Beuadinia etenkin pakko ihmetellä noin yleisesti. Kaverilla hyvä veto, mutta miksi säästelee sitä niin paljon?Ei voi tätä ylisyöttelyä käsittää. Viittaan tässä etenkin meidän jatkoaika pelaamista. Enemmän sitä maalintekonälkää, niin oltais ehkä voitettu.
No hän se just pahin pihistelijä olikin.Beuadinia etenkin pakko ihmetellä noin yleisesti. Kaverilla hyvä veto, mutta miksi säästelee sitä niin paljon?
Ylisyöttelystä syntyi Tepsin ainoa maali joten varmaan osiltaan ruokki suoraviivaisuuden puutetta.Ei voi tätä ylisyöttelyä käsittää. Viittaan tässä etenkin meidän jatkoaika pelaamista. Enemmän sitä maalintekonälkää, niin oltais ehkä voitettu.
Itse ainakin diggaan siitä, että JYP on voittamassa. Säilyy mahdollisuus siihen että Kärpät päätyy sijalle 15 ja päätöskierroksen JYP-Sport -pelissä voisi olla panosta.KooKoo sulanut 2-0 johdon Jypille. Aattelin että tänään varmistuisi tuon pelin jälkeen että me oltaisiin turvassa karsinnoista, mutta KooKoo sanoo "hold my beer".
Eivät tuomarit, saatika heidän suuri johtajansa Rönn myönnä yhden yhtä virhettä.Brander Aalloilla selittää että olennaista oli että "Lindroth itse meni maalivahdin alueelle ja häiritsi maalivahtia". Vittu se kaatui Sportin pelaajaan saatana.
Jos oisin ollu paikan päällä kännissä, niin mun kuuppa ei ois varmaan kestänyt ja olisin alkanut rymyämään.Brander Aalloilla selittää että olennaista oli että "Lindroth itse meni maalivahdin alueelle ja häiritsi maalivahtia". Vittu se kaatui Sportin pelaajaan saatana.
Toisaalta jos Pelaajienkaan ei pidä keskittyä pelinaikana tuomareihin ja niiden "vääriin " viheltelyihin niin kannattaako meidän kannattajienkaan keskittyä siihen eli suomeksi sanottuna jossitteluun. Vaikka vituttaahan se oikeasti :DOli kyllä harvinaisen huonot tuomarit tänään. Vetivät vertoa jopa Koistiselle.
Onko huomenna siis vihdoin se todellinen kuuden pisteen ottelu?Täydellä pistepotilla ero Sportiin olisi ollut neljä pistettä ja heidän ohitus sarjataulukossa mahdollista jo huomenna.
Kyllä. Tuosta tappio niin ollaan helvetin heikoilla jäillä.Onko huomenna siis vihdoin se todellinen kuuden pisteen ottelu?
Tämä toistunut koko kauden aloitus taito katoa, kun panos kovenee.Voiko Haapanen tai Eisenmenger olla huonompi aloittaja kuin Talvitie? Oliko siinä kolme 100-0 tappiota viimeisellä minuutilla
Kyllä. Talvitien lopun oman alueen aloitusprosentti on luokkaa 10% kun johdetaan maalilla/kahdella. Kuka tahansa muu sinne kiitos.Tämä toistunut koko kauden aloitus taito katoa, kun panos kovenee.
Sellaista se on, kun pelataan päin persettä 52 peliä kaudesta ja herätään vasta viimeisillä kierroksilla. Jos jäädään 12 joukkueen ulkopuolelle, niin ihan omaa pupeltamista, jälleen kerran.Mukava vilkaista teatterin väliajalla tilanteita. Sija 11 muuttunut sijaan 14 sitten viime näkemän.
Ei perkele mikä katastrofi tästä päivästä on näillä tuloksilla tulossa.