Hauskin signature

  • 153 454
  • 439

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Nimimerkki: pelikielto
Sigu: "Minä kun sitä parparoo tissistä purasin, nii eikö tuo piru pierassu ja lentänä ikkunasta pihalle"

--sanaton--

EDIT: Lisätään toinen

Nimimerkki: Jude (suosikkijoukkue HIFK)
Sigu: "Päivä päivältä enemmän me ollaan Penasta huolissamme niin... -Kaseva"
 
Viimeksi muokattu:

Dante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Golden AWen nykyisen
"eilen peter toi naisia ja benda viinaa. tänään pan ja jan ottaa." takia tirskautin pienet ilopissit bokserinmutkaan. Huisaa.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
jollain naisella näin seuraavan:

Peenis on ihmeellinen lahja, elämää kylvävä sulosauva ja söpö
samaan tapaan kuin hylkeenpoikaset, joskin kaljumpi.
”Anukaisa”
 

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
H2O2 :n sigu aiheutti hyvät naurut, pitääkin laittaa korvan taakse.

H2O2:
Jos mies puhuu metsässä mutta yksikään nainen ei ole kuulemassa, niin onko hän silti väärässä?
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nimim. Peten allekirjoitus: "Kyllä Pete tietää." -Pete

Joskus yksinkertaisuus on yksinkertaisesti parasta.
 

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jazerman19 allekirjoitus:

"- Rem Murray on saapunut I.F.K.n pelastajaksi. Rem Murray on kiekkolähettiläs nro 1."

-Analysoi Mr.Scarface vaatimattomaan tyyliinsä HIFK:n hankintaa.

Jaksaa naurattaa =)
 

Romppanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Jokerit, Inter Milan, RoPS
Nimimerkki jihde:

"Me käännämme tämän joukkueen 360 astetta toiseen suuntaan."

Jason Kidd, valmentaja


Allekirjoitus sisältää kaksi "hauskaa" asiaa:

Ensinnäkin se, että mikään ei ole typerämpää kuin kääntää alunperin vieraskielinen hauska lausahdus suomeksi, ikäänkuin vitsi ei tulisi ymmärretyksi alkuperäisellä kielellä (OK, ehkä jotkut ylävoltalaiset kansanviisaudet voi antaa tulla härmäksikin, mutta valtakielet). Toinen - oikeasti hauska - asia on kyseisen nimimerkin lajituntemus.
 

M10

Jäsen
Eniten olen nauranut nuckin alekirjoitukselle:

"I just came back from the Canucks dressing room and Pavel's groin has never felt better" - CKNW:n kommentaattori Tom Larscheid kertoessaan Pavel Buren loukkaantumisesta.
 

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Nässen allekirjoitus toi myös hymyn huulille:

Tieliikennelaitos tiedottaa: Mikäli vanhat merkit pitävät paikkansa, emme vaihda niitä uusiin.
 

Hartiapankki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport ja kaikkinainen urheilu vaasalaisittain
L4E:
Se, joka ei pidä Lukkoa jättiläisenä, ei ymmärrä raumalaisten resursseja -Juhani Tamminen-

Major Julli:
Se, joka ei pidä Juhani Tammista haihattelijana, ei ymmärrä mistään mitään
I ♥ ♠™
 

Bruce Lee

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nimimerkki Steelen allekirjoitus herätti pientä hilpeyttä.

"Mielestäni Matti Hagman pitäisi jäädyttää ja nostaa hallin kattoon" - Pentti Lindegren
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ei hauska. En tiedä, milloin nimimerkki siffa on allekirjoituksensa valinnut, mutta melko pitkälle mustan huumorin puolelle mennään.

"Aivan kaikki yritykset eivät olleet pelikirjan mukaisia", arvosteli Kouvojen valmentaja Jukka Toijala pelinrakentajansa Chris Sandyn ratkaisuja.
 

Nshr

Jäsen
Naughty_S:n allekirjoitus on kieltämättä huvittava:

"You can take plastic pussy over there"
- K-Supermarket Länsiväylän kassa hölmistyneelle luxemburgilaiskoripalloilijalle
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Nimimerkin Spiit matti-sitaatti sai ainakin minut hyvalle tuulelle.

"Kun ihminen nukkuu, sille ei tapahdu yleensä mitään, mutta kun ihminen on hereillä, se voi saada vaikka kalan"
- Matti Nykänen
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Blackieltä eivät jatkoajan pienet nyanssit mene ohi silmien.

"Jees pitää valmentautua huomiseen "pakko" juhlintaan pienillä kalsongeilla." - Nimim. Aces High Kalsarikänniketjussa klo 21.57 -
"Ketään muuta kuin sellanen pösilö, ketä ei itse ole ollut kentällä ikinä voi syytää samanlaista tuubaa roskien heittämisestä.." - Sama nimimerkki klo 1.28 Blues-Jokerit -ketjussa -
Minä repesin.
 

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
morningstar kirjoitti:
Blackieltä eivät jatkoajan pienet nyanssit mene ohi silmien.


Minä repesin.

Jaahas taas ei tiedä itkeäkö vai nauraako, olen siis spedeillyt yöllä näköjään joka rintamalla..
 

d2uce

Jäsen
morningstar kirjoitti:
Nimimerkin Spiit matti-sitaatti sai ainakin minut hyvalle tuulelle.

Toi nousi kyllä kertaheitolla mun suosikki sitaatiksi Matilta. On vielä tarpeeksi pitkä, ettei siitä kukaan viitsi mitään ärsyttävää t-paitaa tehdä.
 

Cmprs

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, HIFK
V-man -nimimerkin letkaus: - eI VITTU JÄIKÖHÄN MULLA KOTONA CAPSLOCK PÄÄLLE?!? - saa aina silloin tällöin hymähdyksen aikaan. Näppärää.
 

Dante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Billyn ja liian monen pokeritunnin aiheuttamassa tilassa Gagnen nerokkaan ytimekäs "Kyykky." on niin hulvaton, että tuli kahvia perseestä. Lähden lääkäriin.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Kaivanto kirjoitti:
Buccaneerin "Tip tap, tip tap, tibbe tibbe, Tibbetts!" on hauska.

Taitaa Erva haastaa Buccaneerin tekijänoikeusrikkomuksista pian käräjille.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Twite kirjoitti:
Tsot tsot, mulla oli tollainen jo ennen joulua. Nih!

Olen ignorannut sinut ja kaikki muut spoilarit, joten en luomusti tiedä asiasta.

*****

Danten signature "Pahan akselirasva", en edes halua tietää mitä se tarkoittaa, enkä sitä keitä muita miehiä hotellihuoneessa oli mukana.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös