Pieni, passiivinen neliö ja aina ukko vapaana keskellä. ErikoistaPahalta näyttää kun maalin edessä ukko koko ajan vapaana
Pieni, passiivinen neliö ja aina ukko vapaana keskellä. ErikoistaPahalta näyttää kun maalin edessä ukko koko ajan vapaana
Korjaan TemeHyvä Patti!
Ei yhtään mitään sponssilippuja, vaan istumapaika hinnat 28-40€ ja olettaisin porukkaa olevan +/- 4500 no se selviää klo 20 jälkeen.Hallin piti olla loppuunmyyty. Varmaan yritysten sponssilippuja myyty 2000
Korjaan Teme
Mun mielestä täysin samanlaista peliä kuin eilen. Röyhkeyttä vielä lisää, sieltä se maalikin tuli. Jäähyt minimiin kiitos.Parempaa kuin eilen, mutta omissa ollaan edelleen liian pehmeitä
Siis kuinka iso halli siellä vaasassa on, jos noinkin paljon tyhjiä paikkoja ja 4500 paukkuu. Haisee omaan korvaan, mutta minä mistään tiedäEi yhtään mitään sponssilippuja, vaan istumapaika hinnat 28-40€ ja olettaisin porukkaa olevan +/- 4500 no se selviää klo 20 jälkeen.
Yleisökapasiteetti näyttäisi olevan 5200. Paljon tyhjiä paikkoja näyttää kyllä olevan.Siis kuinka iso halli siellä vaasassa on, jos noinkin paljon tyhjiä paikkoja ja 4500 paukkuu. Haisee omaan korvaan, mutta minä mistään tiedä
Tuo vieraspääty on lähes aina tyhjä sekä myös alimmat rivit, jotka näkyvät parhaiten kameraan. En kuitenkaan usko 4500 määrään ellei seisomapaikat/ravintolakatsomo ole myyty suurin piirtein loppuun. +/- 4000.Siis kuinka iso halli siellä vaasassa on, jos noinkin paljon tyhjiä paikkoja ja 4500 paukkuu. Haisee omaan korvaan, mutta minä mistään tiedä