Ti 30.1.2024 Otteluseurantaketju (Liiga)

  • 10 816
  • 292

Ziggy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Karjalaisella ehkä meni vähän into yli liikaa. Gregoire oli juuri pari metriä irti laidassa, niin ei tuollaisissa tilanteissa oikein voi taklata, riskit lentää pää edellä laitaan ovat niin kovat.

e. Eli eikö Karjalainen saanut kuin 2+10?
Alivoimalle tästä päästiin :D
 

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ei kymppejä anneta enää.
Epäurheilijamaisesat käytöksestä tuli molemmille kympit. Kyllähän tuo meni tuomareilta ihan päin helvettiä. Siinä jäi Karjalaiselle viheltämättä joko 2min tai 5+20 laitataklauksesta.
 

Oranssia

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MLSE
Kivasti Miro päässyt kusikissojen fanien ihon alle parilla niitillä ja yhdellä maalilla :D

Noh, Ilves tekee tän ihan itse kun nyhjää näin tasan luovuttanutta Kerhoa vastaan..
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Miten tuo 8. maalikin voidaan vaan päästää sisään noin vain?
Vastaavia maalejahan on SaiPa laskenut tällä kasapäin. Tuohan on jo muodostunut melkein SaiPan tavaramerkiksi.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Siis anteeksi miten HPK on ylivoimalla?
Gregoirelle 2+2+10, Karjalaiselle 2+10.

Tämä johtuu vain ja ainoastaan siitä, että Rouva Fortuna ei anna minun Liigapörssi-pelaajilleni 5 minuutin ylivoima-aikaa. Sori siitä.
 

repalefarkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
per aspera ad astra
JOONA MOTHERFUCKING IKONEN!!
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Kaukopuro ja Rantamaa eivät nyt tänään ihan pärjää Liigan tasolla viheltämässä Ässät-Jukurit-pelissä. Siitä erilainen ilta. Olisi sieltä pari rauhoittavaa kaksiminuuttista voinut löytää, jos olisi halunnut. Molemmille.
 

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Gregoirelle 2+2+10, Karjalaiselle 2+10.

Tämä johtuu vain ja ainoastaan siitä, että Rouva Fortuna ei anna minun Liigapörssi-pelaajilleni 5 minuutin ylivoima-aikaa. Sori siitä.
En tiedä sokaiseeko värilasit, mutta kyllähän tuo mielestäni oli maailman selvin jäähy Karjalaiselle. Toki toinen kysymys oliko 2min vai 5+20, mutta jäähyn paikkahan tuo nyt ainakin oli?
 

GNR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Hämeenlinnassa pillipiiparit vetää hienosti. Peli karkaa käsistä ja eiköhän Gregs ja Karjalainen myllytä kolmannessa.
 

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Hämeenlinnassa pillipiiparit vetää hienosti. Peli karkaa käsistä ja eiköhän Gregs ja Karjalainen myllytä kolmannessa.
Toivottavasti osaavat tehdä sen spontaanisti, esim jonkun kulmaväännön jälkeen, niin ei tule pelikieltoa kavereille.
 

Värilasi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kivasti Miro päässyt kusikissojen fanien ihon alle parilla niitillä ja yhdellä maalilla :D

Noh, Ilves tekee tän ihan itse kun nyhjää näin tasan luovuttanutta Kerhoa vastaan..
Ketäs teillä on pelaajia? Meillä kun ei ole tuommoisia pelaajia, jotka headhunttaisi teitä. Olisit varmaan helvetin tyytyväinen itse. Toivotaan siis teidän pelureille samaa kohtaloa, kuin esim Baulle mahdollisesti, naurattaa varmasti.
 

Pika1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kivasti Miro päässyt kusikissojen fanien ihon alle parilla niitillä ja yhdellä maalilla :D

Noh, Ilves tekee tän ihan itse kun nyhjää näin tasan luovuttanutta Kerhoa vastaan..
Vähän asiaton viestin aloitus, mutta lusikka ja kauha sanonta sopii hyvin.

Jälkimmäiseen kappaleeseen sen verran, ettei kerho kyllä luovuttaneelta näytä. Hyvä tempo pelissä.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jaa nyt siellä Ilveksen jampat jo alkaa tappelemaan. Palve-Nyman-Niku, siinä minun pelaajat, saas nähdä ketkä kaikki noista intoutuu ajamaan ittensä ulos vielä.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Toisessa pelaaja makasi jään pinnassa, että korkeaa mailaa siitä paha viheltää.
Vaikka makaa jään pinnassa, niin se ei poista rangaistavuutta.

Kyseessä on huitominen, kun maila osuu vastustajaa päähän.
 

Oranssia

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MLSE
Vähän asiaton viestin aloitus, mutta lusikka ja kauha sanonta sopii hyvin.

Jälkimmäiseen kappaleeseen sen verran, ettei kerho kyllä luovuttaneelta näytä. Hyvä tempo pelissä.
Tuo aloitus juonsi juurensa tuosta ”pellekerhosta” mitä tuossa sai parissa viestissä lukea..

Niin metsä vastaa jne.
 

Fresh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kivasti Miro päässyt kusikissojen fanien ihon alle parilla niitillä ja yhdellä maalilla :D

Noh, Ilves tekee tän ihan itse kun nyhjää näin tasan luovuttanutta Kerhoa vastaan..

Vaikka nyt ei kaikkea sääntöjen mukaan ole tehnyt niin onpahan ainakin herättänyt henkiin tällaisen tiistai-illan läiskyttelyn :D
 

Ziege

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Middlesbrough, Pens, Pirates, Steelers
En tiedä sokaiseeko värilasit, mutta kyllähän tuo mielestäni oli maailman selvin jäähy Karjalaiselle. Toki toinen kysymys oliko 2min vai 5+20, mutta jäähyn paikkahan tuo nyt ainakin oli?
Ei kai se voi mitenkään olla 5+20 jos tuommoisessa tilanteessa ajamalla numeroihin selviää 2min jäähyllä. Tuomareille tullut jostain taas se loukkaantumispakko että annetaan isompia.
 

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Karjalaisella ehkä meni vähän into yli liikaa. Gregoire oli juuri pari metriä irti laidassa, niin ei tuollaisissa tilanteissa oikein voi taklata, riskit lentää pää edellä laitaan ovat niin kovat.

e. Eli eikö Karjalainen saanut kuin 2+10?
Oikein meni. Alottajalle extra kakkonen. Hyvää peliä.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Tuollaisesta Gregoiren päällekarkauksesta on yleensä annettu 8 matsin pelikieltoja.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Ruotsi vs USA
  • 2.46
  • 4.40
  • 2.34
Tshekki vs Suomi
  • 2.66
  • 4.20
  • 2.36
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös