KooKoon liveseuranta kaudella 2024–2025

• 230 070
  • 6 076

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Liikaa tulee pitkää painetta omassa päässä

Suosikkijoukkue
KooKoo, Nääsville
Hyvä eka erä niikuin eilenkin sillä erotuksella toki että tehtii maali. Lisää kovuutta vaan runsaasti niin hyvä tulee!

badgeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Detroit Red Wings
Parempaa kuin eilen, mutta omissa ollaan edelleen liian pehmeitä
Mun mielestä täysin samanlaista peliä kuin eilen. Röyhkeyttä vielä lisää, sieltä se maalikin tuli. Jäähyt minimiin kiitos.

Kaverin puolesta kyselen, että onko tämä Kuparisaari nyt se ”helvetti”, johon vaasalaiset toivottavat vierasjoukkueet tervetulleeksi saatesanoilla ”Suomen ikävin paikka vierasjoukkueelle pelata”? Paljon tyhjiä penkkejä, jonkunlaista kannustusta ja run***us liikkeitä katsomossa, vaikea tosiaan kuvitella pahempaa paikkaa pelata.

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Siis kuinka iso halli siellä vaasassa on, jos noinkin paljon tyhjiä paikkoja ja 4500 paukkuu. Haisee omaan korvaan, mutta minä mistään tiedä
Yleisökapasiteetti näyttäisi olevan 5200. Paljon tyhjiä paikkoja näyttää kyllä olevan.

MrMacmanaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Siis kuinka iso halli siellä vaasassa on, jos noinkin paljon tyhjiä paikkoja ja 4500 paukkuu. Haisee omaan korvaan, mutta minä mistään tiedä
Tuo vieraspääty on lähes aina tyhjä sekä myös alimmat rivit, jotka näkyvät parhaiten kameraan. En kuitenkaan usko 4500 määrään ellei seisomapaikat/ravintolakatsomo ole myyty suurin piirtein loppuun. +/- 4000.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy