Teemu Kallioniemi – sateentekijä?

  • 49 930
  • 102

Elina54321

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roki ja muut lappilaiset joukkueet
Avataanpa tällainekin ketju, jossa keskustellaan Rokin uudesta toimitusjohtajasta ja kovista odotuksista tätä itämaantietäjää kohtaan.
Sadetanssiini Rokin hallitus on kyllä vastannut. Se, että onko hänestä tuomaan Rokiin ammattimaisuutta johtamiseen nähdään jo varmaan ennen Joulua. Ei varmaankaan ole ihan helppo tulla Rokiin toimitusjohtajaksi, kun palikat ovat pikkasen sekaisin jo saapuessa ja joukkue on viimeisenä sarjassa. Sponsoreiden hankinta tälle kaudelle on jo armottomasti myöhässä. Mistä niitä euroja saa uusien pelaajien hankintaan? Euroja pitää löytyä heti paljon, koska pienillä summilla ei saa, kuin aina lapiollisen kakkaa pelaajamarkkinoilla.

Ensimmäinen tehtävä hänellä olisi mielestäni hankkia ne vähintään kaksi todellista pelimiestä. Toinen pitää olla pakki ja toinen maalintekijä. Sitä minä en tiedä mistä niihin rahat löytyy, mutta palauttaisi se ainakin uskottavuutta Rokin johtamiseen ja herättäisi kiinnostusta ehkä jopa yleisössäkin. Jos Roki rämpii Jouluun saakka sarjan viimeisenä nykyisellä rosterilla, niin Kallioniemellä on keinot vähissä. Pitää erottaa valmentaja. Se nyt on taas ihan pyllystä, koska ei valmentaja voi ihmeitä tehdä vaikka olisi kuinka itsevarma.
Siitä minä vähän kritisoisin Kokkosta, että ei ainakaan julkisuudessa ole vaatinut paria kunnon vahvistusta. Parempi olisi vaatia, niin varmistaisi oman selustan, jos potkut tulee, että on edes yrittänyt saada ammattimaisuutta joukkueeseen.

Joka tapauksessa nyt on lujasti uskottava, että vettä alkaa tulemaan oikein kaatamalla. Ei kai tänne Rovaniemelle kannata tulla pelkästään haukkuja hakemaan, eiköhän niitä saa etelämpääkin.
 

Elina54321

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roki ja muut lappilaiset joukkueet
(09.09)RoKi tähtää kahdeksan joukkoon
(12.09)Katu-uskottava, vaan ei voittaja
(15.09)RoKi Hockey Oy:n toimitusjohtaja vaihtuu
(19.09)RoKi oppii vääriä numeroita
(20.09)RoKi konttasi Mikkelissä
(23.09)?

Kopioin tuohon ylös Rokin sivulta tämän syksyn uutisaiheet. Koko ajan mennään kurjempaan tilanteeseen päin. Laitoin 23.09 kysymysmerkin. Mitähän siihen tulee? Ei helekatti kyllä uutisaiheiden on parannuttava uuden toimitusjohtajan ryhtyessä töihin. Ei tuomosta kuvaa saa antaa yleisölle, että koko ajan mennään syvemmälle katajapensaaseen. Katu-uskottavuus ei ole kovinkaan vankalla pohjalla.
 

adidasler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vauhdikas ja hyökkäysvoittoinen taitokiekko.
Raha on varmasti tiukassa, sillä jokapuolella säästetään. Itsekin astelen todennäköisesti kohta laittomalle pakkolomalle. On se vaan sieltä ja syvältä..

Sinisiin hankittuilta "sateentekijöitä", kuten Silvander ja Kivioja voidaan odottaa jo pikkuhiljaa tulosta. Jos henkiläkohtaiset onnistumiset antavat odottaa itseään liian kauan, niin tilalle on hankittava toisia miehiä! Samalla rahalla saadaan varmasti tasokkaita jannuja.

Uuden toimitusjohtajan toivotan tervetulleeksi ja pidän peukut pystyssä, että remmiin astuu asiansa osaava mies!! Joku voisi hieman valottaa tämän Kallioniemen historiaa hieman enemmän.. Ja edelleenkin: Rokin hallituksen olisi aika kokoontua ja miettiä rehellisesti, että riittääkö vanhojen äjien energia ja potentiaali enää uudella sarjatasolla, jos se ei riittänyt kunnolla suomisarjassakaan! Herätys!!
 

Rollo

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi Hockey
Kuurupiiloa??

Herra uusi Tj on käsittääkseni ollut viikonpäivät uudella pallilla, vaan eipä ole mitään vielä miehestä missään yhteyksissä kuulunut saatikka näkynyt.
Uutisointi asioista on totutun surkeaa. Vimparin paluustakin tieto saatiin ensimmäiseksi jääkiekkoliiton kokoonpanoluettelosta.

Sateentekijä vois alkaa touhuamaan muutaman uuden nimen listaan ettei tarvis alkaa joululta keskittymään karsintoihin.
 

James_M

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Laser, Jari Viuhkolan paluu, Kärpät
Taitaa pitkähkö tehtävälista pitää tämänkin toimitusjohtajan aika kiireisenä? Telkkarista tuttujen ravunkalastajien dieetti voisi olla asiaa: coffee, chocolate and cigarettes niin ei lopu puhti toimistolla yön pimeinä tunteina.
 

Stonewall

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi, Liverpool
Se on aivan selvää, että jos hommia on yhtä paljon kuin aikaisemmin, niin uusi tj ei pärjää yhtään sen paremmin kuin edellinenkään. Ja tällä en tarkoita sitä, että edellinenkään olisi huonosti pärjännyt.

Kallioniemellä on tasan samanlainen alku kun Kallella. Miehestä ei kuulu yhtään mitään. Taitaa istua toimistossa kohtuu paniikissa, ihmetellen mistä alkaisi. Tässä ilmainen neuvo: hanki valtuudet palkata apua. Muuten voi burn out kaiken huolehdittavan keskellä iskeä ennen joulua.
Hallitukselle terveisiä, että antakaa nyt niitä resursseja, jotta äijälle ei käy kuin Kallelle. Ja hoitakaa nyt edes se saamarin osakeanti.
 

Sho-Nuff

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, roki
Voisko olla myös sellanen tilanne et Toimitusjohtajalla on niin paljon hommaa ja kiirettä et ei ehdi paljon ilmotteleen? Mut musta tää ilmottelu kuuluu kyllä ihan eri ukoille kun toimitusjohtajille.
 

adidasler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vauhdikas ja hyökkäysvoittoinen taitokiekko.
Hiljaista, niin hiljaista! Hienoa, jos keskitytään olennaiseen, eli jääkiekkoon ja sen kehittämiseen, mutta olennaisena osana kuuluisi myös tiedottaa asioista ajallaan. Onko uusi TJ jo täydessä touhussa? Kuka tämä Kallionimei oikein on? Mitkä ovat mihen mietteet ja visiot/tavoitteet ja keinot, joilla ne saavutetaan. Joku haastattelemaan uutta "sateentekijää" ja heti!!

Myös Rokin sivusto on halvaantunut. Voittopelistä ei ole kuin pientä vihjettä. Itse haluaisin kuulla viiltävää syväanalyysiä mm. siitä, mitä Kokkonen ja muut valmentajat ajattelavat tämänhetkisestä tilasta. Onko vakiokokoonpano vihdoin löytynyt? Laitetaanko "Kalju" ja "Badi" kotimatkalle? Kiinnostaa myös tietää, kuinka valmennus on organisoinut pitkät pelimatkat välttääkseen jäykkiä jalkoja ja hidasta palautumista..? Tietoa, janoaa allekirjoittanut!!
 

adidasler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vauhdikas ja hyökkäysvoittoinen taitokiekko.
Tämä peliuutisissa ollut epävirallinen "esittäytyminen" sai ainakin minut vakuuttuneeksi siitä, että Teemu hoitaa hommat siihen malliin, ettei meidän tarvitse olla huolissamme. Toivoisin, että kyseinen Roki -pätkä/video saadaan linkitettyä johonkin, esim. Sinisten sivuille.
 

upnorth24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rovaniemen Kiekko, Rebels Rovaniemi
Tämä peliuutisissa ollut epävirallinen "esittäytyminen" sai ainakin minut vakuuttuneeksi siitä, että Teemu hoitaa hommat siihen malliin, ettei meidän tarvitse olla huolissamme. Toivoisin, että kyseinen Roki -pätkä/video saadaan linkitettyä johonkin, esim. Sinisten sivuille.

Nimenomaan sitä linkkiä kehiin, kiitos!
 

ex-kuusamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi ja Tappara
UR 16.10.2009

16.10.2009 Ur:n takasivulla haastateltu TJ Kallioniemeä. Asiallinen kirjoitus, jossa lopussa oli maininta "pelaaja budjetissa on tilaa, mutta mahdollisten hankintojen pitää olla todellisia vahvistuksia, eikä mitään kaljamahaisia jäähdyttelijöitä", tai jotenkin noin.
 

Elina54321

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roki ja muut lappilaiset joukkueet
Kiukun, Kiukun, Kiukku!

16.10.2009 Ur:n takasivulla haastateltu TJ Kallioniemeä. Asiallinen kirjoitus, jossa lopussa oli maininta "pelaaja budjetissa on tilaa, mutta mahdollisten hankintojen pitää olla todellisia vahvistuksia, eikä mitään kaljamahaisia jäähdyttelijöitä", tai jotenkin noin.

Tuossa yllä on tiivistetty kaikki hienosti ja lyhyesti. Minä annan täyden tunnustuksen ja vilpittömän tuen Teemun lausunnolle. Kertakaikkisen hieno lausuma. Nyt meillä on TJ, jolla on hyvät periaatteet.

On vain yksi pieni mutta. Joskus joku viisas on sanonut, että älkää tehkö niin kuin minä teen vaan tehkää niin kuin minä opetan. Miten hitsi me saatas tuo lausuma kaatumaan. Miksi Kallioniemi ei tee niin kuin sanoo? Kertokaa te viisaammat se minulle. Minulle käy aivan hyvin nuori lappilainen pelaaja, vaikka ei olisikaan mikään sateentekijä, mutta voi sellaiseksi kehittyä vuosien saatossa. Minulle ei käy muiden seurojen hylkäämät jäteongelmat, joita Rovaniemelle rahdataan. Keskinkertainen peluri ei saa viedä oman kasvatin paikkaa joukkueessa, vaikka olisi hieman tätä parempi. Vahvistuksia tarvitaan, koska tämä on kilpaurheilua ja pitää myös menestyä. Tänä syksynä Rokissa on noudatettu väärää pelaajapolitiikkaa ja meno näköjään jatkuu samanlaisena. Minulla suorastaan päätä särkee tämän touhun kanssa ja silmät leimuavat vihasta.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
... Minulle käy aivan hyvin nuori lappilainen pelaaja, vaikka ei olisikaan mikään sateentekijä, mutta voi sellaiseksi kehittyä vuosien saatossa. Minulle ei käy muiden seurojen hylkäämät jäteongelmat, joita Rovaniemelle rahdataan. Keskinkertainen peluri ei saa viedä oman kasvatin paikkaa joukkueessa, vaikka olisi hieman tätä parempi. Vahvistuksia tarvitaan, koska tämä on kilpaurheilua ja pitää myös menestyä. Tänä syksynä Rokissa on noudatettu väärää pelaajapolitiikkaa ja meno näköjään jatkuu samanlaisena. ...

Hienoja periaatteita...
Nyt herää väkisinkin kysymys, mistä nuo RoKi:n OMAT, siis hieman heikommat kasvatit otettaisiin noiden KESKINKERTAISTEN pelureiden sijalle - oletko ajatellut moista?
Jos olen oikein ymmärtänyt, RoKi:lla ei ole A-nuorten joukkuetta, ei ainakaan valtakunnallisissa sarjoissa ja B-nuoret pelaavat II-divisioonassa - siis sieltäkö?

Edit: Niin - jos oikein muistan, pelaa RoKi:n A(?) jossain äijien II-divarissa - right?
 
Viimeksi muokattu:

Elina54321

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roki ja muut lappilaiset joukkueet
Hienoja periaatteita...
Nyt herää väkisinkin kysymys, mistä nuo RoKi:n OMAT, siis hieman heikommat kasvatit otettaisiin noiden KESKINKERTAISTEN pelureiden sijalle - oletko ajatellut moista?

Selvään kysymykseen selvä vastaus, olen. ” Minulle käy aivan hyvin nuori lappilainen pelaaja, vaikka ei olisikaan mikään sateentekijä, mutta voi sellaiseksi kehittyä vuosien saatossa.” Jos me ei tulevaisuudessa saada Lapista Rokin neloskenttää muualta kuin ongelmajätelaitoksesta, niin antaa olla koko touhu ja otetaan kaikki pelaajat Sloveniasta. ” Keskinkertainen peluri ei saa viedä oman kasvatin paikkaa joukkueessa, vaikka olisi hieman tätä parempi.” Nykyisessä Rokin joukkueessa on pelaaja ja jopa kaksikin, jotka ovat himpun verran parempia kuin oma – omat, jotka pelaa muualla sopimatta Rokin joukkueeseen. Kukaan ei kyllä huomaisi pelin huonontuneen vaikka tämä, nämä pelaajat vaihtaisivat paikkoja keskenään.

Täällä on käynyt tänä syksynä oululaisia, slovenialaisia, virolaisia ja jos perhanan vahvistuksia, joilla ei pitäisi olla mitään asiaa Iijoen tälle puolen. Nyt on taas yksi tulossa, joten pyydän sinua pysäyttämään sen jo Oulun korkeudelle, että ei missään nimessä tule tänne. Kiitos jo etukäteen ja jälkikäteen saat ruusupuskan.
 

gran reserva

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi
Keskustelun elävöittämiseksi, puhutaan nimillä. Tulee hauskempaa.

Keitä ovat nämä nämä tämän hetken himpun verran paremmat: jokainen voi listata mieltymyksensä.
Ja keitä ovat nämä omat jotka nostaisit pelaavaan kokoonpanoon?
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Keskustelun elävöittämiseksi, puhutaan nimillä. Tulee hauskempaa.

Keitä ovat nämä nämä tämän hetken himpun verran paremmat: jokainen voi listata mieltymyksensä.
Ja keitä ovat nämä omat jotka nostaisit pelaavaan kokoonpanoon?

Veit jalat suustani...
No, näin minäkin lähtisin asiaa aukaisemaan - eli keitä sitten olisivat nämä Elinan nimeltä mainitsemattomat omat kasvatit, jotka EIVÄT mahdu RoKi:n tämänhetkiseen joukkueeseen, mutta hänen mielestään siihen kuuluisivat?
Lisäksi, olisivatko he halukkaita tulemaan RoKi:iin pelaamaan nelosketjun jämävaihtoja nykyisen sijasta?
 

gran reserva

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi
Jääaikoja kun katsoo, niin tasaisesti tulisivat myös nämä 4-ketjun miehet saamaan aikaa. Kolmeen ketjuun ei ole tiivistetty oikein missään vaiheessa. Yli 10 min joka pelaajalla.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Jääaikoja kun katsoo, niin tasaisesti tulisivat myös nämä 4-ketjun miehet saamaan aikaa. Kolmeen ketjuun ei ole tiivistetty oikein missään vaiheessa. Yli 10 min joka pelaajalla.

Niin - so far...
Mutta - entä, jos nämä "Elinan pelaajat" eivät sitten nousisi sille tasolle kuin nämä nykyiset => peliaika varmasti vähenisi.
 

gran reserva

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi
No ei, jatketaan Ellun vastausten myötä vaikkapa tuossa joukkueen kasaaminen 09-10 ketjussa. Täältä tähän.
 

Elina54321

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roki ja muut lappilaiset joukkueet
LAPPEENRANTAAN tuo jätkä täältä! Me ollaan annettu jo kylliksi aikaa tehdä jotakin, mutta mitään ei ole tapahtunut. Väärin on tapahtunut, karsintaviiva on karannut paljon kauemmaksi, ennekuin tämä helekatin pelle tänne tuli. Jos ei ole kassassa matkarahaa minä voin maksaa bensat ja kaupanpäälle kilon poron paskaa.
 

adidasler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vauhdikas ja hyökkäysvoittoinen taitokiekko.
Kuten jo rumpaliryhmän kirjassa totesin: Rokin johto voisi nyt oikeasti astua sen verran julkisuuteen, että saataisiin se tieto, miksei niitä kunnon hankintoja saada tehtyä! Jos raha menisi varmasti jonkin todellisen vahvistuksen hankintaan, niin itse voisin sijoittaa esim. satkun. Nyt vain rohkeasti kaapista ulos ja tietoa siitä, mikä se taloudellinen tilanne on!!!

Ja olen Ellun kanssa yhtä mieltä siitä, että Kallioniemen tähänastiset näytöt ovat kovin kaposia. Jollei joukutaukoon mennessä saa aikaan mitään pätevämpää, niin voidaankin alkaa mietiä, että oliko nykyisen TJ:n hankinta samaa luokkaa kuin nämä nykyiset "vahvistukset" joukkueessa!?

Ja nämä mielipiteeni olisivat pysyneet samoina riippumatta siitä, miten illan pelissä olisi käynyt.
 

Lonelyrider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans Heki
Olen seurannut jo jonkin aikaa teidän jutustelua veljet ja siskot siellä Rovaniemellä ja minusta tuntuu että te laitatte nyt liian suuren painon näille uusille hankinnoille. Vaikka sinne ilmestyisi Toni Lydman ja Jesse Saarinen niin siltikään kaksi pelaajaa ei voi sitä kurssia kääntää. kyllähän asia on niin että Kokkosen ja niiden kahdenkymmenen pelaajan on tultava sieltä kaapista ulos ja alettava taistelu sarja paikasta.

Niin täällä Heinolassakin tehdään. Armoa ei anneta eikä sitä pyydetä. Tämä mestis on kova sarja, mutta tervetuloa Roki kerhoon. Kyllä me pärjätään. On paljon mukavampaa katella tasokasta kiekkoa vaikka joskus hävitäänkin tai jotain höntsäilyä,
vai mitä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös