Pelicans-huhut – onko niitä?

  • 2 980 240
  • 13 158

nataS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Juurihan äskettäin Lahden Pelicans Oy julkisti uuden pääyhteistyökumppanuussopimuksen (huh, olipas pitkä yhdyssana) OP Päijät-Hämeen, OP Järvi-Hämeen, OP Ylä- Uusimaan kanssa.

Muistaakseni juuri tuo OP Järvi-Häme oli sponssaamassa Lasherin edellistä, n. parin kuukauden Pelicans-pestiä.

Kyllä. OP Koti Järvi-Häme ja OP Järvi-Häme taisivat juurikin olla niitä Laschin sponsoreita aiemmalla visiitillä.


 

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, kehä-III:n ulkopuolinen Suomi
Juurihan äskettäin Lahden Pelicans Oy julkisti uuden pääyhteistyökumppanuussopimuksen (huh, olipas pitkä yhdyssana) OP Päijät-Hämeen, OP Järvi-Hämeen, OP Ylä- Uusimaan kanssa.

Muistaakseni juuri tuo OP Järvi-Häme oli sponssaamassa Lasherin edellistä, n. parin kuukauden Pelicans-pestiä.
Kyllä tuo kuulostaa enemmänkin sitten OP Grönholmin paluulta.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Elorinne olisi hyvä korvaaja Bloodille.
Aleksi Elorinne? Korvaaja Veri-Pentille? Aleksi joka näki tänään kesän ensimmäisen hyttysen, avasi olkkarista kaikki ikkunat ja tuuletti koko kämpän kun ei tahtonut pikkuiselle pahaa.
 
Suosikkijoukkue
Pelicans, Sharks, Rafael Nadal, Die Mannschaft
Se on toki positiivista, että Pena pelasi tuolla tasolla, kun hänelle ei oletettavasti paljoa maksettu eikä häneltä tuollaista edes odotettu. Ässien Matinpalokin pääsi maajoukkueeseen.

Tällaisten esimerkkien myötä olen toiveikas, että Penalle löytyy korvaaja hyvällä hinnalla.

Sitten huhuista: Laschin saaminen takaisin olisi aivan valtaisa asia. Saa myös nähdä, tuleeko viime kesän tyylisiä Varttisia tai Ruikkia kokeilemaan taas Pelsun mukaan.
 

MrTriangle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Elkää saatana. Jos Lässi saadaan kotiin niin mun kesä on pelastettu. Olin itse ajatellut, että Horky on ennakkoon varmaan kovin sisäänpäin tuleva ja loput enempi kokeiluosastoa.
 

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
Mitäs luulette kuinka todennäköistä on Laschin saaminen Lahteen? Sisäpiiriläiset teidän tietämystä kaivataan, että uskaltaako tässä jo varovaisesti oikeasti haaveilla kaverista tänne :D
 

Petrell#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Mikael Granlund
Elkää saatana. Jos Lässi saadaan kotiin niin mun kesä on pelastettu. Olin itse ajatellut, että Horky on ennakkoon varmaan kovin sisäänpäin tuleva ja loput enempi kokeiluosastoa.

Ketä Pelsuilla on istuttaa Lässin rinnalle, jos laskee mukaan vahvat huhut?
 
Suosikkijoukkue
Pelicans, Darts, LA Rams, AD99
Elkää saatana. Jos Lässi saadaan kotiin niin mun kesä on pelastettu. Olin itse ajatellut, että Horky on ennakkoon varmaan kovin sisäänpäin tuleva ja loput enempi kokeiluosastoa.

Ei kai nyt sentään, lähtevien pelaajien lista on pitkä ja budjetti nousee taas. Oma odotusarvo on:

Hyökkäykseen:
"Lasch"
"Horky"
"Toinen Tšekki"
Kolmossentteri
(Bonus: Kakkos/kolmos ketjun laituri esim Jonne Tammela)
+Jatkosopimukset mm. Bryggman

Puolustukseen:
Ykköspakki aka Erosen korvaaja
Bloodin korvaaja
Myllärin jatko?
 
Viimeksi muokattu:

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Mitäs luulette kuinka todennäköistä on Laschin saaminen Lahteen? Sisäpiiriläiset teidän tietämystä kaivataan, että uskaltaako tässä jo varovaisesti oikeasti haaveilla kaverista tänne :D
Sen perusteella mitä siellä taustalla tällä hetkellä nyt tapahtuu ja tuntien seuran toimintamallin pidemmältä ajalta, niin hyvin todennäköistä.
 

Lahelainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat SaiPa
Ei kai nyt sentään, poistuvien pelaajien lista on pitkä ja budjetti nousee taas. Oma odotusarvo on:

Hyökkäykseen:
"Lasch"
"Horky"
"Toinen Tšekki"
Kolmossentteri
(Bonus: Kakkos/kolmos ketjun laituri esim Jonne Tammela)
+Jatkosopimukset mm. Bryggman

Puolustukseen:
Ykköspakki aka Erosen korvaaja
Bloodin korvaaja
Myllärin jatko?
Toinen maalivahti tarvitaan myös!
 

Team Tölkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suljettu liiga ja Kummola
Se kenen kanssa eritason neuvotteluita ja kontakteja onkaan pelaajarintamalla on yllättävän mielenkiintoinen asia. Se mikä toteutuu mikä ei, on aina monen asian yhtälö. Jos kaikki nimet pöytään laittaa niin mestauspartio ratsastaa paikalle kertomaan että ei ole realismia tai ei mahdu palkkaraameihin. Antaa ajan kulua ja katsellaan sitä Laukkasen toimiston valojen palamista. Siellä se laatikon avain on missä laput lepää. Joku voi vaikka yllättyä positiivisesti aikanaan. Hyviä asioita kannattaa odotella ihan rauhassa. Aikanaan kun hetki on niin….Laukkanen raottaa laatikkoa. Hyvä tulee.
 

Jakas Lusek

Jäsen
Suosikkijoukkue
Antti Tyrväinen
Mitäs luulette kuinka todennäköistä on Laschin saaminen Lahteen? Sisäpiiriläiset teidän tietämystä kaivataan, että uskaltaako tässä jo varovaisesti oikeasti haaveilla kaverista tänne :D
Siellä ollaan tällä hetkellä liikkeellä vähän samanlaisella taktiikalla, kun sillon kun yritettiin Björnistä tuoda takas kotiin fanien ”avulla”.
 

Jacky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Pittsburgh Penguins
Ensi viikolla yhteisöpäivässä siis pelaajajulkkareita luvassa. Oliko nyt niin että meillä ei huhupuolella muita konkreettisia nimiä ole, luin Lasch ja Horky joista jälkimmäinen ollut pitempään jo ”varma” huhu.
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ensi viikolla yhteisöpäivässä siis pelaajajulkkareita luvassa. Oliko nyt niin että meillä ei huhupuolella muita konkreettisia nimiä ole, luin Lasch ja Horky joista jälkimmäinen ollut pitempään jo ”varma” huhu.

Lasch, Horky, Mylläri, Bryggman
 

Jarna90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ensi viikolla yhteisöpäivässä siis pelaajajulkkareita luvassa. Oliko nyt niin että meillä ei huhupuolella muita konkreettisia nimiä ole, luin Lasch ja Horky joista jälkimmäinen ollut pitempään jo ”varma” huhu.
Luulisin myös Hirvoselle tulevan jatkoa sekä pitkät sopparit lupaaville Kiiskiselle, Kumpulaiselle ja Junkkarille kenties myös Käyhkölle ja Baresille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös