Timppa pitäisi siirtää johonkin toiseen ketjuun. Menee ihan hieman hukkaan tuossa nykyisessä kolmikossa.
Onko Saipalla käyny Munkki tänään..?
Timppa pitäisi siirtää johonkin toiseen ketjuun. Menee ihan hieman hukkaan tuossa nykyisessä kolmikossa.
Teissalaa ja Haapasta odotellessa, nyt on tosi vaikeaa koota sopvia ketjuja. Toisaalta nyt kun tilanne on mikä on, niin Tomalle propsit siitä, että tätä ketjujen säätämistä on tehty koko kausi eikä nyt tarvitse kenenkään ihmetellä.Timppa pitäisi siirtää johonkin toiseen ketjuun. Menee ihan hieman hukkaan tuossa nykyisessä kolmikossa.
Voi mennä. Koivulla ei riitä alaspäin. Saa toki yllättää mutta tähän asti ei ole riittänyt. Toki hyökkäyspäähän enemmän annettavaa mutta sinne pitäis päästä.Voisko söden nostaa ykköseen ja Koivun germaanin tilalle? ei voisi huonommin ainakaan mennä.
Koivu on aika kova poika menettämään kiekkoa keskialueella, ei kuulosta kauheen hyvältä tätä SaiPaa vastaan.Voisko söden nostaa ykköseen ja Koivun germaanin tilalle? ei voisi huonommin ainakaan mennä.
No jos ei nyt osaa pelitapaa niin sitten ei ole mitään asiaa lähellekkään kokoonpanoa ja kuka tahansa tilalle. Taitaa olla vain huono ja vääränlainen jääkiekkoilijaMeneekö kaverin energiat pelitavan opetteluun
Totta, pitäisi olla vaan tilanne se että paikka löytyy neloskentästä, ei meidän, tällä hetkellä parhaan laiturin ketjukaverina.Eisenmenger on alusta alkaen pelannut ihan niin kuin olisi käsijarru koko ajan päällä. Meneekö kaverin energiat pelitavan opetteluun? Muutamassa tilanteessa on nähty, ettei se ihan niin hidas ole kuin miltä suurimman osan peleistä on näyttänyt. Eisenmenger kuitenkin pystyy kaksikamppailuissa ja puolustamisessa parempaan kuin meidän junnut. En minä häntä ihan poppareille laittaisi tässä tilanteessa.
Ja sitte ku SaiPa ottaa boksin niin 4vs4-tilanteessa Marjala on boksissa? Juu ei.Pitäisikö Munkin sijaan heittää vaikka Marjala istumaan?
Paine jatkuu kun jäähy päättyy ja Munkki tulee sisään täyttämään sitä kohtaa jossa oma pelaaja jo on. Meinasi maksaa maalin.
Eisenmengerin peliotteiden kritiikkiin saattaa vaikuttaa se, että hänet hankittiin tänne kesken kauden vahvistamaan joukkuetta. Siihen hän ei ole vielä pystynyt.Eisenmenger saa suurimmaksi osaksi turhan paljon rapaa täällä. Mun mielestä on riittävän hyvin hoitanut oman tonttinsa.
Eisenmenger kuitenkin pystyy kaksikamppailuissa ja puolustamisessa parempaan kuin meidän junnut. En minä häntä ihan poppareille laittaisi tässä tilanteessa.
Sataprossaa samaa mieltä! Alaspäinkin osataan jossain tilanteissa pelata ja vielä järkevästikin eli silloin kuin ei päästä hyökkämään koko ketjulla tai alivoimaisena. Tässä alaspäin pelaamisessakin järki olisi siinä, että sen jälkeen yhdellä syötöllä ihan helvetin nopeesti mennään viidellä kohti hyökkäysaluetta ja jos vielä saa toivoa, niin perkele kohti maalia eikä nurkkiin niin paljon kuin ollaan menty tällä kaudella.Tommi on koko kauden puhunut siitä, miten kiekot jää vääriin paikkoihin ja joudutaan huonoon vaihtorytmiin. Nyt olisi hyvä aika keksiä, että miten siitä päästään pois. Mun mielestä toi kiekon alastuonti alivoimahyökkäyksen sijaan olisi juurikin yksi keino siihen, mutta aina vähän jännittää kun pelataan pakeille alaspäin.
Pitäis kokeilla Koivua siinä välillä.Söderlund edelleen paras hyökkääjä, ketjukaveri Eisenmenger heikoin.
Minun mielestä vahvistaa, 10% penkistä on sellaisia ketä ei voi päästää jäälle. Eisenmengerin uskaltaa sentään laittaa jäälle.Eisenmengerin peliotteiden kritiikkiin saattaa vaikuttaa se, että hänet hankittiin tänne kesken kauden vahvistamaan joukkuetta. Siihen hän ei ole vielä pystynyt.
Jep, ongelmana on ehkä ollut juurikin tup, että Tepsin pakeilla kestää avata. Ensin arvotaan sekunti, että levitetäänkö pakkiparille ja sen jälkeen arvotaan, että mihis sen kiekon laittaisi.Sataprossaa samaa mieltä! Alaspäinkin osataan jossain tilanteissa pelata ja vielä järkevästikin eli silloin kuin ei päästä hyökkämään koko ketjulla tai alivoimaisena. Tässä alaspäin pelaamisessakin järki olisi siinä, että sen jälkeen yhdellä syötöllä ihan helvetin nopeesti mennään viidellä kohti hyökkäysaluetta ja jos vielä saa toivoa, niin perkele kohti maalia eikä nurkkiin niin paljon kuin ollaan menty tällä kaudella.
Onhan hän vahvistanut joukkuetta! Paljon parempi yleispelaaja kun vaikka Koivu.Eisenmengerin peliotteiden kritiikkiin saattaa vaikuttaa se, että hänet hankittiin tänne kesken kauden vahvistamaan joukkuetta. Siihen hän ei ole vielä pystynyt.
Eisenmenger saa suurimmaksi osaksi turhan paljon rapaa täällä. Mun mielestä on riittävän hyvin hoitanut oman tonttinsa.