Peliesitykset kaudella 2023–2024

  • 897 564
  • 20 457

Zapp

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT, Suur-Lukko
Ei ollut alueella. Kyllähän tuo Gibsonin piikkiin meni. Vaikea alku ollut tähän mennessä.
Ei mun mielestä voi oikein sanoa, että menisi maalivahdin piikkiin kun kaveri pääsee käytännössä aloituskiekosta tarjoilemaan takatolpalle.

Harmi, että Lukko nukkui startissa vaikka ei se näistä lähtökohdista mikään maailman kahdeksas ihme ole. Sen jälkeen on näyttänytkin hyvältä.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mulla ei hirveästi ole odotuksia tästä pelistä. Vaikear lähtökohdat. Mutta tottakai täytyy katsoa. Toivottavasti saataisiin edes piste
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Lukko tulee syömään Ilveksen pudotuspeleissä mikäli vaan pysyttelee pois jäähyaitiosta

Mä en oikein ikinä oo tän tyylistä aliarvointia ymmärtänyt. Mulla tulee nimenomaan sellainen fiilis, että koetaan toinen uhkana, kun laitetaan tämmönen.

En usko hetkeäkään, että Ilves olisi pudotuspeleissä helppo vastus
 

aimohemmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Säppi ja California Golden Seals
No nyt oli Kipsonilta hyvä torjunta.
 

Danforth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Luleå HF
Joku voisi käydä vähän muistuttamassa tuota Päkkilää tilanteen jälkeen maalille ajosta.
 

Kaik o mänt

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mä en oikein ikinä oo tän tyylistä aliarvointia ymmärtänyt. Mulla tulee nimenomaan sellainen fiilis, että koetaan toinen uhkana, kun laitetaan tämmönen.

En usko hetkeäkään, että Ilves olisi pudotuspeleissä helppo vastus
Aaha, korjataan sanamuoto " uskon että suosikkijoukkueeni tulee voittamaan ottelusarjan Tampereen Ilvestä vastaan mikäli pysyy poissa jäähyaitiosta. Koska mielestäni Ilveksen suurin vahvuus on ylivoimat ja jos pysytään pois siltä alueelta niin uskon voittoon"
 

Danforth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Luleå HF
Lukko hakee koko ajan vasemmasta laidasta läpi ja Ipan pakki koko ajan edessä.
 

aimohemmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Säppi ja California Golden Seals
Äptillä on selvästi kovaa hyökkäysintoa ollut varsinkin tässä erän loppupuolella. Ja menee vauhdilla.
 

Danforth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Luleå HF
Hyvä erä Lukolta. Alku oli nyt mitä oli. Ihmettelin kyllä, miksi ei haastettu maalivahdin häirintänä. Ehkä ei sitten ollut alueella?
Alueen ulkopuolella, lisätiedot Jyväskylästä.
 

Zaster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
No niin, sehän oli ihan mallikas erä. Kova tempo pelissä, ei paljon maalin takana seisoskeltu. Gipsonilta tosi tärkeä tuplatorjunta.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Nuo harhasyötöt on saatava pois. Rytmi on hieman sekaisin keskialuetta ylittäessä. Ilves iskee noista harhoista vaarallisesti vastaan.

Muuten ihan kelvollinen esitys ja asenne on kohdillaan.

Reunanen on kuin joku haamu.
 

SFedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Ei, vaan ette nyt yhtään ymmärrä mitä yritän sanoa. Tällä hetkellä kukaan ihminen tällä pallolla ei tiedä mikä on Gibsonin "oikea" taso Liigassa. On vain parempia ja huonompia arvauksia. Gibsonin historian perusteella *voisi* odottaa että kyseessä on vähintään keskitason vahti Liigaan. Mutta tästä ei ole mitään takeita. Oikea taso voi olla myös se mitä on nähty kaksi peliä, toivottavasti ei.

Ainoa asia mitä toistaiseksi tiedetään varmaksi on se, että kahdessa ekassa pelissä on mennyt helppoja, tilastot karmeat eikä toiminta maalilla ole edes amatöörin silmin näyttänyt vakuuttavalta. Voiko odottaa että taso nousee kun saa enemmän pelejä alle? Voi hyvinkin, mutta mitään varmuutta tästä ei ole.

ps. Nick Ritchie on myös pelannut 500 matsia tarunhohtoisessa ja on aivan vitun surkea ilmestys, jonka ollessa kentällä on Kärpät ollut ainakin toistaiseksi selkeästi huonompi joukkue kuin ilman häntä. Joku änärin ja ahl:n välissä seilaaminen ei vielä lähtökohtaisesti tarkoita edes Liigassa yhtään mitään
Itse asiassa minä luulen ettei meidän ajatukset sinällään ole kaukana toisistaan. Kyse on nyt enempi semantiikasta mutta minä puhuisin enempi tämän hetken vireestä kuin tämän hetken tasosta. Dominik Hasekillakin oli huonompia jaksoja eikä hänen tasoaan silti lähdetty kyseenalaistamaan (ehkä vähän överi esimerkki). Mutta siis minun mielipiteeni tästä herrasta on että hän on jo tasonsa todistanut mutta tämän hetken vire on hakusessa ihan ymmärrettävistä syistä. Uusi sarja, isompi kaukalo, erilainen pelityyli jne. Voin tietenkin olla väärässä mutta jotenkin itsellä on sellainen etiäinen että meillä on keväällä kova tandemi.
 

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
xG Ilvekselle 1.58 - 0.73. Uskon, että hieman tulee tasoittumaan pelin mittaan. Gibson torjui siis jo yli puoli maalia yli odottaman yhteen erään. Ilveksellä 10 laukausta maalia päin eli keskimäärin laukaukset olleet laadukkaampia kuin keskiverto. Lukolla puolestaan huonommilta paikoilta versus keskiverto.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ne jotka tuosta Ipan maalista Gibsonin saa suurimmaksi syylliseksi, niin kattokaas nyt uudestaan. Mr. Brook tuon taas kusi ihan alusta maaliin asti tekemällä kaiken itse.

Muuten Lukolta ihan hyvä erä olosuhteet huomioiden.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Muitakin haamuja viime aikoina näkynyt puolustuksessa. Brook ennen kaikkea ja Geneveä vastaan myös Ervasti. Tänään sitten Stenkku ollut välillä ihan seisovin jaloin.

Lähtökohtiin nähden peli on soljunut kivasti. Harmittaa kyllä tuo Ilveksen ensimmäinen..
Brookilla on kyllä huono vaihe. Ervasti puolestaan on ottanut kaksi steppiä viime kaudesta... taaksepäin.

Mutta kuten totesin, niin onneksi asenne on kohdillaan. Sen avullakin voidaan pinnoja raapia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös