Sekalaisten kysymysten ketju II

  • 6 979 403
  • 47 171

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Olen tuossa harkinnut videotykin ostamista mutta kangas puuttuu. Onko mitään paikkoja mistä kankaan saisi edullisesti n.80", sillä ei ole niin väliä onko se sähkökäyttöinen vai ei. Hintaluokka suurinpiirtein alle 100e. Valkoinen seinähän ajaa asian mutta tarkemman kuvan saisi kankaan kanssa. Eikö?

Miten eri kankaat eroavat toisistaan ja minkälainen kannattaisi ostaa?

Maalamalla sileän seinän tai ostamalle riittävän ison levyn rautakaupasta saat todella hyvän kun maalaat sen tietyllä vaalean harmaan sävyllä. Muistaakseni levystä tehty ja maalattu "kangas" sijoittui sijalle 2 noin 200€ valkokankaita vastaan, olikohan Tekniikan maailman tai mikro bitin testissä. Tarkka sävy ja maalin tyyppikin on tiedossa, mutta töissä eli tähän hätään en saa sitä..
 

J.Petke

Jäsen
Maalamalla sileän seinän tai ostamalle riittävän ison levyn rautakaupasta saat todella hyvän kun maalaat sen tietyllä vaalean harmaan sävyllä. Muistaakseni levystä tehty ja maalattu "kangas" sijoittui sijalle 2 noin 200€ valkokankaita vastaan, olikohan Tekniikan maailman tai mikro bitin testissä. Tarkka sävy ja maalin tyyppikin on tiedossa, mutta töissä eli tähän hätään en saa sitä..

Harmony on varmaankin maali mutta tuon sävyn numeroa ei tiedossa minulla.

Kysymys nro.2, Voiko Xbox360 katsella hddvd elokuvia?
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Harmony on varmaankin maali mutta tuon sävyn numeroa ei tiedossa minulla.

Kysymys nro.2, Voiko Xbox360 katsella hddvd elokuvia?

Harmony toimii, Joker ok myös. Meillä käy duunissa hifistejä sävyttämässä maalia aina välillä ja otin värikoodin ylös. postaan sen huomenna jos haluat. Ja levytavara ei ole kovin kallista, en nyt muista mitä eri levyt maksavat, senkin näen duunissa.. mutta kannattaa maalata molemmin puolin jos tekee itse, ettei levy ala käpristymään
 

J.Petke

Jäsen
Harmony toimii, Joker ok myös. Meillä käy duunissa hifistejä sävyttämässä maalia aina välillä ja otin värikoodin ylös. postaan sen huomenna jos haluat. Ja levytavara ei ole kovin kallista, en nyt muista mitä eri levyt maksavat, senkin näen duunissa.. mutta kannattaa maalata molemmin puolin jos tekee itse, ettei levy ala käpristymään

Ei tarvitse kiitos, löysin sen jo tuolta netin kätköistä. Lähinna tuota ajoin takaa että ei tarvitse ostaa 400e kangasta jottei mene pilaamaan kuvaa.

Kiitos vaivannäöstä.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Itse kun etenen tietyn niukkuuden ja kompromissien sävyttämin ehdoin tätä taivaltani, päädyin tykin kanssa sellaiseen ratkaisuun, että katselen kuvan valkoiselta seinältä. Tämä on kyllä myös sisustuspoliittinen ratkaisu, koska tähän kämppään ei mitään parineliöistä levyä saa kätkettyä millään ilveellä. Sopivin seinä vedettiin maalarinvalkoiseksi, siis hiukan harmaansävyinen se on vrt. puhdas valkoinen. Kelpaa minulle, vaikka ymmärrän toki, että moni haluaa tehdä kotiteatterinsa viimeisen päälle, kun sellaiseen satsaa.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Minkä takia tässä Länsi-Vantaalla menee nyt koko ajan lentokoneita?

Tiedän, oho, yllätys, että tämä on lentoreitillä, mutta nyt niitä menee paljon useammin kuin yleensä.

Sen tiedän, että ainakin tuulen suunta vaikuttaa kovastikin mistä suunnasta loppujen lopuksi lähestytään. Toinen syy voisi olla joku lentokentällä tehtävä kiitorataremontti.

Mitä muuta vai kuvittelenko vain?
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Minkä takia tässä Länsi-Vantaalla menee nyt koko ajan lentokoneita?
- - -
Sen tiedän, että ainakin tuulen suunta vaikuttaa kovastikin mistä suunnasta loppujen lopuksi lähestytään.
- - -

Tuulen suunta on ratkaisevin, ja varsinkin nyt kun se puhaltelee puhureissa. Semmoinen hyvä myräkkä sivulta lentokoneelle laskeuduttaessa voi olla aika ikävä. Periaatteessa yleensä pyritään laskeutumaan vastatuuleen.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Viimeksi muokattu:

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Vuonna 1994 Ruisrockin alueella (ei siis lavalla vaan jonkun kadun varressa) esiintyi hupaisan näköinen muutaman miehen yhtye. Ukoilla oli pieni marshall -vahvistin tms ja yhdellä kitaristilla(?) korkea hattu, jossa luki Mr. Distortion.

Kuka on tällaiseen joskus törmännyt ja mikähän lieni kokoonpano?

EDIT: Ruisrockin historiasivuston mukaan katusoittoa on vetänyt The Barefoot Brothers mutta mistään en osaa löytää vahvistusta sille, oliko tämä juuri kyseinen bändi vai joku muu katusoittopumppu.
 
Viimeksi muokattu:

Calder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, K-Vantaa, Buffalo, HämPy
Eurosport

Onko kenelläkään muilla satelliitin kautta Eurosportia katselevilla ollut ongelmia äänen kanssa? Nyt on viimeiset 5pv mennyt ilman ääniä, mutta kuva näkyy normaalisti. Harmittaa kun missaa Giron loppuhuipennukset ja Selinin hehkutukset :(

Edit: No tietty heti ku valitin tänne niin alkoi toimimaan normaalisti. :)
 
Viimeksi muokattu:

J.Petke

Jäsen
Eilen kyselin valkokankaista niin kysellään tänään sitten videotykeistä. Eli olen kahden tykin vaiheilla eli joko Panasonic Pt-ax100 tai Epson Tw-700. Kumpaa te ammattilaiset suosittelette? Tykki tulee ihan kotikäyttöön ja etäisyys seinään n.3m. Ja mikä on maksimi mitä noista tykeistä kannattaa maksaa? Ettei myyjät pääse pissaamaan minua silmään.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Mistä nykyään saa kunnon pilottilaseja? Omat meni paskaks tossa ja en muista mistä ostin ja nyt uudet hakusessa. Jokseenkin vaikeeta.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Tietääkö joku onko verkossa paikkaa jossa vertaillaan lämmitysöljyjen hintoja? Nopeasti hakemalla ei tuollaista löytynyt.
 

Särki

Jäsen
MILF=?

Anteeksi tietämättömyyteni, mutta mikä on MILF?

Janina Frostell voi kuulemma olla milf. Voiko Susan Kuronen olla milf? Voiko sammakko olla milf? Mikä on milf?

Edit: Ja kiitokset nopeasta vastauksesta. Frostell voi siis todellakin olla milf, mutta Kurosesta epäilen suuresti.
 

Rocco

Jäsen
Anteeksi tietämättömyyteni, mutta mikä on MILF?

Janina Frostell voi kuulemma olla milf. Voiko Susan Kuronen olla milf? Voiko sammakko olla milf? Mikä on milf?

Mother
I´d
Like to
F**k
 
Viimeksi muokattu:

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Edmonton Oilers
Olin jossain vaiheessa jKr näkevinäni viestiketjujen edessä ilmoituksen, "olet kirjoittanut tähän ketjuun..."

Missä noi ilmot nyt on?
 

Bosco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh
Olin jossain vaiheessa jKr näkevinäni viestiketjujen edessä ilmoituksen, "olet kirjoittanut tähän ketjuun..."

Missä noi ilmot nyt on?

Itselläni ainakin tulee ilmoitus "Olet lähettänyt x viestiä tähän ketjuun..." kun vie hiiren osoittimen tuohon ketjun nimen edessä olevan kiekon päälle.

Mother
I´d
Like to
F**c

Eiköhän tuon viimeisen sanan kuitenkin pitäisi olla muodossa F**k.
 

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Edmonton Oilers
Itselläni ainakin tulee ilmoitus "Olet lähettänyt x viestiä tähän ketjuun..." kun vie hiiren osoittimen tuohon ketjun nimen edessä olevan kiekon päälle.

Ei toimi. Selaimena Firefox, missä vika?

Edit: Se pyörii sittenkin. Se tuleekin tuollaisena "hiirilaatikkona" tuohon. Voisin vannoa, että oli alunperin eri tavalla ketjun nimen edessä.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Onko olemassa mitään edes säällistä sivustoa, mistä voisi tsekata järvivesien lämpötiloja?

Itse joskus vähän googletin, mutta melko köpöistä tarjosivat. Hyviä vinkkejä otetaan vastaan.
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Anteeksi tietämättömyyteni, mutta mikä on MILF?

Janina Frostell voi kuulemma olla milf. Voiko Susan Kuronen olla milf? Voiko sammakko olla milf? Mikä on milf?

Edit: Ja kiitokset nopeasta vastauksesta. Frostell voi siis todellakin olla milf, mutta Kurosesta epäilen suuresti.

Mihin päätökseen tulit tuon sammakon suhteen? Voiko olla?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös