suskeilta?! Häh?!

Ja sitten hetken asiaa. Tuli itseasiassa pieni kauhuskenaario mieleen. Mitä jos KJ ei haluakaan Hadelle jatkoa vaan jonkun toisen enskaudeks? Tietääkö kukaan lähemmin mitä Nokka miettii meidän adoptiosta? Siis mähän en kestä jos ne ei tuu toimeen niinku silleen kivasti.
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Kun MG laitetaan ketjuun niin se tekee kaikista tähtiä. Laitetaan se Töykkälän vitjaan niin jo alkaa verkot soimaan sielläkin. Eiköhän ykkönen olisi melko unessa edelleen jos Mikke ei siellä pelaisi.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Kun MG laitetaan ketjuun niin se tekee kaikista tähtiä. Laitetaan se Töykkälän vitjaan niin jo alkaa verkot soimaan sielläkin. Eiköhän ykkönen olisi melko unessa edelleen jos Mikke ei siellä pelaisi.

Onko tämä sitten joltain pois? Sitähän täällä ollaan haluttu, että Hirson ketjulla alkaa peli kulkemaan. MG oli puuttuva lenkki ja nyt peli kulkee...
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Onko tämä sitten joltain pois? Sitähän täällä ollaan haluttu, että Hirson ketjulla alkaa peli kulkemaan. MG oli puuttuva lenkki ja nyt peli kulkee...

Ei tietenkään ole sinänsä pois mutta samalla Ramun ja Ahtolan kanssa on ongelmia tehojen kanssa. Pointti on se että MG teki Haatajasta ja Hirsosta taas kuumia pelaajia ja Ramun kenttä on ongelmissa. Hieman liitoitellen voi sanoa että sontakin on kaunista kun se tuodaan kauniisti esille.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Ei tietenkään ole sinänsä pois mutta samalla Ramun ja Ahtolan kanssa on ongelmia tehojen kanssa. Pointti on se että MG teki Haatajasta ja Hirsosta taas kuumia pelaajia ja Ramun kenttä on ongelmissa. Hieman liitoitellen voi sanoa että sontakin on kaunista kun se tuodaan kauniisti esille.

Ei voi sanoa suoraan, että MG olis vienyt tehot pois Ramulta ja Ahtolalta. Silloin kun MG oli kuukauden pois, teki Ramun ketju edelleenkin hyvin pisteitä. Tällä hetkellä Ramun ketjun pelaaminen yskii muutenkin... PW:n ketju on vienyt esim yyvee ajan melkeinpä kokonaan ja peliaika on pyörinyt sen takia 10 min paikkeilla. Toivoa sopii että peli-ilo löytyy takaisin tälle ketjulle vielä kevään kuluessa. Hirson ketjulle MG on ollut selkeä piristysruiske...
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Emmää nyt tiedä, tälläinen puutarhajyrsin tää on...

Se mikä on toiselle suurta, voi olla toiselle ihan perus ok.
 

fakiiri

Jäsen
Ehdottomasti haluan beesiin tähän adoptio-kerhoon!

Hade on kyllä mielenkiintoinen peluri, skode on uskomaton ja maalivainuakin on pakko olla, sen verran hyvin hän nuuskii irtokiekkoja.

Toivottavasti IFK ei penaile Hadea takaisin landelle, tällaista ärsyttävän hyvää laituria tsiigailee mielellään.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Jos Haataja lähtisi, niin tilalle pitää hankkia n. 20 maalin sniperi, joka kykenee pelaamaan n. 18 minuuttia täysillä, illasta toiseen. Nouseeko esiin ehdotuksia kuka korvaisi tällaisen rooliin kykenevän maalintekijän ja Hifk:lla olisi mahdollisuus hankkia sellainen pelaaja.
 

Seesam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos Haataja lähtisi, niin tilalle pitää hankkia n. 20 maalin sniperi, joka kykenee pelaamaan n. 18 minuuttia täysillä, illasta toiseen. Nouseeko esiin ehdotuksia kuka korvaisi tällaisen rooliin kykenevän maalintekijän ja Hifk:lla olisi mahdollisuus hankkia sellainen pelaaja.

Minä ottaisin mieluummin Kristian Kuuselan meille skodaamaan kuin Haatajan, itse kun en näe tuota muiden hehkuttamaa Haatajan hurjaa potentiaalia... Ehkä olen yltiönegis?

Mutta joo, Kuuselalla loppuu sopimus Kärppien kanssa kauden päätteeksi ja minä ainakin pidän tuota porilaista paljon monipuolisempana pelaajana kuin Haatajaa(vetokin on vähintään yhtä hurja). Samaa mieltä muidenkin kanssa siitä, että jos Haatajan tilalle ei ole saatavissa ketään niin pidetään JP vielä ensi kautenakin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös