Peliesitykset kaudella 2024–2025

• 965 376
  • 23 905

Kultalehvä

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Minun mielestä vahvistaa, 10% penkistä on sellaisia ketä ei voi päästää jäälle. Eisenmengerin uskaltaa sentään laittaa jäälle.
En minä sitä. Eisenmenger on ehkä tilastollisesti hieman miinusmerkkinen pelaaja, mutta todennäköisesti silti pykälän varmempi kortti kuin Kalto/Koivu/Munkki.

Munkillakin olisi kiekolliset kyvyt tehdä vaikka mitä, mutta häneltä tuntuu vielä puuttuvan sellainen pelaamisen draivi. Osallistuu, mutta ei näytä ulospäin ratkaisunhaluiselta.

Kampitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Wild, Avalanche
Ihan ok tekemistä, mutta kyllä meidän on aivan pakko saada joku tuon Eisenmengerin tilalle. Ainut mieleen jäänyt asia taitaa olla selostajan hassuttelut tuosta nimestä.

Kultalehvä

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Onkos nyt 4 kertaa viety TPS pelaajalta takakarvalla karkki lavasta? Nyt kestää kestää.

joku pomppumaali tekis nyt hyvää, niin saatais vähän rentoutta.

(1)
  • Tykkää
Reactions: KB81

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Ja sitte ku SaiPa ottaa boksin niin 4vs4-tilanteessa Marjala on boksissa? Juu ei.
Tykkään itse prosenteista ja paljon todennäköisempää on tilanteen jatkuminen omissa kuin tasavajaa.
Jokin vanha käytäntö laittaa täytepelaaja istumaan, Tapparan pelejä muutaman vuoden katsoneena ohjataan sinne toistuvasti kultakuuppaa.

Wimrfin

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, New Jersey Devils
Ei päästä riistoihin yhtään. Kotijoukkue selvästi edellä pelillisesti. Ei ihan parhaisiin maalintekosektoreihin tosin SaiPa pääse tällä hetkellä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy