Otteluseuranta 4.1.2024 (8. kisapäivä)

  • 69 851
  • 1 933

Sukee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kuka tää selostaja nyt oikein olikaan ja selostaako jotain lätkäsarjoja missään? Mun mielestä just huikea parivaljakko nyt selostuskopissa. Oli Ika mitä mieltä vaan Rantasen kesästä.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Izzy Lexicon vois vähän höllätä. Tai sitten se olen minä, jolla ei pää kestä.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Toki tämä tilanne oli selvää kun eräs tunnettu urheilun asiantuntija ilmoitti että jenkit voittaa apaut 9 kertaa kymmenestä
 

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Taitaa Nyman vähän puristaa mailaa, kun odotuksissa oli olla yksi kovimpia maalintekijöitä Leijonissa. Liigassa Suomi ja Palve ovat olleet ne tähtipelaajat, ja Nymanilla ei ole samalla tapaa ollut tulosvastuuta.
 

agee81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Seudun Kiekkokuntoutujat
Jenkkien pitää tehdä KOLME maalia voittaakseen ottelun. Siihen on 40min tehokasta peliaikaa jäljellä.
Ruotsi tarvitsi toisessa erässä muistaakseni noin puolet erästä tehdäkseen kaksi maalia kun suomi oli ihan köysissä.
 

Siwankassa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue
Kuka tää selostaja nyt oikein olikaan ja selostaako jotain lätkäsarjoja missään? Mun mielestä just huikea parivaljakko nyt selostuskopissa. Oli Ika mitä mieltä vaan Rantasen kesästä.
Itsekkin ruvennut tykkäämään ikasta selostuskopissa. Jos ei muuta niin hyvää komediaa sieltä tulee yhdistettynä tähän otteluseurantaketjuun.
 

eternal

Jäsen
Ei tässä nyt vielä mitään mestaruuslippiksiä lähdetä painattamaan, mutta olihan tämä nyt kokonaisuudessaan todella hyvä erä ja suurimmaksi osaksi fiksua pelaamista Suomelta. Toivotaan ettei toisessa erässä tapahdu samanlaista lässähdystä kuin Ruotsi-pelissä.
 

Uncle Becker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Україна
Hieno erä Suomelta. Voiko sillä, että meidän jäbät pelaavat Liigaa ja Jenkin yliopistokiejkoa noin suuri vaikutus kaksinkamppailuihin? Varsinkin maalien edustoilla ei Jenkeillä ollut mitään palaa. Mutta tämä oli vasta ensimmäinen erä. Nyt pitää vain pitää tämä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös