Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 450 951
  • 21 566
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Itse katselen televisiosta C More sovelluksesta, mutta en näe tuossa mitään asetus nappeja.
En tiedä onko tämä sit telkkarista kiinni mutta oman tv:n äppissä on ainakin alakulmassa tuommonen puhekuplakuvake ja sieltä löytyy kielivaihtoehdot "Suomi" ja "ilman selostusta"
 

repalefarkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
per aspera ad astra
Kuka on tämä studioisäntä? Yhden erätauon otannalla paikkaa Suvia oikein mallikkaasti, imo.
 

Hangon keksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsi-Saksan ja Neuvostoliiton joukkueet
Toimiiko muilla katselu C More -sovellus normaalisti? Minulla tänään jos yrittää vaihtaa pelistä toiseen "lennossa", niin katkeaa lähetys kokonaan ja siirrytään Liiga-pelien etusivulle.
 

Ezama

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Toistan samaa vanhaa tarinaa, mutta Saukkosen Mika.

Jos Mika nyt erätauolla luet tätä lankaa, niin pilaat tällä hetkellä minun pudotuspelien kokemuksen.

Okei, mutta eihän siinä sitten mitään. Mennään sitten sinne eteenpäin.
 

juhana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1975-2013, 2023-, Roihuttaret, K-Vantaa
Tämä olisi voinut olla tilanne eilisestä Lahden matsista jossain vaiheessa ensimmäisessä erässä CMoren suorassa lähetyksessä.

Tämä kuultiin oikeasti, tosin lainaus ei ole ihan sanatarkka

Selostaja Saukkonen "hyvin on Isku Areenalla tänään väkeä. Lahtelaiset ovat kiinnostuneet kiekosta kun Pelicans pelannut muutenkin hyvän kauden ja puolivälieriä pelataan..."

Ja tämän olisin halunnut kuulla...

Kommentaattori Bäckström "niin tai sitten nää paikalla olevat lahtelaiset, niistä moni ehti huomata ajoissa että sä olet tänään selostaja..."

Mutta Nikkehän taitaa olla aika herrasmies...
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Erikoista noissa säälisarjoissa oli se, että Jani Alkio selosti jokaisen Kärpät-KK -sarjan ottelun. Porissa alkoi Waheebilla, jatkui Turussa Saukkosella ja loppui Mertarantaan.

Mielestäni tukisi ihan katsojankin kokemusta, jos sama selostaja vaikka selostaisi koko sarjan. Noissa playoff-sarjoissa kun tuppaa olemaan niitä taistelupareja ja aiemmin tapahtuneita tilanteita, joita sitten ottelun eläneet ja selostaaneet selostajat osaisivat tulkita kaiken parhaiten.

Tietysti tuonne pitäisi löytää ne best of the best selostajat, joihin mm. Jani Alkio sekä Sebastian Waheeb kuuluvat. Monet voisivat kovastikin kärsiä toki, jos Antero selostaa 7 peliä oman joukkueen peliä tiukassa sarjassa.
 

Pizza peku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Mielestäni tukisi ihan katsojankin kokemusta, jos sama selostaja vaikka selostaisi koko sarjan.
Suora lainaus Jantan twitteristä kun asiasta oli puhetta:

"
Mä selostan kyl mielelläni kaikista käynnissä olevista sarjoista, jotta pääsee sisään jokaiseen ja on joku kuva joukkueen pelistä jatkossa.

Nyt on vain kaikista muista syistä mennyt koko ensimmäinen kierros tässä samassa parissa"
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Jyyd

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Lauantai, playoffit, ei studiota?! Mitä helvettiä?! Tulkaa nyt joku selittämään miten voi olla näin??
 

juhana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1975-2013, 2023-, Roihuttaret, K-Vantaa
Tänään Kuopion matsissa Olli Eronen, selkeä upgrade eiliseen Lahden peliin. Jani Alkio ei voi olla jokaisessa pelissä, mutta itse toivoisin että kuultaisiin play offseissa enemmän just Erosta, Julius Sorjosta, SaukkoLAA, vaan ei SaukkoSTA...
 

Steffe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata, Sympatiat satunnaisesti
Mielestäni tukisi ihan katsojankin kokemusta, jos sama selostaja vaikka selostaisi koko sarjan.
Tämä kyllä monella tapaa totta, etenkin alkukaudesta huvittavaa kuunnella kun vuorollaan jokainen selostaja käy läpi jokaisesta pelaajasta sen ensimmäisen nippelitiedon. Söderströmistä esimerkiksi kuuli noin joka pelissä kuinka oli mukana U-20 kultajoukkueessa mutta ei ole saanut paljon pelejä ennen Ässiin siirtymistä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Jyyd

Bat79

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jumalauta että meni taas huuruun. Sain pidettyä itseni pimennossa Lukko-IFK pelin tuloksesta ja aloin katsoa ottelua alusta noin 1,5h sen alkamisen jälkeen. Olin kolmannen erän viimeisellä kolmella minuutilla kun tallennus menee poikki eikä suostu nyt sitten lähtemään uudelleen päälle jotta näkisin ne viimeiset hetket. Näin on käynyt aiemminkin kun oon katsonut ottelua jälkijunassa. Saatana että on kiva maksaa tästä bugisesta paskasta...jos ei oo kaksikko Mertaranta-Saukkonen mölisemässä niin sitten tekniikka ei toimi. SAATANAN TUNARIT!!
 

Bat79

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toi liittynee jotenkin siihen, että live-lähetys katkesi tossa kohtaa. Mulle on käynyt samoin, mutta en muosta miten ssin sen toimimasn.
Juu siihenhän se liittyy, mikään muu ei auta kuin odotella noin 30min. Todella ärsyttävä bugi, saa nähdä mitä vastaavat palautteeseen. Varmasti samaa ylimielistä sepitystä kuin jos annat palautetta koko kansan Mertsistä, toi ominaisuus on varmasti galluppien mukaan toivotuin ominaisuus.
 

Bat79

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ja automaattivastaus tuli:

Hei!

Kiitos yhteydenotostasi. Kuvaamasi tilanne johtuu C Moren ominaisuudesta, jossa varsinaisen livelähetyksen päättyessä siitä alkaa muodostua tallenne. Nämä eivät voi olla samaan aikaan palvelussa, joten katselijat, jotka ovat liittyneet liveen myöhemmin mukaan lentävät myös ulos lähetyksestä. Tämän jälkeen ottelu ei ole katsottavissa niin kauan, kunnes tallenne on valmis (5-30min riippuen muodostuvien tallenteiden määrästä).

Tekniikkamme tutkii tämän ominaisuuden muuttamista, mutta ainakaan toistaiseksi sellaista ei ole löytynyt. Ottelun tallennetta siis joutuu mahdollisesti jatkossakin odottelemaan jonkin aikaa ennen kuin se on katseltavissa livelähetyksen jälkeen.
Mä luen tuon vastuksen niin, että tekniikka tutki joskus tuon ominaisuuden muuttamista ja kun silloin ei ratkaisua ollut jätettiin hommat ennalleen. Eli muutosta ei ole luvassa ja näillä mennään.

Miksi muuttaisivatkaan, uskolliset lätkäfanit maksavat kyllä paskastakin. Sama kaava on ollut nyt monta vuotta käytössä ja jos tulovirta on stabiili niin ei kannata sörkkiä, saattaa tulla kuluja.
 
Viimeksi muokattu:

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Mitä vittua tuolla toiminnolla tekee, jos jälkikäteen aloittaessa homma menee aina puihin?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös