Otteluseuranta 28.2.2009 SM-Liiga

  • 51 260
  • 276

massimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Devils, FC United of Manchester
Varmaan Jypin pelaajat on väsyneitä kun yv on huonoa... Samanlaiselta näyttää kuin torstaina. Ykkösnyrkkiä ei kuiteskaan muuteta niin toivottavasti toiseen yv-koostumuskeen saataisiin vähän tuoreutta.

Kipru on muuten varsin pirteä! Immonen pääsi kuittailee hallin tunnelmasta.
 

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
JYPin yv on kyllä jälleen kerran karmeaa katseltavaa. Kukaan ei mene maskiin, kiekkoa neppaillaan ja äijät seisoskelee ja katselee että mitähän pitäisi tehdä. perkele.

Varmaan siltikin parempaa kuin Tapparan, en ole tälläkertaa peliä kattomassa. Mutta jos 5 torjuntaa ovat Tarkille erässä saaneet ja 3 kappaletta 2min ylivoimia erään niin...
 

Shiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
JYPin yv on kyllä jälleen kerran karmeaa katseltavaa.

Ei se pahan näköistä minun mielestäni ollut. Kuvio oli yleensä kunnossa välittömästi. Tohottomuus siinä vain vaivasi, mutta kattotaan auttaako Jyp tänäiltana meitä...
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Missasin erätauon enkä nähnyt jakoiko Risto suudelmia pelaajille tällä kertaa? Ja tärkein kysymys oliko kieltä mukana vai ei?
 
Kylläpäs on JYPin YV tuttua paskaa. Mikäköhän siinä on kun ei voi osua?
Olen yllättynyt, jos tulee erän alkuun byyri.

Kyllä tarvittaisiin Kultaranne Korhosta.
Immosella ajatukset jo illan Kharma-reissussa?

Molemmilta joukkueilta yllättävän(?) munatonta maalineduspeliä. Töykkälä sai hyppiä SW:n päälle ilman mitään seurauksia ja Tepsukat antaa jatkuvasti sorkkia Salakia käsille.
 

bultsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hyvä hyvä. Tässä oli sitä mainostettua "Jyväskyläläistä taitokiekkoa."

Nyt Töpselit sisuuntuneena peliin.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Kylläpäs on JYPin YV tuttua paskaa. Mikäköhän siinä on kun ei voi osua?
Olen yllättynyt, jos tulee erän alkuun byyri.

Kyllä tarvittaisiin Kultaranne Korhosta.
Kyllä oli surkea ylivoima. Jos tämä on Jypin taitokiekkoa, niin aika heikkoa on.
 

BigJ

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
mikä saatanan ämmä toi Malmivaara on, millä helvetillä tommosta kunnioittaa!

Hienosti hommasti toisaalta JYP:ille jäähyn
 

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
Vittu mikä neiti tämä kahden metrin Malmivaara.. kääntää selän ennen taklausta.. Tuollaiset saisivat mennä itse jäähylle.
 

Will99

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Canadiens, Islanders, Pool
Anteeks vaan kun kysyn, mut mikä kilpikonna tää 2-metrinen Malmivaara on???
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Vahalahti jäähylle eikä edes ollut jäähyn arvoinen teko. Huhhahhei kun oli taas tuomarin virhe.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös