Maalivahtipeluutus playoffs 2008

  • 56 892
  • 353

Konsta Kepuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Athletic Bilbao, Tahko, Pool, Saints
Joo-o. Nämä pari kuukautta jatkuneet työkiireet (nyt jo helpottaa) on olleet itselle hyväksi niin ei ole ehtinyt/jaksanut kuin sivusilmällä seurailemaan kannunvalantaa täällä JA:ssa. Pysynyt oma näkemys ikäänkuin kirkkaampana kun ei ole kaikkia tuuliviirejä seurannut.

Mutta nyt mä puhun.

Markkanen mitään paskana ole! Touk Setten vaan sotkee pleijarivastustajien kuvioita vaihtamalla byyraria miten sattuu.

Eikö tuo viimeinen Oulun pelikin jo kertonut että Kärpät oli ihmeissään kun Puurula hääräsi maalilla. Vai mikä oli syynä siihen että "Huikeaa Jamppaa" ylistettiin ottelun jälkeen loistopelistä? Oliko mies niin hyvä? Sama jätkä jota täällä(kin) on kylvetetty niin vieraiden kuin omien puolesta. Olisiko niin että Porot skouttasivat väärän miehen siihen peliin?

Mahtoi myös tehdä hyvää Puurulan itseluottamukselle onnistunut peli yhtä varteenotettavaa vastustaaja vastaan juuri ennen tosipelejä? Jos tarvetta ilmenee, niin HJ on myös valmis kahinaan.

Mulla on aavistus että Jokereiden maalivahtipeluutus tulee tänä keväänä olemaan "totutusta poikkeavaa"...
 
Viimeksi muokattu:

#51

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En yhtään ihmettelisi jos Puurula jossain playoff-matsissakin maalin suulla nähtäisiin. Kärppä-peliä katsonut kaverini oli täysin yllättynyt kuinka loistavasti ja tyynesti HJ torjui meidän maalilla. Pelasi kuulema paljon vakuuttavammin mitä vastapäisessä maalissa Chiodo. (Jep, kaverini on näätä-fani).

Eiköhän Markkanen kuitenkin maalinsuulla aloita, mutta veikkaan että Dougi ei yhtään epäile laittaa HJ:ta maaliin, jos Markkanen haparoi. Vahvasti kuitenkin uskon siihen että Markkanen on jälleen iskussa kun tosi pelit alkaa.
 

Aake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit vuodesta 1983, HJK
Joskus tulee tietysti erityisen ärsyttävän häviön jälkeen kirjoitettua kaikenlaista, eikä sitä tarvitse aina niin tosissaan ottaa. Mutta kumpi nyt sitten on parempi? Se joka valittaa maalivahdin huonosta pelistä vai se joka valittaa siitä että joku toinen valittaa maalivahdin huonosta pelistä...

Tosiasia on joka tapauksessa toistaiseksi tällä kaudella ollut se että Markkanen ei ole ollut maalivahtien kärkiosastoa. Harvassa ovat olleet ne loistopelit joissa Markkanen olisi todella varastanut Jokereille voiton eikä peruspelissäkään ole aina ollut hurraamista. Kyllä, kyllä, Sheddenin olematon pelisysteemi ja puolustajien hasardit vaikuttavat varmasti, mutta toisaalta mikään pelisysteemi tai puolustuspeli ei anna anteeksi sitä tosiasiaa että aivan liian helppoja (siis sellaisia vetoja joissa puolustuspelillä ei ole ollut osaa eikä arpaa) on mennyt säännöllisesti Jokereiden maaliin.

Minulle sopii mainiosti että Markkanen nyt näyttää olevansa liigan paras maalivahti ja palkkansa arvoinen, mutta jos sama meno jatkuu että joka pelissä menee 1-2 helppoa parin unelmatorjunnan välissä niin kesälomaa alkaa pian. Tasaisuuden on siis löydyttävä tai kunnian kukko ei laula.
 

Baroni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, sympatiaa Lukolle
Joskus tulee tietysti erityisen ärsyttävän häviön jälkeen kirjoitettua kaikenlaista, eikä sitä tarvitse aina niin tosissaan ottaa.
...
Tasaisuuden on siis löydyttävä tai kunnian kukko ei laula.


Sama vika. Totuus on kuitenkin se, että ne pelit jotka olen nähnyt (n.22) Markkanen on ollut lievä pettymys. Kun JM tuli hyvine meriitteinen, niin olin varma, että tässä voittava maalivahti. Pahimpina imuriaikoina teki mieli heittää kaveria keilapallolla katsomosta, jotta heräisi.
Ongelmia on puolustuksessa ja peluutuksessa, mutta myös maalivahtipelissä. Puurulasta ei ole apua p-offeissa joten pitää vaan luottaa Markkaseen. Missähän muuten JM pelaa ensi kaudella?
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Minulle sopii mainiosti että Markkanen nyt näyttää olevansa liigan paras maalivahti ja palkkansa arvoinen, mutta jos sama meno jatkuu että joka pelissä menee 1-2 helppoa parin unelmatorjunnan välissä niin kesälomaa alkaa pian. Tasaisuuden on siis löydyttävä tai kunnian kukko ei laula.

Ei Markkaselle kyllä missään vaiheessa ole jatkuvasti joka pelissä mennyt 1-2 helppoa. Markkanen on pelannut hieman epätasaisen kauden aivan kuten Jokeritkin mutta potenttiaali kyllä riittää aivan liigan ykköskassariksi, joten en kyllä usko että Jokerit tulee Markkaseen kaatumaan, vastustajat sen sijaan saattavat hyvinkin Markkaseen kaatua.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit

Tismalleen samaa mieltä.

Tuntuu, että joka matsissa menee se 1-2 helppoa. Tämä ei tietenkään merkitse, että perseelleen mennyt runkkari olisi täysin Jussin syytä, mutta aika kaukana hän on siitä tasosta (Lehtonen, Thomas, Nurminen ym.), mitä häneltä ennen kauden alkua odotin.

Toivottavasti huge näyttää poffeissa epäilijöilleen.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Markkanen päästi runkosarjan aikana 109 maalia, päästettyjen maalien keskiarvo oli 2,33 ja jos niistä päästetyistä jatkuvasti 1-2 oli helppoja niin eipä Jussi sitten paljoa muuta maaliin päästänytkään. Jokereiden kannalta lienee hyvä että vastustajat ei käytännössä siis saaneet kunnolla tehtyjä maaleja Markkasen selän taakse lähes ollenkaan.

Nyt Jussi sit tarkkana niin eihän meidän maaliin mene yhtään kiekkoa.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Markkanen päästi runkosarjan aikana 109 maalia, päästettyjen maalien keskiarvo oli 2,33 ja jos niistä päästetyistä jatkuvasti 1-2 oli helppoja niin eipä Jussi sitten paljoa muuta maaliin päästänytkään.
Minä en muista kuin muutaman helpon koko kauden ajalta. Näin eri lailla kiekkoa näköjään voi katsella, flintin kanssa tunnun tästä olevan samoilla linjoilla, Tunnettu sotilas ja Baroni taas ovat täysin eri linjoilla.

Nyt kun pleijareihin päästään, Jokerien ennakkoon vahvin osa ei ole Leino vaan Markkanen. Ja tämä nimenomaan niin ajatellen, että verrataan vastustajiin.
 

Tanskanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jonkun mielestä maali on helppo, ja jonkun ei.

Esim. edellisessä kohtaamisessa joku syytti Bluesin avausmaalia helpoksi.
Mä taas sanon, että Markkanen ei pystynyt torjumaan, sitä koska Kuparisen jalat ei ole läpinäkyvät.
 

Brad

Jäsen
Esim. edellisessä kohtaamisessa joku syytti Bluesin avausmaalia helpoksi.
Mä taas sanon, että Markkanen ei pystynyt torjumaan, sitä koska Kuparisen jalat ei ole läpinäkyvät.

Markkasen olisi pitänyt torjua kiekko sivulle, eikä eteensä suoraan Tuomiselle. Tuomisen rannari meni helposti, kainalon kautta. Samoin Bluesin toinen maali meni helposti, Markkasen pitäisi pystyä kontrolloimaan kiekot paremmin.

Sanoin kauden alussa, että Markkanen on yliarvostettu. Tämä on pitänyt kutinsa, sillä Markkaselle on mennyt liikaa helppoja. Ei riitä, että torjuu muutaman gamesaverin, mutta päästää muutaman helpon. Markkanen ei ole ollut edes top3 maalivahti runkosarjassa.

Markkanen on sanonut, että keväällä pelataan ne kauden parhaat pelit. Katsotaan pystyykö Jussi nostamaan tasoaan poffeihin. Jos ei pysty ja haparointi jatkuu, niin lähe menee vielä kun ehdit. Markkanen on liigan kallein maalivahti ja näyttää siltä, että ylipalkattu niin kuin päävalmentajammekin ja suurinosa hyökkääjistämme.
 

Tanskanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Markkasen olisi pitänyt torjua kiekko sivulle, eikä eteensä suoraan Tuomiselle. Tuomisen rannari meni helposti, kainalon kautta. Samoin Bluesin toinen maali meni helposti, Markkasen pitäisi pystyä kontrolloimaan kiekot paremmin.

Oikealla sivulla muistaakseni näkyi vaan Bluesin jätkä, ja siitä kulmasta on paha mennä torjumaan vasemmalle.

Pakkien olisi tilanteessa vähän pitäny katsoa mihin vastustajan pelaajat liikkuvat, ei pelkästään kiekon menemistä. Kyllä se Markkanen torjuu, vaikka ei koko iloista tapahtumaa katselisikaan.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Tismalleen samaa mieltä.

Tuntuu, että joka matsissa menee se 1-2 helppoa. Tämä ei tietenkään merkitse, että perseelleen mennyt runkkari olisi täysin Jussin syytä, mutta aika kaukana hän on siitä tasosta (Lehtonen, Thomas, Nurminen ym.), mitä häneltä ennen kauden alkua odotin.

Kuten jo todettiinkin, Markkasen GAA on 2.33, joten nämä puheet joka matsissa menevästä kahdesta helposta ovat sitä itseään. Helppoja Markkaselle kyllä menee, mutta todellisuudessa huomattavasti vähemmän kuin täällä väitetään. Asia selviää jopa peruskoulutason matematiikalla. Kaiketi.

Mitä tulee Niemeen tai Chiodoon Markkasta parempana, niin sallikaa mun nauraa. Millä perusteella, kysyn vaan, Niemi tai Chiodo on parempi? Playoffeissa nähdään kuinka Niemi sortuu Kaanien mukana. Niemen GAA on samaa luokkaa kuin Markkasen eli 2.35, mutta Chiodon GAA on 2.69. Kaverihan on seula, kuten Tarkkikin!

Mitä helppoihin tulee, niin Nurmiselle vasta helppoja menikin - joka saatanan matsisissa piti se 1-2 helppoa päästää :) Todellisuudessa noin ei tietenkään ollut, mutta noin asian muistavat varmasti kaikki ne jotka Nurmisen pelejä Jokereissa seurasivat. Siinä sivussa Nurminen otti sitten kiekkoja sen verran kiinni, että oli varaa helppojakin päästää.

Ja samaan uskon Markkaseltakin. On ihan sama vaikka päästäisi playoffeissa 10 helppoa, jos niiden lisäksi torjuu Nurmisen tavoin Jokereille voittoja. Markkaseen Jokerit ei kaadu enkä kyllä käsitä miten asia voidaan vääntää siten, että Markkanen on Jokerien menestymisen este ja Puurula maaliin.

Tuohan on aivan yhtä typerä ajatus kuin Sheddenin potkut tässä vaiheessa kautta! Ai niin, kukas niitä vaatikaan :)
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Markkaseen Jokerit ei kaadu enkä kyllä käsitä miten asia voidaan vääntää siten, että Markkanen on Jokerien menestymisen este ja Puurula maaliin.

Tuohan on aivan yhtä typerä ajatus kuin Sheddenin potkut tässä vaiheessa kautta! Ai niin, kukas niitä vaatikaan :)
Shedden Markkasesta erikseen. Dougie voi tehdä mitä vaan, kun taas "in Markkanen we trust".

Periaatteessa turhaa pohdintaa. Mun omat skenaariot menee mäkeen, jos seuraava ei pidä paikkaansa. Tässä se: "minä olen varma, että joukkue luottaa Markkaseen, tiedän myös sen, että Markkanen ei ole torjunut kaikkia mahdollisia voittoja joukkueelle, mutta ei ole niitä myöskään vienyt. Jokainen jäälle tuleva Jokeri tietää, että Markkanen ottaa mitä ottaa, siihen voi luottaa ja se ei romahda." Näillä mun mielestä lähdetään. Tuon pitää riittää, kun vihulaisilla ei ole sen parempaa tai varmempaa.
 
Nyt kun pleijareihin päästään, Jokerien ennakkoon vahvin osa ei ole Leino vaan Markkanen. Ja tämä nimenomaan niin ajatellen, että verrataan vastustajiin.

Kyllähän Leino on se syömähammas, mutta kuitenkin olen samaa mieltä ajatuksesta. Markkanen ei ole yli-ihminen, mutta silti parempi kuin vastustajien vastaavat. Jokaisen kärkijengin kassari voi tietysti olla parhaimmillaan maaginen, mutta kyllä Markkanen on paras torjuja liigassa. Sanoi tilastot mitä hyvänsä. Hänellä on tasaisen varma tyyli ja peittää hyvin. Muilta maalivahdeilta voi odottaa yksittäisiä romahduksia, mutta ei tältä ja siinä onkin se suurin vahvuus. Markkanen tekee varmasti osuutensa, saapa nähä miten muu joukkue suoriutuu.

Älkää kuitenkaan erehtykö luulemaan, että jos joku maalivahti ei ole yhtä hyvä, on hän sillä logiikalla täysin paska. Näinhän asia ei ole, vaikkakin joskus pelaajia vertaillessa monet niin kärjistävät. Chiodo ei ole seula, ja Tarkki taas on parhaimmillaan hyvin peittävä pökkelö, jonka läpi on vaikea laukoa. Tarkin tyyli on sinänsä kuin luotu pleijareihin, koska jokainen valmentaja painottaa laukauksia joka tilanteesta. Puolivillaisissa Tarkki on parhaimmillaan, toisin kuin niissä tilanteissa missä hän kerkeää miettiä liikaa.
 

Fordél

Jäsen
Jokaisen kärkijengin kassari voi tietysti olla parhaimmillaan maaginen, mutta kyllä Markkanen on paras torjuja liigassa. Sanoi tilastot mitä hyvänsä. Hänellä on tasaisen varma tyyli ja peittää hyvin. Muilta maalivahdeilta voi odottaa yksittäisiä romahduksia, mutta ei tältä ja siinä onkin se suurin vahvuus. Markkanen tekee varmasti osuutensa, saapa nähä miten muu joukkue suoriutuu.

Tottahan tämä on ja makukysymyksiähän nämä jonkin verran ovat, mutta itse en kyllä millään arvosta Markkasta sarjan parhaaksi. Ei tosiaan juurikaan romahda ja on suht tasainen, mutta sitten se viimeinen loistokkuus puuttuu. Sen sijaan Petri Vehanen pitää illasta toiseen Lukon edes jotenkin mukana matseissa ja mun mielestä tässä on liigan paras veska.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Älkää kuitenkaan erehtykö luulemaan, että jos joku maalivahti ei ole yhtä hyvä, on hän sillä logiikalla täysin paska.
Ei kai kukaan näin ajattele. Minun luottamukseni Markkaseen perustuu siihen, että jos olisin liigajoukkueen valmentaja ja saisin vapaasti valita yhden liigaveskarin pleijareihin niin ottaisin Markkasen.

Volvo voi flopata, kaikki voi mennä päin mäkeä, mutta ennakkoon, jos valita saisin niin Markkanen. Tätä tarkoitan, että lähtökohtaisesti markkanen on meidän paras osa, enkä voi ymmärtää Jokeri-veljieni kritiikkiä. Ovatkohan nähneet jäätä muualla kuin grogi/ginilasissa.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Minun luottamukseni Markkaseen perustuu siihen, että jos olisin liigajoukkueen valmentaja ja saisin vapaasti valita yhden liigaveskarin pleijareihin niin ottaisin Markkasen.
Näin tekisi varmasti jokainen liigavalmentaja, jos vapaasti saisi valita ja niin tekisin minäkin. Kakkoseksi Brückler vai oletko eri mieltä?
 

Fordél

Jäsen
Näin tekisi varmasti jokainen liigavalmentaja, jos vapaasti saisi valita ja niin tekisin minäkin. Kakkoseksi Brückler vai oletko eri mieltä?

En todellakaan usko, että jokainen liigavalmentaja tekisin näin. Ennen kauden alkua varmasti joo, mutta nyt runkosarja viisaampana veikkaan, että hyvin moni kallistuisi Vehasen puoleen.
 

JOKER

Jäsen
Suosikkijoukkue
JOKERIT
Näin melkeen jokaisen kotipelin Jokereilta tälläkaudella joissa Jussi oli kyllä useimmissa hyvä, ellei erittäin hyvä. Aika erilaisilla laseilla voidaan katsella sitten peliä.. En tiedä onko Markkanen juuri nyt SM-liigan paras maalivahti, mutta eipä muitakaan mieleen tule. Ketään sm-liigasta pelaavaa maalivahtia en mielummin tolppien väliin pleijareihin ottaisi kun Markkasta, Pelkkiä % on turhaa tuijottaa. Pleijareissa tulee henkiset ominaisuudet olemaan kovilla,
(esim Niemi lienee paperia Jokerien käsittelyssä, niinkuin oli suomen maalissakin.. 2 peli oli ok, sitä en kiellä) Markkasen päätä ei varmasti pleijareissa paljon palella sen verran kovissa liemissä mies on ollut.
 

Jokeriarska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Markkasesta Jokerien heikohko runkosarja ei riippunut. Oikeastaan voi sanoa, että useimmissa otteluissa Markkasella ei ole tässä joukkueessa ollut mitään hävettävää. Mutta toistaiseksi pidän Juuso Riksmanin viime kautta jokerimaalilla onnistuneempana. Molemmilla on kuitenkin suht tasainen suoritusvarmuus.

Silti en ole vielä niin innostunut Markkasesta ennen kuin pystyy kääntämään tiukkoja matseja playoffseissa Jokereille. Varmasti yksi SM-liigan kalleimmista pelaajista, joten huippumatseja kaivataan nyt.
 

Aake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit vuodesta 1983, HJK
Mitä vanhemmaksi tulee, sitä huonommilta kaikki nykypäivän pelaajat vaikuttavat. Kyllä tekin huomaatte vielä tämän.

Nyt ei muuta kun kiekkoa kiinni play-offeissa niin kaikki narinat unohdetaan ja voidaan sitten luoda legendaa "kaikkien aikojen maalivahdista".
 

Jeffrey

Jäsen
Okei. Itse olen nähnyt valitettavan rajallisen määrän pelejä tälläkaudella sattuneesta syystä nähnyt, mutta niissä peleissä mitä olen nähnyt niin on ehkä joo mennyt pari helppoa ja sitten janareiden mielestä helppoja. Tällä janareiden mielestä helppoja maaleja tarkoitan sitä, että kaikki ei välttämättä näe asioita ihan samassa valossa. Moni sellainen joka tuomitsee jonkun asian helpoksi ei ole ikinä itse mailaan koskenutkaan ja tietty perspektiivi asioista puuttuu joten se saattaa hämätä.

Suurin osa niistä maaleista jotka ovat olleet minun mielestäni helppoja omaan päähän menee täysin meidän puolustuksen piikkiin. Puolustajat ovat yksinkertaisesti sijoittuneet syystä tai toisesta väärin esim. tekee maskia omalle maalivahdille, tai ei pysyty siirtämään irtokiekkoa kulmaan ennen kuin vastustaja pääsee siihen. Täälläkin esiin nostettu Blues pelin Tuomisen maali menee kyllä nimenomaan puolustajien piikkiin. Ei voi olla mahdollista että vastustaja pääsee irtokiekkoon käsiksi noin lähellä meidän maalia. Tietenkään kaikki syyt eivät mene puolustajienkaan niskoille vaan syyttävä sormeni osoittaa myös meidän pelitapaamme joka tähtää nopeisiin hyökkäyksiin. Ns. suunnanmuutospeliin ja vastahyökkäyksiin tähdättäessä meidän senttereille joudutaan pakostakin antamaan hiukan hyökkäävämpi rooli jolloin esim. sentteri ei ole luutimassa siinä p-pisteiden välissä missä hänen tulisi olla. Eikä meidän puolustajien taito riitä siihen, että he selviäisivät meidän maalilla kaksin, valitettavasti.

Ossia ja AJ:ta odotellessa...
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Mutta toistaiseksi pidän Juuso Riksmanin viime kautta jokerimaalilla onnistuneempana. Molemmilla on kuitenkin suht tasainen suoritusvarmuus.

Toisaalta Juuso pääsi pelaamaan tasokkaamman puolustuskaluston takana. Hyvän puolustuksen takana näyttää maalivahtikin usein hyvältä. Tämä pätee mm. muuan Tim Thomasiin Jokeriaikoinaan.

Siihen nähden, että Markkanen on torjunut omalla henk.koht panoksellaan monia tärkeitä pisteitä Jokereille tällä kaudella, en laske häntä suoraan epäonnistujaksi. Mutta toisaalta aivan samanlaista vankkaa luottoa ei ole miehen suoritustasoon syntynyt kuin esim. Nurmiseen, Sulanderiin tai Lehtoseen aikoinaan. Markkaselle on sattunut muutama ihan ala-arvoinen peli etenkin kevätkaudella. Valitettavasti nämä tulivat tammikuun hyvän vaiheen jälkeen (jolloin Volvo oli todella hyvä) ja nakersivat luottamusta uudelleen.

Pudotuspelit sen näyttävät, onko Markkasesta torjumaan Jokerit isoihin voittoihin tällä kaudella. Runkosarja menee tyydyttävän ja hyvän välimaastoon omissa papereissani, joten parannettavaa on.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kuten jo todettiinkin, Markkasen GAA on 2.33, joten nämä puheet joka matsissa menevästä kahdesta helposta ovat sitä itseään. Helppoja Markkaselle kyllä menee, mutta todellisuudessa huomattavasti vähemmän kuin täällä väitetään. Asia selviää jopa peruskoulutason matematiikalla. Kaiketi.

Mitä tulee Niemeen tai Chiodoon Markkasta parempana, niin sallikaa mun nauraa. Millä perusteella, kysyn vaan, Niemi tai Chiodo on parempi? Playoffeissa nähdään kuinka Niemi sortuu Kaanien mukana. Niemen GAA on samaa luokkaa kuin Markkasen eli 2.35, mutta Chiodon GAA on 2.69. Kaverihan on seula, kuten Tarkkikin!

En väitäkään, että Markkasen kausi olisi ollut katastrofi, mutta mun mielestä oli lupa odottaa parempaa.

Esim. Bruckler, Niemi ja Vehanen oli mielestäni parempia. Kaikille veskoille menee maaleja tietenkin, mutta kysymys onkin siitä tuleeko ne loistopaikoilta vai huonoilta sektoreilta.

Esim. Markkaselle on mennyt helvetisti kuteja siniviivalta. Aina kun huge menettää katsekontrollin kiekkoon viivalla niin saa olla sydän kurkussa. Silloinhan ei tietenkään voi muuta kuin laittaa patjat jäähän ja yrittää peittää, mutta Hugella tuntuu aina länget laulavan.

Toinen mikä ärsyttää on ilman maskia tulleet kudit p-pisteen ulkokaarelta. Pari matsia takaperin meni muistaakseni kaksi tällaista samassa pelissä. Ei voi hyväksyä.

Ja ne seikkailut maalin takana ja kulmissa. Ei pitäisi jos ei osaa.

No en tiedä ehkä on vaan jotenkin jäänyt nämä helpot mieleen, mutta pidän silti toistaiseksi pääni.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös