Kolmannessa erässä ainakaan ei ole pelannut vaihdon vaihtoa eli oliskohan mennyt siinä Leppäsen päähän kohdistuneessa taklauksessa.Missä välissä????
Miksi niin kovasti pelsupeliä seuraat, kyllähän tilanne alkaa olla se että Jyp, Kärpät ja Sport on ne mihin ainakin itse kiinnitän huomiota? Ja ei niin hyvältä siellä näytä.Nyt hienoa pelaamista johtoasemassa. Pelicans tasoihin.
Siinä yksi syy lisää hakea tää kusimulkero. Lauridsen, Wernblom camon.Kolmannessa erässä ainakaan ei ole pelannut vaihdon vaihtoa eli oliskohan mennyt siinä Leppäsen päähän kohdistuneessa taklauksessa.
Lähinnä vaan sitä että playoutteihin joutuminen näyttää jo epätodennäköiseltä. Voi vittu miten voi taas mennä näin vaikeaksiMiksi niin kovasti pelsupeliä seuraat, kyllähän tilanne alkaa olla se että Jyp, Kärpät ja Sport on ne mihin ainakin itse kiinnitän huomiota? Ja ei niin hyvältä siellä näytä.
Siellä pelsuilla samanverta pelejä ku meillä ja vain 3pts päässä. Lisäksi viimene runkosarjapeli pelsuja vastaan.Miksi niin kovasti pelsupeliä seuraat, kyllähän tilanne alkaa olla se että Jyp, Kärpät ja Sport on ne mihin ainakin itse kiinnitän huomiota? Ja ei niin hyvältä siellä näytä.
Ja Lehtonen sai hetkeä aiemmin mailasta naamaanMies jonka olis pitäny lentää pihalle painaa kiekkoa pussiin.