Otteluseuranta 23.5.2023 (12. kisapäivä)

  • 36 970
  • 848

Vilko93

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, Jukurit
Mikko Rantanen tutki tennispelaajakorttejaan, kunnes huomasi että hänen Borg-korttinsa on kadonnut. Mikko kysyi Hannekselta, onko hän ottanut sen.

- Björnin? En.

Siitä vaan sitten, kuka keksii paskimman ennen ku peli loppuu?
Marko Anttilalla oli Tanska-pelin jälkeen valtava nälkä, ja hän lähetti kapteenin auktoriteetillaan Kasperin torille: ”Tässä on sulle viisi euroa, ostas poika mulle kappa perunoita.”

Tunnin kuluttua Kasperi palasi torilta mukanaan pussillinen mansikoita. Nälkäinen ja kiukkuinen Mörkö kysyi Kasperilta: ”Missä olet viipynyt ja ostitko sen kapan perunoita?!?
Kasperi vastasi: ”Kapan? En.”
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Mikko Rantanen tutki tennispelaajakorttejaan, kunnes huomasi että hänen Borg-korttinsa on kadonnut. Mikko kysyi Hannekselta, onko hän ottanut sen.

- Björnin? En.

Siitä vaan sitten, kuka keksii paskimman ennen ku peli loppuu?
Kuusamakujalla kysyttiin Mikolta ,oletko ajanut veneesi tänne?
Ranta? en!!
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Netsyeltä kyseltiin, sallisiko hän kalleimpansa menettämisen leijonajoukkueelle.

- Sallin? En.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Kaapolla meni ruoka väärään kurkkuun, se Kakos.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ahti Oksanen katseli telkkaria, mutta ei löytänyt kaukosäädintä. Hän kysyi Teemulta, onko tämä ottanut sen.

- Mä? Oon persenaama.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Latvia puolivälierään! Sääli Slovakiaa.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Hannu Mikkola ja Mikko Hannula o(li)vat kovia urheilumiehiä molemmat ja vielä veljeksiä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös