Jassi

  • 2 506
  • 15

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Mitä mieltä tytöstä? Turha duunari mistä ei koskaan tule mitään vai olisiko potentiaalia, jos joku bongaisi sen oikeisiin hommiin?

Minulla ei asiaan ole oikeastaan mielipidettä, mutta ihan pirtsakka neitonen ja eilen sain tietää, että se on vasta 19vee:cool: Rintavarustuskin on kohdallaan, jos se nyt mitään muka nykyaikana merkitsee:rolleyes:

Kai se kuitenkin on niin, että siinä ei ole mitään erikoista ja on vaan tyttö muiden joukossa... Vai onko?
 

Bigreds.

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ei lajil' väliä
Olen kuullut, huhua, että se on täys lumppu, mutta ei sitä koskaan tiedä. itseasiassa aivan sama.. pakko oli tähänkin ketjuun jotain kirjottaa, kun on nii pirun tylsää.. :D
 

Voittaja

Jäsen
No se selittäisi, miksei moinen "julkkis" ole meikäläiselle tuttu:D Joillakin on onnea olla töissä moisten sättien aikaan. Vai löytyy ihan rinnatkin...hmmm....:p
 

ruoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Real Madrid,Skellefteå AIK
Eikös se oo Savonlinnasta kotoisin, ja kuulemani mukaan on/ollut kihloissa ainakin jossakin välissä. Ei ole oman otsikon arvoinen tapaus.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Viestin lähetti ruoto
Ei ole oman otsikon arvoinen tapaus.

Eikö?:cool:

Siinä yksi mielipide... Sen takia avasin tämän otsikon, että saadaan selvyys tälle asialle...

Edellinen oli ruodon mielipide, ei se silti tarkoita, että asia olisi välttämättä niin...
 

Timi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit - Schalke 04
Aluksi ajattelin, että olen ihan pihalla, kun en tiedä ketään Jassia, mutta jos hän kerta juontaa niinkin suurta ohjelmaa kuin Urheilukanavan chattia, niin enpä ole mitään missannut. Kaikki noi chat-showt ovat melko turhia.
 

Pantteri78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Koska tuo mun allekirjoitukseni on niin lähellä tätä aihetta pitänee jotain pistää.
Naisen näköinenhän se Jassi on ja vieläpä ihan hyvännäköisen naisen, mutta en tiedä jotenkin vaikuttaa henkilöltä joka "on hyvännäkönen ja tietää sen itsekkin".
Mutta kuitenki chätit on turhia ja minusta koko chättijuontajan ammatti tekee naisesta hieman "halvan". No tää nyt on sitten vaan mun mielipide.
 

Aksu

Jäsen
Viestin lähetti Pantteri78

Mutta kuitenki chätit on turhia ja minusta koko chättijuontajan ammatti tekee naisesta hieman "halvan". No tää nyt on sitten vaan mun mielipide.

Ja minusta kaupan kassat tekevät itsestään halvan hymyilemällä asiakkaille... No joo. Turhan ohjelma juontaja, joka ei kiinnosta pätkän vertaa. Ja jos kerran pärstän pitää ruudussa näkyä niin onhan se ruutu saatanan suttuinen ja pieni. Katsoo ken katsoo. Viestien määrästä päätellen näille on tilaus vaikka se omituiselta tuntuukin.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Älkääs nyt mollatko Jassia! Jassi tulee vielä, ja voittaa Janinan, Karitan ja Viivin. Jassi on mitä todennäköisimmin ensi juhannuksen halutuin kesäheila! Sanokaa minun sanonneeni!

Ps. Koskaan kuullutkaan kenestäkään Jassista...
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Nyt tää ketju meni puihin... Kun tarkoitus ei ollut se, että kaikki sanoo, että chatit on turhia... Vaan se, että onko Jassissa potentiaalia.

Kuten avauksessa sanoin, että jos joku sen tuolta löytäisi oikeisiin hommiin, niin mitä sitten tapahtuisi.
 

JVR

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers
Jos Jassi on se neitonen, jonka autoa oli töhritty....niin ainakin minun pienet silmät kovasti tykkäsivät hänen ulkonäöstään (tais olla iltalehdessä).:cool:
Siis vastaan ehdottomasti, että on potenttiaalia.:rolleyes:
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuka oikeasti on Jassi, Chat-pimu vai? Kykkäåä näitä "julkkiksia riittää, eihän näissä pysy mukana ;)

Muuten pieni mutta merkittävä seikka ihmisimielen koukeroista. Aina kun tavallisen näköisestä henkilöstä tulee "julkkis" niin hän muuttuu kauniiksi ;), kieroa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös