Peliesitykset kaudella 2024–2025

• 836 381
  • 20 164

lamfred

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Minnesota Wild
Nyt hienoa pelaamista johtoasemassa. Pelicans tasoihin.
Miksi niin kovasti pelsupeliä seuraat, kyllähän tilanne alkaa olla se että Jyp, Kärpät ja Sport on ne mihin ainakin itse kiinnitän huomiota? Ja ei niin hyvältä siellä näytä.

Leipuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Posipetterit
Miksi niin kovasti pelsupeliä seuraat, kyllähän tilanne alkaa olla se että Jyp, Kärpät ja Sport on ne mihin ainakin itse kiinnitän huomiota? Ja ei niin hyvältä siellä näytä.
Lähinnä vaan sitä että playoutteihin joutuminen näyttää jo epätodennäköiseltä. Voi vittu miten voi taas mennä näin vaikeaksi

Kultalehvä

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei paljon saanut Veini enää apuja tuossa, mutta olipa heikosti myös sijoittunut. Jännä tilanne, kun sai vapaasti sijoittaa yläkulmaan ja Veini ei kai uskaltanut tehdä ratkaisua ensin.

R4nttu

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Siellä pelsuilla samanverta pelejä ku meillä ja vain 3pts päässä. Lisäksi viimene runkosarjapeli pelsuja vastaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy