Pe 17.2.2023 Otteluseuranta (Liiga)

  • 7 446
  • 208

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
3p. Kiitos. Huomenna. Vaasa
 

Sukee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nyt muuten jysähtää ylivoimalla häkkeröinen! Sitten ei ehdi enää sulamaan.
HÄKKERÖINEEEEN!!! Nyt olisi veto tulossa kotiin joten toivotaan että sulamisenkin suhteen menee nappiin
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ysiviis, Ville Peltonen ja Juti vetää pumppua! Se on siinä!
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Voipi mennä hetki että saavat Nordikselta maalikoosteen tulille.
 
Suosikkijoukkue
Ilves
Kymmenen maalin ilta (vähintään) Oulun perjantai-illassa. Ja näistä viisi on tehnyt vierailija.

Missä kunnioitus "Meidän pelin" perusarvoja kohtaan Marjamäki? Altavastaajakiekko kunniaan. Onko lopputulema oikeasti kategoriassa "pelakkaa pojat", kun ei nää mun opit oikein tulossiirry kaukalon puolelle.

Arvostan sinänsä vastuun siirtämistä pelaajistolle, mutta olen samalla melkoisen äimistynyt mukatuntien Laten teesit. Valistakaa jos vain kykenette. Vastassa kotona kuitenkin selkeä altavastaaja. Motivaation puute ei vain voi olla syynä. Jonsei olla ulospelaamassa päävalmentajaa..
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kymmenen maalin ilta (vähintään) Oulun perjantai-illassa. Ja näistä viisi on tehnyt vierailija.
Mitäs tässä nyt on ihmeellistä, Helsingissä tehtiin 14, joista vierailija viisi.
 

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Montako tolppaa tänään Oulun pelissä?

E. Nojoo, ennenkuin kukaan ehtii, niin kuinka monta laukausta tolppaan ja ulos oli kysymys
 
Suosikkijoukkue
Ilves
Mitäs tässä nyt on ihmeellistä, Helsingissä tehtiin 14, joista vierailija viisi.
HIFK ja kaikesta luopunut Saipa vastaan Kärpät ja viimeisestä pudotuspelipaikasta taisteleva Kerho. Omalle kielelleni välittyy inasen erilaiset makusävyt maaliodottamista.

Toki olen vähintään kaksikielinen, joten käärmepäissäni saatan toki olla logiikallani metsähallituksen puolella hyvinkin.. Toisaalta ei kaisse änärijoukkuetta vaadi, jons helsinkiläisten verkkoja haluaa viisi kertaa heilutella?
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Jos laitto vaikka 50 e tulosvetoon HIFK vs SaiPa tuloksesta, niin pystyykö pitään pari vko vapaata töistä
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös