To 1.11.2007 HPK - Lukko

  • 6 175
  • 39

Myrrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kai tällekin pelille pitää ketju avata? Melko pienin muutoksin Kerho lähtee tämän illan peliin. Hasardein pakkipari Laitinen-Seikola on sentään erotettu toisistaan ja viime pelien yritteliäin laituri Sailio nostettu ykkösketjuun. Ruohola ja Väisänen tekevät tänään paluun sairastuvalta 7. puolustajana ja 13. hyökkääjänä. Tänään on taas Chiodon vuoro pelata.

Sailio - Lundberg - Vihko
Palomäki - Seikola

Nurminen - Uusikartano - Tuominen
Laitinen - Tikkanen

J. Andersson - Loikas - Mäkiaho
Leinonen - Erholtz

Pellinen - Hokkanen - R. Andersson
Ruohola - Väisänen

Chiodo (Lassila)
 
Viimeksi muokattu:

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Maalivahti Vehanen ( Vuorio )

1. kenttä Viinanen - Sprukts - Lammassaari, Lehikoinen - O'Brien

2. kenttä Toporowski - Saarenheimo - Haataja, Alén - Siklenka

3. kenttä Luomala - Koponen - Tuomainen, Hämäläinen - Nordlund

4. kenttä Vainiola - Yli-Junnila - Juntunen, Tähtisalo - Kuusisto

Muuten samoilla koostumuksilla Lukko kuin eilen, mutta kymppitilin täyteen saanut Ben-Amor on sivussa ja hänen paikallaan eilen 13. hyökkääjänä aloittanut Tuomainen. Seitsemäs pakki Kuusisto on saanut rinnalleen Tähtisalon, joka on myös muutos Ässät-peliin nähden.
 

Taklaus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Saas nähdä, miten joukkue pelaa kotiyleisönsä edessä totaalisen romahduksen jälkeen. Halutaanko kotona pelastaa viimeiset arvonrippeet, vai onko konttausmoodi jäänyt päälle.

Sailion nousu ykköseen on vähintäänkin ansaittua tuolla asenteella. Olen jopa hieman ihmetellyt miten on mahdollista, että yksi jannu pakasta pystyy ilta toisensa jälkeen pitämään tahtotasonsa aivan topissa. Samalla kun kokeneet pelaajat ja perusjampat eivät tunnu syttyvän sitten millään? Yrittääkö Sailio yksinään pelata Alatalon pussiin? No tuskin sentään. Olisi kuitenkin suotavaa, että ritaripaidoilla olisi tänään edes sitä raivoa ja yritystä kaukalossa. Jos joukkue ei Alatalon metodeista perusta niin kaivakaa se agre esiin ja ammentakaa siitä sitä raivoa perkele!
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Tänään sitten on mielestäni se viimeinen sauma. Tänään kotona käkeen niin sitten pitää tulla jotain muutoksia. Sailio on nostettu ykköseen mikä on loistava veto. Kaveri jolla on yritystä saa ansaitusti vastuuta. Tämä saattaa herättää joukkuetta hitusen.

Chiodo palaa maaliin, ymmärrettävää. On muuten Teemulla varmaan itseluottamus todella korkealla. Itse menen seuraamaan vanhoja Kerhon miehiä areenalle kun halvalla pääsen. Odotan siitä pelistä huomattavasti viihdyttävämpää kuin mitä Kerho tällä kaudella tulee, ainakaan Alatalon aikana, esittämään. Yritystä sitten Kerho, tack!
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Seitsemäs pakki Kuusisto on saanut rinnalleen Tähtisalon, joka on myös muutos Ässät-peliin nähden.
Tuli tilaa pelaavaan kokoonpanoon yhden miehen verran, eikä ylimääräisiä hyökkääjiä taida juuri nyt olla vapaana. Lehtonen vetää Kajaanissa jne.

Normaalisti mennään, eikä siinä mitään. Pelikään ei eilisestä paljotta rasita, koska puolitoista erää meni erilaisia jalkakikkoja harjoitellessa. Maalivahtikin pääsi niin vähällä, että ei Petenkään pitäisi olla mitenkään ylirasittunut.

Näkyy olevan taas kaksi tuomariakin käytössä, joten tarkkaa linjaa on siinä mielessä luvassa. Aleksi Rantala ja Mika Sinkkonen miehet pillien takana.
 

Peter Gabriel

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Turpaan tulee (eli siis ei tule, ainahan mun ennsustukset menee pieleen)

Totuuden nimissä on sanottava että tuntuu siltä etteivät HPK:n pelurit edes HALUA pelata Alatalolle. Ja Matti ei suostu oikein tekemään mitään... En tiedä mitä joukkueen kopissa tapahtuu mutta jotenkin koko HPK:n pelaajien otteista paistaa semmoinen EVVVK -asenne. TÄHÄN osastoon valmennuksellakin voisi olla mahdollisuutta vaikuttaa, jos vaan haluaa.

Pettymys Alataloon on melkoinen. Etenkin kun kommentit on sitä luokkaa että "Tahtotila on kunnossa" ja ettei "Peliin tarvitse reagoida" jne. En tiedä mikä Alatalon taktiikka on mutta jotenkin... en tiedä. Miehen asenne huolestuttaa. Jos edes se Lehkonen puhaltaisi tekemisen meininkiä koko touhuun. Vai kärkkyykö Timppa korppikotkana päävalmentajan paikkaa?
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Kaikki kunnia Sailiolle, joka on tosiaan yrittänyt hienosti joka pelissä, mutta en minä kyllä mitenkään näe käyttöä hyökkäävissä kentissä. Tosin, tuossa HPK:n nykyisessä ryhmässä ennakkoon hyökkäävimmältä vaikuttaa taas neloskenttä, joten ihan sama kai se on.

Itse kiinnitän erityishuomioni Mäkkäriin, joka siis saattaa pelata uransa viimeisen pelin tänään ritaripaidassa. Olisiko peräti kiintiötappelun paikka. Lukolta voisi löytyä joku vastuskin.

Itse pelissähän ei ole mitään saumaa. Lammassaari kahvittaa Kerhopakkeja niin että pahaa teköö ja huikean taitava hyökkäys jatkaa nollalinjalla.
 

Jussih

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Niin, tässä pelissähän mielenkiinto kohdistuu lähinnä pelin ulkopuoleisiin seikkoihin. Niitä ovat:

1. Vedonlyönti

Jos tämä on tulosvedossa, kannattaa lapulla raapaista 1-6 tai 1-7 henkiset numerot Lukon eduksi. Valitettavasti kertoimet eivät taida nousta kovin korkealle, sillä näitä kaikkein todennäköisimpiä tuloksia veikataan aina melko paljon.

2. Joko yleisö vaatii Alatalon päätä vadille?

3. Ylittääkö reaalinen yleisömäärä 2000? Kausikorttilaiset laskien nimellinen yleisö varmaan ylittää, mutta paikallaolijoiden määrä saattaa viimeaikojen esityksien ja kaikkien aikojen kädettömimmän, hajuttomimman ja mauttomimman Kerhon yhdistelmänä jäädä varsin vaatimattomaksi

4. Ymmärtävätkö raumalaiset keskustelijat tyytyä ilmaisiin pisteisiin ja olla lyömättä lyötyjä pelin jälkeen.

Jos nyt joku vaivautuu itse peliä seuraamaan, niin siellähän on katsottavissa SM-liigan paras karvaaja ikinä, Janis Sprukts. Mies, jota ei turhaan tänne hommattu, meillä kun näitä "ulkomaalaisvahvistuksia" riittää omasta takaa...

Sprukts 18 peliä 4 + 8 = 12
 

mize

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jos nyt joku vaivautuu itse peliä seuraamaan, niin siellähän on katsottavissa SM-liigan paras karvaaja ikinä, Janis Sprukts. Mies, jota ei turhaan tänne hommattu, meillä kun näitä "ulkomaalaisvahvistuksia" riittää omasta takaa...

Sprukts 18 peliä 4 + 8 = 12

Siinä ketjussa on toinenkin mainio karvaaja eli Lammassaari, jota myös kannattaa seurata.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Sprukts 18 peliä 4 + 8 = 12
Tiedä sitten mikä tämän infon tarkoitus oli, mutta heitetään nyt jotain yhtä turhaa:

Lundberg 19 peliä 4 + 7 = 11
J. Adersson 19 peliä 4 + 6 =10

Jos nyt maalin saisivat veivattua, niin olisin onnellinen. Ei noin kädettömältä ryhmältä sellaista tosin uskalla edes odottaa.
 

d2uce

Jäsen
Tiedä sitten mikä tämän infon tarkoitus oli, mutta heitetään nyt jotain yhtä turhaa:

Lundberg 19 peliä 4 + 7 = 11
J. Adersson 19 peliä 4 + 6 =10

Eiköhän sen pointti ollut, että Lundberg ja Andersson ovat valovuoden Spruktsia perässä pistepörssissä, vaikka ovat pelanneet huomattavasti enemmän kuin Sprukts.

***

Toivottavasti Lukko pelaa tänään huonosti, jotta yksi piste olisi loppuunasti mahdollista saalistaa.

Pahoin kuitenkin pelkään, että peli ratkennee jo ensimmäisessä erässä ennen taitoluistelijatyttösten (niiden nätimpien, kuin nämä meidän edustuksen urhot) esiintymistä kentällä.

Chiodo pitää joukkuetta taas pystyssä päästämällä yhden kyseenalaisen maalin ja sana "Venäjälle" kuuluu useissa katsomospekuloinneissa jälleen.

Sailio ykkösvitjassa. Kai tämä on sitten Alatalon tapa osoittaa, että arvostaa taistelevaa asennetta. Jari on kyllä ollut ehdottomasti HPK:n parhaimmistoa pelaamissaan peleissä. Taitaa tänäänkin tehdä maalin.

Mahdollisen lisämausteensa peliin saattaa tuoda Mäkiahon mahdollinen jäähyväisottelu kiintiömyllyllä. Itse aion kunnioittaa tätä kuuntelemalla ensimmäisen erän radiosta ja ottamalla lopusta selvää otteluraportista.

***

0-7 rairai.
 

Jussih

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tiedä sitten mikä tämän infon tarkoitus oli, mutta heitetään nyt jotain yhtä turhaa:

Lundberg 19 peliä 4 + 7 = 11
J. Adersson 19 peliä 4 + 6 =10

Infon tarkoitus oli siis huomauttaa, että puolikuntoinenkin Sprukts pesee meidän ulkomaalaisvahvistuksemme tehoissa. Mitä tulee Spruktsin muuhun pelaamiseen, on se aivan eri luokkaa kuin kaksikolla Lundberg/Andersson.

Niin, pyydän tietysti nöyrimmästi anteeksi epäkorrektia huomautustani nyky-Kerhon kädettömyydestä. Todellisuudessahan joukkue on tietenkin täynnä todellisia mailavirtuooseja. Tyhmä kun olen, en vain ole tullut sitä huomanneeksi...
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Eiköhän sen pointti ollut, että Lundberg ja Andersson ovat valovuoden Spruktsia perässä pistepörssissä, vaikka ovat pelanneet huomattavasti enemmän kuin Sprukts.
Se sen pointti oli pakko tosiaan olla, anteeksi tyhmyyteni.

Turhaa, Jussih, minulta anteeksi pyytelet.

Jospa Pellinen veivaisi maalin, niin olisin onnellinen. Tosin tiedän varmasti, että se ei ole mahdollista.
 

Isle of Man

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, TuTo
Lukko-pelithän ovat kiinnostaneet aina niin tolkuttomasti. Eikä oikein nytkään nappaa, mutta hallille raahaudutaan pelkästään Mäkkärin mahdollisten jäähyväismyllyjen takia. Todennäköisesti saa taas pettyä ja jää myllyt pyörittämättä. Lukkoa kun ei tällä kaudella ole vielä tullut nähtyä, niin onhan siinäkin jotain porkkanaa.

Tajuaisikohan Alatalo peluuttaa pikkuisen enemmän sitä Kerhon tämän kauden parasta kenttää vai saavatko muniinpuhaltelijat jatkaa reiluilla minuuttimäärillä.

Toivottavasti ottelu ei taas ole ohi kymmenessä minuutissa.

Ja illalla peenis otsassa nukkumaan...hyvää kiekkoiltaa kaikille.
 

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
mize kirjoitti:
Siinä ketjussa on toinenkin mainio karvaaja eli Lammassaari, jota myös kannattaa seurata.

On siinä ketjussa vielä kolmaskin hyvä karvaaja, meinaan Viinanen, ja Iiron ja Lampun harteillehan tuo nyt enemmän jää, kun Jänis pelaa sentterinä.

Itse pelistä odotan kolmea pistettä, mutta saa nähdä kestääkö Lukon kasetti koko peliä ja tehdäänkö paikoista maaleja. Sprukts voisi saada jonkun suonenvedon entisessä kotihallissaan, ja tehdä jopa paikoista maaleja.

Jaahas, Olkku ei ole tainnut vielä keskusteluun osallistua, joten minun pitänee hoitaa tämä pakollinen "Vitun kerho mulkut" kommentti heti alkuun, ettei vain unohdu.
 

Ziggy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Niin, tässä pelissähän mielenkiinto kohdistuu lähinnä pelin ulkopuoleisiin seikkoihin. Niitä ovat:

1. Vedonlyönti

Jos tämä on tulosvedossa, kannattaa lapulla raapaista 1-6 tai 1-7 henkiset numerot Lukon eduksi. Valitettavasti kertoimet eivät taida nousta kovin korkealle, sillä näitä kaikkein todennäköisimpiä tuloksia veikataan aina melko paljon.

Ainakin Veikkaus pitää HPK:ta kotietunsa turvin pienoisena ennakkosuosikkina illan otteluun.
Kertoimet:
HPK - Lukko 2,15 4,00 2,35

HPK - Lukko +1 3,35 5,85 1,50

HPK +1 - Lukko 1,40 5,85 3,95
 
F

Flonaldo

Infon tarkoitus oli siis huomauttaa, että puolikuntoinenkin Sprukts pesee meidän ulkomaalaisvahvistuksemme tehoissa. Mitä tulee Spruktsin muuhun pelaamiseen, on se aivan eri luokkaa kuin kaksikolla Lundberg/Andersson.

Niin, pyydän tietysti nöyrimmästi anteeksi epäkorrektia huomautustani nyky-Kerhon kädettömyydestä. Todellisuudessahan joukkue on tietenkin täynnä todellisia mailavirtuooseja. Tyhmä kun olen, en vain ole tullut sitä huomanneeksi...
Pesee siis yhdellä pisteellä? Ja mitä se muu pelaaminen on? Lundberg nyt kuitenkin on liigan aloittajista siellä listan keskivälin selvästi yläpuolella, viikko takaperin muistaakseni Emilillä oli koko sarjasta kolmanneksi eniten voitettuja aloituksia. Lisäksi alivoimapelaajana Lundberg on varsin hyvä.

Kyllä kädettömyydestä saa huomauttaa, mutta Lundbergin pelaamisesta on vaikea hirveästi pahaa alkukaudelta kaivaa; verrattuna nyt sitten vaikka Spruktsiin.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Kola-Ollit varmaan buuaa.

Mielenkiintoisinta illan ottelussa on seurata kuinka alakuloinen ja itkuvirsiä sekä paniikkia pitkin syksyä viritellyt kotiyleisö yhtyy mummovibran omaavaan mollimolotukseen katsellessaan nenänvartta pitkin omiensa suorituksia. Kuulemme ehkö jokusen vittuilun, todennäköisesti samoja juttuja kuin edellisessä Lukko-pelissä, ja sitä edellisessä, ja sitä edellisessä. Oli kauden epäonnistujia sitten Alatalo, pelaajahankinnoista vastaavat tai ulkomaalaisvahvistusten kuumaakin kuumemmat vaimot, tai heidän koiriensa talutushihna, niin herätyksen paikka olisi kyllä myös kotiyleisöllä joka ei koko kauden aikana ole paria lauantaipöhnään sattunutta satunnaisensamettista namumaalia lukuunottamatta jaksanut uskoa tai kannustaa omiaan käytännössä paskan vertaa.

Oli muuten silmiä aukaiseva kokemus nähdä lauantaina KalPan häviävän 1-5 kotonaan Pelicanseille. Sielläkin kannustusta oli enemmän kuin täällä vaikka seura on matkalla Mestikseen. Miettikää! Nyyhkynkelimäen™ LeluRitarihallin lehtereillä joissa wannabestadilaisten, autonvirittelijärokkabillyjen (liittyy hernekeittoon vain hajultaan) sekä junttikokoomuslaisten eteläsuomalaisten keskellä olevan HV-ukka-ahon ajattelijan on turha odottaa mitään kuudetta kenttäpelaajaa ahdingossa olevalle kotijoukkueelle, eniten odotetaan potkuja ja paikkoja vittuiluun sekä valitukseen. Kokoo ittes Puppe, ole mies!

Uskon sisuuntuneeseen kotijoukkueeseen ja tuttujen morjestamiseen katsomossa!

~BREASTS!!!
 

Pronger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Juu hermokontrolli ja pumppupolvet ovat taaksejäänyttä elämää.

Lukolta odotetaan 3 pistettä ja saas nähdä miten tämä ottelukasautuma hoidetaan näissä vierasotteluissa. matsejahan lukolla on siis Keskiviikko, Torstai, Lauantai Maanantai, Tiistai... ja hassuahan se on että HPK on maanantaina vastassa taas. Lukko saattaa lähteä aika varovasti liikkeelle matseihin ja säästellä jengiä. Tai mistä minä tiedän..

edit: joojoo, meikä on ihan sekaisin...
 
Viimeksi muokattu:

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Lukolta odotetaan 3 pistettä ja saas nähdä miten tämä ottelukasautuma hoidetaan näissä vierasotteluissa. matsejahan lukolla on siis Keskiviikko, Torstai, Lauantai Maanantai, Tiistai... ja hassuahan se on että HPK on maanantaina vastassa taas. Lukko saattaa lähteä aika varovasti liikkeelle matseihin ja säästellä jengiä. Tai mistä minä tiedän..

Itse ehdottaisin, että pidetään lauantain SaiPa-ottelun jälkeen viikon maaottelutauko. Tauon jälkeen kohdataan sitten hyvin levänneenä HPK maanantaina ja Blues tiistaina.
 

Pronger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Itse ehdottaisin, että pidetään lauantain SaiPa-ottelun jälkeen viikon maaottelutauko. Tauon jälkeen kohdataan sitten hyvin levänneenä HPK maanantaina ja Blues tiistaina.
No vittu... Ei sitten muuta kuin hanat kaakkoon ja mäkkärit reisille.
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Itse kiinnitän erityishuomioni Mäkkäriin, joka siis saattaa pelata uransa viimeisen pelin tänään ritaripaidassa. Olisiko peräti kiintiötappelun paikka. Lukolta voisi löytyä joku vastuskin.

Hahahahahahahahahah.

Vai että tappelu? Kerhon miehethän välttävät menemästä tilanteisiin, joissa voi joutua alle metrin säteelle vastustajan pelaajasta.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ihan hyvä nousu Lukolta, eikä muuten ollut ensimmäinen kerta tällä kaudella. Nyt tultiin jopa kolmen maalin takaa tasoihin ja mikä mukavinta, mentiin lopulta rankkarilotolla ohikin.

Sen kummemmin ei pelistä voi radion perusteella mitään kirjoittaa, mutta Henrik Juntunen teki taas maalin. Hönö rupeaa pikku hiljaa vertymään siihen kuntoon jota minä jo koko viime kauden odottelin.

Viinanen puolestaan iski jo toisenä peräkkäisenä päivänä alivoimamaalin. Ei kahta ilman kolmatta, toki sama homma tehdään myös lauantaina SaiPan verkkoon.

Toivola näköjään on ottanut opikseen noista rankkarikisan laukojia koskevasta kritiikistä. Nyt ei ollut vakiomiehistä laukomassa kuin Toporowski, vaan vastuuta saivat mm. Juntunen, Lamppu ja Vainiola kuten on ennenkin toivottu. Jokohan Mikan mielestä rankkarikisa olisi muualtakin kuin perseestä?

Kiitos Lukko.
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Hahahahahahahahahah.

Vai että tappelu? Kerhon miehethän välttävät menemästä tilanteisiin, joissa voi joutua alle metrin säteelle vastustajan pelaajasta.
Ei Kerhon otteista tällä kaudella taistelua ole puuttunut kuin ehkä tuossa viimeisessä telkkaripelissä. Liian helppo selitys tuollainen yrittämättömyys.

Sama tänään, kyllä ne painoivat menemään niin perkeleesti ja taklasivatkin, varsinkin Vihko ja nelosen hyökit. Mäkkäri pelästytti Eepin täysin ja taklasi pari kertaa muutenkin.

Ja mainittakoon nyt, kun on aihetta, että J. Andersson pelasi hyvin. Ehkä kauden parhaansa. Turhia menetyksiä ei tainnut tulla kuin pari ja sai muutaman hienon syötönkin jaettua maalinsa lisäksi.
 

S@nsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tulipa sitten hallille vääntäydyttyä, kun ilmaiset liput sai. Kaksi ekaa erää näytti kohtuu mukavalta. Oli paikkoja ja tehtiin töitä. J Andersson erottui joukosta positiivisesti.. Hokkasellakin joku paikka ja muutenkin vauhtia riitti. Mutta mitäs sitten tapahtui kolmannessa erässä.. Pakka sekosi ja tilalle tuli tätä tällä kaudella tutuksi tullutta sähläämistä. Rankkareissakin yritys näytti aika ponnettomalta.

Valmentajan haastattelu tiivistettynä: Peli kaatui henkilökohtaisiin virheisiin ja huonon tuuriin. Jotkut syyttävät valmentajaa, jotkut pelaajia.

Koko homman kruunasi Radio Jannen tilanteentaju kappaleella joka soitettiin haastattelun jälkeen.. Sopi hyvin myös omiin ajatuksiin:

Yölintu: Sitä saa mitä tilaa

Enää anna en itseäni pompottaa
Olet mennyttä, joku muu on tulevaa
Liian kauan toivoin, luotin, odotin
Paremmasta haaveilin
Nyt mä lähden, nöyryytä mua et enää milloinkaan
Painu vaikka huitsin Nevadaan

Sitä saa mitä tilaa
Ehkä opit sen sä nyt
Jos kaiken itse pilaa, on turha olla pettynyt
Sitä saa mitää tilaa
Täysin mitoin, tukkupäin
Hei, usko pois mun Mattisein
Niin on juttu näin..

Suurin osa sanoista osuu ja uppoaa hyvin ainakin omiin tunnelmiin..
Ottaa niin pirusti päähän, että onnistutaan sössimään 3 - 0 tilanne rankkari tappioksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös