NHL-huumoria

  • 2 651 429
  • 5 135

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus

Liitteet

  • Ferrell.jpg
    Ferrell.jpg
    61,7 KB · kertaa luettu: 519

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72
Ainoa oikea ratkaisu olisi tietenkin ollut ottaa polvitaklaus vastaan kuin mies ja aloittaa kuntoutus ja luisteluharjoitukset uudestaan sitten joskus 6-12 kk päästä.
Eipä tuo Nursen liike ainakaan tuon videokuvan perusteella polvitaklaukselta näytä. Ymmärrätkö mitä polvitaklaus tarkoittaa?

Mutta hieno väistöliike kyllä Arvidsonilta. Ei mikään jäähynarvoinen sukellus ollenkaan.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: TAM

Setit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals

gassberry

Jäsen
NHL-huumoria on myös se ettei Matias Machione ala Maccelli mahtunut Calder -äänestyksen TOP3-listalle..

Ei tietenkään mahtunu kun jokaisessa Maccellin lapussa on eri nimi. Siellä on jouduttu pitkään miettimään että ketä nää Machiavelli ja Matseli ja Machione oikein on.
 

agent082

Jäsen
Ei tietenkään mahtunu kun jokaisessa Maccellin lapussa on eri nimi. Siellä on jouduttu pitkään miettimään että ketä nää Machiavelli ja Matseli ja Machione oikein on.
FAslapsi on ainakin asiasta iloinen. Ehkä jopa kokee, että hänen sinnikäs irvailunsa Jatkoajassa Maccellin isän sukunimestä oli ratkaiseva syy, ettei ehdokkuutta tullut. Itse kuitenkin tiedän, ettei noilla katkerilla nimenväännöksillä ollut mitään vaikutusta.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
FAslapsi on ainakin asiasta iloinen. Ehkä jopa kokee, että hänen sinnikäs irvailunsa Jatkoajassa Maccellin isän sukunimestä oli ratkaiseva syy, ettei ehdokkuutta tullut. Itse kuitenkin tiedän, ettei noilla katkerilla nimenväännöksillä ollut mitään vaikutusta.
SINÄ KIRJOITIT MINUN NIMIMERKIN VÄÄRIN OLET SIKA JA KOULUKIUSAAJA YHYHYHYYYYY!
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö

agent082

Jäsen
SINÄ KIRJOITIT MINUN NIMIMERKIN VÄÄRIN OLET SIKA JA KOULUKIUSAAJA YHYHYHYYYYY!
Sinä tässä käyttäydyt kuin koulukiusaaja. Ja kun joku nostaa esiin epäkohdan käytöksessäsi niin alat parkumaan, että kyllä tuo toinenkin ja yrität sivuuttaa faktan, että itse olet tehnyt tätä samaa kuukausia. Olet se tyyppi, joka ei tajunnut, että se miksi alunperin asialle joku nauroi oli tilannekomiikkaa, hetken huumoripläjäys. Sinä huomasit vain, että juttu naurattaa ja halusit itsekin olla suosittu. Aloit sitten päivästä toiseen toistamaan sitä samaa vanhaa juttua saadaksesi muut nauramaan. Alkuun ehkä joku toinen melkein samanlainen aidosti nauroikin jutulle, mutta kun aikaa kului, niin yhä useamman naurahdus oli vaivaantunut. Opettaja *modet* kävi myöskin sanomassa, että eiköhän tuo jo riitä, mutta sinä olit jo liian ihastunut saamaasi suosioon. Muiden mielestä saman vitsin jankkaaminen kuukausikaupalla ei ollut enää komiikkaa, mutta kukaan ei uskaltanut sanoa sinulle, että lopeta. Olethan se, jonka hampaisiin kukaan ei halua. Sinä kuitenkin elät omassa kuplassasi, jossa olet onnellinen, kun saat positiivista palautetta joltakin toistamalla sen saman vanhan vitsin. Elämäsi saa edes jotain positiivista sisältöä. Nukkumaan mennessä yrität häivyttää todellisen elämäsi murheet ja vajoat haavemaahan, jossa näet ihmisiä nauramassa sinun erinomaiselle nimenväännökselle ja taputtelemassa selkään. Olet hyväksytty ja suosittu. Et sinä paha ole. Et vain tiedä mitään muuta keinoa kohottaaksesi itsetuntoasi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös